Форум Рідного Міста

До якого провайдера мобільного зв'язку Ви підключені?

Андрій Пелещишин - 19-12-2002 у 23:43

До якого провайдера мобільного зв'язку Ви підключені?

Maluy - 30-3-2003 у 13:11

На даний момент я підключений до провайдера Київстар, але після його нових правил на обмеження що до поповнення рахунку не знаю що тепер краще і вигідніше???

Olegator - 2-4-2003 у 20:38

Цитата:
Першим відправив користувач Maluy
На даний момент я підключений до провайдера Київстар, але після його нових правил на обмеження що до поповнення рахунку не знаю що тепер краще і вигідніше???

Може деталізуєте ці обмеження, щось я вперше про таке чую .

З “мобілками” майже 4 мільйони

Роман Голощук - 10-4-2003 у 22:56

ЗА ПІДСУМКАМИ першого кварталу 2003 року послугами мобільного зв’язку в Україні користується 3,9 млн. абонентів, що наполовину більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Оператор мобільного зв’язку СП “Український мобільний зв’язок” (UMC) на початок квітня може похвалитися клієнтською базою в 1,815 млн. абонентів, причому тільки за березень кількість клієнтів зросла на 2%.

Більш як 2 млн. українців придбали “мобілки” і долучилися до мережі іншого великого оператора зв’язку ЗАТ “Київстар GSM”. За перший квартал кількість абонентів компанії “Київстар” збільшилася на 7%, а порівняно з минулим роком – на 54%.

Щодо клієнтів ЗАТ “Українські радіосистеми”, то його абонентами є 37 тис. українців, а клієнтська база майже не змінюється впродовж останніх років.

Незначно зменшилася кількість клієнтів мережі “Ґолден Телеком”, що нині обслуговує 41 тис. абонентів.

Джерело - Львівська газета

кецо - 11-4-2003 у 10:29

Я впринципі не вірю в таку статистику. Тому що вони рахують куплені стартові пакети. А всього я вже користуюся другим номером. Деякі мої товариші вже четвертий "добивають". Тому і получається такий великий відсоток. Мобільних телефонів в Україні можна сказати багато, але не кожний десятий (враховуючи села, невеликі міста).

Оператори залучають клієнтів... перед приходом третього?

Роман Голощук - 28-7-2003 у 21:30

ВЖЕ СТАЛО традицією, що оператори мобільного зв’язку час від часу, аби залучити нових абонентів до своєї клієнтської бази, пропонують потенційним абонентам різноманітні акції, за допомогою яких “стати мобільним” набагато простіше чи дешевше. Не стало винятком і цьогорічне літо – не лише пора відпусток, а й підключень до стільникових мереж або зміни оператора.

Цікаво, що приріст абонентів саме влітку підтверджує статистика – так, згідно з даними Державного комітету статистики, тільки за червень цього року кількість абонентів операторів мобільного зв’язку збільшилася до 4,301 мільйона осіб, що на 3,78% більше ніж у травні. Загалом у червні темпи приросту клієнтської бази ринку мобільного зв’язку пришвидшилися порівняно з травнем із 3,4% до 3,8%. Також за перший місяць літа оператори за надання послуг мобільного зв’язку збільшили свій валовий дохід до 314,644 мільйона гривень, що на 2,8% більше, ніж у травні.

Найбільш динамічно показники приросту клієнтської бази в червні Держкомстат зафіксував у компанії “Український мобільний зв’язок” (UMC) – її клієнтська база збільшилася на 4,4% порівняно з травнем і перевищила 2 мільйони абонентів. Нинішній лідер мобільного зв’язку – ЗАТ “Київстар Дж.Ес.Ем” збільшив кількість своїх клієнтів у червні на 3,3%, або до 2,22 мільйона осіб. Упродовж липня-серпня обидва провідні українські оператори стільникового зв’язку влаштували своєрідне змагання за нових споживачів, запустивши низку атракційних акцій.

Компанія “Київстар”, зокрема, підготувала подарунки для потенційних клієнтів усіх своїх сегментів послуг – передплаченого сервісу, контрактних і корпоративних абонентів. У найбільш масовому сегменті абонентів фірми – послуги передплаченого сервісу ACE&BASE на 15 гри-вень – до 145 грн. знижено вартість стартових пакетів, а також запроваджено акцію “За смішні гроші – вихідні хороші”. Відповідно до її умов, усі користувачі “пріпейд”-пакетів, що придбають стартовий пакет і зроблять перший дзвінок з 1 липня до 31 серпня, до 31 жовтня зможуть розмовляти у вихідні дні за спеціальним тарифом – 49 копійок за хвилину. Спеціальний тариф поширюється на вихідні та вхідні дзвінки у межах України, вихідні дзвінки в середині мережі і для використання голосової пошти та починає діяти на наступний вихідний або святковий день після активації стартового пакета і є чинним до 31 жовтня. Для існуючих абонентів ACE&BASE жодних акцій принаймні наразі не передбачено.

У контрактному сегменті послуг на нових абонентів чекає інший подарунок – підключившись до мережі “Київстар” до кінця літа, абонент до кінця року отримує безкоштовну послугу “Улюблені номери” – можливість дзвонити на будь-які два обрані номери телефонів (за винятком номерів “мобілок” з інших мереж) з 50-відсотковою знижкою або на 4 номери, але зі знижкою в 20%. Для звичайних абонентів ця послуга є платною і коштує 2 долари за курсом НБУ на місяць.

Компанія “Київстар” зробила свято і корпоративним клієнтам – такі абоненти, що підключаться до мережі з 15 липня до 1 жовтня, а також існуючі корпоративні клієнти в цей же термін отримають можливість скористатися новим тарифним планом “Бізнес-14” із мінімальним обсягом витрат у 14 доларів США на місяць замість нинішніх 20. Інші умови та тарифи корпоративного сегмента компанії для нового пакета залишено без змін.

