Її підсумок: автономний електробус це доволі дорого через малі паузи на
підзарядку. Відповідно для покриття маршруту треба більше електробусів ніж
автобусів, через те що половина з них буде стояти на заправках.
Альтернатива - електробуси, які можуть заряджатися від тролейбусних дротів, поки
їдуть там, де вони є.
У принципі варіант цікавий. От наприклад, так може їхати електробус на Щурата (46
маршрут). У нього в тому районі тільки невелика частина дороги без дротів. Тарас Сокальський - 14-9-2018 у 14:36
Невже так складно адаптувати конструкцію для швидкої заміни акумулятора на
кінцевій???
На дідька тримати на підзарядці цілий автобус, коли заряджається лише акум???Тарас Сокальський - 14-9-2018 у 14:38
заряджатися від тролейбусних дротів, поки їдуть там, де вони є.
Якби ще штанги самі на дроти заскакували ))))) (upd. -- при чому, на ходу)
Хоча, якщо задатися такою метою і знайти фінансування, то можна щось придумати)Тарас Сокальський - 12-6-2021 у 15:13
У нас би це дуже покращило проблему кілець, де дуже часто злітають штанги.
Напр. на зупинці перед кільцем штанги ховалися б, а на наступній назад лягали.