За даними британської компанії MessageLabs, обсяги спама в грудні 2003 року досягли
рекордної відмітки за весь час існування Всесвітньої павутини й електронної
пошти. На сьогоднішній день несанкціоновані рекламні розсилання складають понад
62,7% від всієї електронної кореспонденції, а в деяких регіонах (наприклад, в
Австралії, даний показник перевищує 66%) і навіть більше.
В останньому місяці минулого року сервери MessageLabs обробили близько 463 мільйонів
листів, приблизно дві третини їх були послані спамерами. Для порівняння, у
листопаді 2003 року частка "сміття" складала 55,1% від усіх повідомлень, а в
жовтні спам приходив лише в кожному другому посланні. На думку фахівців, уже до
середини 2005 року користуватися послугами електронної пошти без потужних,
самонастроювальних фільтрів буде просто-напросто неможливо. Причому спамери
постійно удосконалюють власні технології. Їх останнім "вивертом" стало
включення в тіло листа довільного набору символів, написаних білим кольором на
білому тлі. Такі вставки непомітні для користувача, однак вводять в оману
антиспамерські сервіси, що шукають типові для рекламних послань послідовності
слів. Крім того, найближчим часом варто очікувати збільшення обсягів сміття, що
розсилається через системи миттєвого обміну повідомленнями
(інтернет-пейджери).
Утім, і спамерам є, чого побоюватися. Американський акт CAN-SPAM передбачає покарання
для осіб, що продовжують розсилати рекламу користувачам, що відмовилися від
одержання спама. А в Європейському Союзі і зовсім не можна відправляти листа
рекламного характеру, поки власники поштових акаунтів не дадуть свою згоду.
Найбільша дурниця боротись проти спаму за допомогою різних фільтрів. Завдяки
цьому разом зі спамом відфільтровуються і деякі "нормальні" листи. В мене
останнім часом невідомо куди зникає велика кількість листів.
На мою думку зі спамом можна боротись тільки законодавчими і адміністративними
засобами. Будь який лист рекламного характеру містить в собі поштову адресу або
телефон, інакше ефективність реклами дорівнює нулю. Тих, хто замовляє рекламні
розсилки у спамерів треба відповідно карати.Дмитро Тарасов - 15-1-2004 у 12:00
Законодавчі обмеження на розповсюдження спаму є необхідною умовою для зменшення
його об'ємів. Україна необхідного законодавства не має.
Але наявність законів не замінить технічні засоби для "контроля за дотриманням
чинного законодовства", до яких відносяться і спам-фільтри (клієнтські, proxy,
розподілені системи фільтрації тощо).
Для зменшення імовірності видалити потрібний лист -підівчить фільтр, зменшіть
рівень чутливості до спаму (для Баєсівських фільтрів), внесіть абонента у білий
список ... Методів покращення роботи фільтрів багато.
Правда, вплинути на фільтр сервера безкоштовної ел. пошти проблематично. Алеж і
пошта безкоштовна!
Є технології базовані не на фільтрації (напр. WinAntiSpam) та на фільтрації з
використанням голосування людей.Юрій Марків - 15-1-2004 у 16:20
Цитата:
Першим відправив користувач Східняк
На мою думку зі спамом можна боротись тільки законодавчими і адміністративними
засобами. Будь який лист рекламного характеру містить в собі поштову адресу або
телефон, інакше ефективність реклами дорівнює нулю. Тих, хто замовляє рекламні
розсилки у спамерів треба відповідно карати.
Це не підходить для спамової реклами порносайтів, які хостяться в різних китаях,
тайванях, кореях - країнах, яким наплювати на різні європейські ітп
антиспамерські закони. Інші ж види спаму, де є фізична адреса та телефон фірми, яка
таким чином рекламується, можна запросто покарати. Прикладом є гучна акція проти
московського Центру Американської Англійської - про нього тепер не чути Та скільки вже встигли загребти грошей до того
часу...Дмитро Тарасов - 15-1-2004 у 16:47
Цитата:
Першим відправив користувач Efes
Інші ж види спаму, де є фізична адреса та телефон фірми, яка таким чином
рекламується, можна запросто покарати. Прикладом є гучна акція проти
московського Центру Американської Англійської - про нього тепер не чути
Не так вже і просто покарати. Все залежить від національних законодавств та
гонорарів адвокатів. Прецидентів дуже мало! Основна множина дрібних та середніх
(але генеруючих 90% спаму) відвертих спамерів, з підставними офісами та адресами
продовжують спамити.
PS
Центр Американської Англійської продовжує спамитиЮрій Марків - 15-1-2004 у 19:02
Цитата:
Першим відправив користувач Дмитро Тарасов
Не так вже і просто покарати. Все залежить від національних законодавств та
гонорарів адвокатів. Прецидентів дуже мало!
Так той Центр Американської Англійської не адвокатами страшили, а власними
організованими силами - закидували їх тисячами паперових листів, присилали пачки
макулатури посилками, навіть наймали бритоголових - можу вислати цілий
жартівливий текст про ті події...
Цитата:
Основна множина дрібних та середніх (але генеруючих 90% спаму) відвертих спамерів,
з підставними офісами та адресами продовжують спамити.
PS
Центр Американської Англійської продовжує спамити
Перешли пліз мені хедер повідомлення на мою аську - цікаво, звідки тепер
приходить.