Кинулася в очі стаття: "Ford навчився економити на опаленні салону електромобілів".
Думаю, оу, якісь новітні технології.
Дійсно, є проблема в електромобілях - обігрів салону взимку, чи охолодження влітку
з'їдає суттєву частину заряду акумулятора. Але якщо без кондиціонера влітку буде
просто некомфортно, то взимку без пічки їздити неможливо, бо просто замерзнуть
вікна і не видно куди їхати. В цих автомобілях і так то пічка чисто символічна,
холодно у них завжди, але і така реально зменшує пробіг мало не вдвічі.
І люди придумали вихід. Але про нього пізніше. Цікаво, що придумала
автокорпорація.
А ось що. Виявляється, світло синього кольору у людини асоціюється з прохолодою, а
червоного кольору - з теплом. Бінго! Та ж можна освітити салон автомобіля червоним
світлом, і людині буде здаватися, що їй тепло! Як ми до цього раніше не додумалися?!
Проблема економії батареї вирішена - менше гріємо, більше світимо червоним!
Цього слід було чекати. Бо чому блокування дифереціалу можна замінити його
імітацією - антибуксувальною системою esp, а пічку не можна замінити її імітацією -
червоним світлом?
Все більше почуваю себе аналоговим в цьому цифровому світі.
А тепер про реальне вирішення проблеми обігріву салону електромобіля його
аналоговими власниками. Вони не дуже люблять розповсюджуватись про це, бо після
такої модернізації електромобіль уже не зовсім Емішн зерО і один з основних
аргументів за "електричку" дещо блякне.
Рішення елементарне - встановлюється дизельний чи бензиновий нагрівач webasto. І
бачок, літрів на 5 пального
І не так уже й важливо, що більше зіпсує повітря, - вебаста, чи сучасний двигун з
екологічністю євро 6. Головне, що тепло Юрій Сєров - 26-11-2019 у 18:59
Цитата:
Рішення елементарне - встановлюється дизельний чи бензиновий нагрівач webasto. І
бачок, літрів на 5 пального
А вихлоп куди йде?
Щось бензиновий страшнувато виглядає...Юрій Сєров - 26-11-2019 у 19:05
Почитав про те Вебасто. Чомусь спочатку подумав, про пічки, які колись в Запори
ставили всередині авто.
Є сенс ставити на традиційне авто? Якщо так, то яка орієнтовна ціна і хто таке
робить?Рост - 26-11-2019 у 20:37
Щось таке, як пічка для запорожця, тільки від нормального виробника
Є різні типи: передпускові підігрівачі, автономки...
Залежно з якою метою.
Передпускові підігрівачі ставляться, щоб не заводити двигун при низьких
температурах, що не додає йому ресурсу. Вони інтегруються в систему охолодження
автомобіля і гріють антифриз. Запускаються безпосередньо, за таймером, чи
дистанційно. В мороз хвилин за 20 до виїзду запустив вебасту, прийшов, а двигун
теплий, салон теплий, вікна усі відтаяли, сів, завівся і поїхав.
Також їх можна використовувати і для підігріву салону при тривалій стоянці, щоб
не тарахкотіти двигуном. Тобто в якості автономки.
Автономка, власне, суто для підігріву салону. Часто встановлюється в вантажних
автомобілях, водії яких тривалий час проводять в кабіні, очікуючи. А
далекобійники і сплять в кабіні.
Ще в пасажирських автобусах, як мікро, так і великих, для підігріву салону, бо
тепла від двигуна на такий великий салон ніяк не вистачить.
Webasto - це виробник, але тут як із ксероксом, чи джипом. Звикли будь-який копір
називати ксероксом, хоча Ксерокс - це виробник, в тому числі і копірів. Чи
позашляховики називати джипами, хоча Джип - це теж виробник, який, в тому числі,
випускає і позашляховики.
Так і будь-які автономні підігрівачі називають вебасто. Підігрівачі виробництва
webasto, звісно, лідери. По вартості буде коливатись в околі 1000 доларів,
дешевше/дорожче залежно від варіантів. І завжди можна пошукати б/у.
Є інших виробників, в тім числі і суттєво дешевші.
Пропозицій море, ставлять багато де. Конкретно у webasto я заїжджав... вони були на
виїзді з Рясне, перед мостом, зліва, якщо від центру. Але то було давно, може їх там
вже нема. Треба гуглити.