Подарунки для своїх нових та не зовсім нових клієнтів зробила і UMC. З 16 червня фірма розпочала акцію “Копійка повертається”, яка триватиме до 15 серпня 2003 року. Абоненти, які підключаться в цей період, матимуть змогу розмовляти за одним обраним ними номером UMC у межах послуги “Сім’я” лише за 1 копійку за хвилину, а за двома іншими номерами, як і раніше – за 66 копійок. Крім цього, діє акція “Спекотна пропозиція”, яка кожному контрактному абоненту UMC дає можливість отримати два стартові пакети передплаченого сервісу SIM-SIM із знижкою 50 гривень на кожен. Ще одним подарунком новим абонентам є акційний контрактний пакет UMC-10 з абонплатою 25 грн. на місяць та десятьма пільговими хвилинами.

Окрім того, всім контрактним абонентам UMC нещодавно стала доступною послуга GPRS (General Packet Radio Service) – технологія швидкісної пакетної передачі даних через вільні радіоканали у мережі GSM для контрактних абонентів у Львові, Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Одесі, Запоріжжі та Криму. Основний конкурент UMC – “Київстар” запустив цю послугу значно раніше, проте надає її лише у Києві та області та в Чернігові та області. Наразі UMC пропонує своїм абонентам три GPRS-послуги: WAP GPRS – швидкий доступ до різноманітних WAP-ресурсів, MMS GPRS – швидкий і зручний обмін MMS- повідомленнями та мобільний GPRS-інтернет – швидкий доступ до інтернет й електронної пошти.

Компанія наголошує, що GPRS-послуги мають низку переваг, основними з яких є висока швидкість передачі даних – до 107,2 Кбіт/сек, простий і зручний підхід до тарифікації, та можливість дзвонити та відправляти SMS, не розриваючи GPRS-з’єднання. До того ж, ресурси мережі та телефону, додає UMC, використовують активно тільки під час прийому та передачі даних. Кожен клієнт UMC може отримати GPRS WAP “Інтернет із “мобілки” за 19,94 грн. на місяць (дозволено 10 мегабайт) і звичайний інтернет через GPRS за ціною близько 5 грн. за мегабайт.

Не забула компанія і про абонентів передплаченого сервісу SIM-SIM. Для них до 15 серпня діє підключення до спеціального тарифного плану “Ювілейний”, який дозволяє дзвонити за двома обраними номерами UMC та відправляти SMS-повідомлення по 10 копійок за хвилину або за повідомлення. Інші дзвінки в цьому пакеті, що діятиме на постійній основі, коштують 2,49 грн. за хвилину, а дзвінки на мережу UMC – 99 копійок. Власники нових стартових пакетів вартістю 149 грн. після першого дзвінка отримують 100 грн. на розмови, а існуючі абоненти SIM-SIM можуть перейти на новий пакет за окрему плату до 15 серпня або взагалі ж перейти на контрактну форму обслуговування зі збереженням номера та отриманням усіх привілеїв для нових “контрактників” включно зі знижками на нові телефони.

Цікаво, що всі ці акції, схоже, відбуваються напередодні якоїсь важливої події, що змінить ситуацію на ринку мобільного зв’язку в нашій державі – за минулі вихідні на загальнонаціональних телеканалах та на “бігбордах” у великих містах України, в тому числі й у Львові, з’явилися рекламні слогани на кшталт “Платити за вхідні дзвінки. Чи не платити?”, “Хвилина коштує насправді... Скільки?” та “Обираєш між двома операторами? Обери третього!” Наразі замовники цієї реклами ще не відомі, проте “Газета” стежитиме за розвитком подій та інформуватиме своїх читачів про нові подробиці у цій справі...

Андрій Федорняк
Джерело - [url= http://www.gazeta.lviv.ua/2003/07/28/NewspaperArticle.2003-07-27.42... Львівська газета [/url]

Юрій Сєров - 29-7-2003 у 04:20

Логічним був би прихід ДСС в Галичину, на сході він вже досить поширений. Та й при владі "відповідні" люди...

otarban - 29-7-2003 у 06:29

Ну і шо мені робити, в мене і те, і те :) Київстар для тіла, ЮМС для душі :)

Наталка - 29-7-2003 у 22:09

Цитата:
Першим відправив користувач otarban
Ну і шо мені робити, в мене і те, і те :) Київстар для тіла, ЮМС для душі :)


Тішитись :D У мого чоловіка для тіла... для діла... для справи :) - "Golden Telecom" - номер київський, зв’язок дорогий, холєра, але часом незамінний. І "КучмаСтар", як у нас на роботі говорять, теж... для діла :cool: Особисто я - на "Київстарі". Не скаржуся.

Volodymyr - 29-9-2003 у 12:37

umc, контракт...
чому - не знаю...

tsa - 29-9-2003 у 14:40

Я на КС же 4-ий рік. І поки нікуди переходити не бажаю. Хочя у Голдена ціни привабливійші

Vitalik - 21-10-2003 у 16:15

Я вже півроку не користуюся мобільним.
І нічого... добре і зручно, ніхто не достає.

Наталка - 21-10-2003 у 21:04

Цитата:
Першим відправив користувач tsa
Я на КС же 4-ий рік. І поки нікуди переходити не бажаю. Хочя у Голдена ціни привабливійші


Вже - не привабливіші :( Крім того, Голден Телеком ввів код, 038, здається, і ті абоненти, які користувались ним виключно для зв’язку по місту (як-от мій чоловік, що давав на нього об’яви) дуже розчаровані... :(

ЗОРЯНА - 22-10-2003 у 09:40

Пакет КС колись купувала тому,що більшість друзів користувалося саме ним.

