Captivitas - 12-3-2004 у 16:12
Як будемо відзначати:
- скаржитися на неякісні товари друзям ;
- подавати ювілейні позови на виробників;
- здійснювати антирекламну кампанію...
- інше
Дмитро Тарасов - 12-3-2004 у 23:57
Для початку, можна поділитись досвідом захисту своїх прав споживача, телефонами
та адресами відповідних служб ...
Андрій Пелещишин - 13-3-2004 у 00:04
До слова. Я вже чув думку, що "спілка захисту споживачів" (чи як вона
називається - точно не пригадую назви) стає новим "каральним" органом на
взірець санепідемстанції чи пожежників.
Мається на увазі, що вони (якщо захочуть), завжди знайдуть до чого придертися.
Думка не моя. Але не хотілося б, що би чергова блага ідея перетворилася на самі
знаєте що.