Форум Рідного Міста

Київстар чи UMC?

Роман Голощук - 11-12-2002 у 22:05

Враховуючи, що Президент України Леонід Кучма не підписав закон, який скасовує плату за вхідні телефонні дзвінки, і повернув його зі своїми пропозиціями у Верховну Раду України, на ринку мобільних комунікацій продовжують "царювати" Київстар та UMC. Перед мною зарас стоїть дилема до якого з цих провайдерів підключиться. Якщо у когось є об'єктивні (суб'єктивні) враження та думки щодо якості зв'язку, вартості розмов та інших характеристик цих "монстрів" - пишіть. Краще вчитись на чужих помилках, ніж на своїх :D
Також цікаво яким моб. телефонам віддають перевагу львів'яни.

Теодор - 20-12-2002 у 14:32

Перш за все я б зробив співвідношення друзів, які мають моб. телефони. Де більше , а точніше звідки тобі будуть більше дзвонити - того і треба брати.
Це тактика для Львова. Тому що у Львові УМЗ та КС працюють приблизно однаково. Та й ціньова політика не дуже відрізняється. Зрештою це тільки моя думка.

Павло Жежнич - 21-12-2002 у 01:21

Цінова політика все ж дещо відрізняється. В KS вихідні дзвінки в мережі коштують 1.5 грн., а за межі - 3 грн. В UMC усі вихідні коштують 2.3 грн. Тобто, якщо є бажання дзвонити лише друзям в межах мережі KS, то краще вибирати KS. В протилежному випадку - UMC.

Теодор - 23-12-2002 у 11:11

Та я і мав на увазі середню ціньову політику. КС - (3+1.5 )/2 = 2.25 проти 2.3 УМЗ. Але аналіз можна проводити ще довше коли враховувати контрактні підключення. Та й дуже багато залежить віт того на який об'єм розмов ти настроєний щомісячно. Наприклад якщо в тебе немає терміналу дуже вигідно підключатись до УМЗ на контракт де є термінали по акційних цінах. Знову ж таки КС проводить дуже хорошу ціньову політику по відношенні до корпоративних клієнтів.
Ще одне застереження !
Акційні телефони УМЗ КОДОВАНІ тільки під УМЗ ! Тобто на них Ви не зможете використовувати карточки інших операторів. Хіба що Вашому телефону за додаткові кошти несанксійовано проведуть розкодування. Часом при розкодовуванні можна пошкодити телефон. Принаймі я такі випадки знаю.
Будьте виваженні в своєму виборі !

Громов Сергій - 30-1-2003 у 14:40

Дійсно, різниця в оплаті майже відсутня.

Але є таке поняття, як сервіси, яких останнім часом на УМЗ розширилося, а Київстар мало-мало тормозить, наприклад - роумінг для карточників.

Не хочу агітувати ні за кого, але сам я користуюся Київстаром і задоволений наразі.

Ostap - 31-1-2003 у 09:07

З Київстаром я мав досвід "спілкування" 1,5 року. За пару тижнів переходжу на ЮМС. Так дійсно потрібно вибирати оператора яким найбільше ваших друзів користується, щоб знизити витрати на спілкування.
На рахунок розкодування телефона від ЮМС то тут нічого страшного нема (власноручно розкодував 3 телефони) важко уявити як можна пошкодити телефон, напевне прошити операційну систему від іншого телефону, але його легко перепрошити...
Щодо телефонних апаратів, то віддаю перевагу Nokia, за його надійність простоту та зручність. Не раджу Alcatel принаймі старих моделей - це жах.

Nazar - 31-1-2003 у 09:13

Троха неповною була попередня інфа про тарифікацію УМЗ.
Для абонентів сім-сім:
вихідні до абонентів сім-сім - 82 коп.
вхідні від абонентів UMS - безкоштовно
Вхідні від інших абонентів - 1,31
вихідні до інших - 2,79
голосова пошта - 82коп за повідомлення
текстові повідомлення - 46коп
4 сек - безкоштовно
плата за з"єднання - 16коп.

Ігор+ - 31-1-2003 у 16:30

Скільки коштує для простого смерного місяць і скільки хвилин він в середньому встигає наговорити? Може має хтось свою статистику.

