Форум Рідного Міста

Що має бути в машині кожного водія ?

vovka - 22-3-2004 у 22:37

Зараз цікавить, що має бути в машині кожного порядного шофера.

Аптечка. Сьогодні читав Ваш Магазин. Поздвонив. Спитався. 40 грн укомплектована сказали. В магазині 65. Думаю взяти.

Потім вогнегасник. Бажано робочий . В магазині Алекса 42 грн. По оголошенню бачив якийсь за 20, але певно щось поламане..
Ну то так щоб міліція дуже не чіплялася..

Потім напевно треба викрутки та ключі . А якого розміру ключі пригодяться ?

Потім домкрат. В мене якийсь є. Але чи він працює ще не перевіряв.

Потім знак аварійної зупинки бажано.
Потім трос для буксирування.
Запаска то таке.. Я вже маю.

Що ще може згодитися ?

До речі таке питання : де взяти букви У ? :) Біля мене нема, в Алексі нема.. Піду завтра на Піденний може там знайду :)

Ігор+ - 23-3-2004 у 02:41

Головне мати зі собою телефон :)

Рост - 23-3-2004 у 10:21

Аптечка дешевше - це добре, але тільки в разі, якщо на ліки там не вийшов темін придатності.

Вогнегасник не бажано, а обов`язково, і робочий. А от щодо бажано, - то вуглекислотний - він надається до довшого лежання без діла. Бо порошковий уже через рік після дати випуску доведеться перезаправляти.
В ідеалі - це мати два вогнегасники - один більший в багажнику, один маленький, ударної дії (він гасить таким собі сильним хлопком) - десь під руками.

Взагалі, що аптечка, що вогнегасник потрібні водію і пасажирам, а не в якості відмазки від гаїшників, а то встановилось якесь таке дивне відношення. Як і прив`язування ремнями - ніби це, щоб "не штрафанули".

Ключі - залежно для чого. Якщо ремонтувати машину самотужки не збираєшся, то чи воно так треба? Можна купити стандартний набор, щоб там іноді клему з АКБ зняти, чи ще щось таке. А от головне - мати ключ до колісних болтів, а то колесо не поміняєш, якщо щось :)
Взагалі в зубилі максимальний розмір - здається 24 (чи 30? - забув). Це ступичні гайки і гайка керма. Найбільш ходові розміри - 8,10,13,17,19.
Якщо в планах деякі ремонти власноруч - добре мати набір рожкових, накидних та торцових.
Крім того є ще деяка кількість спец-ключів, наприклад, для підтяжки рейки рульового механізму, для штоків амортизаторів, заміни гальмівних шлангів, ще деякі. Але це вже для серйознішого ремонту.

Знак аварійної зупинки - не бажано, а обов`язково за Правилами. 9 грн на базарі.
А от трос бажано. І ще бажано вміти як буксирувати, так і їздити на тросі. Бо то таки не найлегша процедура.

Ще може згодитися набір різних запчастин.
Запобіжники, лампочки габаритів, стопсигналів і поворотів.
Можна і головного світла, хоч вони по декілька років, як правило, служать. ВВ-котушка (до речі, котушку треба перенести з її штатного місця вверх, під гайку опори стійки, бо інакше може бути проблема із "втечею" іскри - теж через вологість), свічки, ВВ-проводи, трамблер, або хоча би кришка від нього, бігунок і давач хола, комутатор. Може щось із важливого забув...

А буква "У" навіщо? В тебе що, прав ще нема?

ЗОРЯНА - 23-3-2004 у 14:17

Цитата:
А буква "У" навіщо? В тебе що, прав ще нема?


просто чомусь ніхто незнає що правила зобов'язують букву "У" чіпати лише на навчальних автомобілях. А якщо ви вже водій то перших два роки слід на задньому шклі наклеєчку "70" ліпити.

vovka - 23-3-2004 у 15:46

Цитата:
Першим відправив користувач Ігор+
Головне мати зі собою телефон :)

Це дійсно перше що треба. Бо без цього як без рук.
Певно якусь Моторолу попрощє візьму..

vovka - 23-3-2004 у 16:04

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Аптечка дешевше - це добре, але тільки в разі, якщо на ліки там не вийшов темін придатності.

Аптечку купив.

Цитата:

Вогнегасник не бажано, а обов`язково, і робочий. А от щодо бажано, - то вуглекислотний - він надається до довшого лежання без діла. Бо порошковий уже через рік після дати випуску доведеться перезаправляти.
В ідеалі - це мати два вогнегасники - один більший в багажнику, один маленький, ударної дії (він гасить таким собі сильним хлопком) - десь під руками.

