Рост - 22-7-2004 у 10:34
Або, іншими словами, про ефект червоних очей від спалаху.
Фізика процесу. При знимкуванні людей мильницею зі спалахом слітло оцього
спалаху потрапляє на сітківку ока, яка, як відомо, густо переплетена кровоносними
судинами (а вони, як теж відомо, червоного кольору), відбивається від неї - і ось вам
милий портрет сімейки вампірів
Проблема в тому, що спалах і об`єктив мильниці знаходяться майже на одній лінії.
Цієї проблеми не існує для серйозніших фотокамер, де фотоспалах розміщений на
більшому віддаленні від об`єктива, хоча і тут іноді можна червоні вогники
піймати.
Єдиний надійний спосіб уникнути цього ефекту - скерувати спалах в стелю чи іншу
відбиваючу, бажано білу, поверхню (для цього, звісно, потрібен спалах, який,
по-перше, вміє "крутити головою", а, по-друге, має власний автоматичний
TTL-замір, щоб "палахнути" рівно стільки, скільки треба - руками тут не
виставиш). Крім цього такий підхід дасть змогу отримати значно кращі за
освітленістю кадри, тобто, зникнуть різкі тіні, що бувають при скеруванні спалаху
в обличчя людей/предметів, яких ми фотографуємо.
Інший спосіб - заставити моделей подивитися попередньо на лампочку яких пів
хвилини. Від цього зіниці звузяться і, якщо одразу після цього зробити знимку, то
вони, не встигнувши розширитись, не будуть світити червоним.
В мильницях теж пробують боротися з ефектом червоних очей попередніми спалахами.
Тобто, спершу відбувається легкий спалах, щоб заставити звузитись зіниці, а потім
уже основний, при знимкуванні. Але, чесно скажу, навіть найдорожчі мильниці ніколи
не дадуть навіть 50% грантії, що червоноокий ефект себе не проявить. Крім того він
вводить в оману людей - відбувся спалах, усі думають, що вже "пташка вилетіла",
починають рухатися, моргати - і усе це неподобство ми потім спостерігаємо на
знимках
Олексій Мачехін - 22-7-2004 у 10:40
І тут починається царина цифрових технологій, а саме фотошопи
Рост - 22-7-2004 у 10:55
Фотошопом, Олексо, різкі тіні на м`які не зміниш, хоч умри.
На а червоні очі можна змінити легко на сірі
Тільки ж для чього потрібно плівку зісканувати, кожен кадр опрацювати...
Nazar - 22-7-2004 у 12:23
Або цифрову мильничку та спалах для неї придбати
Tempika - 22-7-2004 у 16:44
...я відповідально, як професіонал, можу сказати, що фотошопом можна усе, лиш би
фотка була більш-менш :-))) а не третій перескан з журналу... у мене мильничка червоні
очі
забирає, але як вона то робить, я не знаю... :-)
Олексій Мачехін - 22-7-2004 у 16:48
у неї мабуть вмонтований плаґін фотошопний
Bis - 22-7-2004 у 17:47
Тю!!! То Net Guy сам дав відповіді на свої запитання...
Берете свою зарплату і чимчикуєте на блошиний ринок... Придивляєтеся собі
стареньку(але не антикваріат) "совєтську" камеру... якийсь ФЕД, Зєніт, Киев або
PRAKTIKA(чехословатська мета будь-якого СРСР-івського фотографа), та старенький
спалах..... той, що ще має шнурок для синхронізації з затвором... підєднуєте одне до
іншого... спрямовуете спалах куди Вам потрібно... натискаєте спуск.... І.....
"телепузики кажуть - "БУВАЙ!!!!""
Tempika - 22-7-2004 у 18:23
.. та не знаю, що там вмонтоване :-)) я виклала лінк на фотку в іншій дискусії... там
нічого не
підмальовано, фотка майже *as is*, тільки кропнута :-)
Рост - 23-7-2004 у 09:24
Тані.
Фотошопом можна далекко не все навіть і не у випадку третього перескану з журналу
Я теж трохи теє, Моргуліса начитамшись Хоча можна багато
Bis
Ну, якщо вже бути точним, то Практика - це гедеерівська мета, бо саме в гедеері їх
робили. Хоча тепер за не набагато більші гроші можна взяти кращу камеру. Та і
спалах - за 130 грн. це вже буде Уномат 20В авто, з ТТЛ-заміром і здатністю до
синхронізації на 1/125 с.