1. Велосипедисти їздять значно швидше, ніж вам здається. І тому спроба проскочити
перед таким байкером може закінчитись вельми плачевно.
2. Велосипедисти стартують з місця швидше багатьох машин, тому не потрібно
старатися встигнути повернути праворуч зі світлофора перед велосипедистом, який
стояв поруч з вами, чекаючи зеленого - ви не встигнете і "підріжете" його.
3. Не піймати велосипедиста правими дверями вашого авто допоможе паркування
впритул до бордюра, а не за метр-півтора.
4. Щоб зберегти ліві дверцята, потрібно, виходячи з машини, виглядати в зеркало не
тільки за камазами...
5. Серед велосипедів трапляються і такі монстри, які можуть виявитись дорожчими за
ваш автомобіль, а після середньої ДТП велосипед ремонту практично не підлягає.
6. Велосипедисти "коштують" ще дорожче, а під списання після ДТП ідуть ще
частіше.
7. Велосипед займає місця на дорозі значно більше, ніж вам здається. Не помилитеся,
якщо виділите йому метри півтори "життєвого простору".
8. Гучність автомобільного сигналу розрахована на тих, хто в салоні авто. Не варта
гудіти в спину велосипедисту - він може від несподіванки неадекватно
відреагувати і ненароком опинитися у вас під колесами.
9. Велосипедист - такий самий учасник дорожнього руху, як і ви на своєму автомобілі.
І ви не маєте переваги в русі тільки тому, що ваша маса разом з авто вдесятеро
більша за масу велосипедиста.
10. Типові проблемні ситуації:
- водій автомобіля при повороті праворуч/ліворуч не пропускає велосипелиста, що
рухається прямо в тому ж ряду;
- водій автомобіля не пропускає велосипедиста при виїзді на головну дорогу, якою
цей велосипедист рухається.
Ну а велосипедистам треба засвоїти, що їздячи дорогами спільного використання,
вони є такими ж учасниками дорожнього руху, як і автомобілісти. І знання ПДР є для
них теж обов`язковим.
Ось найпоширеніші порушення ПДР, яких вони допускаються:
- їзда біля лівої обочини на дорозі з одностороннім рухом. Велосипедисти, ваше
місце - біля правої! Ліва смуга руху для найшвидших автомобілів і повороту
ліворуч. Тільки для виконання лівого повороту ви можете її займати;
- ігнорування світлофорів;
- їзда в темний час доби без світлоповертаючої оптики чи ліхтарів, або
встановлення тільки заднього ліхтаря;
- їзда тротуарами. Тротуари для пішоходів! Якщо треба рухатися тротуаром - ідіть
пішки і ведіть поруч свій велосипед.Олексій Мачехін - 22-4-2004 у 13:16
Дякую за турботу про нас, нещасних велосипедистів
За один сезон велосипедоводіння мене двічі скидали з дороги вантажівки, при тому
так, що врятувати життя виявлялось доволі складною проблемою. На щастя,
викрутився, бо катаюсь з малочку, але пристрілити водія хотілось несамовито.
Ще якось на світлофорі стартував з ДАІ-шним уазіком. Швидкість я не перевищив,
тому не штрафонули, але наздогнали вони мене вже на швидкості близько 60.Рост - 22-4-2004 у 13:26
Та я сам іноді на два колеса пересідаю. І часто уникнути проблем допомагає тільки
великий стаж водіння автомобіля, коли просто знаєш, як себе поведе водій в тій чи
іншій ситуації.Demyan - 22-4-2004 у 14:09
Я сам велосипедист, і пораджу тим хто вагається брати чи не брати - БЕРІТЬ! На
роботу можна їздити, це і швидше і краще для здоровя і цікавіше. А для початківців -
деякі типові поради:
1. Якщо маршрутка (або бусік) зупинився (зупиняється) і ви на швидкості захочете
обігнати його, будьте уважні адже велика машина закриє вас габаритами а в цей
момент на зустріч може їхати авто, яке вас не побачить із-за буса.
2. Якщо не маєте досвіду, не "втискуйтесь" на світлофорах між бардюром та
машиною, коли машини стоять - будь-яке порушення рівноваги - і ви на даху машини
або на тротуарі.
