Форум Рідного Міста

Порадьте авто

Користувач Олесь - 2-6-2004 у 13:55

Порадьте, яке авто купувати (або від яких триматися подалі) - виходячи з власного чи почутого досвіду. Мова йде про нову машину, легкову, вищого середнього класу. І які аксесуари варто відразу включити в замовлення.

Андрій Пелещишин - 2-6-2004 у 15:36

Я припускаю, що це сильно залежить від країни чи регіону світу, де Ви плануєте його купляти і де користати.

rost - 2-6-2004 у 20:14

Вибір авта залежить більше від товщини гаманця, якщо не живеш в КНДР, на Кубі чи ще в кількох дуже екзотичних місцях де форумці не живуть.

Напевно треба відкинути з розгляду всякі Мазераті, Лотоси, Феррарі тощо (навіть Порше), бо той хто купує ці авта, як правило, просто, хоче показати, що він собі то може дозволити. Що до масових машин, то крім, товщини гаманця, ще треба подумати, як каже Андрій "де користати".

Японські (особливо Хонда з Тойотою) є винятково надійними на предмет поломок. Але, наприклад, я з своїм ростом 185, сідаючи в любе японське авто, відчуваю, що середній японець, під якого це авто дизайнувалося був "трохи" меншого зросту.

Німці, менш надійні на предмет поломок, але, як правило, є більш приємними в водінні і в користуванні взагалі. Ну, не їздив я ще на машині кращій від п"ятірки БМВ.

Корейські авта підсилено успадкувавши всі недоліки японських, відверто позиціонують себе, як авта для тих, хто не зміг собі дозволити нічого кращого. Деякі з них, в Америці, правда, продаються з 10-річною гарантією. Але, скоріше всього, трудоголічні корейці просто втинають з свого прибутку на продажі авта, вартість його ремонтів на протязі цеї гарантії.

Про американські авта і писати не хочеться, бо вони, зараз є або клонами японських, або зроблені для тих, хто купує Шевроле чи Доджа, бо так робив його тато, дідо і т.д.. Але, навіть, як би мій дідо і мав Форда, я би його ні сам не купував ні не радив другому. Хоча німецький Форд і трохи кращий від Форда американського.

Роман Голощук - 2-6-2004 у 20:21

А як щодо "українського виробника"?

rost - 2-6-2004 у 20:48

Я згадав тільки major players на ринку автомобілів. Що стосується українського авто-виробника, то це тема окремої дискусії.

Користувач Олесь - 3-6-2004 у 09:35

Ясно, що про Ферарі мова не йде, я ж писав "вищий середній клас". Про японські авта Рост підтвердив мої припущення.

А як щодо бензин / дизель?

Demyan - 3-6-2004 у 10:02

На мою думку теж варто зупинитися на досвіді водіння, якщо його фактично нема то краще взагалі спочатку купити - копійку або щось таке, троха її побити але навчитися їздити. Якщо віразу сісти на дорогу машини - стовбів не обійти всеодно...

Взагалі можна купити нову Ниву. Машина хороша, особливо взимку і по нашим дорогам. Сам мав - це танк, і в ліс і по горам і по бездоріжжю. Всі на льоді стоять а ти спокійно маневруєш і обїжаєш. ВАЗ думав припинити випуск однак знову розпочали. Хоча нові машини є ще і думаю будуть. Її можна класно обробити - бампери, дуги, запаску відкинути назад, замовити інший двигун, протитуманки...

Victor - 3-6-2004 у 16:16

На сьогоднішній день краще за японця може бути тільки японська модель наступного покоління.Надійні,прості в обслуговуванні,максимально все продумано

Нормалайзер - 3-6-2004 у 20:21

Машина має бути німецьким німцем.
Мобілка - фіном.
Горілка - росіянином.
Сало - українцем.

Не казав би так схвально про японців. Не моцніші вони за німців, на мій погляд. Крім того, ремонт японця - то півтора-два ремонта німця.

