Форум Рідного Міста

Аварія двоз 13-их маршруток.

Святослав Шеремета - 11-3-2004 у 20:15

Довідався ,що 9 березня на виїзді зі Львова в напрямку Брюхович зіткнулись дві 13-ті маршрутки. Постраждало 13 пасажирів, четверо з яких госпіталізовано. Дехто з журналістів у своїх матеріалах повязував аварію з нещасливим числом 13. Але хочу Вам сказати, що сам півтори року їздив 13 -ою маршруткою в Брюховичі в академію. Я Вам скажу . що так як "женуть " водії 13 -того маршруту на цьому відтинку шляху, мабуть так не їздять ніхто і нігде. Вони несуться як ненормальні , дотримуючись якогось їхнього , внутрішнього графіку. Сваряться за декілька хвилин порушення графіку, мало не б"ються між собою. Тому, мені і не дивно, що така прикра аварія сталася на 13 маршруті. Але я співчуваю тим пасажирам, які постраждали через чиюсь дурість.

Андрій Пелещишин - 11-3-2004 у 20:45

Є таке. Я також їзджу на цих маршрутках (батьки в Брюховичах поховані). Таке враження, що то якісь Кулхарди зі Шумахерами за рулем сидять.

dr.Trollin - 12-3-2004 у 11:56

щодо Методик Руху по Львові.
шукав ото я вчора мережею щодо транспорту на Москву (в Обнінськ на конфу збираюсь)
І ото натрапив на
http://www.qsl.net/rv3aca/tour/lviv.htm
ЛЬВОВ - ГОРОД КОСТЕЛОВ И КОФЕЕН
(ИЛИ ПРАКТИЧЕСКОЕ РУКОВОДСТВО ПО ПОЕЗДКЕ ВО ЛЬВОВ)
досить прИязно написане.
**
Наши соседи, узнав, что мы из Москвы, интересуются, что занесло нас на Украину, и очень удивлены нашим ответом, что ездили Львов посмотреть - там же к русским очень плохо относятся... Устало отвечаем, что никаких проблем с местным населением у нас не возникло - чтоб везде так к гостям относились!!
**
(приведений кавалок може слугувати прикладом сегрегації Москвич-/-Моска...)

Кавалок приведу щодо реакції Москвичів на наш транспорторух :-)

***
Н-да, не привыкшие мы к езде по булыжникам. К тому же появляется подозрение, что во Львове отсутствуют правила дорожного движения - пара обгонов трамваев по встречной с учетом, что ширина улицы всего 2 полосы... По дороге Георгий нам еще успевает что-то рассказывать о проезжаемых достопримечательностях, а нам бы живым добраться до места назначения (hi).
(***)
Возле Оперного театра готовится площадка для какого-то вечернего концерта, и движение транспорта по проспекту Свободы перекрыто, поэтому нам приходится еще пройтись, чтобы найти следующее такси для поездки на вокзал. К сожалению, находим машину не по направлению к вокзалу и с замиранием сердца следим за таксистом, совершающим разворот из крайнего правого ряда на встречную полосу через 2 ряда машин. Нет, в центре тут точно отсутствуют правила дорожного движения...
***

а ви тут щось про якусь нещастну Швидкість кажете :-)

Святослав Шеремета - 12-3-2004 у 13:40

Мабуть у Львові водії стали джигітами. Чи може ми відкриваємо ще однк особливість галицького менталітету?

Устим - 12-3-2004 у 15:07

Ще раз переконуюся, що немає безпечного автотранспорту (окрім, звичайно, автоніг, та й з ними деколи бувають проблеми...).

Ростислав Пелещишин - 12-3-2004 у 15:10

Висновок: всіх водіїв можна поділити на джигітів і "затягнутих". Спосіб їзди кардинально відрізняється, інколи з таким водієм можна на маршрутці добиратися довше ніж пішки ( і корки тут ні до чого).

Odarka - 12-3-2004 у 15:17

Я б взагалі маршрутки відминила...ну це звичайно,я кщоб мені владу в руки дали:)
НЕвже не можна у ЛЬвові пустити нормальні бусики, великі і зручні? маршрутки - це знущання з людей...І стільки жертв, це ж не перше зіткнення їх маси, кожного перевертається якась маршрутка і вмирають і калічаться люди, а всі мовчать...

Олександр Ганущин - 12-3-2004 у 19:19

А до речі я навіть бачив ці маршрутки (мо не втему) але явище гнітюче справило враження ...

Сергій Бєляєв - 13-3-2004 у 13:23

Цитата:
Першим відправив користувач Odarka
Я б взагалі маршрутки відминила...ну це звичайно,я кщоб мені владу в руки дали:)
НЕвже не можна у ЛЬвові пустити нормальні бусики, великі і зручні? маршрутки - це знущання з людей...І стільки жертв, це ж не перше зіткнення їх маси, кожного перевертається якась маршрутка і вмирають і калічаться люди, а всі мовчать...

Ну відміняти маршрутки, думаю, не варто. Я особисто свого життя без них не уявляю. До запровадження маршруток транспортна проблема у Львові стояла дуже гостро. Багато хто Василя Куйбіду згадує добрим словом як раз за запровадження маршруток.