3. Рейки намагайтеся переїжати якомога перпендикулярніше, інакше колсесо попаде в
рейку (жолобок) і при мокрій погоді ви не виїдете з нього.
4. При великій швидкості гальмуйте спочатку задніми гальмами, потім підключайте
передні, але не тисніть їх до упору, бо інакше заднє колесо викине вправо або
вліво.
5. Якщо у вас велесипед має три зірчоки спереду спочатку краще по місті їздити на
середній, згодом ви навчитеся маневрувати.
6. Якщо хочете десь "поганяти" робіть це в лісі або в парку там де менше людей і
машин.
7. Якщо не знаєте що купляти який ровер, пишіть, щось придумаємо і можоливо десь
разом покатаємося.Остап_М. - 22-4-2004 у 15:09
Ровер це просто класна річ.
По-перше, він екологічно майже чистий у використанні;
По-друге, набагато дешевший і легший в експлуатації;
І по-3, на ньому просто кайфово возитися!!!
2 Demyan:
Слухай що це ти то ровер купувати то хатинку в Карпатам, все разом і разом, ти часом
не комуніст, все до колгоспу тягнеш??? Demyan - 22-4-2004 у 15:16
Разом легше думати і радитися. Хатинку купити разом - дешевше, а ровер я вже маю
просто можу порадити дещо а потім запросити в колгоспну хатинку в карпати щоб там
покататися, разом.Остап_М. - 22-4-2004 у 15:32
Ну тоді все добре!!!
А то я подумав що якийсь модерний комуніст, вирішив нечесним шляхом переманити
форумців в свій соціалістично-утопічний лад Користувач Олесь - 22-4-2004 у 16:06
Роверистам:
1. Через пішохідний перехід не їхати, маневруючи поміж пішоходами, а зійти з ровера
і котити його коло себе. Перейти пішки, а тоді вже сісти на ровер і їхати (не по
тротуарі!).
2. Пішохід має перевагу і перед роверистом, не тільки перед автом.
Водіям:
При обгоні ровера дотримуватися віддалі. Роверист може в будь-який момент
впасти, причому завалитися на лівий бік, тобто просто під колеса вашого
авта.
Всім:
Знак "Перетин з роверовою доріжкою" не надає переваги роверистам. Він
інформує водіїв, що тут, на відміну від пішохідного переходу, роверисти не
зсідають з роверів при перетині проїжджої частини, а переїжджають її на ровері.
Водіям треба бути обережними, бо роверисти можуть цього не знати, і думати, що
водії їх пропустять.marco - 22-4-2004 у 16:20
Є одне зауваження щодо їзди по тротуарах.
У Львові (центр) є дуже багато таких вулиць, де це єдино можливе (напр. верх
Коперника, початок Пекарської, Шевченка, Кривоноса, Лисенка та ін.). Через жахливу
бруківку, вузькі вулиці і припарковані машини при всьому бажанні їхати вулицею
малореально.
Єдине що потрібно пам'ятати їдучи тротуаром - що ти на чужій (пішохідній)
території, що пішоходи НЕ повинні уступати тобі дорогу, а діти, пси і окремі особи
схильні до зовсім непередбачуваних і неочікуваних переміщень, тому біля них
треба проїжджати максимально повільно.dr.Trollin - 22-4-2004 у 22:06
Власне, є ще одна недорозкрита проблема.
Вело-паркування :-(
Дідько го' знає як ото у місті паркуватися.
Доводиться до дерева, але ж то не є занадто добре для нього.
Навіть якщо делікатно (як ото я) то робити...
А навіть якщо так -- то теж проблеми з колесовідкручуванням там...
Львів, звісно, не Берлін, де з тим просто жах
(як я то бачив по _!прищіпнутих!_ велозалишках)
але ж... Прилютувати, хіба що, все що дасться чимсь низькотемпературним...Dr.Yura - 23-4-2004 у 12:31
Привіт усім.
Мого знайомого 2 рази збила машина, ну 1 раз точно спеціально. інший я не знаю.
то він попадав в лікарню після кожного разу.
