Форум Рідного Міста

Електричний кросовер Avatr 11

Khrystyna Lesyshyn - 17-11-2021 у 13:29

Китайські компанії Changan, Huawei і CATL презентували своє перше спільне дітище — електричний кросовер Avatr 11 із футуристичним дизайном. За заявою розробників, представлений ними шоу-кар — на 99% серійна модель. У кросовера обтічний кузов з похилою лінією даху і потайними дверними ручками, як у Tesla.
Avatr 11 побудований на новій архітектурі CHN, яка стала результатом останніх технологічних досягнень. Вона передбачає установку батарей ємністю до 200 кВт год. За попередніми даними, для прискорення до 100 км/год електрокросоверу необхідно лише 4 секунди.
Докладні технічні характеристики розголошувати не стали. Немає і офіційних фото салону. Все заради того, щоб зберегти інтригу і привернути увагу до нової моделі.
Серійне виробництво Avatr 11 налагодять у 2022 році на заводі компанії Changan. Продаж першого спільного електромобіля довірили Avatr Technology — нещодавно створеній китайській компанії зі статутним капіталом 184 мільйони доларів.

Рост - 18-11-2021 у 00:10

А навіщо вам електромобіль в наших нинішніх реаліях?
Сьогодні вони хіба для мазохістів і овочеподібних людей.
Маючи електромобіль, ви можете прокинутись зранку, і несподівано вирішити, що сьогодні саме той день, коли треба випити кави на ужанському перевалі? І спокійно мотнути 400 км, отак: https://www.drive2.com/b/600695089164988481/
Чи, знову ж, прокинутись зранку, розраховуючи на початок дощів, як було передбачено прогнозом, але виявити, що все змінилось, два дні буде світити сонце, а значить треба мотнути через верхній верецький - воловецький - пилипецький - синевирський - яблунецький перевали, чудову поїздку за два дні на 800 км, отак: https://www.drive2.com/b/599118664368652895/
Де ви там заряджати це ах майбутнє будете, серед Карпат?
А як бути з псевдо екологічністю? В Україні дуже значна частка електроенергії брудної, виробленої на ТЕС, шляхом спалювання вугілля і газу. У нас електромобілі, заряджаючись, наносять шкоди довкіллю не менше, ніж дизель. Це не Норвегія, де безліч ГЕС і частка чистої електроенергії більше 90%
Ви живете в особняку? Супер! Бо якщо в багатоквартирному будинку, то ніде вам буде заряджати свого електрокара вночі.
І так далі, і так далі...

Юрій Сєров - 19-11-2021 у 13:52

Електромобіль дуже навіть актуальний для коммютерів. Думаю, добиратися електроавтомобілем на роботу з навколишніх містечок/сіл до міста дуже навіть вигідно. Для приватного сектора також дуже непогано.
Звісно, якщо йдеться про сім'ю - то це однозначно другий автомобіль, або для людей, яким нечасто хочеться попити кави за 500 км від хати.
Електроавтомобілі цілком мають свою нішу, не розумію, чому ти їх так хейтиш.
Якщо про екологічну складову говорити - то я б дуже хотів, щоб хоча б половина транспорту у Львові була електричною(зважаючи на наші затори) - повітря було б значно чистішим.

Рост - 19-11-2021 у 22:21

Мені дивно, бо я уже розжовував детально свою позицію тут на форумі. Це лише доводить, що люди дуже вибіркові в сприйнятті інформації. Ок, коротко пройдемось ще раз.
Для початку
Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Електроавтомобілі цілком мають свою нішу, не розумію, чому ти їх так хейтиш.

Нішу! Нішу! Власне!
Міська комерційна логістика в першу чергу. Міські поїздки по справах для окремих людей, кому це зручно. Все.
Але стоїть страшний хайп, про "технології майбутного", про "безальтернативність" і т.д. І якби ж то лише хайп, це ж уже законодавчі ініціативи, не за горами обмеження прав.
Насправді, це всього один з видів транспорту, з великою кількістю обмежень і проблем. Які гарно замовчуються на фоні тупого популізму. А я зневажаю популізм і брехню.
І стосовно хейту - не плутай конструктивну критику і ненависть. Кожен пункт моїх претензій повністю аргументований.