Олекса Мандрівник - 4-11-2003 у 13:25

UMC, контракт. Добре тим, що раз заплатив за пакет - і забув :-) Говориш спокійно і лише слідкуєш за залишком пакетних хвилин. Покриття якісне, навіть в київському метро, на підземних станціях. Серйозно поскаржитись не можу... Хіба що на ціни, але вважаю, що все гарне завжди відповідно коштує. Та після останніх змін в тарифікації абсолютно у всіх операторів навіть і на ціни поскаржитись нормально не можна :-)

kallisto - 4-11-2003 у 16:28

А в мене КС - контракт L. Ціни в принципі більш-менш демократичні, хоча я чула, що в ЮМС кращі. Але переходити поки що не хочу, бо тільки купила цей контракт і треба хоча б три місяці посидіти на ньому.

panatar - 15-12-2003 у 15:47

УМС-контракт, хоча був на КС 3 роки до того.

ПС: Є непотрібний Сім-Сім Ювілейний, купив дружині, але в результаті, підключив для неї на свій контракт ще один номер. Пакет не розпечатувався. Кому треба, звертайтесь.

Павло Тимофійович - 30-1-2004 у 21:21

Цитата:
Першим відправив користувач kallisto
А в мене КС - контракт L. Ціни в принципі більш-менш демократичні, хоча я чула, що в ЮМС кращі. Але переходити поки що не хочу, бо тільки купила цей контракт і треба хоча б три місяці посидіти на ньому.


Я дізнався нещодавно, що російська компанія "Мобільні телекомунікації" закупила 100% акцій ЮМС і тепер в моїй кешені похолоднішало, а ще неприємно, що "Укртелеком" також ласий шматок для росіян, а це наш стратегічний об'єкт...:( Залишайтесь на КС

Лучишин Роман - 15-6-2004 у 10:18

В мене мобыльний телефон з контрактом на UMC. Вже другий рік. В загальному задоволений. Раніше мав Sim-Sim, а ще раніше КС Асе. Я витерпів його місяць після чого послав подальше.
Щодо якості звязку, то UMC у однозначно він якісніший. КС - це Джинс з усттєво вищими цінами. Він вигідний лише тоді коли ви дзвоните лише на КС.
Якщо добре порахувати то сидіти на контракті на UMC суттєво вигідніше. Поперше коли продовжуєш контракт, отримуєш телефон за примітивною ціною (дешевше ніж при новому підключені). Для прикладу я взяв Sony-Ericsson T100 за 1 гр. До того ж бонуси назбируються, як не як але 10 халявних хвилин щомісяця тоже непогаий варіант. У КС є щось аналогічне, але якщо поразхувати то виногорода за постійність там в два рази менша.

Василь Яворський - 15-6-2004 у 10:36

Починав з Сім-сім, потім перейшов на контракт. Потім мене чогось потягнуло на КС, спершу на Асю потім на контракт, за п"ять місяців КС-експерименту зрозумів, що ЮМС це ЮМС і від добра добра не шукають. Зараз вже другий рік сиджу на контракті ЮМС, задоволений повністю і більше перескакувати не збираюся.

Tempika - 15-6-2004 у 10:39

ніколи в житті не заведу мобілку :-))))))

Громов Сергій - 7-7-2004 у 07:39

... а я вже не хочу мобілки !!!!!!!!!

Олександр Чорнобиль - 7-7-2004 у 10:54

Використовую мобілку для того, щоб мене можна було знайти, коли я не на роботі. Тому на Суперджинсі - самому телефонувати доводиться надзвичайно рідко і таким чином грошей витрачається мінімум.

Лучишин Роман - 12-7-2004 у 11:34

Доречі, дуже хочеться похвалити UMC за те що розгорнули мережу в метро Києва. Інших пока що незамітно. Покищо не ідеально, але на 90% вже працює.

Громов Сергій - 23-7-2004 у 10:50

Ніхто чомусь не згадав про "Штани" .... чи це не конкурент КС і УМЗ ????

Лучишин Роман - 23-7-2004 у 12:14

Конкурент, але точно не UMC :D
Хоча там конкуренції, як такої немає. ІМХО
Там все схвачено.

Олександра Бабяк - 23-7-2004 у 13:26

Хочу підключитися, але не знаю що вигідніше. Чи не підкажете.Потрібно і по роботі, і щоб мене могли знайти.

Громов Сергій - 23-7-2004 у 13:37

В мене була Бася від КС - поміняв на Штани бо там не було граничного терміну по часу, зі Сихова тяжко було набрати номер, і СМС по КС ходить довго. От і вибрав "Джінс" :)

Громов Сергій - 23-7-2004 у 14:21

Цитата:
Першим відправив користувач Олександра Бабяк
Хочу підключитися, але не знаю що вигідніше. Чи не підкажете.Потрібно і по роботі, і щоб мене могли знайти.


Якщо надумаєш Джинс - мій співробітник має стартовий пакет ще не розпакований, шкода як пропаде, то може кому знадобиться ......

Олександра Бабяк - 23-7-2004 у 16:58

Дякую, завтра напишу якщо надумаюсь.

Лучишин Роман - 26-7-2004 у 12:32

Якщо плануэте говорити на 25 гр і більше, тоді раджу взяти гарячий контракт від UMC. Зрештою оцініть самі: http://www.umc.ua/umc_special_offer_u.html
А про КС я мовчу. 2 місяці я протерпів АСЕ. Після цього взяв Sim-Sim. А ч-з пыв року перейшов на котракт. Вже 2 й рік і не збираюся міняти нічого.

tsa - 6-9-2004 у 15:55

До сих пір мене влаштовує Голден Телеком. Немає дурацької плати за з'єднання.

Громов Сергій - 6-9-2004 у 16:09

Нууууууу ..... Куда нам зі столицею сперечатися !!!!!!!!! :(

Правда, з'явився у нас ще один провайдер, UA-FLASH, чи то з'являється - цікаво, чим скінчиться. Може буде конкурувати з існуючими ??

