vovka - 16-3-2004 у 18:22
Яку на вашу думку ліпше взяти літню(тобто весна-літо-осінь) резину ?
Кажуть що Росава погана.
Авто - ВАЗ 2108.
Зараз стоїть Росава зимова шипована, так що вже пора міняти. Але я на ній майже і не
їздив.
Резину бажано недорогу, щось в районі 100 доларів за 4 штуки , ну можна ще запаску.
І таке питання. Хочу такі полоски на двері,щоб типу як двері відкриваються то не
царапалися.
З написами типу samara sport i.t.d
Вони як клєяться чи якось діри в дверях роблять ?
І скільки то коштує орієнтовно.
p.s. Я ще в термінології не дуже, так що звиняйте..
Рост - 17-3-2004 у 12:14
Ну, що сказати, за 100 уо розраховувати на щось краще, ніж ВC-11 Росави нема як.
Я, правда, на них і їжджу, і теж на зубилі. Ну що, 140 вони витримують без проблем,
навіть 150, якщо з гори
Я їх купував в Алексі одразу з дисками уже відбалансованими, вибирав такі, щоб
стояли 10г балансувальні плитки.
Ніякої вібрації немає, хоча трошки (зовсім) веде машину вбік при правильній
геометрії (а на зимовому Барумі все ок).
Якщо ж дозбирати грошей, то можна взяти Барума Брульянтового. Вони, правда, трохи
м`якші, особливо боковини, що не є добре для наших напрямків, але якщо
пильнуватись, то вони будуть однозначно кращими за росаву.
Ну а ще я в минулому, здається, році їздив з одним знайомим на його дев`ятці, обутій
в контінентал. Так скажу, що тримається вона дороги, наче приклеєна! Я таких
віражів на своїх ВС-11 закладати не можу - знесе
Ще раз нагадаю перелік заводів, які входять в брендові корпорації:
Bridgestone --> Dayton, Firestone, Firsstop
Continental --> Barum, Gislaved, Mabor, Semperit, Uniroyal, Us General brand, Viking
Dunlop --> India, Pneumant
Goodyear --> Debica, Fulda, Kelly, Lee, Sava
Michelin --> BF Goodrich, Kleber, Riken
Pirelli --> Ceat, Courier
Vredestein --> Maloya
Як видно, згаданий мною Барум - це, так би мовити, б`юджетний Контінентал.
Щодо запаски - можна кинути в багажник будь-яке колесо, аби в разі проколу
дошкандибати до найближчого пункту ремонту коліс, благо тепер їх по трасах
достатньо. Щоб не тратити ще й на запаску гроші, раз їх і так мало.
І ще в мене десь був опис маркування шин за відбраковкою. Постараюсь знайти і теж
викласти - це, щоб не купити брак.
Полоски, або ж молдінги.
При деяких позитивних моментах (наприклад, напис Самара Спорт добавляє 10 кінських
сил і зібьшує максимальну швидкість на 15 км/год), вони мають і негативні - під ними
починає іржавіти метал. Тому я би не радив будь-що гумово-пластмасово-шкіряне
наклеювати, чи, тим більше, прикручувати до авто.
А двері відкривати треба акуратніше Хоча я
розумію, довших дверей, ніж в 08, напевно не знайти
vovka - 17-3-2004 у 17:01
Ну до 140-150 я розганятися не планую (тобто боюся бо ще образно кажучи за межі
стоянки не виїждав )
Значить з шинами більш -менш зрозуміло за такі гроші (ну я студент ще, де в мене
багато грошей візьметься ? ) , треба щось
рішати на наступний тиждень..
То що ржавіє - то погано. А якщо там добре зафарбувати і на то наклеїти ? ВИгляд все
таки краще виглядає
А якщо робити невеличкий зовнішній тюнінг, то теж буде ржавіти ? Типу пороги збоку
зробити. Ззаду спойлер поставити.
До речі цікаво було б знати скільки таке добро коштує орієнтовно (хоча б пороги),
щоб не їхати на першу ліпшу СТО і питатися.
Рост - 18-3-2004 у 10:17
Раз гонити не збираєшся, то ВС-11 підійдуть.