На базарі сьогодні на Південному бачив такі ж вогнегасники як і в Алексі. По 40 грн. Порошкові.
Рік термін придатності. А вуглекислотних щось не бачив.
p.s. Взагалі то я би ніяким не хотів скористатися :)

Цитата:

Взагалі, що аптечка, що вогнегасник потрібні водію і пасажирам, а не в якості відмазки від гаїшників, а то встановилось якесь таке дивне відношення. Як і прив`язування ремнями - ніби це, щоб "не штрафанули".

Згоден.. Але все одно як завжди думається що зі мною нічого такого не станеться.. Тьфу три рази...

До речі по місту обовязково пристібатися ?
А то щось були відмінили, потім знов зобовязали...

Цитата:

Ключі - залежно для чого. Якщо ремонтувати машину самотужки не збираєшся, то чи воно так треба? Можна купити стандартний набор, щоб там іноді клему з АКБ зняти, чи ще щось таке. А от головне - мати ключ до колісних болтів, а то колесо не поміняєш, якщо щось :)
Взагалі в зубилі максимальний розмір - здається 24 (чи 30? - забув). Це ступичні гайки і гайка керма. Найбільш ходові розміри - 8,10,13,17,19.
Якщо в планах деякі ремонти власноруч - добре мати набір рожкових, накидних та торцових.
Крім того є ще деяка кількість спец-ключів, наприклад, для підтяжки рейки рульового механізму, для штоків амортизаторів, заміни гальмівних шлангів, ще деякі. Але це вже для серйознішого ремонту.

Ого.. Я певно тільки найбільш ходові візьму. Ремонтувати нічого зараз не збираюся.. Потім може щось і буду..

Цитата:

Знак аварійної зупинки - не бажано, а обов`язково за Правилами. 9 грн на базарі.
А от трос бажано. І ще бажано вміти як буксирувати, так і їздити на тросі. Бо то таки не найлегша процедура.

Прийдеться купити.

Цитата:

Ще може згодитися набір різних запчастин.
Запобіжники, лампочки габаритів, стопсигналів і поворотів.
Можна і головного світла, хоч вони по декілька років, як правило, служать. ВВ-котушка (до речі, котушку треба перенести з її штатного місця вверх, під гайку опори стійки, бо інакше може бути проблема із "втечею" іскри - теж через вологість), свічки, ВВ-проводи, трамблер, або хоча би кришка від нього, бігунок і давач хола, комутатор. Може щось із важливого забув...

Ого-го :) Стільки всього.. Простіше мати телефон і трос, а потім то на місці зремонтувати :)

Цитата:

А буква "У" навіщо? В тебе що, прав ще нема?

Права то є, ну але вони получалися ще рік тому, а машина недавно. І по пробках тяжко їздити буде.. На трасі вроді непогано виходить, а в місці трохи тяжко рушаю.. Довго.
Буква У можливо спасе що будуть обїжджати а не сигналити без причин. Та і підрізати може менше стануть.. І обганяти уважніше :)
То ж в їхніх також інтересах.. Кому охота навіть при незначному зіткненні щось там ремонтувати..

Тетяна - 23-3-2004 у 23:11

Страховий поліс :)
або картка застрахованого, її номер, телефони та координати страхової компанії.

Юрій Марків - 24-3-2004 у 09:32

Залежить що за машина. Якщо дорога іномарка - то "У" не чіпляй ні в якому разі, бо кидали люблять підрізати і потім тиснути на психіку з розрахунку що якщо "У", то значить недосвідчений і поведеться, заплатить. Страхівку відповідальності водія перед третіми особами мати обов'язково! Бо хлопці-кидали розраховують на тверду готівку, а мороки з папірцями мати не хочуть, тим більше що їх вже обов'язково знають у відповідних органах. Взагалі на одному київському автофорумі про кидал багато описано, пошукай лінк в давніших повідомленнях.

Рост - 24-3-2004 у 11:00

2 vovka

Прищіпатись ремнями обов`язково, бо не так давно один мій знайомий попав в аварію. Швидкість була 60 км/год - в нього (він був на рено 19) і в зустрічного на зубилі.
Знайомий був прив`язаний, а його "опонент" - ні.
Так отой опонент після лобового зіткнення місяць в лікарні пролежав, а потім ще декілька місяців ледве шкандибав.
У знайомого ж були здоровенні синякі від ремня впоперек тіла, але нічого не поламав!
Оце і безпечна швидкість - 60 км/год.
Але якщо перевести в інші одиниці, то 60 км/год = 15 м/с. Уявив?