Nazar - 31-1-2003 у 16:46

Коли використовував телефон не по роботі, то вкладався спочатку десь 30 грн., потім поступово почав зловживати розмовами по міських та київстарних номерах то виходило десь 45-60грн, тепер дорожче, бо постійно говорю десь так 150-250грн.
Грошей з рахунку не "крадуть". А взагалі я так підозрюю, що та "мулька" про крадіжки має наступний характер:
гроші за повідомлення не знімаються зразу, а по передачі декількох повідомлень, передав з десяток повідомлень - зирк - нема п"яти гривень по деякому часу.
Але бувають якісь "глюки" - коли гроші взагалі не знімають, особливо якщо говориш більше двадцяти хвилин з міжміськими номерами, говориш-говориш і виявляється що безкоштовно...:rolleyes:

Користувач Олесь - 7-2-2003 у 16:02

Я купив стартовий пакет від ЮМС, бо він був пор'ядно дешевший від Київстарівського. Ті, з ким спілкуюся, переважно також мають ЮМС, так що тут мені вигідно. Єдине - Київстар має ліпше покриття в горах, принаймні я часто мав сигнал або тільки Київстару або вже обох (деколи їжджу автом по різній глухомані, наприклад, як їдеш взимі через нечищений перевал з Хусту в Долину, хочеться, щоб на телефоні не світилося "No network available";).

Nazar - 7-2-2003 у 16:06

В різних зонах по-різному, важко сказати який з операторів має більшу зону покриття. В Славську присутні обидва з достатньо потужним сигналом...

Користувач Олесь - 7-2-2003 у 16:19

Ну, Славське то ж цивілізація! А я кажу про такі собі Богом забуті села в Карпатах... Або ще по дорозі Жидачів - Журавне - Калуш: за Жидачовом ЮМС щезає, а Київстар є весь час. На телефоні написано "SOS calls only". І то добре...

Nazar - 7-2-2003 у 17:02

Тут вже пропонували Турайю, тому не буду оригінальним. Крім того в них безкоштовна послуга - виявлення місцезнаходження, корисно в горах:lol:
Більше подорожую в інші сторони - Луцьк, Тернопіль, Станіслав та Хмельницьк. У водія Київстар, в мене ЮМС. Буває таке що КС світиться, але вже не зв"язує, коли УМЗ добре передає та ловить, буває навпаки. Взагальному картина однакова:rolleyes:

Роман Голощук - 7-2-2003 у 22:30

UMC нарешті продали російській MTC – раніше були певні проблеми – судові розбори між „Укртелекомом” та фірмою „Елмакс”. Між іншим, Антимонопольний кабінет заборонив „Укртелекому” надавати послуги мобільного зв’язку протягом 3 років!
Ще одна новина - ЗАТ "Украинские радиосистемы" (торгова марка WellCom) може стати третім по величині оператором моб. зв’язку. Зараз закінчився конфлікт між українськими і корейськими акціонерами, через який фірма не змогла розвиватися. У Daewoo викупили її пакет акцій (49 %). На сьогодні кількість абонентів WellCom складає 37 тис. Для порівняння в UMC - 1,736 млн абонентів.

UMC представляє нову послугу

Роман Голощук - 11-2-2003 у 23:52

Компанія UMC оголосила про початок комерційної експлуатації послуги MMS. Тепер кожен контрактний абонент UMC мережі GSM, який має мобільний MMS- телефон, що підтримує технологію передачі даних CSD (GSM data), може відсилати й одержувати фото, малюнки й аудіокліпи.
Протягом місяця користуватися послугою MMS можна буде нахаляву:) Потім вартість відсилання MMS у мережі UMC буде нижчою за середньоєвропейську - близько 2 гривень.

Тетяна - 13-2-2003 у 18:47

Цитата:
Більше подорожую в інші сторони - Луцьк, Тернопіль, Станіслав та Хмельницьк.

Власне кажучи не Хмельницьк, а Хмельницький.:cool: Може Ви не в той бік подорожуєте, у Хмельницькому добре працюють і Київстар, і UMC.:P

Nazar - 13-2-2003 у 19:17

Дякую за виправлення, бувають "очепятки" з-за неуважності та банального браку часу. А мова йшлась не про міста, а про сполучення між ними, тут власне і видно деякі переваги одного над одним. Хоча загальнакартина є однаковою.:saint:

Теодор - 14-2-2003 у 16:51

Ну на рахунок покриття по Україні - то без варіантів. Краще УМЗ. Та ви зайдіть в будь-який спеціалізований магазин УМЗ і побачити карту України.
Найцікавіше що і я їздив цього літа трохи по Карпатах - Івано-Франківськ, Рогати, Косів, Яремче, Калуш, Стрий, Сколе. Так от статистики я не вів, але час від часу перевіряв наявність мереж. То УМЗ приблизно переміг 60:40. Це не рахуючи Сколе. Там УМЗ взагалі домінував.
Правда в Косові взагалі нікого не було :D.