RedHead - 11-9-2004 у 17:06

Київстар

Орест Костюк - 21-10-2004 у 19:26

Я теж на UMC контракті. Підключений на акційний пакет 30 хв=30 грн і теж не маю ніякої плати за з'єднання :)

P.S. Цікаво які акції підготує UMC до нового року ?

Ігор Луцький - 12-1-2005 у 13:10

Я зараз не маю мобільного, проте маю намір підключитися до DJuice. Що б мені тут порадили?

Анастасія Кулакова - 12-1-2005 у 14:53

А я не маю змоги об'єктивно проголосувати, бо маю два підключення - до UMC та до Київстару, відповідно користуюся двома телефонами. Трохи не зручно, зате постійно на зв'язку. Але голосую за Київстар.

Ігор Луцький - 17-1-2005 у 14:08

Як я собі порахував, то виходить, що DJuice виходить дешевше, крім того термін дії необмежений. Мені важливо щоб менше платити. Це мабуть кращий молодіжний пакет, є ще Мобі, я теж порахував, але не дуже вигідно.

Лучишин Роман - 17-1-2005 у 17:31

Якщо тривалість розмови до 32 сек. тоді МОБІ вигідніше ніж безплатний DJuice. Я користуюся UMC i WellCOM і обидва контрактні. Раніше мав КС. КС послав у відмому напрямку ч-х те що регулярно крали гроші. Був випадок коли я поговрив 3 хв., а з мене зняло 12 гр. Більше 20 хв. говрив з хлоцем з 466, але з такою наглістю він мені старався пояснити що в мене остання розмова тривала 15 хв, що я просто невитерпів і послав його і їхню компанію. Після цього в мене склалося лише негативне враження про них. Що до якості звязку то однозначно рулить WellCOM. Але якість покриття ще не та щоб відмовитися від UMC. ІМХО КС це найгірший звязок. Що до Джинса, то це дешевий сир від UMC. Мав можливість порівняти WAP GPRS. Що найбільше здивувавало так це на Джинсі його практично немає, при тому як на Sim-sim досить якісна ця послуга.

Проголосував за UMC, так як в момент голосування коритувався лише їхніми послугами.

Ігор Луцький - 18-1-2005 у 12:32

У вас же крав Київстар а не Діджус, хоча воно мабуть те саме. Ну побачу в мене ще місяць часу на роздуми.
А що означає абревіатура ІМХО?

Лучишин Роман - 19-1-2005 у 14:14

А хіба діджус не послага КС така ж як АСЕ і інші?

http://www.karpaty.com.ua/rizne/faq.htm (в кінці)

Якщо розглядати діджус окремо, то теж є: http://www.itc.ua/forum/index.php?action=them_view&them_id=2528...

Громов Сергій - 19-1-2005 у 14:53

Офіційне повідомлення !!! Ця послідовність ЗНІМАЄ з телефона того, хто набирає цей код, 10 гривень, і перераховує на номер +380-97-9113323 !!!!!!! Черговий лохотрон !!!!!!

Громов Сергій - 19-1-2005 у 14:54

Пропоную за таку "хохму" заблокувати Лучишину ІР для нероботи його на форумі !!

Андрій Пелещишин - 19-1-2005 у 15:59

Користувача "Лучишин Роман" блоковано

Captivitas - 19-1-2005 у 16:19

UMC теж акції "Він заплатить за все" не дотримуюються.
Тобто 10 грн. нема досі, хоча вже пройшло більше 2 тижнів. Кажуть - ваша заявка стоїть у черзі чекайте, годують "завтраками".

Ігор Луцький - 20-1-2005 у 11:11

А що такого зробив Лучишин Роман. Я щось не второпаю за що його заблоковано? За посилання на сайти, чи за телефонний номер?

Громов Сергій - 20-1-2005 у 11:30

Лучишин Роман опублікував під грифом "дзюра в системі КС" послідовність кодів, яка б з його слів добавила власнику телефона 10грн. Насправді вказаним кодом відбувалася протилежна дія - зписання коштів на користь іншої особи, я підозрюю - на користь самого Лучишин Романа.

Оригінал його повідомлення у форматі картинки є у адмінів форуму.

Ігор Луцький - 20-1-2005 у 11:39

Зрозуміло. Ну то може ви мені скажите що означає абревіатура ІМХО? На цьому форумі. І таке, хто купився на номер Лучишина?

Громов Сергій - 20-1-2005 у 11:51

Цитата:
Першим відправив користувач Ігор Луцький
Зрозуміло. Ну то може ви мені скажите що означає абревіатура ІМХО? На цьому форумі. І таке, хто купився на номер Лучишина?


ІМХО = ІМЕННО :D

Надіюся - ніхто не купився, принаймі в мене НЕ_КИЇВСТАР а в кого з моїх знайомих КС - то вони навіть не пробували, а як тільки я почув про "підставу" - написав до форуму !

Sashko - 27-1-2005 у 01:02

Цитата:
Першим відправив користувач Ігор Луцький
що означає абревіатура ІМХО?

ІМХО (укр.) = ИМХО (рос.) = IMHO (анг.) = In My Humble Opinion = "по моему скромному мнению" (рос.)

Українською це можливо буде звучати "на мою непретензійну думку" - такий собі вільний переклад ІМХО ;)

А далі по лінку можна знайти розширене пояснення багатьом іншим речам...

УСІМ:
Ще один "провайдер" мобільного зв"язку з"явився:

http://www.life.com.ua

Може це і є загадковий оператор, мережа якого розпізнається моїм телефоном як "UA-06"?
.

Ігор Луцький - 7-2-2005 у 12:33

Діджус розпочав нову акцію, тепер на стартовому пакеті не 15, а 50 гривень. Також до 31 березня всі дзвінки і СМС абонентам Діджус безкоштовні.

