Agent86 - 9-8-2003 у 15:27
Опублiковано 16 червня 2003 року
10 червня в Сан-Франциско (штат Калiфорнiя) вiдкрилася конференцiя JavaOne для
розроблювачiв. Органiзатором конференцiї виступила компанiя Sun Microsystems -
безпосереднiй творець мови Java. На конференцiї було оголошено про цiлий ряд нових
продуктiв i iнiцiатив, зв'язаних з використанням рiзних варiантiв Java у сферi
iнформацiйних технологiй i зв'язку. У найближчому майбутньому Sun має намiр почати
активне просування Java у всiх сегментах ринку IТ i телекомунiкацiй.
Одним з найважливiших напрямкiв стане популяризацiя Java на споживчому ринку. Для
цього Sun планує почати потужну рекламну кампанiю, покликану перетворити Java у
потужний бренд саме на споживчому ринку. З цiєю же метою був перероблений i логотип
Java - вiн повинний стати бiльш помiтним i привабливим. У Sun упевненi, що пiдтримка Java
повинна бути закладена в будь-яких електронних пристроях - вiд мобiльних телефонiв
до усiх, без винятку, персональних комп'ютерiв i КПК. Для того щоб iнформувати
споживачiв про Java компанiя вiдкрила новий сайт за адресою http://www.java.com.
Не менш важливою для Sun є i популяризацiя Java серед розробникiв. Цiй метi буде служити
портал http://www.java.net. Sun планує випустити новi iнструментарiї розробникiв Java-застосувань
для самих рiзних систем - вiд потужних серверiв до принтерiв, КПК i мобильних. Java
повинна бути скрiзь - таке тепер гасло Sun. I якщо ранiше аналитики дорiкали компанiю
за недостатньо чiтку полiтику по просуванню Java, те тепер компанiя повна рiшучостi
виправити ситуацiю.
джерело : Sun Microsystems