Форум Рідного Міста

Теорема про зарплатню

Олексій Мачехін - 17-7-2003 у 10:12

Теорема про зарплатню Дільберта стверджує, що інженери, вчителі, вчені та програмісти ніколи не зароблятимуть стільки, скільки бізнесмени та продавці.

Теорема базуєтбся на трьох постулатах.

Постулат 1: Знання - сила (Знання = Силі)

Постулат 2: Час це гроші (Час = Грошам)

Постулат 3: Як будь-який школяр знає, (Сила = Робота/Час)

=> Знання = Робота/Час, підставляємо замість часу гроші (Знання = Робота/Гроші) та знаходимо, чому дорівнюють гроші.

Гроші = Робота/Знання

Таким чином, коли кількість знаннь прямує до нуля, кількість грошей збільшується до нескінченності та не залежить від витраченої роботи [тут мушу додати від себе, що це твердження вірне лише за умови непрямування роботи до 0 швидше за знання, в ідеалі - роботу залишити сталою :P].

Висновок: Чим менше знаєш, тим більше заробляєш!

Роман Голощук - 17-7-2003 у 11:22

Olexiy, а Ви часом за фахом не математик? ;)

Олексій Мачехін - 17-7-2003 у 11:30

Ну є трішки, тільки прикладний. Ще точніше - теорія програмування. Місяць тому отримав диплом, так що ще не все встиг забути ;)

Роман Голощук - 17-7-2003 у 11:48

Цитата:
Першим відправив користувач Olexiy
Ну є трішки, тільки прикладний. Ще точніше - теорія програмування. Місяць тому отримав диплом, так що ще не все встиг забути ;)


Вітаю, вітаю!
Про математику - згадав реальний випадок, свідком якого я був. Хлопчина (неінтелектуального вигляду), виламуючи двері, у яких заклинив замок, казав так: "Це вам не математика - тут думати треба!" :lol::lol::lol:

Олексій Мачехін - 17-7-2003 у 12:06

Я так розумію, що розмовляю із колегою у певному відношенні?

Роман Голощук - 17-7-2003 у 20:10

Цитата:
Першим відправив користувач Olexiy
Я так розумію, що розмовляю із колегою у певному відношенні?


У певному відношенні звичайно, що так ;) Докладніше див. моє досьє ;)
Між іншим Наталка передавала форумцям Львова вітання від Олексія з Києва - це, напевне, від Вас? (прошу вибачити за відхилення від теми ;) )

Андрій Пелещишин - 17-7-2003 у 21:09

Ну я тут математик прикладний, а що?
Тут ще таких є штук 5.
А в формулі глюк. Очевидний

rost - 17-7-2003 у 21:37

quote: Постулат 3: Як будь-який школяр знає, (Сила = Робота/Час) .
Двійка такому школяру!!!
Насправді Потужність = Робота/Час.
Але і постулат 1: Знання = Сила є неправильним. Це є приблизний переклад з англійської виразу Knowledge=Power. Точніше би було Знання= Потуга. Отже

Постулат 1: Знання - потуга (Знання = Потужність)

Постулат 2: Час це гроші (Час = Грошам)

Постулат 3: Як будь-який школяр знає, (Потужність = Робота/Час)

=> Знання = Робота/Час, підставляємо замість часу гроші (Знання = Робота/Гроші) та знаходимо, чому дорівнюють гроші.

Гроші = Робота/Знання.
Тепер глюка нема, а результат той самий. Here we go.

Олексій Мачехін - 17-7-2003 у 21:56

Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин
Ну я тут математик прикладний, а що?
Тут ще таких є штук 5.


Та нічого, хіба хтось хизується? Мені здається що "таких" тут навіть більше.

А за виправлення глюку спасибі - фізику і дійсно геть забув, проте фактично форвардив, так що моя провина - неперевірка. Проте, мабуть цю теорему було складено англійською та перекладено на російську (з якої перекладав вже я). Так що цілком можливо помилки не було, а відбулося "спрощення", аби не робити зайвих пояснень.

Проте все одно дякую. А теорема таки гарна.
:cool:

rost - 17-7-2003 у 23:25

А от і першоджерело:
Google + "theorem dilbert" => Dilbert's Theorem

Перший наслідок

Олексій Мачехін - 18-7-2003 у 09:47

Входячи із співвідношення (1) - Гроші=робота/знання
Маємо:
Отримання надприбутків за умови нескінченного зросту значення величини робота та прямування значення знань до 0.

Таким чином перший наслідок тореми про роботу формулюється наступним чином:

Чим більше робиш дурної роботи, тим більше отримуєш грошей.

Або:

Більше працюй та менше думай і гроші не переведуться :o

ЖАХ!!!!

Svitovyda - 21-7-2003 у 18:13

ce ne zhah, ce zhyttja take ;)
a vzahali matematyka ce cikava shtuka, jaksho na neji z potribnoho rakursu dyvytys
(she odna z prykladnoji matematyky)