Captivitas - 7-2-2005 у 13:35

Цитата:
Першим відправив користувач Sashko

УСІМ:
Ще один "провайдер" мобільного зв"язку з"явився:

http://www.life.com.ua

Може це і є загадковий оператор, мережа якого розпізнається моїм телефоном як "UA-06"?


Тільки він охоплює лише кілька областей. Йому тільки з Мобі та Джусом конкурувати.

Captivitas - 8-2-2005 у 12:04

Нові номери

Мобільні оператори отримали нові номери:
UMC - 095
Київстар - 096

Київстар нові номери буде використовувати у Ace-Bace та Діджусі.

Анастасія Кулакова - 8-2-2005 у 12:46

Life - це не новий оператор, це нова послуга передплаченого зв'язку від оператора DCC, як MOBI від WellCom'а (УРМ).

Ігор Луцький - 10-2-2005 у 17:16

Можете мене привітати. я підключився до Діджус. Спрочатку непогано. Побачу як буде далі.

Ігор Луцький - 14-2-2005 у 13:49

Я придбав телефон Siemens A 65, і вже пожалкував, там такі настройки, що жах.

Юрій Сєров - 14-2-2005 у 14:45

Цитата:

Я придбав телефон Siemens A 65, і вже пожалкував, там такі настройки, що жах.

Це офтоп! Пане Луцький ви отримуєте попередження!

Ігор Луцький - 15-2-2005 у 14:08

Ну вибачте, а що ж тут такого офтопного. Ну а що він (телефон) жахливий в настройках, так це дійсно так. Ну і по темі ж я говорю, нерозумію. Дійсно не ясно, за що?

Юрій Сєров - 15-2-2005 у 15:18

Цитата:
Ну вибачте, а що ж тут такого офтопного. Ну а що він (телефон) жахливий в настройках, так це дійсно так. Ну і по темі ж я говорю, нерозумію. Дійсно не ясно, за що?

Поясніть будь-ласка, яке відношення має Ваш Сіменс до теми "До якого провайдера мобільного зв'язку Ви підключені?" ?

MartinkaDP - 15-2-2005 у 22:57

віднедавна маю діджус. влаштовують тарифи, плюс мережа KS не має звички виснути щокілька днів, на відміну від деяких... (ту фішку знаю добре, бо вже два роки працюю поряд з мобільними відділами, люди постійно скаржаться на UMC)

ZT - 16-2-2005 у 00:22

Я теж став щасливим (сподіваюсь) користувачем Діджусу :)
тарифи низькі, а безкоштовний Нічний тариф (22.00 - 8.00) то взагалі супер... (Перед тим мав Сім-сім з його тупим обмеженням на термін дії.)

Ігор Луцький - 17-2-2005 у 12:39

Ну я просто хотів застерегти дописувачів, що ця модель має недоліки, вибачте, що не в тему. Хоча провайдера тяжко уявити без телефону.

Ігор Луцький - 6-3-2005 у 12:43

Уявіть собі Діджус поставив ціну 5 копійок на смс вночі. Таким чиноим цей оператор нагло обдурив своїх абонентів. Так воно не робиться, пишіть, хто зі мною згоден. Бо в мене на них така образа.

ZT - 6-3-2005 у 16:58

ну я в принципі чогось такого очікував. Адже якщо вартість дзвінків ще якось перекриває плата за з’єднання (27 коп.), то повністю халявні СМС 10 годин на добу довго не могли протриматися...
А взагалі-то 5 копійок за смс заплатити мені якось не дуже важко... Головне щоб далі таких "змін" :mad: не було.

Юрій Сєров - 6-3-2005 у 18:01

Зараз в Джинса триває акція підключення до Джинс Фану, але думаю, що після її закінчення мало б відбутися пониження цін для звичайного Джинсу, оскільки всі ціни крім СМС ідентичні. Може хтось щось знає?
Крім того, я вже писав, що зараз Джинс проводить акцію - при поповненні рахунку - 10 грн в подарунок.

Dмитрик - 6-3-2005 у 18:42

не надто розумію на яких правах діджус змінив тариф :o на офіційному сайті у них висять ті самі тарифи, що й були зазначені, чи знову десь маленькими буквами було написано про право змінювати існуючі тарифи? і чи не являється така зміна прямим порушенням прав споживачів? взагалі, що то у них за така дивна політика -- нещодавно протягом цілого тиждня повідомлення йшли протягом цілого дня, а тепер тариф змінили без жодних пояснень :mad:

Ігор Луцький - 7-3-2005 у 12:25

Так друзі Діджус порушив всі моральні, етичні, врешті решт право договору зі своїми абонентами. Погодьтеся так робити не можна. Треба подавати на них до суду. Тут є юристи, якщо є то розкажіть, що можна в них відсудити? Як захистити свої права? А права мої та й тих, хто має Діджус явно порушені!!!

Андрій Пелещишин - 7-3-2005 у 12:54

А ви що, договір з Діджус укладали? Ні. Ото ж бо і воно. Безвідповідальність сторін - один з мінусів "карткових" схем взаємостосунків.

Ігор Луцький - 7-3-2005 у 12:58

То виходить, що вони можуть порушувати і порушувати?

Андрій Пелещишин - 7-3-2005 у 13:39

Вони не порушують. Бо вони не укладали з вами жодних угод.