Якщо не німецький німець - то чеський німець: Октавія. Але - не український німець і, борони Боже - не український русскій чи український німець чи український чех...

Олексій Мачехін - 4-6-2004 у 08:16

От не треба нашу горілкуставити нижче російської :)

Demyan - 4-6-2004 у 08:25

Так, ні в якому разі не беріть Октавію нашу або чеську. Є поганий досвід:(. Навіть і з простою Октавією і з Октавія Комбі!!!
А взагалі можна брати мерсюк і спокійно "дрейфувати" по нашим дорогам.

Рост - 4-6-2004 у 09:29

Тепершіні німецькі машини, навіть справжні "арійці", дуже зіпсувалися. Якість нікудишня, багато відмов. А це нікуди не годиться - брати за купу грошей нову машину, а потім мати мороку з поломками в гарантійний період. Власне здоров`я теж коштує грошей.

Тому в цьому плані незле виглядають японці. Якщо є бажання до напівспортивних авто, то варта глянути на Субару Імпрезу. Все-таки повний привід, легендарна надійність. Седан, спорт-вагон, двигуни 1.6, 2.0, варіанти (якщо вже зовсім спорт) WRX та STI. Ціна за найслабшу модель щось від 18000, але туди вже входить електропакет, подушки, абс, клімат-контроль.
Більша (за розмірами) модель - Субару Легасі.
Зовсім більша - жип, Субару Форестер.
Детальніше на сайті Субару.

Олексій Мачехін - 4-6-2004 у 10:04

Останнім часом (7 років) батько змінив 3 службові машини. Спочатку взяли російську 99-ку і за 2 роки експлуатації витратили на ремонт суму, що співставима з ціною машини. Потім була мазда 626 за 23000 усміхнених ондатрів. Батько має зріст 196, проте нарікань на салон не мав. Власне ця машина показала себе якнайкраще на дорогах через якісь "пристосовані" амортизатори (наскільки розумію - зайве коло на пружині) та мала найкращий салон з усіх трьох машин. Ремонт дійсно дорожчий за інші іномарки, проте насправді ремонтувати її доводилось дуже рідко, хоча ганялась вона по всій Україні і вшир і впоперек і по СНД каталась і по лісах. Потім з`вився Деу лано. Цитуючи батька "я очікував гіршого". Звісно, з Маздою порівнювати важко, проте машина себе показує вже 1,5 роки доволі стабільно при постійній експлуатації по всій Україні.

Користувач Олесь - 4-6-2004 у 10:05

Цитата:
Першим відправив користувач Demyan
Так, ні в якому разі не беріть Октавію нашу або чеську. Є поганий досвід:(. Навіть і з простою Октавією і з Октавія Комбі!!!


А можна тут детальніше?

Demyan - 4-6-2004 у 16:20

Через два роки (якраз після гарантійного терміну) новенька Октавія-комбі сіла, причому практично не експлуатувалася і великого вантажу не мала. Другий випадок- надавня покупка в кредит - і через пару місяців щось стукає.
Я літом був в Чехії і самі чехи жалілися, казали що шкода то вже не та, і якщо брати то тільки в німецького виробника.

rost - 4-6-2004 у 20:45

Це відома історія, що VW для клонів Skoda, Seat постачає гірші комплетуючі ніж для своїх ковнвеєрів. Але біда в тому, що і на оригінальні VW теж все більше нарікань.

Користувач Олесь - 14-6-2004 у 11:05

Ну, я більш-менш вже визначився, причому саме на користь Октавії. Щоправда, Фольксваген її трохи попсув. Дрібні поломки типу стукання - не проблема, зрештою і більші також - спочатку машина на гарантії, потім - якщо проходиш планові огляди і в проміжку між ними щось станеться, вади усувають без участі страхової компанії, на час ремонту в користування дають іншу машину. Перевага - за ті самі гроші, що базовий Фольксваген маєш Октавію зі всіми наворотами (чи майже зі всіми).

polidrom - 10-7-2004 у 07:50

Цитата:
Першим відправив користувач rost
Це відома історія, що VW для клонів Skoda, Seat постачає гірші комплетуючі ніж для своїх ковнвеєрів. Але біда в тому, що і на оригінальні VW теж все більше нарікань.

Ну не знаю, але судячи по http://www.ogoniok.com/win/200419/19-35-35.html SEAT рейтується вище від VW. Хоча в цілому німецька статистика каже те ж саме: Honda i Toyota залишили позаду всіх "німців". А Mercedes з BMW вже більше не значать якість, а скоріше престижність.
Цитата:
Першим відправив користувач Користувач Олесь
Дрібні поломки типу стукання - не проблема, зрештою і більші також - спочатку машина на гарантії, потім - якщо проходиш планові огляди і в проміжку між ними щось станеться, вади усувають без участі страхової компанії, на час ремонту в користування дають іншу машину.

Чи не можна було б детальніше. Не зовсім зрозуміло про що йдеться. На скільки, я знаю, до технічних поломок і відказів в післягарантійний період страхова компанія не має діла, якщо вони не призвели до ДТП. Що до підмінного авта, то цей "сервіс" просто включається в ціну ремонту. З таким самим успіхом майстерня може і обідом нагодувати, включивши і його в ціну ремонту.

Користувач Олесь - 12-7-2004 у 14:32

Напевно в Україні так не страхують, хоча це в світі поширено і вигідно. Це покривається звичайним страхуванням автомобіля від пошкоджень. Тобто, страхова контора покриває не тільки, скажімо випадки коли бандити скло розбили, чи діти лак цвяхами пошкрабали, але і інші пошкодження, в т.ч. двигуна, кузова ну і так далі. Скажімо, пішов рано машину заводити, вона не завелася. Подзвонив до ремонту, вони приїхали, машину забрали, встановили причину, скажімо там тріс колінчатий вал або якийсь інший жах. Береш від майстрів підтвердження, несеш в свою страхову контору, вони оплачують вартість ремонту. Фактично то саме, як коли авто ще на гарантії - тоді такі дефекти покриває виробник або продавець.
Тобто тут йде мова про непередбачувані пошкодження. Іншим запобігається завдяки плановим оглядам авта. Наприклад, якщо ставлять нові щітки генератора, то значить, що вони повинні відходити скажімо 20 тисяч кілометрів, тобто тоді їх треба замінити, не чекаючи, коли генератор остаточно перестане працювати. Так само пильнується гарантований ресурс інших запчастин. Якщо ж така запчастина вийшла з ладу в ресурсний період, то її або можна замінити через рекламацію або ці кошти покриває страхування.

Щодо підмінного авта - його надають практично всі автосервіси, для того щоб не виглядати гірше за конкурентів. Ясно, що це входить (як і інші ніби безкоштовні речі і не тільки в автосервісі) в ціну ремонту чи авта чи ще чогось. Тільки як вибираєш сервісний центр, то за умови однакових цін вибереш той, де тобі ще й підмінне авто дадуть на час ремонту.

Користувач Олесь - 12-7-2004 у 14:44

Цитата:
Першим відправив користувач polidrom
А Mercedes з BMW вже більше не значать якість, а скоріше престижність.
Цитата:

Не оплачується, бо дійсно це хіба питання престижу. Найдешевше BMW 316ti коштує поза 20 тисяч еур.

tysovska - 14-10-2005 у 16:01

А хто-небудь має якісь відгуки про "Chevrolet NIVA"?

Користувач Олесь - 14-10-2005 у 16:39

Цитата:
Оригінальне повідомлення від tysovska
А хто-небудь має якісь відгуки про "Chevrolet NIVA"?


Конкретно це не пробував. Але після інших Шевроле ставлюся до них з підозрою.

tysovska - 14-10-2005 у 17:38

Пане Олесю, дякую.

Nazar - 14-10-2005 у 18:11

Тарас Чубай на такому їздить.
Наразі задоволений.

Хоча моє "кохання" такої цінової категорії- це рено Канго, або модний новий Модус. Він мене влаштовує абсолютно, і мене аніскілечки не дратує його дизайн.

Користувач Олесь - 14-10-2005 у 18:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від tysovska
Пане Олесю, дякую.


Прошу. Але то від Вас залежить, мушу сказати, що давати такі поради, рівно ж як і прислухатися до них - невдячна справа. Кожен шукає в авті щось для себе, тому кожен радитиме якесь інше.

Hanor Narasson - 14-10-2005 у 19:08

А якої думки форумці про "Вольво"? Причому "вольво" "вольвівське", себто шведське і про голландський варіант?

Користувач Олесь - 14-10-2005 у 20:06

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
А якої думки форумці про "Вольво"? Причому "вольво" "вольвівське", себто шведське і про голландський варіант?


Про Вольво я дуже високої думки, рівно ж як і про Сааб. На жаль не знаю нічого про ріжницю між наведеними варіантами, в чому вона полягає?

Тарас Гулка - 27-11-2005 у 13:45

Цитата:
Оригінальне повідомлення від tysovska
А хто-небудь має якісь відгуки про "Chevrolet NIVA"?


Маю хорошого знайомого, який вже майже рік експлуатує Ниву шевроле. Причому ганяє на ній по всій Західній Україні з ранку до ночі. Каже що ні заякі гроші не поміняє на іншу. За рік жодних скарг, жодних серйозних поломок. Дуже задоволений.

Галина Лев - 28-11-2005 у 00:51

Я нещодавно читала висновки англійської страхової компанії про відсотки ламання і ціну ремонтів, то звичайно перші 8 позицій зайняли япінці, але 9-тою була саме Шкода Октавія, котра майже не завдавала клопоту та ще й вимагала від господарів мінімум коштів на ремонт. На першій позиії була Тойота(здається Королла, про надійність якої я не лише від англійців чула), а друге місце ніби Хонда Цівік собі виборола. Але на мою думку для таких доріг, як в неньці Україні з легковиків саме Шкода з пакетом "погані дороги" буде себе пристойно поводити. Вона ж від дірок вище, а коли дивлюсь на япосьок, то мало не плачу,- так шкода їхнє днище. Єдине, що зараз мабуть уже з газовими амортизаторами їздять, то трохи рятує.

Користувач Олесь - 28-11-2005 у 10:13

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Галина Лев
Я нещодавно читала висновки англійської страхової компанії про відсотки ламання і ціну ремонтів, то звичайно перші 8 позицій зайняли япінці, але 9-тою була саме Шкода Октавія, котра майже не завдавала клопоту та ще й вимагала від господарів мінімум коштів на ремонт. На першій позиії була Тойота(здається Королла, про надійність якої я не лише від англійців чула), а друге місце ніби Хонда Цівік собі виборола. Але на мою думку для таких доріг, як в неньці Україні з легковиків саме Шкода з пакетом "погані дороги" буде себе пристойно поводити. Вона ж від дірок вище, а коли дивлюсь на япосьок, то мало не плачу,- так шкода їхнє днище. Єдине, що зараз мабуть уже з газовими амортизаторами їздять, то трохи рятує.


От власне. Шкода Октавія - нормальна звичайна робоча машина на кожен день, витривала і надійна, дешева як при купівлі, так і в користуванні. До речі, я в Ізраїлі звернув увагу, що в них поліційні авта і таксі здебільшого Шкоди Октавії. Питався одного таксиста, той казав, що автом дуже задоволений. Понад то, одне таксі, яким я їхав, була Октавія з кілометражем понад півмільйона, а виглядала і поводилася цілком пристойно. В принципі, я б і не припустив такого кілометражу, якби спеціально на спідометр не подивився :)

Галина Лев - 28-11-2005 у 15:59

Одна близька людина, котра вже на машинах зуби з'їла, взяла її цього місяця. Для мене - то ознака надійності. При тому всьому там ще й розвернутись є де. Я, як сіла, то першим словом було: "шамальот". Звук [c] було важко вимовити від задоволення.
На кожен день, Олесю, само собою, але ж і вигляд у неї презентабельного авто бізнес-класу.

