Форум Рідного Міста

Рівень знань сучасного студента

Дмитро Тарасов - 1-6-2004 у 22:38

Пропоную викладачам ВУЗів оцінити знання свого середньостатистичного студента. По шкалі від 2 до 5.

Студенти можуть приєднюватись і оцінити свої знання по профільним предметам.

Заочників та екстернів прохання не оцінювати. Не занижуйте статистику :)

Dмитрик - 1-6-2004 у 22:55

Чесно зізнаюсь - ГЕНІЙ!!!

Андрій Пелещишин - 1-6-2004 у 23:02

Файно то як. Колись гордитимусь, що адміністрував Форум де був геній. Внукам розкажу.

Рівень студентів - всякий. Загальну оцінку вивести - то як середню температуру по лікарні.
Як на мене то найгірше часто виглядають студенти (це стосується старших курсів) які поступали на "факультет КТП" (тобто "куди Тато пошлють" ). Якщо на молодших курсах вони ще стараються, то на 4-5 їм стає скучно, вони стомлюються, втрачають стимули і потроху випадають за навчання.
Є і інші "неуспішні" категорії. Але їх усіх поєднює не відсутність дару чи мізків, а відсутність бажання та стимулів.

Dмитрик - 1-6-2004 у 23:55

Файно то як. Колись гордитимусь, що адміністрував Форум де був геній. Внукам розкажу.

п. Андрію! Ви недооцінюєте своє дітище - я такий не один, ми просто шифруємось :D:D:D:D

Odarka - 2-6-2004 у 15:10

Тоді наступне опитування буде "Рівень знань сучасних викладачів":)
Бо не всі викладі є добрими та із знаннями і про це також ен потрібно забувати:)

vovka - 2-6-2004 у 22:37

Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин
Є і інші "неуспішні" категорії. Але їх усіх поєднює не відсутність дару чи мізків, а відсутність бажання та стимулів.

Ще би додав - часу. На стипендію в 50 грн проіснувати тяжко. А мені тато сказали що все що треба мені, то треба заробити. Тобто на бензин, на ксерокси, на журнали, на пиво, на подарки, на інші навчальні та особисті потреби...
Інші знаю також мусять підзаробляти бо інакше можна пропасти.. (доводи того що раз поступили на Компютерний Факультет то гроші є - не повністю сприймаю.)
Тому чесно не дуже є час повністю присвячувати себе навчанню, та і чого шось скривати, не дуже є бажання.. Я як і всі Близнюки завжди хочу шось нове... І вчити деякі предмети на рівні минулого століття не дуже охота.. Ну наприклад може когось ображу, але вчити архітектуру процесора КР580 після курсу по процесорі Інтел 8080, ну якось воно неправильно...
Вобщєм оцінив себе в твердих три бали з всіх предметів і трохи більше з профільних :) . Хоча в заліковій і є 4 і пять, ну але сам бачу що по деяких явно не знаю навіть на три. А з інших предметів навпаки, бачу що знаю на рівні групи нормально на 4 або 5, а виходить наоборот.
Залікова - це не показник знань. Вона потрібна тільки для отримання корочки , заради якої деякі тільки тому і тіпа вчаться.

Оцінити всіх студентів важко.З моєї точки зору як одногрупника. Є такі що мають підвішений язик і вміння бути в потрібний момент в потрібному місці.
А є такі що знають, ну але не вміють говорити, шось комусь доказувати і мають нижчі оцінки чим би заслуговували..

Вот такі вот роздуми з приводу....

Сергій Бєляєв - 6-6-2004 у 14:42

В опитуванні участі не брав (щоб не псувати статистику :))) ). Освіта і перша, і друга вже за плечима, професійно не викладаю. Але пару ремарок зроблю.

To Дмитро Тарасов: Не зовсім зрозуміло, що є критерієм оцінювання рівня знань (виставлені оцінки, загальне враження від спілкування із студентом, здатність використовувати свої знання тощо). Якщо користуватись положеннями про порядок оцінювання, то, напевно, жоден з викладачів ніколи їх не дотримується на 100%. Важко, пропускаючи потік студентів, за декілька годин іспиту однозначно визначити, чи всі вони засвоїли програму у повному обсязі, чи працювали з додатковою літературою тощо.

Згідний з Odark'oю, що необхідно також дивитись, як знання студентів корелюють із рівнем викладання.

To vovka: А як ми, бідні, вчилися. Стипендія 15 грн. і, здається, 86 коп. (підвищена), пільгового проїзду у громадському транспорті не було. Що тут сказати. А кому зараз легко?