Трос замість запчастин.
Трос мати простіше. А ти пробував допроситись, щоб хтось потягнув? Іноді годинами доводиться чекати - усі поспішають, усім нІколи...

Літеру "У" не чіпляй. Ну і що, що будуть трубіти? Мені, он, теж трублять. Навіть сьогодні - піля головної пошти, при повороті ліворуч з Коперніка. Спереду машина, я троши далі зупинився, щоб пропустити пішоходів. А ззаду уже "ту-ту", мовляв, давай, давай, на пожежу їду, не бачиш, чи що? Ну і хай собі. Ти не реагуй на таких поспішайків, їдь, як тобі зручно. От навмисно не пропускати когось, чи сповільнювати потік не варта...
Треба вчитись бути спокійним і добродушним за кермом. Та і в житті...

2 Тетяна.
Так, застрахувати громадянську відповідальність треба (тим більше, що це сотня чи дві гривень в рік). Особливо недосвідченим водіям.
А наклейка страхової компанії на задніх дверцятах позбавить від підставлял.

2 Ефес.
Машина - зубило. А підставлял у Львові я ще не зустрічав.

Нормалайзер - 24-3-2004 у 11:28

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
...підставлял у Львові я ще не зустрічав.


Не тіштеся ілюзіями. Підставляльщиків в нас стільки, що й важко уявити... Переважно то - 7-10-річні іномарки, ззовні - абсолютно справні і цілі, хоча якихось загальних правил тут нема...

vovka - 24-3-2004 у 17:34

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
2 vovka

Прищіпатись ремнями обов`язково, бо не так давно один мій знайомий попав в аварію. Швидкість була 60 км/год - в нього (він був на рено 19) і в зустрічного на зубилі.
Знайомий був прив`язаний, а його "опонент" - ні.
Так отой опонент після лобового зіткнення місяць в лікарні пролежав, а потім ще декілька місяців ледве шкандибав.
У знайомого ж були здоровенні синякі від ремня впоперек тіла, але нічого не поламав!
Оце і безпечна швидкість - 60 км/год.
Але якщо перевести в інші одиниці, то 60 км/год = 15 м/с. Уявив?

Ясно. Треба привчитися :)

Цитата:

Трос замість запчастин.
Трос мати простіше. А ти пробував допроситись, щоб хтось потягнув? Іноді годинами доводиться чекати - усі поспішають, усім нІколи...

Ні, не пробував.. Хоча я так десь і думав, що ніхто особливо нікого не горить бажанням тягнути.
До речі, то якось платно, точніше скільки прийнято за то платити ? Я розумію що як домовлюся (може він скаже що забесплатно забуксирить хоча сумніваюся), але є там певні традиції, як от на заправках мої знайомі за то що їм заправили машину дають 25коп-1грн. Я ще не давав :) Не то щоби шкода, просто я не звик давати чайові, навіть незнаю як. З іншого боку в заправщиків є непогана зарплата і це їхня робота.

Цитата:

Літеру "У" не чіпляй. Ну і що, що будуть трубіти? Мені, он, теж трублять. Навіть сьогодні - піля головної пошти, при повороті ліворуч з Коперніка. Спереду машина, я троши далі зупинився, щоб пропустити пішоходів. А ззаду уже "ту-ту", мовляв, давай, давай, на пожежу їду, не бачиш, чи що? Ну і хай собі. Ти не реагуй на таких поспішайків, їдь, як тобі зручно. От навмисно не пропускати когось, чи сповільнювати потік не варта...
Треба вчитись бути спокійним і добродушним за кермом. Та і в житті...

Ну то намагаюся.. Просто деколи не можу рухатися в потоці, бо ще не добре вмію, а навмисно когось не пропускати не буду.. Я памятаю правило трьох Д , як мене напутстував продавець : дай дураку дорогу.

В принципі все ясно. А від угону страховка скільки коштує ?
І чи популярні зубила зараз в автозлодіїв ?

І скільки коштує мультілок і чи варто ставити ? На коробку передач, двигун і капот.

Тетяна - 24-3-2004 у 22:32

Цитата:
Першим відправив користувач vovka
А від угону страховка скільки коштує ?

Залежить від страхової суми (скільки відшкодує страхова компанія), марки стану та віку машини. Детальніше http://www.universalna.com/ukr/insurance/transport/casko/

Ігор+ - 24-3-2004 у 22:35

Треба було брати авто з автоматичною коробкою, там вчитись рушати не треба :)
Я вже 3 роки їжджу, боюсь що забув як на ручній коробці переключати.

vovka - 25-3-2004 у 07:49

Цитата:
Першим відправив користувач Ігор+
Треба було брати авто з автоматичною коробкою, там вчитись рушати не треба :)
Я вже 3 роки їжджу, боюсь що забув як на ручній коробці переключати.