Nazar - 14-2-2003 у 20:06

Стосовно карт покриття. Споглядаючи їх КС дає таки більш насичену своїми передавачами карту ніж УМЗ, хоча проти фактів не попру бо сам на УМЗ. Це не агітація, просто при виборі оператора в той час я опирався на того, хто не замішаний був на Гаранті, зара всі замішані....:(

UMC прогнозує посекундну тарифікацію дзвінків зі стаціонарних телефонів

Роман Голощук - 26-2-2003 у 11:28

Якщо поправка про безкоштовні вхідні дзвінки до закону України про зв’язки набере чинності, то буде введена посекундна тарифікація всіх вихідних дзвінків зі стаціонарних телефонів викликів. Про це в інтерв’ю ForUm’у заявив генеральний директор UMC (СП «Український мобільний зв’язок») Ерік Франке. «Це треба для того, щоб створити баланс між вхідними і вихідними дзвінками, тобто вартість дзвінків з мобільних телефонів на стаціонарні повинна бути такою ж, як зі стаціонарних на мобільні», – сказав Франке. Крім того, він зазначив, що у разі набуття цією поправкою чинності оператор мобільної мережі UMC буде змушений ввести тариф 2 гривні 29 копійок на всі дзвінки, що виходять з мереж інших операторів. За словами Франке, дане нововведення також призведе до того, що з’явиться абсолютно нова тарифна група, а також відбудеться скасування прямих міських номерів в мережах мобільних операторів. Ерік Франке пояснює, що компанія UMC завжди підтримувала введення принципу оплати дзвінка його ініціатором, але «правова база України поки що не готова до такого введення». «Для того, щоб повністю здійснити принцип оплати дзвінка його ініціатором необхідно, щоб той оператор, з мережі якого проводиться виклик, оплачував дану послугу. Зараз це не так», – наголошує директор UMC. Як повідомляв ForUm, Верховна Рада 20 лютого подолала вето президента на закон, скасовуючий оплату за дзвінки, що водять для всіх видів телефонного зв’язку. Закон, що скасовує плату за вхідні дзвінки, вперше був прийнятий 21 листопада минулого року. Однак у грудні 2002 року Леонід Кучма, прислухавшись до закликів операторів зв’язку, які просили президента накласти вето на закон, повернув закон зі своїми пропозиціями в парламент для повторного розгляду. Оператори зв’язку звернулися до Кучми з проханням заблокувати цей закон через те, що скасування плати за вхідні дзвінки, на їхню думку, призведе до технічних проблем. Крім цього, оператори стверджували, що набуття законом чинності призведе до кризи телекомунікаційної галузі і зменшення податкових надходжень від підприємств зв’язку. Наступного дня після подолання вето президента на спірну поправку про безкоштовні вхідні дзвінки до Закону про зв’язок, провідні оператори мобільного зв’язку UMC і «Київстар GSM» повідомили, що з 1 березня вдвічі зменшать тривалість телефонних дзвінків, що нетарифікуються для абонентів предоплачених послуг мобільного зв’язку - з 4-х до 2-х секунд. UMC і «Київстар» обслуговують разом понад 90% абонентів мобільного зв’язку в Україні. Усього послугами мобільного зв’язку в країні користуються 3,8 млн. абонентів.

Джерело - [url= http://cupol.brama.com/main.php3?ac=news&gid=2] http://cupol.brama.com [/url]

Психічна атака мобільних операторів

Роман Голощук - 2-3-2003 у 12:40

Цитата:
Першим відправив користувач Роман Голощук
… оператор мобільної мережі UMC буде змушений ввести тариф 2 гривні 29 копійок на всі дзвінки, що виходять з мереж інших операторів. …



"Психічною атакою на українських споживачів та законодавців, під якою немає ніякого реального грунту", назвав інформацію про ймовірне підвищення плати в 4 рази за вхідні дзвінки зі стаціонарних на мобільні телефони народний депутат України, один з авторів законопроекту про скасування плати за вхідні дзвінки Борис Безпалий.

Як повідомляє прес-служба Української народної партії, так Борис Безпалий прокоментував висловлювання голови Антимонопольного комітету Олексія Костусєва з приводу того, що, в разі підписання президентом закону про скасування плати за вхідні дзвінки, оператори мобільного зв'язку цілком законно можуть підвищити ціни, оскільки такий крок порушить антимонопольне законодавство лише у випадку "змови між різними операторами". Борис Безпалий зазначив, що "Антимонопольному комітету не варто було б усуватися від контролю за цінами в цій галузі".

