Форум Рідного Міста

Прощай UMC

Андрій Пелещишин - 20-6-2003 у 22:12

Перший український оператор мобільного звязку очевидно через певний час змінить свій бренд на російське МТС

http://www.korespondent.net/main/25638

Vitalik - 21-10-2003 у 16:32

Хай буде земля йому пухох...

freak - 18-2-2004 у 20:54

Дуже шкода!!:(

Dмитрик - 19-2-2004 у 00:26

кучмазірка - форевер :))

Лучишин Роман - 16-6-2004 у 17:06

Недочекаєтись :p

Роман Голощук - 16-6-2004 у 21:59

Ну і нехай змінюють назву. Головне щоб якість зв'язку й поміркована тарифна політика залишилась.
А може й нові "гравці" на ринок вийдуть.

Yurik - 15-7-2004 у 15:33

Цитата:
Ну і нехай змінюють назву. Головне щоб якість зв'язку й поміркована тарифна політика залишилась.

Повністю підтримую!!!!

Андрій Пелещишин - 15-7-2004 у 15:35

Запізно міняти. Вже все відкочуватиметься назад.
http://misto.ridne.net/viewthread.php?tid=2791&page=1#bottom

Ігор Мартинів - 16-7-2004 у 07:27

Прокуратура зараз доводить в суді, що ЮМС було продано незаконно. Але не так усе просто. Якщо через два роки після завершення операції купівлі-продажу українська прокуратура через суд доведе, що все треба повернути як було, то можемо тільки поспівчувати іміджу нашої держави. Надто сильно постраждає так званий "інвестиційний клімат". Раніше треба думати

Іван Лихобор - 4-8-2007 у 11:27

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрія Пелещишина
Перший український оператор мобільного звязку очевидно через певний час змінить свій бренд на російське МТС

Вже змінив. І нові господарі - МТС - "вставили" і колишнє UMC, і Київстар, і всіх інших другорядних укр. мобільних операторів. Реклама МТС, що ото закрутилася на ТВ - надзвичайно якісна і професійно зроблена - аж любо дивиться.

Hanor Narasson - 4-8-2007 у 13:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
І нові господарі - МТС - "вставили" і колишнє UMC, і Київстар, і всіх інших другорядних укр. мобільних операторів. Реклама МТС, що ото закрутилася на ТВ - надзвичайно якісна і професійно зроблена - аж любо дивиться.


п. Іване, а Ви бачили то ТВ рекламу Ролс-Ройсів? Бо я ні...:baddevil: В основному чомусь автомобілі класу (і якості) "Таврії" рекламують... :lol:

Іван Лихобор - 4-8-2007 у 13:45

OFF

Ви, Хьонаре, не того цитату вставили: мала б бути Андрія Пелещишина - звертаєтеся-бо "п.Андрію". :sing:
(Мене ж бо Іван звати...)

Hanor Narasson - 4-8-2007 у 14:02

Вибачте, не хотів дуже велике цитування...

По моєму власному досвіду: на ТВ широко рекламується продукція середньої якості і дай Боже, щоб відповідної ціни. Вона цілком виконує свої функції, але не більше.

Тарас Гулка - 4-8-2007 у 14:21

До Івана:
А чим саме "вставили"? Тільки рекламою? Так тут на любителя. А суттєвих змін по тарифах я не помітив. Та сама плата за з'єднання, ті самі тарифи. Тільки на т.з. "безлімінтному" абоненська плата впала із 600 до 390 грн. Але з'явилась плата за з'єднання за кожен дзвінок 10 коп.

А стосовно реклами, то, хоч і не являюсь абонентом ЮМС, але мені їх логотип був більш до вподоби ніж нове "яйце".

Іван Лихобор - 4-8-2007 у 14:44

"Вставили" в сенсі - показали, як треба діло професійно робити. Так, саме той їхній відеоролик і привернув увагу.

Dmy - 4-8-2007 у 16:34

Який ролік? :o Чию увагу?
Щось вони "проффесійно" привертаютиь увагу, а я все якийсь неуважний - ніц про то не знаю :rolleyes:

Андрій Пелещишин - 4-8-2007 у 18:45

Ті пару реклам, що я бачив, абсолютно не вразили. В UMC колись були кращі.
Певно, ПіАр в Україні відділ по-блату сформували.

Tempika - 4-8-2007 у 18:59

...так, реклама зовсім примітивна... а вивіски МТС поруч з вивісками лайфа виглядають якось кострубато і дешево.

Іван Лихобор - 4-8-2007 у 20:53

Дивина та й годі! :rolleyes:
Люди, вам що, подобається та реклама, яку постійно крутять, Київстару, UMC (вже докрутилися), Лайфу, всяких "джинсів", "діджусів" - вже оскомину набили!

Нещодавно заборонили ролик до показу з відвертим змістом: щось там ніби зайшла парочка до вбиральні, а відтак хлопчина (а інакше не скажеш!), коли обойко виходили звідтамти, став застібати ширінку на джінсах - такий собі прикольний натяк на щось, що мав би сподобатися молодим людям. Он де привітимізм!
Той самий випадок, але в іншій рекламі того самого, здається, моб-оператора (то називається помстилися!): в ролику на одну мить фокусуються дівочі груди в купальнику - теж мало б зацікавити школярів і студентів. Хоч його не заборонили. Тупа, примітивна реклама, як на мене. А, зрештою, підліткам треба чогось більшого?

А відео від МТС - шикарне: пісок, що сиплеться поволі-поволі в клепсидрах мав би означати дуже довгу тривалість розмов, які може надати цей оператор, за... символічну, певно, ціну, а то й взагалі безкоштовно - адже яка вартість піску? Ніяка - бо його незліченна кількість. Сказано-бо, "як піску в морі"...

Hanor Narasson - 4-8-2007 у 20:59

п. Іване, а лупу ліквідувати за 7 днів МТС не обіцяє? :baddevil: А за кадром томний голос: "Баууунтііі!"

Тарас Гулка - 4-8-2007 у 21:54

Цитата:
... а то й взагалі безкоштовно - адже яка вартість піску? Ніяка, бо його незліченна кількість. Сказано, "як піску в морі"...


Ого! Іване, а ви в кожній рекламі шукаєте такий глибокий зміст? Я чомусь над рекламою в більшості випадків взагалі не замислююсь..

А взагалі думаю, їх не по рекламі треба оцінювати, а по реальних змінах в тарифах і в рівні сервісу, обслуговування. А тут я якихось суттєвих змін не побачив.

Іван Лихобор - 4-8-2007 у 22:01

Та я взагалі не орієнтуюся в тих тарифах, акціях. :yawn: Навіть не знаю, скільки там беруть з мене за 1 хв розмови, в тих бонусах (що за чортівня!) - якого милого то всьо собі брати до голови! Є зв'язок - і на тому спасибі! :baddevil: