До речі, було б добре зробити повну перевірку усіх систем, поміняти усі розхідники
(гальмівні колодки, гальмівну рідину, моторне масло, масло в коробці, охолоджуючу
рідину, привідний ремінь ГРМ, привідний ремінь генератора, можливо, що і гальмівні
циліндри, якщо вони в поганому стані).
Що важливо - привідний ремінь ГРМ (газорозподільчого механізму). Такий, ширший, на
111 зубів. Справа в тому, що на двигунах з об`ємом 1300 (а я так розумію, що машина 2108, а
не 21083?) при обриві ремня гне клапани. А це попадання на 100 доларів мінімум + купа
мороки.
Не гне при обриві лише в двигунах передньопривідних ВАЗів 1500 8 клапанів. У всіх
решта гне.
А ресурс ремня 40-60 ткм. Знаєш, скільки той, що зараз стоїть проходив? Думаю, що ні,
тож краще поміняй.
Став фірмовий, Bosh, ContiTech тощо.
|