Відразу з'явиться купа місця. Далі купіть
величезне ліжко, або встеліть підлогу матрацами, що є практичніше. Та головне аби
у Вас була купа подушок!!! Десятки подушок!


.
Знімати фарбу слід дуже акуратно, щоби не утворити задирок та царапин – вам ж їх
потім шпаклювати, а це час та кошти. Шпателем знімати фарбу ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ, як і
ножем та іншими гострими предметами. Для цього має бути шкрабачка – вони
продаються всюди, та й зробити самому можна таку. Фен тримати постійно під нахилом
до поверхні, в жодному випадку не ближче ніж 5 см, і забороняється його тримати під
прямим кутом до нашого вікна. Нагадаю також, що шкло любить тріскати від
температури, тому не скеровуйте гарячі потоки на незахищене шкло, прикривайте
його широким шпателем. Під час цього процесу обов”язково зробити повну
вентиляцію приміщень. Щоби токсичні алкидні випаровування не затримувались у
вашому приміщенні. Знявши всі нашарування фарби з нашого вікна, слід його
ретельно пройтись шліфшкіркою. Зерно я би рекомендував десь 280-320, в місцях, де
залишилась фарба 120. В магазинах продаються комплекти шліф сіточок для ремонту
столярки – дуже зручно – 4грн – і маєте всі фракції зерна. І ось нарешті маємо
підготовлену поверхню для роботи.
), які мають не блакитнувато білий колір, а
такий пастельно білий – це вони так спеціально придумали, щоби не було видно
бруду. Ці фарби є найкращими для вікон, професіонали, коли дають гарантію на
пофарбування, то за умови, що пофарбування буде виконуватись саме ними.

| Цитата: |

| Цитата: |

- "а щоб тим майстрам руки
повсихали" 

. І маємо наступні вихідні дані:

тоді певно і відпустка в пригоді стане.| Цитата: |
- облаштуваня ванни-кльозету в приміщення, де її перед тим не
було. Труби купив пластмасові, замуровували в стіни. Замуровані виглядають (чи то
пак, не виглядають зовсім
)значно естетичніше
і не збирають на собі бруду. Єдине - треба зразу продумати, де що буде стояти, тому
що ереробити вже тяжко. При цьому зробив одну кардинальну помилку - провів труби в
стіні, суміжній з кімнатою. В результаті вночі в кімнаті чути, як булькає вода,
якщо хтось щось миє або щось робить інше. (така ж помилка виникла і в кухні - мийка
на стіні суміжній зі спальнею - зробити жінці несподіванку і втихаря вночі
перемити посуду не вдається
- вона все чує.
Можливо, у Львові це не так критично - з 6-ї до 9-ї і так багато інших шумів. Більш
того - безкоштовний будильник з фіксованою настройкою на 6:00 і 18:00
Запасні потрібні тому, що
"старики-жінки-діти" мають звичку впускати на кахельну підлогу (с) "тяжкі
тупі предмети"
і плитка тріскає. А стіни
може "повести" - відповідно і на стінах тріщини. Рахувати - раджу в
присутності майстра плиточника. Я порахував сам "по науці" - накреслив на
міліметровці розгортки всіх стін і підлоги, нарисував на них плитку, порахував і
купив. Помилка була в тому, що я не знав, що плитку починають класти не від самої
підлоги (! - хто міг би таке подумати!). Штука в тому, шо підлога рідко буває
абсолютно горизонтальною. Тому спочатку викладають по кругу
горизонтальний ряд на висоті 1/2...3/4 від розміру плитки, потім викладають вверх до
стелі, а сам низ закладають наостанок - підганяючи (ріжучи плитку) "по-місцю".
Рекомендую проконтролювати , щоб майстер перший ряд викладав на висоті
меншій ніж 1/2 плитки. Я не догледів, тому зараз в комірці маю купу
обрізків, кожен менше половини плитки.
Величезне дякую (мало не написав спасибі - це ж русизм певно...)!!!