Проте, треба згадати як це робилося на початку. Міська влада централізовано закупила мікроавтобуси "Пежо", до речі, чудово пристосовані до їзди старою частиною міста. Пізніше приватними перевізниками, так само, централізовано закупалися "Івеко" (здається у нас на КрАЗі зібрані). Ці машини з потужним двигуном оптимально ппристосовані для перевезень у нових районах міста. Але з часом чомусь віддали перевагу наданню права на перевезення власникам приватних, далеко не нових, мікроавтобусів, перероблених з вантажних.

На мою думку, вихід один. Нам не треба багато перевізників. Нехай у місті буде 3-4 потужних автопідприємства приватної чи комунальної власності з власною ремонтною базою, які б здійснювали закупки партій нової техніки (великому підприємству це завжди легше, ніж одному приватному власнику). Такі підприємства простіше контролювати. Працівники ДАЇ могли б перевіряти технічний стан транспорту при виїзді з парку. Та й, можливо, за рахунок великих обсягів надання послуг з перевезення пасажирів вдалося б дещо зменшити тарифи.

Щодо зручних бусіків, то є розробка (здається нашого Львівського інституту автобусобудування) "Богдан" (якщо не помиляюсь їх ціла серія). У нас у Львові я ці машини бачив лише на виставках і декілька на 28 маршруті, а у Києві їх можна побачити скрізь.

Лучишин Роман - 15-6-2004 у 13:11

Як на мій погляд цю справу тебе вирішити заміною маршруток на автобуси хоча б такі як Богдан. І ще й до того на кожній зупинці розписати графік руху у вечірній час, так як це зараз зроблено на травайних і тролейбусних зупинках.
От чого я не замічав ні в одному місті, так це такої дикої загруженості транспорту. Для прикладу в столиці вранці без особливих проблем сідаєш на любу маршрутку або тролейбус.

Вся проблема в тому що фірми автоперевізники давно поділили ринок. Цим питанням мав би зайнятися АМК, але вони не спішаться. Для прикладу в Дніпропетровські і Києві ціни на маршрутки не на всіх маршрутах одинакові. Є такі що коштують 1 гр, але є і за 50 коп.

За ПДР мала б слідкувати ДПС, але нашихм ментам інше в голові...

Василь Яворський - 15-6-2004 у 13:27

Вирішення цієї проблеми існує: мікроавтобус відчизняного виробництва "Дельфін". У Львові таких чуд закупили аж ... 1 штуку. І не тому що грошей нема, а просто... просто так, не купули і все. Виглядає це чудо техніки не дуже привабливо, зате зручне як для пасажира, так і для водія.

Tempika - 15-6-2004 у 14:03

...поскільки я колись працювала головбухом на транспортному підприємстві, то трохи ту кухню знаю...
проблеми там на кожному кроці - автозапчастини, пальне, шини, техогляд, автоінспекція, митниця,
податкова, людський фактор (водії)... загалом, це справа невигідна... маршрутки добивають до
останнього, водії мухлюють з виручкою, податкова лізе у кожен шляховий лист... і взагалі це маразм.
наскільки мені відомо, у більшості цивілізованих країн громадський транспорт дотується, а ми
країна третього з половиною світу, тому фіг нам чекати нормального транспорту... будемо скакати
на тих мерсиках, відчуваючи себе ковбоєм у преріях... і ще одне... машинки ж бувають рамні і безрамні...
наприклад, івеки (ті, що тепер збираються в україні), - рамні, і їздити на них досить терпимо... а оті
секондхендівські мерсики з простими лавочками всередині, ну і *пежотки* дизайну 70-х років
минулого століття – просто вози, та й годі...

Олександра Бабяк - 15-6-2004 у 16:11

Загалом маршрутки - явище позитивне, адже за відсутності бусів (бо грошей немає) і достатньої кількості тролейбусів та трамваїв, рухатись по Львову вкрай важко. І вчасно нікуди недоберетесь (якщо взагалі доберетеся), а як світло в районі вимкнуть (що в нас буває) - хоч пішки.
Необхідно лише все нормально врегулювати.

Лучишин Роман - 15-6-2004 у 20:43

#Tempika
Коли ви працювали?

Наскільки мені розказували, запчастини, пальне, ДАІ - це проблеми водія, а решти проблеми власника АТП.

Олександра Бабяк - 16-6-2004 у 00:23

Не тільки, бухгалтера також...

Tempika - 16-6-2004 у 08:41

...якщо водій собі катається як приватний підприємець на власній тарандайці (а їх фіг сертифікують і перевіряють,
а це просто жах, самі розумієте), то всі проблеми його... якщо ж це більш менш пристойне АТП, то тарандайки його,
відповідно, його ж проблеми, а в основному так, проблеми бухгалтера.... і того, хто мусить домовлятися з інстанціями, –
а є ж ще й пожежники, саніпідемстанція, охорона праці, управління транспорту. і всім щось тре.

Лучишин Роман - 16-6-2004 у 15:29

Якщо ви так кажете, то мені здається, що у нашому місті пристойних АТП не залишилось.

До того ж сумніваюсь що вони не прибуткові. Інакше б їх кількість не зросла б у декілька раз.

Сергій Бєляєв - 17-6-2004 у 10:59

Цитата:
Першим відправив користувач Гадяч
Вирішення цієї проблеми існує: мікроавтобус відчизняного виробництва "Дельфін". У Львові таких чуд закупили аж ... 1 штуку. І не тому що грошей нема, а просто... просто так, не купули і все. Виглядає це чудо техніки не дуже привабливо, зате зручне як для пасажира, так і для водія.

Мушу зауважити, що дослідна експлуатація того одного зразка виявила занадто багато недоліків, насамперед, технічних.