Форум Рідного Міста

Безпека перевезень у маршрутках

Дмитро Тарасов - 13-10-2003 у 14:41

Помітив нову тенденцію львівських маршруток. Спідометр завжди на 0 :o. Спостерігав у перероблених з вантажних бусів. Причому на 0 незалежно ні від швидкості ні від кольору номерів. Номерний знак жовтий, а спідометр не працює. :mad:

Nick - 13-10-2003 у 16:28

Жовтий номерний знак - це маршрутне таксі?

Андрій Пелещишин - 13-10-2003 у 16:52

Сертифіковане. Див. сюди
http://misto.ridne.net/viewthread.php?tid=52

Наталка - 13-10-2003 у 20:07

Наступним кроком будуть маршрутки, в яких не працюють гальма... Теж - серитфіковані :( І це вже не смішно.
Треба придивитися до столичних маршруток... Деколи такі "динозаври" їздять...

Рост - 14-10-2003 у 08:22

Я, звісно, не знаю прибутки перевізників, але знаю вартість ремонту автомобілів. А якщо ще врахувати кілометраж, який накручують маршрутки за день... Можливо, елементарний брак грошей на ремонт. І хоч тросик спідометра не такий вже й дорогий, але таки щось коштує.
Крім того швидкість свого автомобіля я можу визначити на слух, по звуку двигуна, з точністю +/- 10-15 км/год. Так що непрацюючий спідометр не така вже й страшна річ. Гірше, коли важливіші системи не працюють.

І, взагалі то, гірше в іншому - в кількості маршруток. Львів маленьке місто, з вузькими вулицями. І вони просто переповнені мікроавтобусами, які щохвилинно створюють перешкоди рухові і аварійні ситуації.
Думаю, значно краще було б замінити усі ті викопні транспортні засоби автобусами типу ПАЗіка, зменшивши кількість. Випускаються ж такі в Україні, он, на 28-у маршруті їздять. І пасажирам, і водіям було б від того тільки краще.

Ще один момент - зупинки. Хоч це трохи регламентовано, але, по-перше, недостатньо, а , по-друге, відсутній контроль. В центральній частині міста, де вузькі вулиці і великий потік автомобілів, треба чітко визначити місця зупинок маршруток і карати нещадно за порушення. Ніц ся з людьми не стане, як вони прогуляються на пару сотень метрів більше до потрібного місця, а напруженість на дорогах знизиться.

Дмитро Тарасов - 14-10-2003 у 09:43

Знову маршрутка з жовтим номером (пасажирське пежо). Знову спідометр на 0. :(
Складається враження, що перевізники спеціально відключають спідометри - кілометраж (пробіг) не збільшується. Можна буде дорожче продати маршрутку.

Василь Яворський - 14-10-2003 у 10:08

Можливо й так, а можливо й ні... Всі мікроавтобуси, що слугують нам за маршрутки є користованими. Багато з них приходять сюди на Україну вже несправними. Таке почастішало, коли постачанням цих динозаврів зайнялося одне СП з часткою урядового (певного урядовця) капіталу. Раніше цим займалися німці (переважно) був певний порядок, бо є у них певна гордість за свої авто, а тепер це роблять німецькі наші... Коментувати певно шо зайве...

Нормалайзер - 14-10-2003 у 11:03

ви справді вважаєте, що можна приховати реальний пробіг авто, відключивши спідометр?:lol:
в маршрутці???:lol:

Насправді ситуація трошки інша:

власник бусів наймає шоферів, вони мають денний план, якщо план швидко зроблено в години пік - частина бусів сходить з маршруту і економиться бензин на заправках (а власнику кажеться, що заправлялось). Якщо план недовиконано - гроші, що зекономлені на заправці, додаються до виручки і - план виконано. ;)

Одним словом, відключеним спідометром дурять не майбутнього, а теперішнього власника

polidrom - 15-10-2003 у 10:04

Не думаю, що це для того, щоб теперішнього власника дурити. Його, як-раз не обдуриш. Він то добре знає скільки яка маршрутка накручує за зміну. Спідометр же ж не так то просто включати/виключати. Якби просто ламався спідометер, то це не ставало би статистичним явищем, особливо, якщо це зачіпає інтереси власника.
Щось тут самі власники бусів мудрують.

Нормалайзер - 15-10-2003 у 11:39

Цитата:
Першим відправив користувач polidrom
Не думаю, що це для того, щоб теперішнього власника дурити...


Його, рідного, його ;) Чи думаєте, що власник здатен проконтролювати кожну з, припустімо, 20-ти маршруток? ;)

Відключати спідометр для невідображення пробігу для наступного власника - нонсенс, простіше ж перед продажею скрутити його покази

Рост - 15-10-2003 у 12:22

2 polidrom
Інформація на спідометр іде з давача швидкості в коробці переключення передач. Відключення тросика (у випадку механічного давача) зводиться до відкручування однієї гайки. У випадку з електронним давачем - до знімання клем.
Так що це без проблем.