тепер він й собі купив машину "капійку" і тепер менше переживає що його хтось зібє )))
Так на велосипеді класно кататися ) але з
нашими водіями деякими які не поважають інших водіїв на інших машинах, та вже не
кажучи про велосипедистів ( то важко їздити
((
Всім щасливої, зеленої лороги.Нормалайзер - 23-4-2004 у 12:43
Щя диссонанс внесу в ваше ідилічне сюсюкання..
Ненавиджу лісапедистів, всіх разом і каждого поєдинчі: гірші за них - тільки
п"яні пішоходи (а за них - п"яні лісапедисти). Смію стверджувати, що на кожного
порушника ПДР за кермом авто припадає два - за кермом мотоцикла і три лісапедисти.
Вони, лісапедисти ігногують все і всіх. Цілком зрозуміло, що ні місто, ні - замісто
для них - непристосоване. Але, ІМХО, суб"єктивний фактор лісапедистської
розхлябаності бере гору над усіма об"єктивностями вкупі.
Бажаю тим, що на роверах, здорового глузду, вціліти і поменше на дзеркало пінять,
колі в самих отойво...Олексій Мачехін - 23-4-2004 у 13:06
Тобто існування нормальних водіїв велосипеду не припускається?Dr.Yura - 23-4-2004 у 13:21
Цитата:
Першим відправив користувач Olexiy
Тобто існування нормальних водіїв велосипеду не припускається?
привіт ))
ну чого ж так одразу.
є нормальні водії як серед велосипедистів так і серед автомобілістів )))) це ж саме можу сказати про пішоходів ))))
Удачі Нормалайзер - 23-4-2004 у 15:44
Цитата:
Першим відправив користувач Olexiy
Тобто існування нормальних водіїв велосипеду не припускається?
Відповім Вам раз так само по-хамськи, як Ви то робите зазвичай:
я вже про то писав.
або:
пошукайте, там вже про то було...
або:
моя думка на форумі з цього приводу вже - десь там вище, не пам"ятаю дослівно
А тепер поясню по суті: будь-хто за кермоом авто, якщо не закінчував курсів - хоч
правила гортав чи чиюсь думку слухав. Мало хто з лісапєдістів взагалі
здогадується, що ПДР стосуються і їх... Неосвіченість - путь під колеса. Мислите, шо
хтось з чистих роверистів знає правила?Олексій Мачехін - 23-4-2004 у 15:55
Відповім Вам не по-хамськи, бо до того не звик:
Я знаю правила дорожнього руху за вийнятком деяких особливостей перетинів
складних перехресть (які через це і переходжу по пешохідних переходах).
На Ваше "я вже про то писав. або: пошукайте, там вже про то було... "
себто
"Ненавиджу лісапедистів, всіх разом і каждого поєдинчі"
можу лише зазначити що із таким ставленням водій може легко нарватися на
"насосом по писку" якщо зачепить одного з таких ненависних роверистів у
ситуації, коли той за правилами правий а водій не втік як останнє .... Нормалайзер - 23-4-2004 у 16:21
Зазвичай наші звички помітні всім, крім нам самих Слова - ніщо в порівнянні зі вчинками
Звичайно, водій може нарватися і на "насосом по писку" Але той, з роверистів, хто намагатиметься махати помпою, має
давати собі звіт, шо в автомобільному багажнику може не бути нічого, а балонний
ключ - є завше Погодьтесь, що це річ - більш
замашненька
Але Ви чомусь уникаєте репліки в бік іншого мого твердження: рядовий лісапедіст
на порядок слабше знає ПДР за автомобіліста (готовий навіть погодитись з тим, що
Ви - далеко не ординарний лісапєдокерманич). Це - принципово важливе (принаймі - для
мене) твердження, і воно тут - тому, щоб тактовно і тихенько переформулювати тему з
"Сезон полювання на велосипедистів відкрито" на "Дичина! на тебе
полюватимуть до тих пір, поки залишатимешся дичиною!" Рост - 23-4-2004 у 16:43
Воно, звісно, певне раціональне зерно в словах Нормалайзера є, але людиною-то
залишатися треба. За будь-яких обставин.
Я щодня, фактично, зустрічаюся з хамством на дорозі, з відвертим порушенням ПДР з
боку водіїв авто. Тому не все так однозначно.
