Agent86 - 16-9-2003 у 22:35
Опублiковано 14 липня 2003 року
Компаніям, що поставляють на ринок пристрої, засновані на сучасних
комп'ютерних технологіях, необхідно уникати використання спеціальної лексики
при просуванні своїх товарів. До такої думки після проведення відповідних
досліджень прийшли фахівці маркетингового підрозділу компанії AMD.
"Високотехнологічна індустрія повинна спростити лексику, за допомогою якої
описуються відповідні досягнення. Це допоможе споживачам краще зрозуміти ті
нововведення і зручності, які дані технологіям можуть принести в їхнє життя", -
говорить Патрік Мурхед, керівник відділу маркетингових досліджень.
Як з'ясувалося, лише 3% опитаних відразу зрозуміли, що таке "mp3" (популярний
формат стиснення аудіо) або "Bluetooth" (система безпровідної передачі даних).
Тільки третина респондентів зуміли вірно розшифрувати абревіатуру DVR (цифровий
відеомагнітофон), а деякі навіть не змогли поснити, що означають "мегагерци",
хоча ця одиниця виміру постійно використовується для позначення тактової
частоти процесора.
"Індустрія hi-tech в одних тільки США витрачає 10 мільярдів доларів у рік на рекламу
швидкостей процесорів і нових технологій, але віддачі від вкладених коштів ці
компанії не одержують", - резюмує результати опитування Мурхед. Усього в тесті
на знання комп'ютерної лексики брали участь 1,5 тис. чоловік з Великобританії,
Китаю, США і Японії. Перевірити себе на знання сучасних технологій може будь-який
бажаючий прямо в онлайні. Інтернет-опитування проводиться на сайті ( http://www2.amd.com/us-en/gcab/lt/exam/1,,,00.html ) компанії AMD.
джерело : www.compulenta.ru, AMD