Nazar - 15-12-2003 у 18:32

Раз вже згадали про транспорт в плагіатній темі:D, то маю троха написів в маршрутках, які найчастіше трапляються (скоріше дратують) в транспорті.

Взагалі то ті написи, особливо на братній мові суперово поруч із музикою, що їх супроводжує, підчеркує те, за що я так "люблю" їздити на нім, але буває і весело.

“Прохання насіння, горішки та банани їсти разом зі шкіркою.”

“Тихіше скажеш – далі їдеш!”
“Водій не восьминіг – всім відразу здачу дати не може.”
“Попереджайте про зупинку завчасно, при цьому галасуйте так, ніби ви її проїхали ще п”ять хвилин тому”.
“Громадяни, не гримайте дверима, бо вони можуть відвалитись та впасти вам на ноги”,
“Двері закриваються душевно, а не від душі”,
Всередині салону над дверима: “Місце для удару головою”.
Або : “ Закрий її, як свій холодильник...”
“Закурив сам – пригости водія.”
“Книга скарг в наступній машині”.
“Хлопнеш дверима – станеш пільговиком!”
“Люди, ходіть пішки!”
Напис навпроти сидінь біля водія: “Місця для 90-60-90”
“Зупинка де-небуть тут буде де-небуть там!”
“Про зупинку попереджайте завчасно – водій глухий і йому потрібен час, щоби поставити протез на гальмо!”
“По салону не бігати!”
“Це не ЮМС – всі вхідні за гроші!”

Джерело - е-мило. Звідки? Сам не знаю, думаю, що то спам, хоча таки дружній спам.:D

Юрій Марків - 15-12-2003 у 18:38

Не даю дупля, як вміст гілки пов'язаний з назвою?

Тадас - 5-2-2004 у 16:41

Про написи в маршрутках з власних спостережень.
Мовою оригіналу, тому даруйте:

"Хлопнеш дверью - умрёш от монтировки"
"Хочеш выйти - кричи"

Dr.Yura - 6-2-2004 у 10:21

Цитата:
Першим відправив користувач Тадас
Про написи в маршрутках з власних спостережень.
Мовою оригіналу, тому даруйте:

"Хлопнеш дверью - умрёш от монтировки"
"Хочеш выйти - кричи"


Привіт :)) ну на рахунок першого то можу сказати що то не завжди доречне попередження, є наіть ще маршрутки в яких двері нормально закриваються :D

але й є такі що треба гримнути атк що може й водія дверка відкритися :baddevil:, особливо їх вдало закривати коли стоїш на підніжці і там наіть дихнути нема як :)) але велика подяка тим людям які не змогли сіст в цю маршрутку і помагають закривати двері :)))) :saint:

На рахунок другого реченні Ваших спостережень написів в маршрутках то так і є, мало того що не видно де ти знаходишся то ще й треба мат добрий голос щоб викрикнути до водія, а то чує як було сказано "через 5 зупинок" :baddevil:

Удачі :sing:

Андрій Пелещишин - 6-2-2004 у 14:21

Сьогодні їхав у маршрутці, і "насолоджувався" ситуацією. Водій поскладав дрібні купюри по 1-2 гривні перед собою. А потім відкрив вікно - свіжогоповітря захотілося.
Купюри (як в кіно!) по всьому салону розлетілися.
Водій, тримаючи кермо однією рукою, розвернувся на 180 градусів і контролював збір папірців з криками типу "ось-там, під сидінням!"

Все відбувалося на Городоцькій біля церкви Святої Анни, де розгалуження на Шевченка (одне з найгіршим місць у Львові)

Dr.Yura - 6-2-2004 у 14:34

Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин
Сьогодні їхав у маршрутці, і "насолоджувався" ситуацією. Водій поскладав дрібні купюри по 1-2 гривні перед собою. А потім відкрив вікно - свіжогоповітря захотілося.
Купюри (як в кіно!) по всьому салону розлетілися.
Водій, тримаючи кермо однією рукою, розвернувся на 180 градусів і контролював збір папірців з криками типу "ось-там, під сидінням!"

Все відбувалося на Городоцькій біля церкви Святої Анни, де розгалуження на Шевченка (одне з найгіршим місць у Львові)


привіт.
В них вже маршрут на стільки відпрацьований що вони з закритими чима вміють його їздити :lol:

звичано якщо він когось дожене на свому бусі то тоді вже не до жартів буде :baddevil:

сумна - 6-2-2004 у 20:07

Хоч це не має стосунку до безпеки перевезень, але найгірше, що мене "дістає", - то російська попса, на яку налаштовані радейка у більшості маршруток. Причому ж водії - наші хлопаки! Та попса деколи так гримить, що неможливо догукатися, щоб зупинили. Ну, про вікна на рівні пупця вже не кажу ...