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Електромобіль дуже навіть актуальний для коммютерів.

Комммм'ютер... Істота, яка у визначений час пересувається визначеними маршрутами. І варто перетворити людей на коммм'ютерів, як уже маєш справу не з живими істотами, а з біороботами, якими можна маніпулювати, як зручно. Заганяти їх в рамки, обмежувати в праві вибору. Комм'ютери, бляха... Так. для комм'ютерів електромобіль актуальний. Ще ввести обов'язкове управління автомобілем комм'ютера автопілотом, заборонити керувати власноруч - бінго! Чемні овечки!
Просто має бути вибір, як і годиться в ринковій економіці. А не нав'язування "безальтернативного майбутнього".

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Думаю, добиратися електроавтомобілем на роботу з навколишніх містечок/сіл до міста дуже навіть вигідно. Для приватного сектора також дуже непогано.

Щоб зарядити Теслу повністю від розетки в приватному секторі треба більше доби, пробував один чувак, ділився досвідом. Це буде нещасних 300 км максимум, а по факту 250-280. Щоб сяко-тако комфортно заряджати електрокар дома потрібна уже неслабенька зарядна підстанція, чи хоча би трифазне під'єднання кіловат на 25. А в моєму заміському будинку 5 кВт, однофазне, без варіантів. В кращому випадку можна надіятись, що я запхаю за ніч кілометрів 100 пробігу, при умові, що не вимкнуть світло, таке трапляється декілька раз на місяць, а оскільки до міста 55 км, до центру, то щоб вернутися назад, мені доведеться придумати, де заряджати автомобіль в місті... А там просто безліч зарядних станцій, так? Чи може таки не так? І це безальтернативно для будь-якого форсмажору, мовчу про експромти. Дуже зручно, без сумнівів. І у нас немає суперчарджерів, де можна зарядити швидко. Дорого, дорожче, ніж автомобіль мій бензином заправити, але зате швидко. От взагалі нема. Доведеться нещасних 100 км запихати яку годинку-другу навіть в спеціяльних місцях.
То, треба думати, не всім і в навколишніх містечках/селах таке підійде, так? Навіть не те, що не всім, а меншості.
І залишаються лише щасливі власники приватного сектору в місті. Зі всіма тими ж обмеженнями по потужності мереж.
До речі, мені недавно, та й усім знайомим, прийшов лист щастя від електромереж наших ненаглядних, що тепер у мене в квартирі підключення не 5 кВт, як було, а 3 кВт. А якщо мені треба більше, я маю аргументовано довести це якимось спеціальним чином. Чи буде бажання заряджати електромобіль цим аргументом? Щось не думаю. Цікава тенденція на фоні безальтернативного світлого електричного майбуття.

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Звісно, якщо йдеться про сім'ю - то це однозначно другий автомобіль, або для людей, яким нечасто хочеться попити кави за 500 км від хати.

Ти жартуєш? Нечасто! Я половину літа і осені в подорожах провів! При чому всі експромтом, без жодних попередніх планів. Це ж кайф!
І як другий автомобіль не лише у випадку сім'ї, а в принципі, лише як другий. Інакше зовсім біль і страждання. Ну або ти точно коммм'ютер, запрограмований на функціонування у відповідності до наперед визначеного алгоритму. Тоді так.

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
про екологічну складову говорити - то я б дуже хотів, щоб хоча б половина транспорту у Львові була електричною(зважаючи на наші затори) - повітря було б значно чистішим.