Dмитрик - 7-3-2005 у 20:25

чогось я тоді не розумію :( при оплаті послуги оператором було повідомлено, що данний пакет є необмеженим й тарифи будуть дійсними протягом усього часу користування, а тепер виходить так, що КС може довільно поміняти оплату будь-якої послуги, попередньо взявши за її активацію певну суму грошей, наобіцявши "золоті гори" й без жодних на то моитвацій довільно гратися тарифами? то називається ринкові відносини? а ще мені цікаво -- чим займається в цій державі антимонопольний комітет й чи взагалі треба він нам за такого розкладу

ZT - 8-3-2005 у 00:30

взагалі-то в таких випадках компанії безкарні, оскільки кожний оператор завжди і всюди зазначає, що "тарифи можуть змінюватись без попередження". І це стосується і провайдерів інших послуг...
Хіба що це когось дуже зачепить, і в нього будуть гроші на крутих адвокатів ))

Ігор Луцький - 9-3-2005 у 13:33

І де тут проста справедливість. Вихід є: потрібно, щоб всі їхні абоненти одночасно відключилися від них, і більше не підкльчалися, тоді вони взнають, як це дурити довіру людей.
Доречі буде акція НЕЗГОДИ, вона полягає в тому, щоб "10 березня" всі абоненти вимкнули свої телефони на 24 години. Потрібна підтримка всіх абонентів, бо наша сила у єдності. ГАНЬБА діджус!!!

Dмитрик - 9-3-2005 у 13:49

Десь я вже щось про подібне чув. Знаємо, бачили -- була вже така акція і сенсу?

Громов Сергій - 9-3-2005 у 13:54

Причім тут ДІДЖУС ????? Проблема багато вище лежить .......

Я от зовсім не розумію - чому в нас такий дорогезний мобільний зв'язок в потівнянні із забугром :( ? Всі витрати по підключенню абонент бере на себе -і придбання апарату, і СІМки, вишки вже стоять - за що платиться ?!!

Ігор Луцький - 9-3-2005 у 14:00

2 Громов Сергій І що на вашу думку можна реально зробити?

Громов Сергій - 9-3-2005 у 14:06

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Луцький
2 Громов Сергій І що на вашу думку можна реально зробити?


Я маю надію, що із зміною влади реально буде зміна - от тільки для загальнодержавних масштабів це не є першочергова задача, тому .... ніхто за-простотак не відключиться від карткового підключення - чи то КС чи то УМЗ, акції протесту показали пофігістичне відношення провайдерів до протестантів. Тільки загальнодержавні зміни можуть реально навести порядок.

Все. Сильно мене не бийте :yawn:

Ігор Луцький - 9-3-2005 у 14:17

Бити треба провайдерів!!!

Dмитрик - 9-3-2005 у 16:53

Всі витрати по підключенню абонент бере на себе -і придбання апарату, і СІМки

здається, що при підключенні телефони можна придбати з досить помітною знижкою, чи я щось плутаю? А хочете "навороченого телефона" то треба доплатити чи з якого такого дива оператор мав би забезпечувати Вас "апаратом"? Плюс -- як Ви назвали -- витрати -- це аванс на розмови, чи не так? ці гроші просто кладуть Вам на рахунок, а надалі вони сплачуються на розмови. от і всі витрати. Інша річ, що якість послуг не відповідає їх вартості. ото вже дійсно так.

Громов Сергій - 9-3-2005 у 16:58

Перепрошую - я мав наувазі інше !!!

Звичайний домашній телефон потребує прокладення кабелів і регулярний їх ремонт, плюс витрати на споживання енергії на АТС залежить від кількості абонентів та ще й від кількості апаратів у кожного абонента - це ФАКТ.

При мобільному підключенні все це ВЖЕ Є ВРАХОВАНЕ при встановленні сотової вишки і підключення кожного нового абонента не потребує перелічених вище витрат.

Ігор Луцький - 10-3-2005 у 11:07

В мене до того всього ще й телефон зламався. І всі настройки, файли все зникне, так сказали на гарантії. Можливо не по темі.

Андрій Біляк - 9-5-2005 у 13:33

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Громов Сергій
Я маю надію, що із зміною влади реально буде зміна зміни можуть реально навести порядок.

Як бачимо влада змінилася та змін у цьому напрямку як не було, так, я думаю, і не буде. Та й влада до цього, принаймні найближчим часом і не буде пхатися.
А щодо зниження цін на моб. зв*язок то напевно прийдеться все-таки ще довго чекати щоб вийти на рівень хочаб тієї самої Росії.:(

Анастасія Кулакова - 10-5-2005 у 09:27

Боронь Боже "вийти на рівень Росії". У мене молодший брат навчається в Москві і я йому часто телефоную, а тому знаю напевне: ВСІ мобільні оператори Росії беруть плату за ВХІДНІ дзвінки! Я не про роумінг, не про вхідні дзвінки з-за кордону, а про їхні внутрішні послуги операторів: Мегафон, Білайн та інш. Зараз мій брат на карточці Мегафона, бо саме в цього оператора найнижча тарифікація вхідних дзвінків. Там насправді дещо менша тарифікація вихідних дзвінків, але разом з вхідними виходить дорожче. Так на що ж нам рівнятися, якщо Росія навіть від нас відстала в плані телефонізації-мобілізації?

Громов Сергій - 10-5-2005 у 09:32

Наскільки я правильно пригадую торішню подорож через мАскву - була акція безкоштовного підключення при умові сплати 10 баксів - і відразу вся сума видавалася на рахунок. Я відразу зацікавився, але виявилося - вказана сума дійсна протягом двох тижнів.

От власне теж прецендент !

Галина Лев - 3-8-2005 у 21:28

Доброго всім Вечора!
Відколи з'явився в нашій країні "Life" не могла дочекатися до того, як він нам запропонує щось на кшталт безлімітного пакету. Дочекалася...
Або той DCC знахабнів, або він переплутав серпень з першим квітня.
Їх блатний "Безмежний", якщо мені не примарилось, при ціні 550грн у місяць вміщує АЖ 5000 ХВИЛИН (не можу повірити, довелося повернутися і впевнитися). Якщо я правильно скористалася калькулятором, то на їх "Безмежний" ми можемо разбаляківать аж 2,7 години вдень безперервно. І ЦЕ ЩЕ НЕ ВСЕ! Найбільшим сюрпрайзом виявилось, що із тих 5000 хвилин 4000 ми повинні розмовляти всередині мережі, а вже на ту тисячку, котра зостається, можем собі дозволити проводити щодня аж 33 хвилини ділових переговорів в день!