Більше того, я чомусь майже не звертаю увагу на велосипедистів. Ну, в сенсі, не
притягують вони мою увагу. Може порушують потихеньки, а може ще чогось. На відміну
від автомобілістів. Як вам, панове, видасться їзда під 80 км/год (судячи зі звуку
двигуна і ввімкненої передачі) на зубилі в житловій зоні (це ті вузькі доріжки між
будинками)? Та варто якісь дитині несподівано опинитися на дорозі... Як часто можна
спостерігати ситуацію, коли один водій зупинився перед пішохідним переходом, а
інший по сусідній смузі мчить, аж за ним куриться - ну і що, що там хтось дорогу
переходить?.. А порушення швидкісного режиму? І т.д. і т.п.
На превеликий жаль, те, що водії хоча би листали Правила нічого не дає. В крові уже
постсовіцького громадянина лежить повсемісне ігнорування законів.Нормалайзер - 23-4-2004 у 16:55
Згоден, на всі 125% згоден з NetGuy-єм. В сенсі того, що - людиною, і що - порушують.
Але. Чому ніхто не хоче погодитись, що питома вага водіїв-непорушників серед
велеосипедистів на порядок менша, ніж - серед автоїстів? Якщо я неправий - скажіть
чому? Йдеться не про порівняння сукупностей важких наслідків, спричиненихи тими
чи іншими...Олексій Мачехін - 23-4-2004 у 16:57
Цитата:
Першим відправив користувач Нормалайзер
Зазвичай наші звички помітні всім, крім нам самих Слова - ніщо в порівнянні зі вчинками
Згоден обговорити це в приваті або окремій темі. Тільки з прикладами і
зауваженнями
Цитата:
Першим відправив користувач Нормалайзер
Але Ви чомусь уникаєте репліки в бік іншого мого твердження: рядовий лісапедіст
на порядок слабше знає ПДР за автомобіліста (готовий навіть погодитись з тим, що
Ви - далеко не ординарний лісапєдокерманич).
Не треба визнавати мене якимось окремим випадком. Оно НетҐай теж правила знає і на
велосипеді їздить.
Цитата:
Першим відправив користувач Нормалайзер
Це - принципово важливе (принаймі - для мене) твердження, і воно тут - тому, щоб
тактовно і тихенько переформулювати тему з "Сезон полювання на велосипедистів
відкрито" на "Дичина! на тебе полюватимуть до тих пір, поки залишатимешся
дичиною!"
Я щось не зрозумів, тобто на велосипеди полюватимуть доти, поки вони існуватимуть?
У зазначених мною випадках я не порушував правила. Одного разу мене приперли до
високого бордюра так, що я ніяк не встиг на нього стрибнути, а струмінь повітря
гепнув в бік і значно зменшив стійкість. Маневрувати довелось на смузі асфальту
сантиметрів в 30-40 навантаженим велосипедом. В іншому ледь не був збитий на
перехресті вантажівкою Оболонь, яка без вмикаючи поворотів і ніяким чином не
сигналючи пішла на поворот. Тут відштовхуватись довелось вже від самої машини аби
не ввійти під заднє колесо.
Тобто порушували, власне, водії. В чому тоді проблема мене як "дичини"? В тому,
що я легкий і в кишені не маю наґана? Чи треба петляти дорогою так, щоб інші боялись
під`їхати?
Так, вар`ятів на велосипедах багато. Але я не впевнений, що на машинах їх нема.
І саме тому я перепитав "Тобто існування нормальних водіїв велосипеду не
припускається?", що не хочеться розділяти тих, хто вийшов на дорогу на завжди
правильних водіїв авт і завжди неправильних "легких" велосипедистів і
пішоходів.Олексій Мачехін - 23-4-2004 у 17:00
Цитата:
Першим відправив користувач Нормалайзер
Чому ніхто не хоче погодитись, що питома вага водіїв-непорушників серед
велеосипедистів на порядок менша, ніж - серед автоїстів?
