Рост - 24-4-2004 у 09:31
"До сотни моя машина дернет ЛЮБОЙ байк", заявив пан Альпінський в конференції
авто.ру, а потім добавив: "Ставлю 10000 баксов на то,что 0-100 я выиграю". От таке.
І зараз народ мотоциклетний готується до бійки Побачимо, чим це все закінчиться.
Машина в Альпінського, звісно, не проста. Облегшена Субару Імпреза зі здоровенною
турбою, яка на замірах показала 3,1 секунди до 100 км/год і 10,4 до 200. Машина, яка,
кажуть, може буксувати колесами при розгоні до 130 км/год.
Нема вже автомобіля, який може змагатися з цим монстриком, от Альпінського на
мотоцикли і потягнуло
І не така вже безпідставна заява, бо є, звісно, мотоцикли, які мають заявдені до
сотні менше, ніж 3 секунди, але це при умові ідеального пілотування, тобто, з
невеликим відривом переднього колеса, але і щоб не закозлити при цьому...
Цікаво
Яндрух - 26-4-2004 у 18:13
Шо, вона здатна "робити" сотку за 2 сек??!!
Рост - 27-4-2004 у 12:47
Вона робить сотку за 3,1 (реальні, а не стендові заміри, як я зрозумів). Але така
заява Евгена Альпінського небезпідставна. Так, є мотоцикли, які на стендових
випробуваннях показують результат з 3-х секунд до сотні. Ну, 2 не 2, але 2,5-2,7 є. Але.
Автомобіль-то повнопривідний. Тобто, Альпінському треба лише розкрутити двигун
до 7000 рпм, кинути зчеплення і уникнути пробуксовування коліс.
А при пілотуванні мотоцикла проблем більше. Він задньопривідний. Перетворити
мотоцикл в повнопривідний можна лише поставивши його на заднє колесо. Тобто, щоб
забезпечити отих менше 3-х секунд до сотні, пілотові доведеться пробалансувати на
межі - відірвати перенє колесо від дороги, але і не закозлити. Йому деведеться
"грати газом", тоді як субара буде розганятись на постійно відкритому
дроселі. (Ги, Альпінський казав, що в нього в такому режимі витрати пального 100
літрів на 100 км )
Так що мотоцик зробить цю субару тільки при умовах ідеального пілотування. Але не
думаю, що Россі захоче приїхати на ці змагання
ПС, Ще якось читав в одній конфі, як Альпінський скаржився, що постійно ломає КПП.
На шестерні третьої передачі зрізає всі зуби. На першій і другій ні, бо там момент
виливається в пробуксовування, а на третій ріже зуби. Ну, моменту там щось 720 чи 750
Н/м, потужність більше 400 сил. І це з дволітрового (!!) двигуна.
Рост - 27-4-2004 у 13:21
Ще ось забув. Моцик, щоб їхав, тисяч до 8 двигун розкрутити треба, а ця конкретно
субара починає їхати вже від 2000 рпм. Во.
Цікаво, там вже хтось, я чув краєм вуха, зголосився.
Рост - 27-4-2004 у 13:27
О. Був заїзд в минулу суботу. Щойно почитав.
Поки що Альпінський їхав зі своїм другом, і не до 100 км/год, а стандартних 402 метри.
Ось:
"В субботу Альпинский уже дул в Тушино с другом-чемпионом мотокольца России. 11.2
с у Альпинского и 11.7 у друга на Дрозде. И это 402м, а не до 100 км/ч. До 100 слив моца
однозначный."
Інтрига наростає
Рост - 27-4-2004 у 13:40
А ось і результати - мотоциклісти відмовились від гонки на 70 м (ну, до сотні).
Ось тут читати: http://wwwboards.auto.ru/subaru/244418.html