Яндрух - 28-11-2005 у 16:33

Невдячна то справа – радити авто: в кожного бо свої уподобання!
Мені, напр., подобаються дизельні автівки: надзвичайно тяговиті на малих і середніх обертах. А як іще з турбонаддувом – то й поготів! Десь у середньому діапазоні обертів як „підхопить”, то аж у спинку вдавить! Ще й до того економічні.
Теперішні авта з турбодизелями (BMW, зокрема) не поступаються бендзиновим своїм побратимам. Тільки тре мати на увазі, що з моторами з турбонаддувом (бендзинові особливо) треба бути уважніше: в сенсі дбати про якісну оливу, її рівень. Після тривалої динамічної поїздка дати трохи турбомоторові попрацювати на холостих, "відпочити", себто: щоб понизилася t патрубків турбіни.

Я б собі, напр., на зимовий період обрав дизельного „бімера” „компакта” (BMW Compact): невеличкий, доволі динамічний, і що основне – задньоприводний: щоб зберегти основні навички керування як і мотоциклами, так і гоночною технікою (Формула 1 таки задньоприводна, напротивагу ралійним і шосейно-кільцевим болідам – вони повноприводні). Одягаєш шиповані покришки, в багажник береш ланцюги – і в гори: там перед підйомом надягаєш їх на колеса, розвертаєшся задом і... ВЙО на гору до підйомників!
http://www.autoreview.ru/new_site/year2001/n20/coty/Compact-2a.jpg

vovka - 28-11-2005 у 22:22

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Яндрух
Невдячна то справа – радити авто: в кожного бо свої уподобання!

От-от. Я наразі не спримаю Мерседесів - хоча машина нормальна :)

Цитата:

Я б собі, напр., на зимовий період обрав дизельного „бімера” „компакта” (BMW Compact): невеличкий, доволі динамічний, і що основне – задньоприводний

Читаєш мої мрії :) Я теж про таке мрію, тільки не таке як на картинці, а в звичайному Е36 кузові. Шкода що на розмитнення в нас такі драконівські податки. Але може при вступі в СОТ стане простіше купувати пристойні авто за прийнятні гроші... Якщо таке BMW взяти з мотором 2.5 літра (але вартість розмитнення тоді взагалі якась нереальна), то там 170 коней. Як для такої відносно невеликої ваги - це класні дані :)

От фото:
чорний бумер

червоний бумер

Ну і ціни в них... Нам би такі :(

Галина Лев - 29-11-2005 у 01:15

Я, наприклад, не за своїми вподобаннями радила, а за рейтингами. Мені взагалі подобаються Хетч-Беки 5-тидверні. Серце більше тягне до японців, є симпатія і до Авео, але якби нашкреблося до 10000 європейських рубликів, то, певно, без сумніву хопила би Фабію з 1,9, бо практичне і під боком Закарпаття: доставлять все, чого забракне, і не тре собі мозґи парити. Дупа, правда завелика, але всередині не тісно, а то мені до душі.

Рост - 5-12-2005 у 08:40

Задньопривідну машину на зиму??? Ну-ну...

Цитата:

напротивагу ралійним і шосейно-кільцевим болідам – вони повноприводні

або передньопривідні.

Просто зимою на задньому приводі - це жах. Тобто, їхати можна, але мучишся страшно.

Яндрух - 5-12-2005 у 18:23

Ну, справді, "кільцеві" можуть бути не тільки повноприводні...
Але нічо-нічо, що взимку задньоприводна тачка так і норовить розвернутися - зате якої кваліфікації набути можна за зимовий період!
:P