Він наголосив, що "по-перше, ця галузь є високомонополізованою, а по- друге, всі оператори мобільного зв'язку користуються "Укртелекомом як вторинною мережею, а саме тому Антимонопольний комітет повинен відслідковувати всі етапи ціноутворення в цій сфері, а Кабмін може застосовувати тут тарифне регулювання".
Іван СМІШКО

Джерело - [url= http://postup.brama.com/dinamic/i_pub/usual.php?what=7896]
postup.brama.com [/url]

UMC і Alcatel підписали багатомільйонну угоду

Роман Голощук - 8-3-2003 у 23:21

27 лютого компанія Alcatel (Paris: CGEP.PA; NYSE: ALA), самий швидкоростучий постачальник рішень GSM/GPRS на світовий ринок, оголосила про підписання багатомільйонного контракту про розширення мережі GSM з ведучим українським оператором мобільного зв’язку компанією UMC (Ukrainian Mobile Communications – Українські мобільні комунікації).

Історія співпраці між Alcatel і UMC почалася в 2000 році, коли Alcatel почав постачати цьому оператору свої мобільні телефони. До 2002 року Alcatel встановив в мережі UMC новий Центр обробки викликів на базі обладнання Alcatel 4400, а потім виграв два тендери на поставку радіорелейного обладнання і систем SDH для магістральної мережі UMC.

За умовами рамкової угоди між двома компаніями, Alcatel буде зміцнювати відносини з UMC і поставить цій компанії рішення Evolium™ GSM для оптимізації існуючої інфраструктури UMC і прискореного впровадження продуктів і послуг нового покоління. Рішення Alcatel Evolium™ GSM включають мережеву підсистему (NSS), підсистему базових станцій (BSS) і центр управління і підтримки (ОМС). Крім базового контракту, сторони підписали сервісну угоду. Крім того, Alcatel допоможе UMC впровадити сучасні мобільні додатки, що дозволяють надавати високоякісні послуги по передачі голосу і даних.

“Ми упевнені, що рішення Alcatel Evolium™ GSM дозволить нам продовжити розширення зон покриття і надати абонентам послуги найвищої якості. У минулому році кількість абонентів UMC збільшилася на 64,7%. У 2003 році на нас чекає подальше збільшення абонентської бази,” – заявив виконавчий директор UMC Е. Франке (E. Franke).

“Alcatel пишається успішною співпрацею з найбільшим мобільним оператором України. Новий контракт підтверджує твердий намір Alcatel продовжувати роботу на українському ринку мобільного зв’язку і демонструватиме упевненість UMC як високому продукти і послуги Alcatel,” – зазначив А. Бернхардт (A. Bernhardt), президент Alcatel на території Німеччині, Центральної і Східної Європи.

Сьогодні кожний четвертий оператор зв’язку на всіх п’яти континентах використовує рішення Alcatel в мережах GSM/ GPRS 850, 900, 1800 і 1900MHz.

Джерело - "Alcatel.RU"

Найкращий зв'язок -- оплачений ініціатором

Роман Голощук - 18-3-2003 у 21:00

Найбільші оператори мобільного зв'язку України -- "Київстар GSM" та СП "Український мобільний зв'язок" (UMC) розпочали роботу над введенням принципу оплати дзвінка його ініціатором. Таким чином, оператори мобільного зв'язку фактично змирилися з тим, що вхідні дзвінки в Україні будуть безплатними.

Нині компанії мобільного зв'язку найбільше непокоїть те, що можливість безплатно приймати виклики змінить поведінку самих абонентів -- вони будуть просити, щоб їм передзвонили. "Це стане причиною дисбалансу в обсягах викликів з фіксованих телефонів на мобільні, і створить серйозні перевантаження в мережі. Ми, звичайно, повинні захистити мережу від цих наслідків завдяки технічним або тарифним заходам",-- заявив минулого тижня в інтерв'ю журналістам генеральний директор UMC Ерік Франке.

При цьому, за словами тих же операторів, їх компанії докладуть надзусиль, аби не створювати суттєвих змін для своїх абонентів.

Свій прогноз щодо майбутнього розвитку подій на ринку мобільного зв'язку дав автор змін до Закону про зв'язок, член фракції "Наша Україна" Борис Безпалий. Він прогнозує два варіанти подій: примирення операторів із введенням закону і його ігнорування.

За першим сценарієм, який, принаймні декларативно, обрали мобільні оператори і який Борис Безпалий називає "оптимістичним", оператори візьмуть на себе відповідальність перед своїми абонентами і відбудеться загальне зниження цін. Наслідки -- розширення мережі і номенклатури послуг, підвищення якості мобільного зв'язку.

Другий варіант, за яким окремі оператори будуть безвідповідально компенсувати повністю усі збитки, що може спричинити різке підвищення цін, депутат вважає малореальним, оскільки на ринку мобільного зв'язку починається конкуренція, і якщо одні будуть піднімати ціни, їх абонентів перехоплять інші оператори.

Мобільні оператори декларують своє примирення з новим Законом, і, разом з тим, хоч якось намагаються виправдати майбутнє підвищення тарифів. За їх словами, нововведення принципу оплати дзвінка ініціатором призведе до значного зниження доходів мобільних операторів, тому, відповідно знизиться рівень інвестицій у будівництво необхідної інфраструктури для надання доступних і якісних послуг.
На переконання мобільних операторів, щоб повністю здійснити принцип оплати дзвінка його ініціатором необхідно, щоб оператор, з мережі якого надходить виклик, оплачував цю послугу. "Це може стати причиною введення спеціальних тарифів і посекундної тарифікації для усіх телефонів в Україні, що економічно вплине на звичайного користувача стаціонарного зв'язку, який хоче подзвонити на мобільний номер," -- додав Франке.

До речі. За неофіційною інформацією, президент України Леонід Кучма уже підписав Закон, яким встановлено безплатні вхідні дзвінки для усіх видів телефонного зв'язку. Закон набере чинності через шість місяців після дня його опублікування. А до цього оператори мають ще час, щоб остаточно визначитися з майбутньою стратегічною політикою.

Руслан РЕБІЗАНТ
Джерело - [url= http://postup.brama.com/dinamic/i_pub/usual.php?what=8359] Поступ [/url]

freak - 7-2-2004 у 14:49

UMC - forever:D

Юрій Марків - 7-2-2004 у 14:53

Я на umc, бо в мене sim-sim-сім'я і зараз собі не уявляю, як би без цього жив :-) Також локальні смски дешеві - по 11 коп. :-) З київстару перейшов близько року тому. Хто бачить в київстарі плюси - прошу поділитися інфою.

“Роздача” номерів

Роман Голощук - 5-4-2004 у 18:15

Спільне підприємство “Український мобільний зв’язок”, яке надає послуги мобільного зв’язку в стандарті GSM-900, розпочало весняну акцію для своїх контрактних абонентів, за умовами якої кожен діючий або новий абонент може отримати безкоштовно другий телефонний номер.

Відповідно до пропозиції, кожен абонент, який підключиться до мережі UMC з 1 квітня до 31 травня, або ж чинний контрактний клієнт компанії, який звернеться до центру обслуговування абонентів, може отримати для себе або членів родини другий телефонний номер, створивши так звану “пару”.

Для отримання другого телефонного номера не потрібно вносити додаткового авансу або підписувати якісь зобов’язання. Розмови з другого номера тарифікуються за ставками тарифного плану “Базовий” (2,20 грн. за хвилину розмови в межах України та 1,10 грн. за хвилину розмови в межах мережі UMC) без абонплати, а гроші за розмови списують з основного рахунку абонента. Термін дії другого номера не обмежений – його обслуговуватимуть доти, доки є чинним основний контракт. Така пропозиція вигідна для членів родин абонентів, які порівняно мало розмовляють.

Слід зазначити, що додатково з номером можна традиційно придбати телефони за зниженими цінами, однак у цьому випадку вже потрібно внести аванс (499 грн.) та укласти додаткову угоду про зобов’язання не відключати номер упродовж одного року.

М.І.
Джерело - Львівська газета

Лучишин Роман - 15-6-2004 у 10:56

#Efes
Єдина перевага КС те що глючить і час від часу (коли коасно глюкне, а це буває як мінімум два рази на рік) можна безплатно говорити :D

Dмитрик - 15-6-2004 у 21:43

2Rainbow
маєш розклад глюків ? :D

Громов Сергій - 16-6-2004 у 08:14

Кажуть, що шведи мають 56% акцій КС - або зжеруть конкурента, або зроблять нормальну мережу .... перше станеться скорше :(

Лучишин Роман - 16-6-2004 у 15:26

2Dмитрик
Якби знав розклад глюків то КС обанкротився б ;)