Переключати я вмію, просто рано зчеплення буває кидаю. Ще нога не натренірована )

То Тетяна:
Я так зрозумів, що ви представник страхової компанії.
Читав лінк. Тарифів там нема. Ну 7-10% я до уваги не беру, так як там не вказано ні марки ні віку...
Хочу спитатися тут.
Авто ВАЗ 2108, вік 12 років . Стан хороший. Заcтрахувати хочеться від того що мене хтось вдарить, і від угону.
Максимальна сума яку відшкодує страхова компанія - в районі 3-4 $
Скільки я маю внеску заплатити ?

Рост - 25-3-2004 у 10:03

Ну не знаю, 12-річна зубила - і страхувати від угону? Гмм...
Від того, що хтось вдарить - бери франшизу, якщо на таку стару машину її ще дадуть.

МультіЛок можна поставити на капот. Більше не варта.
Поставити сигналізацію (мангуст, алігатор - щось із простіших) з автономною сиреною.

vovka - 25-3-2004 у 18:11

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Ну не знаю, 12-річна зубила - і страхувати від угону? Гмм...
Від того, що хтось вдарить - бери франшизу, якщо на таку стару машину її ще дадуть.

А що, хіба такі старі машини не крадуть ?

Цитата:

МультіЛок можна поставити на капот. Більше не варта.
Поставити сигналізацію (мангуст, алігатор - щось із простіших) з автономною сиреною.

А чому більше не варта мультілоків ставити ? (я просто в цінах на них не розбирався, може через це)

Зараз є якась сигналка з центральними замками (але не мангуст і не алігатор, скоріш за все). Але чи там автономне живлення незнаю. Попробую відключити акумулятор і попробувати чи буде пищати..

Сьогодні конкретно вчився їздити . Попав в пробку біля Піденного, на Тургєнєва, об'їхав два тролебуси в яких штанги злетіли на перехресті , зі світлофору вставив шістьорку :) Ну і дещо інше.. Та ще й в дощ.. Хороша практика получилася..

Рост - 25-3-2004 у 18:28

Крадуть. Піонери.
Воно бачиш, якщо "фахівець" цього діла вирішить машину викрасти, то запобігти цьому важко. Тим більше у випадку карб`юраторних авто.
Але щоб така людина звернула увагу на старе зубило? Це економічно зовсім не вигідно. Продати його цілого - затрати на легалізацію вищі за вартість авто.
На запчастини? Це 12-річну-то машину?
Тому тільки піонери залишаються, шпана усіляка. А з цими боротись сигналкою і мультилоком на капот.
Ручку коробки фіксувати нема великого сенсу - це обходиться. От з автоматичними коробками (АКПП) інша справа. А РКПП - ну хіба не від піонерів, а від жовтенят :)
Двигун - не зрозумів, що мається на увазі. Що за мультилок на двигун?
А капот - так, щоб не відкрили і не відключили шляхом "фізичного побиття" сирену сигналізації.

Відключати АКБ, щоб визначити, чи сирена автономна - не допоможе, якщо в сирені вимкнутий контроль підключення АКБ.
Є така функція. Якщо вимкнути АКБ, сирена почне кричати. Але є і вимикач - для зручності власника. Приводиться в дію ключиком. Тобто, в одному положенні вимикача при відключенні АКБ сирена кричатиме, в іншому - ні.

Користувач Олесь - 25-3-2004 у 18:49

Що треба мати в авті окрім того, що вже назвали.
Мінімум з інструментів: викрyтку просту і хрестовидну, плоскогубці, ліхтарик на батарейки або переноску, ніж, ножиці. Добре мати лопатку, особливо взимі.
З матеріалів: електричний дріт, міцний шнурок, міцний полєтиленовий пакет, сірники або запальничку, скотч, кавалок ґлянц-паперу нульовки, презерватив, робочі рукавиці, найліпше старі шкіряні, такі, що вже не шкода, добре мати таку спеціальну тасьму з епоксидкою, нею можна заліпити наприклад навіть пробитий картер і доїхати до майстрів. Я ще возив зі собою одноразовий хірурґічний халат - коли треба скажімо, поміняти колесо, щоб не засмаруватися випадково.
З запчастин: я возив зі собою ремінь генератора, кульову опору, кавалок шлангу бензопроводу. Це особливо актуально в старих автах.

Рост - 25-3-2004 у 18:59

Цитата:

... презерватив ...


Мотивація? :rolleyes:

Бо ж прекрасна половина людства почне лякатися сідати до нас в авто, знаючи, що це необхідний атрибут серед запчастин :lol:

А деякі навпаки - почнуть напрошуватися: "а чине підвіз би ти мене до парку кудись..." :)

vovka - 25-3-2004 у 21:45

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Ручку коробки фіксувати нема великого сенсу - це обходиться. От з автоматичними коробками (АКПП) інша справа. А РКПП - ну хіба не від піонерів, а від жовтенят :)
Двигун - не зрозумів, що мається на увазі. Що за мультилок на двигун?
А капот - так, щоб не відкрили і не відключили шляхом "фізичного побиття" сирену сигналізації.

Ясно. Я просто в газеті, в Вашому магазині вичитав рекламу , що мол встановлюємо мультілоки на двигну, капот і КПП. Ото і спитався.
В мене один далекий знайомий від свого Гольфа4 носить з собою весь час кусок якоїсь залізяки , без якої машина не заведеться і не поїде. Ну але там інжектор. Може то воно малося на увазі ?

Цитата:

Відключати АКБ, щоб визначити, чи сирена автономна - не допоможе, якщо в сирені вимкнутий контроль підключення АКБ.
Є така функція. Якщо вимкнути АКБ, сирена почне кричати. Але є і вимикач - для зручності власника. Приводиться в дію ключиком. Тобто, в одному положенні вимикача при відключенні АКБ сирена кричатиме, в іншому - ні.

Хм. Ясно. Треба буде розібратися з моєю. Хоча ніяких ключиків до сигналки нема. Тільки дві кнопки на пульті для відкривання дверей. Певно якась простенька.

vovka - 25-3-2004 у 21:49

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Цитата:

... презерватив ...

Мотивація? :rolleyes:

Я от також задавався цим питанням :)
Раніше чув що були пропозиції заставити возити їх з собою в аптечці, це типу як обовязковий елемент аптечки. Але чи то тільки для далекобійників, чи то тільки рекомендації були незнаю..

Рост - 26-3-2004 у 10:44

Бррр... Носити зі собою кусок залізяки...
Можливо, що це блокування рульової колонки - є такі пристрої. Здається, "гарант" називається, чи щось подібне.
А інжекторна машина, звісно, значно краще захищена, ніж краб`юраторна від угону. Там є імобілайзер, можна ЕБК так налаштувати, що навіть під`єднання зовнішнього контролера, що використовують крадії, не допоможе завести двигун.
А з карб`юраторною - тільки механічний захист і сигналізація. Це заставить злодіїв потратити якийсь час на взлом автомобіля, а цей час працює проти них.

З порад - завжди залишай автомобіль з повернутими вбік колесами, заблокувавши кермо штатним блокуванням, на ручнику (крім, як взимку). Казки, про те, що штатне блокування можна зірвати ривком керма - тільки казки. Його можна відносно швидко розібрати, але ж на це іде час...

vovka - 30-3-2004 у 17:14

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
З порад - завжди залишай автомобіль з повернутими вбік колесами, заблокувавши кермо штатним блокуванням, на ручнику (крім, як взимку). Казки, про те, що штатне блокування можна зірвати ривком керма - тільки казки. Його можна відносно швидко розібрати, але ж на це іде час...

Я завжди тільки на передачі залишав.. На ручнику деколи під уклон залишав, але потім все забував його зняти...
А що таке штатне блокування керма ? В мене не було нічого такого...

Так... Сьогодні поміняв шини на літні (РОСАВА по 120 грн зі встановленням і гарантією на проколи ) в алексі. Виявилося що з зимових в мене одне не з того комплекту було. Якесь мішлєн і вужче чим всі 3 росави. Але той мішлєн - якийсь несправжній. Підробка.
Купив собі ковпаки . Потішився трохи - прийшов до висновку що краще не купляти :) Ніби хроміровані як мені продавець підрозказав.. Але вже можу порекомендувати всім майбутнім шоферам, що їх краще ставити тільки тоді коли нема куда гроші викинути, або десь безплатно завалялися :) От титани - то вже серйозно :)

Хаварівський Устим - 30-3-2004 у 18:43

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
І ще бажано вміти як буксирувати, так і їздити на тросі. Бо то таки не найлегша процедура.

Можна детальніше? (тут чи переадресувати у "поради власникам авто";).

Рост - 31-3-2004 у 09:15

2 vovka
На ручнику треба залишати, по причині того, що передача - лише допоміжний засіб.
І ще є одна причина - зараз в порадах водіям допишу.
А не забути зняти з ручника, коли рушаєш, допоможе справний ручник. Бо я зі своїм рушити не зможу. На асфальті, в крайньому разі, точно.
Тому треба ручник відрегулювати - має затягуватись на 4-5 "клаців".

Про колеса. Коліс-підробок я ще не бачив. Навряд, чи таке можливе, тут в кустарних умовах не зробиш, завод повноцінний потрібен. А от браковані колеса - це так, трапляється, при чому часто.
Мати колеса різної розмірності і з різним малюнком протектора на одній осі заборонено.

З приводу нових коліс - вітаю! :)
Тепер перевірити геометрію підвіски, щоб ці колеса довго послужили - і буде щастя. Водійське :)

Повнорозмірні ковпаки на диски таки зайві - вони порушують балансування коліс, та і крадуть їх іноді.
Але є інші ковпаки, піврозмірні. Бачив їх чорного чи сірого кольору, з емблемою ВАЗ по центру чорного чи білого кольору. Вони ставляться на чотири болти спеціальними насадками, закриваючи центр диска. Дуже зручно - не дають розкручуватись болтам в разі чого і захищають їх від грязюки. Останнє - приємне доповнення, коли треба міняти колесо в дорозі.
Ось тут є фотографія з нашої останньої клубної авто-зустрічі на фоні мого зубила. І ці ковпаки з трудом, але можна розгледіти під "загаром" ;)

2 Хаварівський Устим
Хмм. Тут досвід потрібен, тренування.
З теорії - ... ну, спробую щось викласти в порадах.

Рост - 31-3-2004 у 09:33

Ага, упустив - блокування керма.
Коли ти витягуєш ключ із замка запалювання, "активується" ця система. Це механічне блокування, яке не дає керму повертатися, коли ключ не вставлений.

vovka - 31-3-2004 у 15:30

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Ага, упустив - блокування керма.
Коли ти витягуєш ключ із замка запалювання, "активується" ця система. Це механічне блокування, яке не дає керму повертатися, коли ключ не вставлений.

А чому тоді воно називається штатне ? В мене як витягуєш ключ, то все всюди повертається ?
Це окремо щось докупляти треба ?

Рост - 31-3-2004 у 15:37

Під терміном "штатне" завжди мається на увазі, що ця деталь, пристій, встановлюється за замовчуванням на заводі.

Якщо в тебе при витягнутому ключі із замка запалювання кермо не блокується, то це означає, що замок запалювання несправний. Вірніше, не зовсім справний. Бо блокіратор вмонтований в замок і міняється разом із ним.

vovka - 31-3-2004 у 15:38

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
А не забути зняти з ручника, коли рушаєш, допоможе справний ручник. Бо я зі своїм рушити не зможу. На асфальті, в крайньому разі, точно.
Тому треба ручник відрегулювати - має затягуватись на 4-5 "клаців".

От на 4-5 клаців затягується.
Але рушити можу :(
Сьогодні вже гонорово поставив на ручник, взявся рушати, і чую щось не то, спробував переключитися на 2 передачу і заглох :( Тоді аж побачив що лампочка ручника горить . Мені вже говорили що мій ручник треба відрегулювати. Бо навіть при затягнутому десь до 20-30 см може прокотитися а потім стати.

Цитата:

Про колеса. Коліс-підробок я ще не бачив. Навряд, чи таке можливе, тут в кустарних умовах не зробиш, завод повноцінний потрібен. А от браковані колеса - це так, трапляється, при чому часто.
Мати колеса різної розмірності і з різним малюнком протектора на одній осі заборонено.

Я й незнав що заборонено. Але все одно якось не віриться що одне мішлен.
Можу до речі ним помінятися на росаву , щоб був комплект :)
Цитата:

З приводу нових коліс - вітаю! :)
Тепер перевірити геометрію підвіски, щоб ці колеса довго послужили - і буде щастя. Водійське :)

Геометрія - це балансування треба провести ?

Цитата:

Ось тут є фотографія з нашої останньої клубної авто-зустрічі на фоні мого зубила. І ці ковпаки з трудом, але можна розгледіти під "загаром" ;)

Щось майже нічого не розгледів :)
Я так зрозумів що NetGuy - це той хто посередині ?
Просто є відчуття, що десь бачив...