І як Вам "Строго обмежений" від Ляйфи???

http://www.life.com.ua/index.php?area=businesslife&lng=uk&p...

Виправте мене, будьте ласкаві, якщо я не в'їхала.

Ігор Баранік - 4-8-2005 у 11:22

Лайф це сир в мишоловці. Я це вже бачу по всьому. І незнаю яким чином вони будуть собі завойовувати 40% абонентів України.

Tempika - 4-8-2005 у 11:50

...а хто що скаже про мобі або приват-мобайл?

Ігор Баранік - 4-8-2005 у 11:59

Мобі це темна конячка. Хоча особливої популярності я в ньому не бачу. Дорого. 1 гривня на всі номери, це дорого. Дурять вони всі нас.

Tempika - 4-8-2005 у 14:28

...не на всі номери, в мережі набагато дешевше вроді... чи то там є типу
юмс-сім*я... зато там джепеерес безкоштовний, і плати за з*єднання нема.

Галина Лев - 4-8-2005 у 21:06

Я всі по гривні і від Київстару маю.
А Лайф нас буде завойовувати шантажем. Вони, паскудники, усіх хочуть довести до переходу у їх мишоловку. "Хочете дзвонити на Лайф, самі ним станьте, в іншому разі навіть при безлімітному ми будемо зжирати Ваші, кровно зароблені грошенята".
От він Лайф.

Tempika - 5-8-2005 у 06:54

...а в мобі не по гривні, а по 99 коп :-)))) всі дзвінки.

Галина Лев - 5-8-2005 у 21:04

Оце так різниця!

Tempika - 6-8-2005 у 06:33

..кажу ж *всі дзвінки* :-)) всередині мережі здається по 10 коп.

Галина Лев - 6-8-2005 у 11:18

Зате у Київстарі я з двома балякаю по 7коп, ну і тєгне він, де треба, а з Мобі треба було б до Львова їздити дзвонити і витрачати 4грн на дорогу. Отаке в нас, провінціалів, життя...

Ігор Баранік - 8-8-2005 у 16:04

А Діджус зробив дешевші дзвінки за кордон. У США 1.5 гривні за хвилину.

Галина Лев - 9-8-2005 у 01:36

Ася і Бася теж можуть користуватися послугою СтарСвіт.

Достатньо перед замість старого 8-10 набрати 8-15-кодкраїни-і т.д. і Ваші розмови обійдуться Вам у:

стандартну оплату за з*єднання(27ке-пе), сплату у пенсійний хвонд і
- Росія та СНД --2,75 / 1,20
- Європа --3,20 / 2,00
- Північна Гамерика --3,00 / 1,50
- Зах. та Центр. Азія --5,50 / 4,50
- Східна Азія, -- 8,00 / 6,00
Півд. Гамерика,
Африка,
Австралія

Ліва колонка - бизнес час (8.00-20.00),
права колонка - не бизнес час (20.00-8.00)

Тепер мучить одне: яким то макаром в Канаду дзвінки обходяться дешевше, ніж в Європу. Ех... не хотять нас там...

Ігор Баранік - 9-8-2005 у 11:22

Можливо там звязок дещо простіший. Легший дозвін чи що.

Галина Лев - 15-8-2005 у 21:13

Швендяля щойно по сайті ПриватМобайл, наче цікаво, оригінальні послуги і можливості, але нема вибору для контрактників, як, наприклад, у Київстару. Я все ще чекаю оператора, котрий запропонує абсолютно безлімітний пакет за якихось 400 грн, а якби ще менше...:rolleyes:

[url]http://www.privatmobile.com.ua[url/]

Андрій Пелещишин - 15-8-2005 у 21:17

Такого не буде.
Усе більше інтелектуалів навчаються з "безлімітних" витягувати набагато більше, ніж розраховував провайдер.
Наприклад - безлімітний інтернет або ж "дешеві дзвінки по Україні всього за 30коп за 1 хвилину" (думаю, ви зустрічали такі оголошення)

Мій прогноз - справді безлімітні тарифи будуть відходити в минуле або ж будуть мати певну погіршену якість (типу обрив розмов або інтернету).

Галина Лев - 15-8-2005 у 22:02

Та я це усвідомлюю, але надія... помирає... останньою... :(

Tempika - 16-8-2005 у 01:27

...покористувалася тиждень привет-мобайлом... ну що сказати:
безплатний інтернет (хоча й дуже повільний) – непогано :-)) взагалі
ніц поганого сказати не можу, і по ціні дешево, і сервіс непоганий
(хоча не було з чим порівняти поки що)...

Громов Сергій - 16-8-2005 у 10:29

А я щойно повернувся з мАскви. Маю джинса (тобто УМЗ-платформа). Дуже цікаво було зпросоння глянути на єкран мобілки де ж це я .......

З'ясувалося - 032, потім 048,041,044,036 і тому подібне - інформаційний канал №50. Сумно трохи, бо така інформативність ніц мені не каже, крім того, що я у вагоні потягу :lol:

А от у роумінгу на ВСІХ расєйських провайдерах - "Брянськ", "Калуга", "Область", "Столиця" !!!!!!


От і цікаво - то тіко УМЗ шифрується чи то всі українські провайдери такі ?

Галина Лев - 16-8-2005 у 11:30

Ні, у Київстарі теж пише повну назву населеного пункту, в якому вишка стоїть.

