Форум Рідного Міста

Найдешевший автомобіль

Рост - 10-1-2008 у 18:09

Індуси випустили автомобіль вартістю $2500. Називається TATA NANO. Продаватись буде тільки в Індії в силу відсутності контролю за вихлопом, гальмами і т.п. Зрозуміло, що для такої ціни економили на всьому.








Двигун стоїть ззаду, слабенький, звісно. Сидіння в салоні не регулюються. На торпедо перед водієм лише спідометр і покажчик рівня бензину. Пічки, звісно, теж нема, навіщо вона в Індії.

Навіть не знаю, як до таких проектів відноситись... Для Індії може воно і добре, а для нас?
От якщо би була зараз можливість купити новий запорожець (фактично те ж саме, двигун повітряного охолодження потужністю 40 кс, відсутність будь-яких підсилювачів - гальм, керма, пічка - окремий пристрій, працює на бензині) - за таку ж суму. Купили б?

Роман Ромашка - 10-1-2008 у 18:30

Враховуючи які в Індії з.п. то це для них дорожче ніж для українця Таврія (чи її модифікації).
Щодо питання чи купили б. То враховуючи те зробили індуси, не ризикнув на цій бляшанці їздити.

Рост - 10-1-2008 у 19:38

Ну чому, в індусів дуже серйозна промисловість. Я не можу щось говорити про цей автомобіль, але в ІТ, авіації вони зовсім не пасуть задніх.

Юрій Сєров - 10-1-2008 у 20:01

Дизайн і салон з фото виглядають симпатичнішими за Таврію.
Якщо вони зробили таку машинку за 2.5 тис., то думаю за 5 тис. вони зробили б щось краще за нашу Таврію, яку українці таки купують.
Краш тести цього чуда мабуть навіть проводити не варто. Але ж і краш-тест Таврії (ми вже про нього десь тут говорили) вражає, в дуже негативному сенсі цього слова.

Рост - 10-1-2008 у 21:41

Хм, не все так сумно, якщо вірити for-ua.

Цитата звідти:

Цитата:

Tata Nano оснащен бензиновым двигателем объемом 624 кубических сантиметра мощностью 33 лошадиные силы. Максимальная скорость, которую способна развить эта машина - 96 километров в час, средний расход топлива составляет пять литров на 100 километров. Силовой агрегат удовлетворяет экологическим нормам "Евро-4". Также в будущем Tata планирует расширить линейку моторов дизельными версиями.

Салон автомобиля рассчитан на пятерых пассажиров. За дополнительную плату Nano может быть оборудован кондиционером, электрическими стеклоподъемниками и усилителем руля.

Чтобы добиться низкой стоимости, Tata решила отказаться от использования подушек безопасности, сообщает «Автолента».

Длина машины составляет чуть более трех метров, а ширина и высота - около полутора метров. Кузов Nano выполнен из листового металла, а не из пластика, как предполагали ранее аналитики.

Tata рассчитывает продавать в Индии 200 тысяч моделей в год, экспорт в другие страны до 2011 года не планируется. До появления Tata Nano самым дешевым автомобилем в Индии был Maruti Suzuki 800.


Правда, мені поки не зрозуміло на рахунок кондиціонера - коли він буде включатися, машину пасажирам доведеться ще підштовхувати, щоб вона їхала?

Юрій Сєров - 10-1-2008 у 21:48

Якщо то все правда, то ціна/якість абсолютно нормальні. І цілком можливо, що вона нічим не гірша за Таврію. Тоді дивно чому Таврія така дорога?, вона теж без кондюка, склопідйомників і подушок. Може її реальна ціна теж 2.5 тис.?

Рост - 10-1-2008 у 21:52

Бо вона, Юрку, робиться не в Індії індусами, а в Україні українцями :) І ЗАЗ належить не Тата :)

Андрій Пелещишин - 11-1-2008 у 07:36

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Якщо то все правда, то ціна/якість абсолютно нормальні. І цілком можливо, що вона нічим не гірша за Таврію. Тоді дивно чому Таврія така дорога?, вона теж без кондюка, склопідйомників і подушок. Може її реальна ціна теж 2.5 тис.?


Цікаво, скільки ця Нано коштуватиме в нас після розмитнення? Може і більше за Таврію :)

Юрій Сєров - 11-1-2008 у 10:06

Цитата:
Цікаво, скільки ця Нано коштуватиме в нас після розмитнення? Може і більше за Таврію :)

Як вже було сказано, в нас її продавати не збираються. Але думаю, що більше :)

Андрій Пелещишин - 11-1-2008 у 19:36

Цитата:
Як вже було сказано, в нас її продавати не збираються. Але думаю, що більше

Продавати не збираються. Але ти ж можеш поїхати в Індію і її там купити

Юрій Сєров - 11-1-2008 у 21:45

Ага, і заплатити за розмитнення тисячі 3. :lol:

Hanor Narasson - 11-1-2008 у 21:52

А контрабандою в рюкзаку провезти слабО? :P

Юрій Сєров - 11-1-2008 у 22:13

В принципі, якщо паски безпеки витримають, то можна і на плечах :)

Рост - 1-4-2008 у 23:06

Хм... Настало друге квітня, текст на Автоконсалтінгу не розвіявся, може таки не першоквітнева правда?
Коротше кажучи, пишут, що індуси хочут почати випуск татананів в Криму: http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=9429

Роман Голощук - 19-7-2009 у 10:21

Індуси планують завойовувати американський і європейський ринки. Після певних модифікацій, що відповідатимуть стандартам, ця машина коштуватиме у США - 2500$, а у Європі - 5000 євро.
Детальніше тут: http://news.finance.ua/ru/~/1/0/all/2009/07/19/166020

Андрій Пелещишин - 19-7-2009 у 10:52

Уявляю собі черги американців за цим авто! :o

:)

Юрій Сєров - 19-7-2009 у 11:31

Н-да, цікаво як вона виглядатиме на хайвеї :)
До речі першу машину придбав індійський митник. Якісь бідні у них митники :lol: