Форум Рідного Міста

Свічки запалювання

vovka - 12-8-2004 у 23:34

Підкажіть, в чому може бути проблема.
Я так підозрюю що в свічках.. Тут почитав форуми...

Якщо прислухатися до вихлопної труби, то чути якісь хлопки ...
Коли місяць тому міряли компресію, то була в нормі.
Так от ці хлопки я вичитав, є від того що свічки можуть бути вже поганими.. На вигляд вони вроді нормальні..
І які свічки краще брати на ВАЗ 2108 ?
Чи є суттєва різниця між нашими і наприклад Bosch ?
І де взяти справжні Bosch ? А не ті які нібито Bosch ?
Просто чув що більшість того у ЛЬвові підробки під фірму..


І ще таке. Десь тут на форумі вже йшла мова про регулювання кута випередження запалювання. Але не знайшов..
Так от. Заправляю 92 бензином.
Може ті хлопки від того що запалювання не відрегульовано ? Хоча машина їде добре, навіть на 4 передачі розганяється а не тупить...
Запалювання в мене стоїть по центру. Куда його відсунути треба і на скільки поділок ? :) Я так зрозумів що до плюса десь на одну ?

Як завжди ще є купа питань, але б з тими для початку розібратися :)

Рост - 13-8-2004 у 10:38

Може то мені дійсно автомайстерню відкрити? Хм... Карб`юраторщиків добрих не так уже й багато... А я ще й на машинцііі друкувати вмію... І хрестикооммммррр...

Добре, свічки. В цьому випадку я підтримаю відомий рекламний слоган: "навіщо платити більше?".
Їздив я все життя на А17ДВ-10, потім на А17ДВР, аж закортіло мені запхати в двигуна жах які імпортячі свічки. Купив. Японські NGK. За ті гроші можна було зо 3 комплекти вищенаведених російських купити! Ну і що? Через рік на холодну троїть, ледве заводиться... Повернувся я, коротше кажучи, знову до рідних для зубила свічок - і все в порядку.

Тому раджу - свічки А17ДВРМ. На пакунку написано, що вони для інжектора, але є 100% сумісність з карб`юраторним двигуном, тільки треба зазори зменшити. Для інжектора є 1 мм, а для карба має бути 0,7...0,8 мм.
Купував свічки я на базарчику, що на Володимира Великого. Там тепер наставили купу нових магазинчиків.

Про хлопки. Хлопки означають, як я розумію суть процесу, згорання, вірніше, догорання суміші уже у випускному тракті. Це може бути через надто пізнє запалювання або ненастроєні фази (наприклад, невідрегульовані клапани, зміщений на зуб назад ремінь привідний, хоча в такому випадку машина б конкретно тупила).
Почати треба з запалювання. Тільки виставляється кут випередження з допомогою стробоскопа. В двигуні, під трамблером, як раз над маховиком є лючок, закритий гумовою заглушкою. Якщо його відкрити, видно маховик. На ньому є мітка ВМТ першого циліндра, а на лючку - теж мітка. Якщо їх сумістити, кут випередження буде 0. Мітка на маховику в бік до салону - в плюс, в бік до бампера - в мінус.
Сказати, який правильний кут випередження на НХ в зубил важко. За мануалом для різних об`ємів він від 1 до 4 градусів. Але на 95 бензині моя зубила добре себе почуває при 5-6 градусах, на 92 - 2-3 - це все проти штатного 1 градуса.
Правильно запалювання виставляється так - спершу стробоскопом 1-2 градуси випередження, а потім при їзді 60 на четвертій тапку різко в підлогу. Є детонація - запалювання трошки назад і знову пробувати. Нема - вперед.

А взагалі добре поставити собі октан-коректор, типу Сілича чи щось таке. Тоді кут випередження можна легко коректувати прямо з салону при їзді.

vovka - 24-8-2004 у 14:42

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Їздив я все життя на А17ДВ-10, потім на А17ДВР, аж закортіло мені запхати в двигуна жах які імпортячі свічки. Купив. Японські NGK. За ті гроші можна було зо 3 комплекти вищенаведених російських купити! Ну і що? Через рік на холодну троїть, ледве заводиться... Повернувся я, коротше кажучи, знову до рідних для зубила свічок - і все в порядку.

Дякую.
Купив звичайні A17ДВ-10. 15 грн комплект.
Викрутив старі, виявилося що дві NGK стояли, а дві такі ж A17ДВ-10. Всі були однаково чорні. Ну тобто не дуже такі чорні, сухі але чорнуваті.. Таки куплю ще октан коректор.

Рост - 25-8-2004 у 10:07

Сильний чорний нагар - ознака перезбагаченої суміші або надто пізнього запалювання.