MartinkaDP - 16-8-2005 у 21:53

Нині в нас (Донецьк) півдня (від 10 ранку і десь до 5 вечора) не було зв`язку зовсім - на Ейс&Бейс і ДіДжусі. Це тільки в нас чи проблема була глобальніша?

Галина Лев - 16-8-2005 у 22:18

У мене альокав цілий день і в родичів теж.

Громов Сергій - 17-8-2005 у 08:01

Певно трабла локальна. Принаймі КС має досить розгалужену мережу сервісних номерів - не мобільних, а звичайних міських. У Львові - 240-8888, певно і в Донецьку теж має бути. От би в той період "застою" і ватро було б звякнути - запитатися :rolleyes:

MartinkaDP - 17-8-2005 у 14:24

у нас на роботі нема телефона, і ми взагалі були без зв`язку. якби знати той номер, то хіба з автомата...:rolleyes:

Громов Сергій - 17-8-2005 у 14:40

В Донецьку (062) 381-0-333 - інфа з http://www.kyivstar.net/site.php/ua/payment/payment/howconsult

Галина Лев - 27-9-2005 у 01:31

А чи чув хто щось конкретніше про мобіл-связь від Укртелекому? Десь по телебаченні проскакувало, буцім до кінця цього місяця появиться таке диво, а шось нічо вже не говорять. Ходила на їх сайт задля цікавості, то там теж мовчать.

Ігор Баранік - 27-9-2005 у 10:17

Вони готуються, щоб потім раптово всіх приголомшити.:o

Tempika - 27-9-2005 у 11:05

люди, ніяк не активується gprs на трео 600 :-((
на старому працювало, а тут нє.

а, приват-мобайл у мене, халявний інтернет.

Ігор Баранік - 27-9-2005 у 11:13

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Tempika
трео 600 :-((

Це що телефон такий?

Громов Сергій - 27-9-2005 у 11:28

Ага, я навіть пів-метра від себе бачив :)

Юрій Сєров - 27-9-2005 у 12:07

Не знаю в чому проблема. На київстарі трео 600 працює. Тримав в руках, працював. Щось не те з настройками. Спробуйте іншого оператора.

Tempika - 27-9-2005 у 12:57

...у іншого оператора 8 грн за мегабайт, і стартовий пакет тре купувати :-)

жабка дусить.

Юрій Сєров - 27-9-2005 у 13:06

Переходьте на Джинс:
---------------------------------------------------------------------------------------------
Обережно! Вночі тарифи падають! Не знаєш, що робити довгими осінніми ночами? Тільки не спи! Заходь до Інтернету! Бо з 1 вересня діє постійний нічний тариф на Мобільний Інтернет. Підключивши мобільний GPRS-телефон до персонального комп’ютера або кишенькового ПК, ти зможеш з 00:00 до 08:00 користуватися всіма послугами Інтернет-простору всього за 0,84 грн./МБ (з ПДВ). А вдень – за 4,44 грн./МБ. Це супер пропозиція для таких, як ти - невгамовних ДЖИНСерів!
Про налаштування Мобільного Інтернету: http://www.jeans.com.ua/internetgprs
----------------------------------------------------------------------------------------------
Дохленький він правда трохи...

Ігор Баранік - 28-9-2005 у 11:28

А у Львові Мобі працює? Там же інтернет взагалі безкоштовний.

Галина Лев - 28-9-2005 у 14:02

У нас все працює!

Люди, у мене тут питаннячко виникло: чому ЮМС називає себе оператором номер 1, якщо за нашою статистикою Київстар переважає о-го-го?

Tempika - 28-9-2005 у 21:50

...і у мене запрацював gprs... таке враження, що у них просто сервера
перевантажені... так що хоча воно й халявне, але ненадійне :-)
що мобі, що приват-мобайл, що велком (по суті то один оператор).

Ігор Баранік - 2-10-2005 у 15:08

А я Е Нікополі чекаю Мобі, обіцяють до кінця року провести. Тільки чи халява доти збережеться то вже інше питання.

Tempika - 2-10-2005 у 19:26

...ну до кінця року безплатно, а там невідомо поки що :-(

Captivitas - 2-10-2005 у 20:34

У мене з С-100 Самсунгом на Мобі витягує лише ICQ (інтернету нема), у колеги з Сіменсом є й інтернет.
Зараз налаштував GPRS й з ризиком для рахунку зайшов на Форум під UMC:D

Ігор Баранік - 3-10-2005 у 12:00

Ну і як було з рахунком?

Яндрух - 3-10-2005 у 12:13

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігорка Дзвін
А я Е Нікополі чекаю Мобі - обіцяють до кінця року провести... :(

Співчуваю, друже...

Ігор Баранік - 3-10-2005 у 12:53

Головне щоб був халявний інет, бо так мені Мобі не дуже.

Captivitas - 3-10-2005 у 14:25

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
Ну і як було з рахунком?

Довелося терміново докуповувати картки (вони грошенята, як виявилось, не одразу зписують - а там жиш похвилинка+бітрейд). Будемо обежніше.
Але вже розібрався з Мобі, під яким й пишемо це повідомлення :)

Роман Ромашка - 23-11-2005 у 11:12

Інший (WellCOM).
Чи не можна підрегавути голосування. Від часу створення цієї теми дуже багато змінилося..

Ігор Баранік - 23-11-2005 у 13:35

Ну дійсно, можна розбити голосування по пакетам. Щось на зразок: Лайф, Мобі, Ейс енд Бейс... То створіть нову тему і поставте на голосування ті варіанти, які ви вважаєте доцільними.

popTAB - 23-11-2005 у 13:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Роман Ромашка
Інший (WellCOM).
Чи не можна підрегавути голосування. Від часу створення цієї теми дуже багато змінилося..

Тоді вже краще БєЛайн

Роман Ромашка - 23-11-2005 у 14:12

Хм.. вроді ніхо не збирається ТМ WellCOM нікуди дівати...