Щодо таких що знають, але не вміють говорити, шось комусь доказувати... Знання в голові людини нікому не потрібні. Ми живемо у суспільстві. Треба вміти донести знання, ідеї до інших, зробивши це так, щоб тебе зрозуміли. А тут без вміння говорити, доводити, сперечатись не обійтися.

Ну і не можу утриматись від ще одного зауваження. мікропроцесорний комплект 580 серії абсолютно логічно розглядати після і8080 (згаданий 580-й є радянським аналогом 8080 і з'явився пізніше). Головне ж, як це не дивно, навіть цю техніку минулого тисячоліття ще можна використати і використовують. Для великого спектру вбудованих систем велика швидкодія не потрібна, а функціональна повнота згаданого комплекту дозволяє вирішувати широкий спектр задач. Тим більше з чого ж починати вивчати архітектуру мікропроцесорів, як не з перших зразків.

Олександра Бабяк - 6-6-2004 у 16:30

Якщо оцінювати саме знання студента (те що в голові), то на мою думку за час навчання у ВНЗ певний відсоток студіків лише тупіє. Нічого приховувати, за час навчання в ЛКА хоч і отримала знання по спеціальності, та зменшився словниковий запас, вміння дискутувати та аналізувати почало кудись зникати.
Студент засвоює предмет в міру того:
як викладач подає матеріал (в т.ч. знає сам чи ні);
наскільки подобається предмет;
КТП чи власне бажання.
Також все залежить від групи, адже навколишнє середовище відіграє у формуванні індивіда значну роль.
Взагалі на цю тему писати можна багато...

Dмитрик - 6-6-2004 у 22:25

ото як може кудись зникати бажання дискутувати - недоганяю!
хіба викладач нецікаавий чи автократор якийсь, або не володіє предметом дискусу

vovka - 7-6-2004 у 11:33

Цитата:
Першим відправив користувач Сергій Бєляєв

To vovka: А як ми, бідні, вчилися. Стипендія 15 грн. і, здається, 86 коп. (підвищена), пільгового проїзду у громадському транспорті не було. Що тут сказати. А кому зараз легко?

Ну так коли ви вчилися, теж були ті що працюють і не встигають, і ті що працюють і встигають. Різні люди є..
Але рівень доходів все таки впливає на успішність суттєво.
Я не говорю про те, що чим вищий рівень - тим вища успішність...
Як то в приказці є щось подібне до "Щасливий не той в кого багато грошей, а той кому їх хватає"
Цитата:

Щодо таких що знають, але не вміють говорити, шось комусь доказувати... Знання в голові людини нікому не потрібні. Ми живемо у суспільстві. Треба вміти донести знання, ідеї до інших, зробивши це так, щоб тебе зрозуміли. А тут без вміння говорити, доводити, сперечатись не обійтися.

Частково згоден. Дискутувати треба. Намагаюся це робити. Але інколи ну просто нема кому доводити. Є от когорта викладачів, яким говориш те саме що в конспекті але іншими словами, а вони впираються мол нє, не так, має бути отак як в конспекті і ні слова інакше. А суть та сама просто термінологія трохи інша. Мені найбільше неподобаються тупо завчені з книжки фрази і правила. Тут вже залежить від людини. Я їх не вивчу , але попробую в ділі і буду знати що то таке і для чого, а інший вивчить фразу, скаже, отримає 5, а далі вже і забув що сказав.. І таких випадків море..

Незгоден з тим що "Знання в голові людини нікому не потрібні " . Я був в ситуації де це повністю спростувалося, навіть в нашому суспільстві.
Як влаштовувався на роботу . Я про себе не можу сказати що дуже балакучий, радше навпаки. Так вот взяли крім мене і ще одного хлопця , ще двох, один з яких ну був просто темний , і не знав що вони від нього хочуть, але якось так під шумок попав на роботу.. Ну і що що вмів говорити і сперечатися ? Через 2 місяці його попросили..
Тому перше що необхідно це знання, а вже потім ці всі пусті балачки...

Цитата:

Ну і не можу утриматись від ще одного зауваження. мікропроцесорний комплект 580 серії абсолютно логічно розглядати після і8080 (згаданий 580-й є радянським аналогом 8080 і з'явився пізніше). Головне ж, як це не дивно, навіть цю техніку минулого тисячоліття ще можна використати і використовують. Для великого спектру вбудованих систем велика швидкодія не потрібна, а функціональна повнота згаданого комплекту дозволяє вирішувати широкий спектр задач. Тим більше з чого ж починати вивчати архітектуру мікропроцесорів, як не з перших зразків.

