Форум Рідного Міста

Mail.ru переходить на Google

Agent86 - 31-5-2003 у 16:00

Опублiковано 28 травня 2003 року
Mail.ru, один з найбiльших росiйських порталiв, почав тестове використання пошукової системи Google на своєму сайтi. За iнформацiєю спецiалiзованого видання http://www.Searchengines.ru, це вiдбулося 23 травня, однак офiцiйно про це поки не оголошено.

"Це перший у Рунетi випадок використання порталом нацiонального масштабу пошукового вирiшення iноземного виробництва", - стверджує головний редактор Searchengines.ru Сергiй Петренко. Дотепер для пошуку по сайту застосовувалася пошукова система, надана "Рамблером", а ще ранiше у List.ru, ставшим каталогом Mail.ru, використовувався Яндекс.Site. У той же час, на його думку, масштаби цього не слiд переоцiнювати, тому що пошук - зовсiм не головний сервiс на Mail.ru.

В даний момент остаточний перехiд Mail.ru на Google ще не вiдбувся. "Пошук по каталозi (реально значущий для Mail.ru сегмент - в iнтернетi можна пошукати багато де, а колишнiй list.ru iнакше не "прочешеш";) як i ранiше обслуговується Rambler, так само, якщо пiсля пошуку по каталозi Ви ще шукаєте в iнтернетi, Ви все рiвно шукаєте за допомогою Rambler", - говорить Iван Засурський з Rambler.

Поки невiдомо, чи придбав Mail.ru програмне забезпечення Google або пошук здiйснюється все-таки самим Google, а Mail.ru тiльки переробляє йїх. У цьому випадку кожен пошуковий запит переадресовується до бази Google. Результат, отриманий у форматi XML обробляється на серверi Mail.ru i тiльки тодi вiддається користувачевi. Для економiї самi популярнi запити можуть кешуватись. "Вартiсть такого використання - 1,5-2 долара за тисячу запитiв", - говорить Сергiй Петренко. У той же час, вiдомо, що використання пошуку Google на Yahoo, AOL i деяких iнших захiдних сайтах обходиться в 0,8-2 долара США за тисячу запитiв.

Замiсть традицiйних для Google текстових рекламних оголошень Adwords у пошукових результатах Mail.ru видається текстова реклама, надана "Бiгуном". Rambler не дозволяв вставляти рекламу вiд "Бiгуна" у свої результати. "Ми не вважаємо, що можна вводити в оману користувача платними посиланнями в пошуку. Iмовiрно, саме цим i викликане бажання поекспериментувати з Google", - припускає Засурський. Можливо, Mail.ru сподiвається покрити вартiсть пошукових запитiв залiком з посилань "Бiгуна", припускають у Rambler.

Очiкується, що офiцiйно про домовленiсть з Google буде оголошено на наступному тижнi.
[/size][/font]
джерело : www.compulenta.ru