Рост - 30-11-2019 у 01:03
Спершу Apple почав знімати свій софт, який допомагав протестувальникам в Гонконзі,
потім позначив Крим російським. З креативної реальності перетворився на імперію,
готову до системи договорняків.
Це буде продовжуватися й з іншими брендами, якщо ми не дістанемо Apple. Слабо
відмовитися? Давайте запустимо драйв-кампанію "я відмовився від Apple". Пишіть про це
в твіттері та фб, тегайте Apple, зазначайте, чому саме ви вирішили так зробити.
Подивимося, що з цього вийде. Такий бренд не може бути номером 1.
До речі, свого часу в нашу кампанію #kyivnotkiev теж не вірили. І подивіться, що зараз? От і побачимо, хто готовий, а хто просто так -
поговорити .
з фейсбука Павла Клімкіна: https://www.facebook.com/pavloklimkin.ua/posts/1023444294669593?__xt...
А я от не можу відмовитись від apple, бо ніколи ним і не користувався