Форум Рідного Міста

Їхали за Сенсом, а купили Ланоса

Рост - 30-4-2004 у 09:35

Оповідання про те, як я батькові в Києві машину допомагав купити


А купили Ланоса тому, що згідно з техпаспортом ніяких Сенсів в природі не існує, а тільки Ланос Т13110. Отаке.
Брали в автосалоні на Столичному шосе. Замовляв батько десь за місяць, але замовляв на 17 травня. План вони перевиконали - машина приїхала скоріше. Враження про автосалон непогані. Тобто, якихось недоробок чи інших проблем помічено не було. Ми, правда, особливо не присікалися - машина то все рівно одна, нема з чого вибирати, а критичних несправностей не виявили, як і некритичних, зрештою.
Відвідини салону почалися з того, що не могли знайти батькового сенса. Обійшли всю стоянку - нема. Вернулися в салон - так ось же він, поруч зі столом менеджера :) виявляється, поки менеджера не було, хтось того сенса закотив в салон.
Колір красивий, 60F, який і замовляли. Золотистий металік. Швидко перевірили все, що треба, опції, рідини і т.д. Замовили номери і поїхали додому. Ну, хто додому, а хто в бар Оболонь - осуджувати з друзями-зубиловодами і іншими -водами чудо корейсько-польсько-української дружби.
На другий день, це вчора, затарившись на базарі різними вогнегасниками, аптечками і іншим потрібним хламом, знову в салон - забирати. Тепер уже перевірили двигун, коробку - все впорядку. Підписує батько акт - і за ворота.

Перші враження.
Головна Пара 4,13 - це сила. Як у мене дійде до тюнінга зубила, то це буде перше, що я зроблю. Двигун через це розкручується скоріше, підхват кращий (наскільки я можу судити, дуже обережно натискаючи на акселератор - обакатка ж).
Коробка таки підвиває іноді. На завжди, та і не сильно, але підвиває. Коли саме - ще розібратися не встиг. Найбільше відчувалося при гальмуванні двигуном на 3-й передачі. Чи 4-й... Можливо, врятує ситуацію краще масло, ніж те, що лиють на заводі. Ну, детальніше про це після приїзду до Львова.
Зчеплення. Воно менш інформативне, ніж механічне, але і вибачає водію навіть деякі помилки при переході з передачі на передачу. При наявності водійського досвіду передачі переключаються настільки плавно, що самого моменту переключення не відчувається зовсім.
Зрештою, я, проїхавши зранку в Київських пробках з Ревуцького на бульвар Лесі Українки до нього майже звик. Найбільша проблема з ним - це рушання з місця. В крайньому разі перший десяток рушань я або пере-, або недогазовував Але тепер уже відчуття з`явилося.
Переключення передач. З описів власників тавроланосів чекав значно гіршого. Таки в половині випадків передачі, особливо перша та друга, вмикаються туго, але без явного хрусту. Третя - чертверта значно легше. Задня взагалі без жодної проблеми. Ну, п`яту ще не пробував, рано.
Двигун. Заводиться без питань, неробочий хід тримає, в пробках не комизився.
Салон. А що, не погано. Все досить зручно. Сидіння явно кращі за зубильні. Навіть, мені здається, кращі за ті, що поставили Bivaliy та Шкод, хоча це певною мірою суб`єктивно.
Оглядовість гірша, ніж в зубилі, але краща, ніж у Нісана Прімери, в якому довелося посидіти пару днів назад. А ще не видно багажника. Це неприємно, коли здаєш назад.
Рульове. Відчутно легше за зубильне, але менш різке і інформативне. Таке враження, що машина запізнюється - кермо повернув, аж потім почала повертати сама машина.
В поворотах крени незначні. За відгуками в АвтоУА чекав гіршого.
Шини стоять Дебіца, Пасіо 175/70R 13. Вже добре, що не Росава.
Підвіска працює цілком непогано, але по ямах та бруківках я ще не скакав, а на асфальті і фіра добре поїде. Хоча є і один, не до кінця приємний момент. Це, правда, скоріше до салону відноситься. Коли на нерівностях дороги підкидує задок, тебе теж підкидає через надмірно підпружинене сидіння. Не сильно, але є таке.
Загальні перші враження про автомобіль приємні. Він не для екстріму, а для неспішної, спокійної їзди з пункту А в пункт Б з достатнім, як на мій досить аскетичний погляд, рівнем комфорту. Ну і після зубила до Ланоса таки треба привикати, нема такого, що сів і поїхав.

Далі буде...

Ігор+ - 1-5-2004 у 01:46

Скільки це коштує?

Ігор+ - 1-5-2004 у 01:47

Який в ланоса мотор?

Мазду3 зараз хтось продає? А попередню модель 323F?

Рост - 3-5-2004 у 00:26

Ціна Сенса 32800 грн. Вона може коливатися +\- туди\сюди - залежно, з магнітолою, чи без, фарба металік, чи звичайна...
Двигун 1300, 70 кс, повний інжектор, електронний блок Мікас 7,6, виробництва Сіменс. Для того, щоб утриматися в київському потоці цілком вистарчає потужності, я так думаю. Двигун і коробка наші, українські, все решта польське чи корейське.
Динаміка чутьт слабша, ніж в ВАЗ2108\09, максимальна швидкість трохи вища - через кращу аеродинаміку. Ну і комфорту більше.
Якщо ж говорити про Ланоса, то він є з двигунами 1500 і 1600. Двигун опелівський. Базовий Ланос приблизно 40000 грн. Зі всіма наворотами (АБС, кондиціонером, активною безпекою) - вже більше 50000 грн. тягне. Але дешевше все рівно нічого нового не купиш.

Ігор+ - 3-5-2004 у 02:59

Дивно як швидко привикаєш до кращого. Зараз дивлюся назад і не можу повірити.
Їздив на 2107 1500см3 - всім був задоволений і потужністю і виглядом, і пятою передачою, нічого не бракувало. Опель вектра з 105 кінськими силами, двохлітровим мотором і 4х4 був чи верхом мрій. На жигуль довелось повернутися і зразу почала працювати система порівняння. Це не так, і тамто зле... Зараз маю мазди 130 к.с. і трилітровий мінівен 155 к.с. і мало...
Нові крила на сімці зігнили десь за рік, а мінівен купив поцарапаний, 100 тисяч за три з половиною роки накатав, а вигляд зовсім не змінився. Чому отєчєствєнний виробник не може зробити якісно?