Через власний досвід. Звісно, він не є показником, але я завжди даю собі раду що я
легший і меньш стійкий за авто. І тому моя справа - до бровочки.Рост - 24-4-2004 у 08:41
Бачте, як воно. Їздячи останнім часом, я спостерігаю, як водії порушують на кожному
кроці. Візьмемо вул. Кн.Ольги. Там знак 40 соїть. Чи хоча би половина водіїв їде там
оті 40?
Скільки раз я спостерігаю за день перестроювання з ряду в ряд без увімкнення
сигналу повороту і інших подібних ніби незначних, але порушень Правил.
До речі, одне порушення, яке мене часто муляє на дорозі. У випадку колового руху.
Коли їдеш правою смугою по колу, а хтось з кола повертає праворуч з лівого ряду.
Чомусь більшість водіїв впевнені, що повертаючи з лівого ряду вони мають перевагу
над тими, що їдуть далі по колу правим... Гррр... Знавці Правил такі сякі...
Так що не впевнений я, що так все добре у нашому водійському царстві і зле в
велосипедному. І там, і там зле зі знанням і виконанням ПДР.vovka - 24-4-2004 у 17:56
Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Бачте, як воно. Їздячи останнім часом, я спостерігаю, як водії порушують на кожному
кроці. Візьмемо вул. Кн.Ольги. Там знак 40 соїть. Чи хоча би половина водіїв їде там
оті 40?
Не їде. Ну неможливо там їхати 40
Така рівна дорога, обзор нормальний..
Ще знак 40 стоїть там де Інтермаркет і ЛьвівАвто на Городоцькій. Та там всі 120 їдуть.
Якщо не більше.
Я як їду там 60-70 то вже сигналять, якось аж не по собі що всякі таврії обганяють
Цитата:
До речі, одне порушення, яке мене часто муляє на дорозі. У випадку колового руху.
Коли їдеш правою смугою по колу, а хтось з кола повертає праворуч з лівого ряду.
Чомусь більшість водіїв впевнені, що повертаючи з лівого ряду вони мають перевагу
над тими, що їдуть далі по колу правим... Гррр... Знавці Правил такі сякі...
Я десь після 5 проїзду кільця на Кульпарківській поняв що роблю шось не так, коли
це робив Реплікант10322195 - 24-4-2004 у 19:10
Цитата:
Першим відправив користувач Demyan
1. Якщо маршрутка (або бусік) зупинився (зупиняється) і ви на швидкості захочете
обігнати його, будьте уважні адже велика машина закриє вас габаритами а в цей
момент на зустріч може їхати авто, яке вас не побачить із-за буса.
Така маршрутка створює небезпеку також при односторонньому русі, знаю це з
власного досвіду.
Я їздив на вел. досить часто, але за відсутності хоча б малесеньких умов для їзди
довелося відмовитись від нього. Як для недільних прогулянок він - саме те Andriy_ts - 30-4-2004 у 17:45
Люди, крім велосипедисті зустрічаюсться така пророда "студент-бігун". Така
категорія найменш помітна навіть на пішохідних переходах. От нині чуть
ненапоровся на зебрі на тачку, яка щей сигналила мені. Хоч я нічого не зробив , я
спокійно собі біг. Тут бігунам погано їх не помічаю, а у Львові навпаки. От чудасія
тай годіDemko - 6-5-2004 у 23:30
Я маю авто і маю ровер, який коштує як пів моєї машини.