З зовнішнього тунінгу головне не забути голубі пісялки поставити і затонувати
вікна в ноль. Бо тільки правильно затонована зубила з голубими пісялками впевнено
їде 200 км/год.
І обов`язкого фінського повітря в колеса запомпувати!
Якщо ж облишити жарти, то завжди краще вкладати гроші в реально корисні речі,
справжній тюнінг, а не в примітивні зовнішні приблуди.
Вісімка сама по собі машинка гарна. Якщо ж вона ще й доглянута, все на місці, з того,
що має бути - вона навіть претендує на роль красуні
Гроші перш за все треба вкладати в технічний стан машини.
Це гальмівна система - добре працюючий вакуумний підсилювач, якщо є гроші, то
Лукас, головний гальмівний циліндр - як мінімум італійський, а краще німецький
АТЕ, робочі гальмівні циліндри як мінімум нові, краще імпортні (на рахунок
передніх - пе пригадую, чи є імпорт), АТЕ, Локхід, чи, хоча би, Самко. Правда,
італійські речі в наших кліматичних умовах досить швидко іржавіють, треба мати на
увазі.
Гальмівні диски теж краще імпортні - як мінімум Браді, краще Брембо, АТЕ, Локхід...
Гальмівна рідина правильна, краще Кастрол.
Двигун. Регулярна заміна (раз в 6-8 ткм) моторного масла - хоча би правильна
мінералка, наприклад, Шел 10W40. Масляний фільтр MAN.
Якщо півсинтетика - можна раз в 8-12 ткм.
Синтетика - раз в 8-15 ткм.
Але двигун зубила, особливо, якщо його регулярно до відсічки не крутити, цілком
нормально працює на мінералці.
Охолоджуюча рідина нормальна, напр. ОмніЛАБ.
Правильне налаштування карб`юратора, системи запалювання (добре октан-коректор
поставити). Регулярна заміна свічок - А17ДВРМ. Калібрування трамблера.
Своечасне регулювання клапанів.
Своєчасна заміна амортизаторів, оригінальні СААЗ (важко знайти), або Каяби, Боге,
Більштайн. Усіх гумово-металічних втулок, стійок стабілізатора...
З кузова - повна відсутність іржі, антикорозійна обробка порожнин сумішшю мовіля
з гарматним маслом, днища, арок гумово-бітумною мазюкою.
Низ боковин варта покрити чорним бараником, себто, антигравієм - і вигляд хороший,
і захист. Можна і в колір авто - бараник, зверху фарба.
Люк добре поставити - влітку не так гарячо.
Лампи в фари правильні, наприклад Осрам Сільверстар +50% 55/60Вт. І ніяких 100-ватних
ламп! І тим більше китайсько-тайванських нонеймів, та ще й з пофарбованими голубою
фарбою колбами.
Фари відрегулювати добре, щоб і зустрічних не сліпили, і дорогу добре
освітлювали.
Протитуманки доставити - і не понтові, а ті, які добре світять.
Категорично НЕ СТАВИТИ голубі лампочки в якості підфарників, а, тим більше,
вказівників поворотів! Не бажані і вищезгадані голубі пісялки і т.п. понти - вони
відволікають увагу зустрічних водіїв, заважають адекватно оцінювати дорожну
ситуацію.
Якщо вже так дуже хочеться понтів і є зайві гроші - можна поставити ксенон. Є такі
гібриди - ксенонові лампи в цоколі H4. З температурою кольору 4000К десь 350 уо, більше
5000К - під 500 уо.
Можна і бі-ксенон поставити - на ближні і дальні - десь більше 500 потягне. Це дійсно -
і понти, і яка-не-яка користь. А то - голубі післяки...
Фууух. Розписався...
І це ще, напевно, навіть не половина всього потрібного
Як видно, гроші є куди вкладати.
Це я все до того веду, що за зовнішній тунінх можна братися тільки тоді, коли
машина внутрішньо буде в ідеальному стані.
Інакше це буде корито з пацанськими наворотами. Яких, правда, багато їздить нашими
вулицями...
Нормалайзер - 18-3-2004 у 15:42
Ех... ну вот... люди вже про літню гуму думають... а я ше нині пару зимових Гудрічів
брав, 460 гр за пару нових...