Повітря було б значно чистішим, якби усі автомобілі були справними і відповідали закладеним в них виробником екологічним нормам. Для цього потрібен непідкупний техогляд. Все. Буде, як в європейських містах, де давно немає такого чаду, як у нас. Електромобілі тут ні при чому. І, повторюсь, на сьогодні для нашої країни електромобіль брудніший за дизель в екологічному сенсі, тому що електроенергія у нас здебільшого брудна, тобто та, що отримується шляхом спалювання газу/вугілля, і тому що утилізація акумуляторів. Нещодавно в Євросоюзі дали рекомендації, згідно з якими далеко не всім країнам потрібно розвивати активно електрмобілізм. Серед них, наприклад, сусідня Польща. І поки не вирішиться питання чистої електроенергії і проблем з утилізацією - про яку таку екологію йде мова?

І по факту вузьконішева, з чималими обмеженнями технологія в силу зовсім сирої інфраструктури і наявних в ній самій підводних каменів та обмежень, на хвилях популізму активно педалюється як світле і безальтернативне, що от прямо вже настало майбутнє.
А не цікаво, чому основні японські виробники, а це, перепрошую Toyota, Subaru, Mazda, Kawasaki, Yamaha недавно зробили спільну заяву про захист двигунів внутрішнього згорання і надмірне педалювання електротеми? А ці гіганти напевно таки щось шарять. І це в Японії, яка за впровадженням сучасних технологій увесь світ нормально так обігнала. Тому що здоровий глузд, а не тупенька грета.
І тому я так реагую на тупеньку рекламу. Ваш електрокросовер може розганятися до 100 км/год за 4 секунди. Тільки, якщо ви будете постійно так тиснути на педальку, то ви нікуди не доїдете, бо ваш акумулятор швидко розр'ядиться, а ще ви не зможете довго так активно їздити, бо електросистема вашого електрокросовера перегріється і він обмежить вам потужність. Тому ваша доля - тошнити 50-70 км/год в правому ряді, економлячи батарейку. Але про ці особливості електрички ви дізнаєтесь уже, коли купите її. А поки не купили, ми поливатимемо ваші вуха байками про 4 секунди до сотні. І про велику-велику батарею, яку вам буде ніде зарядити.

Рост - 19-11-2021 у 22:32

ПС. А, забув ще., теж рекламне У вашому електромобілі взимку буде завжди холодно! Ви будете зігрівати себе думками про щасливе майбутнє, мерзнучи в своєму електромобілі тепер. Правда, але тссс, нікому не кажіть - ви можете перетворити свій електрокар в трошки автомобіль внутрішнього згоряння, встановивши дизельну вебасту. І вам стане так тепло! І можна буде з новими силами розказувати всім, який електромобіль крутий і класний, а ще Е - екологічний, бо в нього немає... ну, ми скажемо ж, що немає, правда, що там якась дизельна вебаста? - немає спалювання вуглеводнів.

Юрій Сєров - 22-11-2021 у 09:59

На мою думку більшість користувачів електромобілів думають не про екологічність, а про вигоду. Окрім того, електромобіль зручний для жінок через відсутність механічної коробки передач.
Цитата:
до міста 55 км, до центру,

50+ км - у нас рідко такі комм'ютери, більшість менше 30-40км. Так, тим хто далі за 50 км, не дуже підійде.

Цитата:

Повітря було б значно чистішим, якби усі автомобілі були справними і відповідали закладеним в них виробником екологічним нормам. Для цього потрібен непідкупний техогляд

У нас це утопія. Електричка не нагазує в будь-якому випадку.

Так, з зарядками у місті проблема. Поки що.
З холодною порою року також трохи проблема. Від батареї грітися при менше 10 градусів, напевно, проблематично. Принаймні на зворотній дорозі. З гаражу можна виїхати в нагрітій машині.

Цитата:

І по факту вузьконішева, з чималими обмеженнями технологія в силу зовсім сирої інфраструктури і наявних в ній самій підводних каменів та обмежень, на хвилях популізму активно педалюється як світле і безальтернативне, що от прямо вже настало майбутнє.

Я не думаю, що варто особливо переживати і напружуватися. Ринок все відрегулює.