Ну так ми і вивчали і8080, потім і8088 .. Перші зразки ж вони... Помоєму навіть всі ці три процесори можна було спокійно розглянути в 1 семестр. Основи.. Глибше то вже на любителя.. Це й же КР580 розглядався семестр, після року вивчення основ 8080 і вже детальніше 8088..
Так я не спорю, десь його і використовують, і навіть добре за це платять, ну але кожному своє.. Програмісту треба програмувати, аналітику аналізувати, системному інтегратору незнаю що, ну але точно не потрібно знати як схеми паяти.. Це вже до інженерії... Ну або на домашнє завдання як хобі.

Просто суть в тому що 95% студентів цього ніде застосовувати не будуть. Основи так, не спорю знати неохідно , щоб в разі потреби знати де що почитати і вивчити краще, ну але ж ми трохи на іншій спеціальності... На компютерній інженерії детальне вивчення цього можливо і актуальне.
Короче кажучи, я вважаю що було б краще вивчати сучасні технології програмування під інтернет (інтернету не розглядали до 5 курсу, хіба це нормально. Я вже просто незнаю де треба вчитися у Львові, як не на компютерному в політеху щоб вчити щось сучасне, щоб ти був затребуваний на ринку праці. Бо якось незручно коли випускник бакалавр поняття не має що інтернет це не тільки HTML) , трохи більше часу присвятити Visual C++ ,простому C++ а не один семестр. Бо вивчити за 1 семестр все С++ разом з COM, MFC і ADO нереально.
На мою думку це було б ефективніше і актуальніше для студентів нашої спеціальності, чим вивчення детальної архітектури процесора КР580 :)

Можливо я і десь помиляюся, але така в мене сформувалася думка за час навчання...

Сергій Бєляєв - 7-6-2004 у 20:18

Цитата:
Першим відправив користувач vovka
Ну так ми і вивчали і8080, потім і8088 .. Перші зразки ж вони... Помоєму навіть всі ці три процесори можна було спокійно розглянути в 1 семестр. Основи.. Глибше то вже на любителя.. Це й же КР580 розглядався семестр, після року вивчення основ 8080 і вже детальніше 8088..
Так я не спорю, десь його і використовують, і навіть добре за це платять, ну але кожному своє.. Програмісту треба програмувати, аналітику аналізувати, системному інтегратору незнаю що, ну але точно не потрібно знати як схеми паяти.. Це вже до інженерії... Ну або на домашнє завдання як хобі.

Просто суть в тому що 95% студентів цього ніде застосовувати не будуть. Основи так, не спорю знати неохідно , щоб в разі потреби знати де що почитати і вивчити краще, ну але ж ми трохи на іншій спеціальності... На компютерній інженерії детальне вивчення цього можливо і актуальне.
Короче кажучи, я вважаю що було б краще вивчати сучасні технології програмування під інтернет (інтернету не розглядали до 5 курсу, хіба це нормально. Я вже просто незнаю де треба вчитися у Львові, як не на компютерному в політеху щоб вчити щось сучасне, щоб ти був затребуваний на ринку праці. Бо якось незручно коли випускник бакалавр поняття не має що інтернет це не тільки HTML) , трохи більше часу присвятити Visual C++ ,простому C++ а не один семестр. Бо вивчити за 1 семестр все С++ разом з COM, MFC і ADO нереально.
На мою думку це було б ефективніше і актуальніше для студентів нашої спеціальності, чим вивчення детальної архітектури процесора КР580 :)

Цікаво, яка у Вас спеціальність (на якій кафедрі вчитесь). Наскільки пригадую ми, згадані Вами мікроконтролери+ще дещо, пробігли за семестр (причому я як раз на інженерії і вчився).

Любко Ремінецький - 25-7-2006 у 13:11

На рахунок КР580... Так, згідний, мало кому зі студентів то знадобиться в подальшій "професійній" діяльності, бо з нас, радіотехніків, більшість поступало на згадувану вже кафедру КТП :(. Але, по-перше: зайві знання (хіба знання можуть бути зайвими?) нікому не зашкодять, по-друге: це справді дуже корисно (щоб не казати необхідно) для тих, хто справді буде займатися мікроконтролерними системами. Крім цього, нам ше читали про сімейство МК51 мікроконтролерів, і це все... А от всякі там Атмели і т. д. до Пісоків приходиться освоювати самому...

marco - 20-11-2006 у 17:21

Лист сумлінного злочинця…
Анонімний Хабарник, для УП, 20.11.2006, 14:41

Від першої особи

Ніби й не потребує доведення: чесний конкурс під час вступних випробувань у вищі навчальні заклади – це добре, а фальшування їх результатів згідно попередніх "домовленостей" – погано. Ніби й так, але...

Автором цих рядків є співробітник навчального закладу, який має чи не найвищий рейтинг в Україні…

Читати далі http://www.pravda.com.ua/news/2006/11/20/51025.htm