Цитата: Початково розміщене учасником Рост |
Для його заміни (якщо б виробник передбачив можливість швидкої) потрібно заїхати
в бокс, оснащений спеціальним гідравлічним домкратом, де працівник від'єднає
електричну частину, відкрутить (припустимо, все легко відкрутиться, а оскільки це
крутитимуть мало не щодня, то який же запас міцності в різьби має бути?), домкратом
опустить акумулятор, перенесе якось на транспортувальний механізм, щоб доставити
його в цех зарядки, візьме заряджений, прикрутить-під'єднає...
Тарасе - хвилина-дві?
| Ну я ж написав -- допиляти конструкцію. Тобто не різьби, а
автоматичні замки з надійним блокуванням і контролем, не домкрати, а яма, в якій
їздить "транспортувальний механізм, щоб доставити його в цех зарядки", на котрому
вже є маніпулятори для автоматичного виконання кількох простих операцій,
"працівник від'єднає електричну частину" -- ну ніби ж роз'єми з центруючими
штифтами існують вже півсторіччя мінімум. Мікронне позиціонування по
індуктивних датчиках -- будення справа для обладнання з ЧПК (а тут досить в
півміліметра-міліметр поцілити, далі конічний штифт підцентрує). Автоматичний
контроль перехідного опору теж ніби не потребує інопланетних технологій. Цитата: |
Далі. Всі автомобілі будуть їздити на однакових акумуляторах... Не будуть. Це
нонсенс. Тому що є шедеври типу Порше Тайкан, і є той же Нісан Ліф. Мені тут
попалось оголошення про продаж бувшого в ужитку акумулятора Тесла, який дорожчий,
ніж новий Нісан Ліф увесь. Тобто, на цих обмінних станціях доведеться тримати
запас акумуляторів до різних автомобілів. Тобто, від тисячі штук загалом.
| Угу. А ще в світі існували напевно кілька сотень
стандартів електророзеток Виділяться 2-3
наймасовіші типи, уніфікація буде вигідною виробникам для розширення попиту, тож
домовляться між собою. Цитата: |
Які паралельно теж треба заряджати Щоб
вони були готові до заміни. Замість заряджати 10-20 машин впаралель - тисячу-другу.
| Ну ніби ж ЗЕ-більшість наразі не скасовувала Закон
Збереження Енергії При тій самій
потужності можна заряджати 10-20 акумів швидко, або 100-200 повільно (підозрюю, навіть з
вищим ККД), результуючі енергозатрати на той самий парк машин будуть ті самі, ще й
графік споживання можна підганяти під можливості енергосистеми. Цитата: |
На виході ми отримуємо не хилу таку станцію техобслуховування, з круглодобовою
роботою, 3 зміни, чоловік по 5-6 в кожній | 2. Охоронець і технік
для розв'язання незапланованих ситуацій. Роль касира при картковій оплаті мені
малозрозуміла. |