Остап_М. - 31-3-2004 у 15:50

Головне окрім телефону, мати номер знайомого чи родича, який витягне тебе з халепи, якщо би ти часом сам не був в змозі з неї вилізти :)

Odarka - 31-3-2004 у 16:02

Найкраще це бутим самому мілюціонєром:)))))))))

Рост - 31-3-2004 у 16:04

З ручником - треба дивитись. Може там колодки "неправильні", тому і не гальмують добре. Чи ще купа причин, наприклад, циліндри гальмівні позакисали. Машина ж то стара, як я розумію.
А ручник має тримати так, щоб навіть на першій передачі було майже неможливо рушити.

До речі, було б добре зробити повну перевірку усіх систем, поміняти усі розхідники (гальмівні колодки, гальмівну рідину, моторне масло, масло в коробці, охолоджуючу рідину, привідний ремінь ГРМ, привідний ремінь генератора, можливо, що і гальмівні циліндри, якщо вони в поганому стані).
Що важливо - привідний ремінь ГРМ (газорозподільчого механізму). Такий, ширший, на 111 зубів. Справа в тому, що на двигунах з об`ємом 1300 (а я так розумію, що машина 2108, а не 21083?) при обриві ремня гне клапани. А це попадання на 100 доларів мінімум + купа мороки.
Не гне при обриві лише в двигунах передньопривідних ВАЗів 1500 8 клапанів. У всіх решта гне.
А ресурс ремня 40-60 ткм. Знаєш, скільки той, що зараз стоїть проходив? Думаю, що ні, тож краще поміняй.
Став фірмовий, Bosh, ContiTech тощо.

Колеса - таки так, на одній осі лише одинакові. Можна хіба спереду одні, ззаду інші. Ну і на короткий час запаску, яка відрізняється від іншого колеса, можна поставити - щоб до шиномонтажа добратися. І незнання ПДР не звільняє від відповідальності ;)
А мінятися не буду - не маю на що :D

Геометрію підвіски. Сходження, розвал. Кастор, камбер і інші премудрості можна пропустити ;)
Коротше кажучи, щоб машина не була косолапою і не їла гуму, як ВініПух мід :)

На фото НетГай з краю :)
А ковпаки таки важкувато розгледіти. Я ж попереджав - загар! ;)

Рост - 31-3-2004 у 16:10

Імениннице, і що ж тут доброго? :)

Odarka - 31-3-2004 у 16:41

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Імениннице, і що ж тут доброго? :)


Реально нічого, але помріяти можна:))))))

vovka - 31-3-2004 у 18:21

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Машина ж то стара, як я розумію.

92 рік. Експортний варіант. Мотор після капремонту. Їде добре :)

Цитата:

До речі, було б добре зробити повну перевірку усіх систем, поміняти усі розхідники (гальмівні колодки, гальмівну рідину, моторне масло, масло в коробці, охолоджуючу рідину, привідний ремінь ГРМ, привідний ремінь генератора, можливо, що і гальмівні циліндри, якщо вони в поганому стані).
Що важливо - привідний ремінь ГРМ (газорозподільчого механізму). Такий, ширший, на 111 зубів. Справа в тому, що на двигунах з об`ємом 1300 (а я так розумію, що машина 2108, а не 21083?) при обриві ремня гне клапани. А це попадання на 100 доларів мінімум + купа мороки.
Не гне при обриві лише в двигунах передньопривідних ВАЗів 1500 8 клапанів. У всіх решта гне.
А ресурс ремня 40-60 ткм. Знаєш, скільки той, що зараз стоїть проходив? Думаю, що ні, тож краще поміняй.
Став фірмовий, Bosh, ContiTech тощо.

Йолки-палки, знову скільки всього.. :o А де це все можна віддіагностувати за помірну плату ? Так щоб нормально, а не як будь.. Може є якісь сервіси які добре себе зарекомендували, або дядя Вася який би то дешевше подивився ?

Про клапана я в курсі. Мотор 1,3 , машина 2108, не 21083.
Ремінь власник казав що тисяч 5 тому міняв.. Масло моторне якесь Lotos mobil , ще в багажнику залишив літр в банці запасного.. Один майстер дивився на рівень масла і сказав що нормальне, ще чисте..
Гальмівна рідина є - ще більше пів бачка.
Охооджувальна вроді є - індикатор температури посередині стоїть, коли я 80-90 їду.

Цитата:

Геометрію підвіски. Сходження, розвал. Кастор, камбер і інші премудрості можна пропустити ;)
Коротше кажучи, щоб машина не була косолапою і не їла гуму, як ВініПух мід :)

На Алекс то провірити можна заїжджати ? Чи може десь краще перевіряють ? Орієнтовно скільки це коштує ?
Бо я в тому взагалі нуль. Як ставили колеса, то дещо питався, що почому, але всього не спитаєш..

Цитата:

На фото НетГай з краю :)
А ковпаки таки важкувато розгледіти. Я ж попереджав - загар! ;)


А з якого краю ? :) Я думав по центру, бо там типовий сісадмін :) Подальший аналіз привів мене до того, що певно з правого боку, враховуючи водійський стаж 20 років, і роботу в банківському інституті ( ну там , при піджаках, брюках :) )

p.s. Щойно глянув в рік народження, і певно знову помилився. Скоріш за все з лівого боку :)

Рост - 1-4-2004 у 10:39

Я не зможу порадити ніякого майстра, бо уже дуже давно все в машині роблю своїми руками. Просто я розчарувався в наших автосервісах - халявлять, некомпетентні і т.п. Мені забули прикрутити ступицю, добре, що вчасно помітив. Товаришеві тільки наживили півосі, під Червоноградом вночі відкрутилися - мила несподіванка!
Тому сам і тільки сам. Так що тут не допоможу з порадою, куди податися. Хтось хвалить "Пластик", але як воно насправді - не перевіряв.

Лотос, як я розумію, польське дешеве масло. Я останні років 10 користуюсь Shell 10W40 мінералкою. Не те, щоб дуже дешево, але краще пару зайвих гривень заплатити, ніж передчасно на капіталку заїхати, тим більше, що я любитель покрутити двигун час від часу до відсічки.
А фільтри масляні рекомендую MAN.
Щодо гальмівної рідини - вона має відповідати певним нормам, інакше в критичній ситуації автомобіль може просто не загальмувати як слід. Я не пошкодував у свій час, і залив кастрол - дорого (38 грн за 0,5 л), зате надійно.
Охолоджуюча рідина теж повинна бути відповідної якості, інакше в каналах охолодження може відкладатися осад, помпа може вийти з ладу, а деякі деталі заіржавіти.

Де роблять добре геометрію не знаю, бо теж сам в гаражі виставляю, благо, що кути в ПП-ВАЗах нульові, тому попадання в результат 100%

ПС. НетГай таки зліва, не любить він обтяжувати себе костюмами і бруками, бачиш. А справа, між іншим, мій ровесник, просто я так виглядаю :)

vovka - 1-4-2004 у 17:12

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Якщо в тебе при витягнутому ключі із замка запалювання кермо не блокується, то це означає, що замок запалювання несправний. Вірніше, не зовсім справний. Бо блокіратор вмонтований в замок і міняється разом із ним.


СЬогодні спеціально пробував.
Витягнув ключ з запалювання.
Після того почав крутити руль. І він крутився. КОлеса поверталися . Як завжди.

Блін. Певно настання теплоти вплинуло на мій люк. Там зявилася невелика шпаринка.. Щось воно мені неподобається.. Піде дощ і все затопить :(
зимою було нормально. Може то якось можна виправити ?
Таке враження що скривилася кришка люка..
Може на стоянці хтось щось взламував :(
І ще помоєму мені здається що десь дівається бензин. То суб'єктивно. Підрахував що за місяць точно залив 55 літрів 95, наїздив наразі 480 км, а вже блимає лампочка. Вже 30 км блимає. Десь половина з того всього кілометражу по місту, 1-2-3 передачі . Економетр до жовтої позначки майже не доходив.. Щось мені здається одно з трьох. Або на заправках брешуть, і не доливають, я на ОККО заправляюся, хоча раз 20 літрів на якісь іншій noname залив по дорозі в село. Або на стоянці якось крадуть ( в що би не хотілося вірити) . Або машина їсть більше чим потрібно.. Я думаю що 55 літрів повинно би навіть по місту хватити на 550 км.. Але ж я ще по трасі добрих 200 з них проїхав.

Користувач Олесь - 1-4-2004 у 19:23

Розвал/сходження найліпше робить (якщо він ще там є) такий собі Сергій на автосервісі на Некрасова. Так і казати - на геометрію до Сергія.
Також на тій самій станції був/є майстер пан Поляник - цілком пристойно робив, головне ходову тощо.

Рост - 2-4-2004 у 08:47

Я теж на ОККО заправляюся. Щоб не доливали, я не помітив.
95 не обов`язково лити, а іноді навіть шкідливо. Я перейшов на 92 і цілком задоволений. Тільки запалювання пірегулювати під нього, щоб детонації не було.
Ну а більше 10 літрів по місту - це надто. У мене навіть зимою менше десяти виходить, коли двигун перед кожною поїздкою хвилин по 10 прогрівається і навантаження більше - пічка, фари...
Треба дивитися, в чому справа, карб`юратор, запалювання...