Форум Рідного Міста

1 гривня - за "маршрутку"

Олександр Ганущин - 2-7-2004 у 11:35

От і дожили. Якось так спокійно, наче так і має бути. Міська рада як Понтій Пилат - умила руки (чи взяли там хто і що за це не знаю), і маємо - на 1/4 подорожчав проїзд.
Як там, що а мер у нас таки найкращий...

Василь Яворський - 2-7-2004 у 13:51

Подорощання маршрутних таксі не відбулося в один день. І не тільки у Львові. Шість обласних центрів зробили те саме (при чому Львів став шостим) інша справа, що у інших містах навіть після подорощання гривню маршрутка не стала коштувати але не забувайте, що останнім часом Львів став мінікопією нашої держави, популістські міри у нас рідкість, а от різноманітні не популярні кроки вміють видати за щось або екстрафайне, або за щось необхідне. Зрештою 20 копійок то є не надто великі гроші, найсумніше у цій ситуації те, що ті 20 копійок аж ніяк не змінять рівень сервісу чи технічний стан. Все залишиться як було тільки на 20 копійок дорожче.

Олександра Бабяк - 2-7-2004 у 15:21

Ціна зросла, а рівень надання послуг перевезення все ж не покращав.:(:(

Олександр Ганущин - 2-7-2004 у 16:59

Кажуть - завтра виконком буде Львівської міської ради, на якому Буняк наведе "залізною" рукою порядок - і знову 80 коп, і в нас хороший мер.

А взагалі то Лобода (власник "Радару";) у цьому питанні явно переграє. Кажуть, є маршрути які дають 400 грн./день. Це те, що водій має привезти і покласти на стіл. Щонайменше - 250 грн. То я ніяк не розумію, тепер певно хочуть заробляти більше чи як... :)

Олександра Бабяк - 2-7-2004 у 17:10

Та напевне. Водії маршруток працюють на єдиному, інколи на фіксованому податку, тобто є встановлена певна сума прибутку, яку може мати водій і у відповідності до цієї суми певний відсоток податку. Оскільки детальний облік коштів не ведеться, то приховати гроші дуже легко. А тут іще нагода трапилась "заробити" більше.

Grabchuk - 2-7-2004 у 17:27

Цитата:
Першим відправив користувач Гадяч
Шість обласних центрів зробили те саме (при чому Львів став шостим) інша справа, що у інших містах навіть після подорощання гривню маршрутка не стала коштувати

Львів піднявся. ціна на маршрутку - як у великих містах :) Не те, що у нас - 60 коп., село!


Цитата:
Першим відправив користувач Гадяч
найсумніше у цій ситуації те, що ті 20 копійок аж ніяк не змінять рівень сервісу.

Шансону на 20 коп. стане більше :)


Львівяни, колись була ідея збудувати у Вас метро. Що там з цією думкою, чому захєряли?

Влодко - 2-7-2004 у 21:13

quote:
Львівяни, колись була ідея збудувати у Вас метро. Що там з цією думкою, чому захєряли?

не метро а підземний трамвайчик..... але як почали рити тунель то будинки почали давати трішчини. Хоча зараз є проект розроблений КБ Антонова - трамвай на магнітній подушці, а от чи зреалізують його найближчим часом?
Якщо маршутки стануть по 1грн 50 коп то купую ровер! Він окупиться за 2 - 3 місяця!

Tempika - 2-7-2004 у 21:28

...я б купила ношений скутерок... :-)

Юрій Сєров - 2-7-2004 у 21:31

Цитата:

Хоча зараз є проект розроблений КБ Антонова - трамвай на магнітній подушці, а от чи зреалізують його найближчим часом?

Ти знущаєся? Так? :mad:
Які в дупу магнітні подушки, якщо не можуть купити нормальних маршруток? Їздиш в них як в гробівцях, лупишся головою об стелю чи труби, згинаєшся раком, щоб подивитися де знаходишся і слухаєш "шансон, який закликає нас до любимих зон".
Гривня, то гривня, буду їздити ще рідше.

Зіронька - 3-7-2004 у 22:30

Цитата:
Першим відправив користувач Влодко
quote:
Якщо маршутки стануть по 1грн 50 коп то купую ровер! Він окупиться за 2 - 3 місяця!


:lol:
:lol:
:lol:
У славнім місті Одеса маршрутки по 1,5 грн ще з позаминулої осені... І нічо... А є ще по 2. Правда, деякі по 1,25 лишились--але тота шара потроху йде у вічність.
так що, любі львів"яни, тіштеся тим, що не у вас найгірше...
:rolleyes:

Tempika - 4-7-2004 у 07:52

...а у одесі такі самі добиті мерсики і пежотки?... :-)

Ігор Мартинів - 4-7-2004 у 16:50

А в Керчі здебільшого Газелі, причому спеціалізовані під пасажирські перевезення, а не перероблені з вантажівок

Captivitas - 5-7-2004 у 13:37

А в Запоріжжі грвня вже давно, але душа відпочіває у "Богданах", яких потроху більшає.

Лучишин Роман - 5-7-2004 у 18:30

Знаєте я ніфіга не можу зрозуміти? Здається Лобода всіх нас за ніс водить. У Києві у деяких маршрутах вартість проїзду була 50 коп. (29 травня 2004). При тому, обілечуванням займається кондуктор а не водій. На тих маршрутах "Богдани".
А щодо "Газелей", то це найгірший варіант, краще добитий мерс, в той хоч зайти можна, бо у "Газель" залазиш.

vovka - 5-7-2004 у 22:40

Цитата:
Першим відправив користувач Rainbow
Знаєте я ніфіга не можу зрозуміти? Здається Лобода всіх нас за ніс водить. У Києві у деяких маршрутах вартість проїзду була 50 коп. (29 травня 2004). При тому, обілечуванням займається кондуктор а не водій. На тих маршрутах "Богдани".

Лобода й справді помоєму трохи перегинає палку...
В сьогоднішньому (понеділковому) Високому Замку є стаття на ту тему..
Журналіст питався три сторони. Маріуполь, де Богдани їздять, Лободу і завод-виробник Богданів.
Один Лобода переконував, що Богдани навіть 2 роки не від'їздять, і вони економічно невигідні.
http://www.wz.lviv.ua/pages.php?atid=31331

Що цікаво, піднімали тарифи в звязку з подорожчанням бензину (в смислі солярки, бо більшість на солярі їздить) , а підняли всюда, навіть там де автобуси на газі їздять... Під шумок....

Lotty - 6-7-2004 у 00:19

Цитата:
Першим відправив користувач Rainbow
Знаєте я ніфіга не можу зрозуміти? Здається Лобода всіх нас за ніс водить. У Києві у деяких маршрутах вартість проїзду була 50 коп. (29 травня 2004). При тому, обілечуванням займається кондуктор а не водій. На тих маршрутах "Богдани".


І зараз є. Таких, щоправда, дуже мало, два чи три марштрути, на більшості маршрутів вартість проїзду - 75 коп. або 1 гривня.

Олексій Мачехін - 6-7-2004 у 09:28

З 50 копійок можна рпоїхати лише на маршрутах в 5-7 кілометрів. Може й меньше.

Олексій Мачехін - 6-7-2004 у 12:12

http://www.podrobnosti.com.ua/society/2004/07/06/131689.html

Я Омельченка розцілую при нагоді.

Лучишин Роман - 6-7-2004 у 12:50

У Києві принаймі видимість конкуренції. Ціни то різні. А от у Львові явно видно що зговорилися. Цим питанням давно б мав зайнятися АМК.

2 Olexiy
Доречі на рахунок 5-7 км ви не праві. По моїм оцінками 45-й маршрут має десь 10-15 км.
Це дійсно класно. А от у Львові такого ще немає :(

Олексій Мачехін - 6-7-2004 у 13:32

В Києві нема конкуренції - жорстке регулювання цін мерією ще року з 99-го або 2000.

Я не пам`ятаю 45 маршрут, вибачте.

Наталка - 6-7-2004 у 16:00

45-й, Олесю, це з метро "Дарниця" до метро "Харківська", але він чи не єдиний такий довгий - і дешевий. Та все одно приємно. :)

Олександра Бабяк - 7-7-2004 у 12:16

Якби був довгим і дорогим, то рідко хто б ним їздив.