Згоден зі всіма! Дуже багато байкерів не дотримуються правил, і про автоводіїв
можу сказати те ж саме. Проблема не в тому- "хто козел?" а проблема у тому, що
відсутня взаємоповага до учасників дорожнього руху. У Швейцарії, де я був
минулого року, кожен має машину і кожен має ровер, а то й два, і тому кожен
автоводій може зрозуміти велосипедиста і навпаки. Прохання до всіх! Замість того
щоб поливати одне одного брудом, пропоную
1.роверистам почитати правила дорожнього руху (якщо ви їх не читали)
2. водіям важчого транспорту не доводити роверистів до
травм (якщо не знаєте як див. п.1).Demyan - 7-5-2004 у 08:28
Ото був свідком такої справи: по вул. франка там де мягка колія трамвайна три а
(вибачте інше слово не знахожу ним) почали їхати по зустрічній колії!!! Біля фото
ательє чуть не збили жінку та й далі почали їхати по зустрічній смузі. Просто їм
повезло що я був на другій стороні чесне слово якби я був на другому боці то би
поскидав всіх. Інакше їх не навчиш. Сам іноді порушую правила (каюсь) но не так! І
видно що просто аматори якісь бо руль путався. Водії якщо ви таке бачите то
спхніть їх легко, або просто налякайте, бо інакше нас не навчити.katon - 23-4-2006 у 11:57
Є пропозиція зробити сайт для велосипедистів Львова. Про ДТП з точки зору
велосипедистів, про стосунки між велосипедистами та водіями і пішоходами на
дорогах, обмін досвідом і порадами. Там може бути і обговорення моделей
велосипедів, і Львівських вело-магазинів, і навіть велосипедне куплю-продам. Ну і
ідеї для "недільних прогулянок" :-)Олександр Дєдик - 25-4-2006 у 13:44
Дякую, прікольний сайт!Андрій Пелещишин - 2-10-2006 у 18:25
Гілка для велосипедистівЛюбко Ремінецький - 29-6-2007 у 11:06
хтось із велосипедистів винайшов цікавий метод боротьби з водіями маршруток,
котрі посеред дороги зненацька, без жодного попереджувального сигналу гальмують
і звертають до правого краю, щоби підібрати когось з тротуару, не помічаючи при
цьому велосипедиста (якого щойно випередив) в правому дзеркалі:
Завбачливий велосипедист, ясна річ, передбачає ситуацію, завчасно гальмує,
уникаючи аварії, а тоді під'їжджає ближче до маршрутки, загинає праве дзеркало
кудись геть вбік, і гукає водієві: "ВОНО ТОБІ НЕ ПОТРІБНЕ!!!"
Мене так підрізали не раз, правда я ше ніколи до такого не вдавався, але якшо мене
нарешті то дістане, Я ТАКОЖ БУДУ ТАК РОБИТИ!!!!!!!Любко Ремінецький - 29-6-2007 у 11:14
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Олександр Дєдик 2 katon
Давно є - http://www.velomax.lviv.ua/
P.S. користуйтесь пошуковиками
Завбачливий велосипедист, ясна річ, передбачає ситуацію, завчасно гальмує,
уникаючи аварії, а тоді під'їжджає ближче до маршрутки, загинає праве дзеркало
кудись геть вбік, і гукає водієві: "ВОНО ТОБІ НЕ ПОТРІБНЕ!!!"
І дарма. Спава в тому, що кожне пласке бокове дзеркало має т.з. "мертву зону" - авто в
ній ще якось помітне, а ось велосипедисти та мотоциклісти - ні. Саме тому на нових
моделях машин стоять бокові дзеркала з злегка "зламаним" зовнішнім краєм, тоді
"мертвої зони" нема.
До речі, при навчанні в автошколі в Німеччині поворот голови при обгоні, об'їзді,
зупинці, повороті в бік зміщення доводять до рефлекторного руху. Так і вчать
"дзеркало-поворотник-голову". Саме через ту "мертву зону".Юрій Сєров - 12-6-2008 у 13:06
Хотілося б велосипедних доріжок... Без них поїздка на велосипеді перетворюється в
надзвичайний екстрім.Ярема П. - 12-6-2008 у 19:59
Велосипедні доріжки? Де? На Україні? Це фантастика...Юрій Сєров - 12-6-2008 у 20:42
Велосипедні доріжки будуть не скоро - це зрозуміло
Інша проблема - абсолютно безвідповідальні водії. На дорогах за рік гине стільки
народу скільки за весь час війни в Афгані, а може й більше
І одна річ коли стукаються 2 машини, а інша коли автівка збиває людину ровері, у
тієї людини шансів практично немає.
І це злить, бо колись дуже багато їздив ровером (не у Львові), зараз з задоволенням
би відновив це хоббі, але є одне але... І це але - шалена небезпека на дорогах.Demyan - 13-6-2008 у 12:36
Скажу так як завжди - ні доріжки ні правила не змінять ситуації, бо в нас такий
народ і такі ми українці можете знову казати
що там як там...але в загальному скажу таке:
Раз в нас така ситуації, причому правила порушують і водії автомобілів і
велосипедів і пішоходи і пасажири маршруток, тому нарікати що ті праві а ті ні
нема чого.
