Андрій Пелещишин - 17-12-2017 у 21:38
Шикарна американська стаття на Українській правді про систему тестування, чудово
проектується на наше ЗНО. Якщо чесно, то якби не слова "американські" і західна
абревіатура, то навіть би не зрозумів, що то ніби то про них.
http://life.pravda.com.ua/society/2017/12/17/228006/
Насолоджуйтесь і думайте...
Рост - 18-12-2017 у 19:15
О, у мене вся трансмісія (правильно написав?) велосипеда Кампаньйоло, а я і не знав,
в якому році вона заснована була І не знаю
Все правильно. Доцільніше будувати освіту від постановки практичної задачі до
теорії. Принаймні, початкову точно.
Але є така річ прикра, як точка повороту. Коли починаєш щось робити, більше, більше,
і є завжди момент, після якого повернутись, щоб зробити по-іншому, надто складно і
дорого. І інерція. Так і з теперішньою освітою.
Простіше запустити паралельним проектом новий варіант, попутньо модифікуючи
трохи існуючу.
Андрій Пелещишин - 20-12-2017 у 14:02
Трохи згоден, але насправді все не є так проблемно. Інерційність виникає з двох
джерел (за моїми спостереженнями зі середини):
1. бажання централізовано всім керувати на рівні міністерства. Це не модно, тому
підводяться бази під централізацію (традиційна - антикорупційна, нова - ніби
потреба сильно штовхати всіх в напрямку осяяних вершин європейського стилю
освіти). Якщо колись буде нормальний міністр, а не експериментатор - то може
минеться.
2. Нездатність окремих колективів (на рівні кафедр, факультетів) перестати мислити
в означеному вище стилі, а почати турбуватися про ужитковість знань. Тут важче,
єдине, що є і інші погляди в людей, просто їх раніше товкли головою в ті всі "тести,
тести, тести", вимагали і вимагають мільйон формальностей і тп.