Вихід є і я ним користуюся, оскільки в нас таке життя така ситуація, такий народ -
треба привикнути до цього:
- навчитися добре їздити на велоиспеді
- орієнтуватися в екстримальних ситуаціях.
- не заглядати по сторонам.
- час від часу їздити не по правилам, щоб звикнути і не бути правильним, бо якщо я
їду по правилам, то знаю що зелене значить я їду, а тут хтось вискочить на червоне
(що буває часто), людина без навику пропаде, бо вона "правильна" і не встигне
зреагувати бо навіть гадки не буде мати що таке можливе.
Якщо звикнути їздити як всі а не по правилом - тоді значно легше. Я був в країнах де
їзда йде не по правилам - а хто як хоче там значно менше аварій. В нас один за
правилами інший ні..ось і виходить...
Тому я схиляюся якщо я порушую правила я звикаю і в несподіваних ситуаціях вижити
в мене значно білше шансів аніж в "правильних".Андрій Пелещишин - 13-6-2008 у 12:40
Чому ви їдете на червоний? - Бо я джигіт!
А чого ви не їдете на зелений? - Я що, дурень? Зараз звідтам на червоний інший джигіт
вилетить!Demyan - 13-6-2008 у 13:01
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Чому ви їдете на червоний? - Бо я джигіт!
А чого ви не їдете на зелений? - Я що, дурень? Зараз звідтам на червоний інший джигіт
вилетить!
О це точно!!! Прямо в тему і про нас. Тільки я б сказав так
Чому ви НЕ їдете на червоний? - Бо я НЕ джигіт
А чого ви не їдете на зелений? - Я що, дурень? Зараз звідтам на червоний джигіт
вилетить!Остап Шумин - 13-6-2008 у 13:29
2 Demyan
Закон джунглів - не вихід. А люди такі... так людей треба виховувати. Ті ж
європейські країни на які ми рівняємось теж не завжди були такими "європейськими",
і взагалі виховання культури нації справа не одного року чи навіть десятиліття ...Demyan - 13-6-2008 у 13:36
Якщо закон джунглів не вихід (звісно воно так і є я не спорю) але конкретно в даній
ситуації скажіть як мені вийти? Правильно їздити на велосипеді? Тоді це буде і
довго і небезпечно.Остап Шумин - 13-6-2008 у 13:45
Львівські дороги ніяким чином не пристосовані до їзди на велосипеді, тому у Вас і
правильно їздити не получиться. Питання індивідуальне, я не їжджу, хоча бажання є
велике.Павло Жежнич - 13-6-2008 у 14:42
В нас велосипедні доріжки не можна робити, бо по них будуть їздити ті, хто дуже
спішить і зараз їздить по тротуарах, розганяючи пішоходів.Остап Шумин - 13-6-2008 у 15:51
На рахунок їзди по тротуарах був свідком однієї пригоди. Значить, вул. Антоновича,
перехрестя зі світлофором, корок. Машини пхаються вже в ти ряди, на світлофор
ніхто не зважає, з однієї сторони водії ще не встигли переїхати перехрестя вже
пхаються з іншої… одним словом звичайні будні… Як завжди знайшовся
«найрозумніший», вирішив по тротуарі правою стороною це все об’їхати. Проїхав
метрів 20-30, під’їхав під світлофор, намагається якось його об’їхати і звернути у
вуличку вправо. На світлофорі стоять люди, чемно чекають зеленого світла.
«Найрозумніший» різкими рухами якось об’їжджає той світлофор (чи то стовп, нема
різниці) і впирається в людей, які чекають перейти дорогу, починає їм сигналити … Декілька чоловік чемно розбіглися. Один,
«принциповий» повільно повертає голову в сторону «найрозумнішого» (він його вже
чекав ), злегка хмільним поглядом оцінює
ситуацію і зі всієї дурі лупить ногою тому у фару… Секунда, дві і «найрозумніший»
виходить з машини щоб дістати «крутого пацана», але не розрахував і з силою вдарив
дверкою машину збоку.... Ну дальше нічого цікавого, розборки, шарпанина мордобой...