Форум Рідного Міста

Укрзалізниця планує суттєво підвищити вартість проїзду. Починаючи ...

Кутузік - 17-3-2005 у 18:43

http://www2.pravda.com.ua/archive/2005/march/17/news/19.shtml

Укрзалізниця" планує підвищити з 1 квітня цього року тарифи на перевезення пасажирів у вагонах купе і спальних вагонах на 50%.

Наприклад, на маршруті "Київ-Дніпропетровськ" нинішній тариф у купе становить 23,9 грн. за місце, після підвищення він досягне 35 грн. У купе СВ він зросте з 69 грн. до 103 грн.

vovka - 18-3-2005 у 01:32

Нічого страшного в тому не бачу. На плацкарт ціна не зросте.
Ну а за додатковий комфорт можна і доплатити.
Тим більше для тих хто привик їздити в СВ, ціна ролі не грає - 69 грн там, чи 103..
Пільги для студентів і дітей залишаться.

Кутузік - 18-3-2005 у 12:41

Взагалі, наскільки я розумію, ціни в європейських країнах на порядок вищі. І також там відсутня така масова практика дотацій одних сфер бізнесу за рахунок інших. У нас низькі ціни на перевезення пасвжирів дотувалися за рахунок завищених цін на перевезення вантаів для прм підприємств.
Аналогічна ситуація і в електроенергетиці і газопостачанні: ціни для населення нижчі собівартості, а для промисловості - завищені. В цивілізованому світі такого не має.

fish - 18-3-2005 у 13:02

Та якби плацкартні місця були завжди, завжди і завжди, то б не становило проблеми...

Captivitas - 18-3-2005 у 13:11

Якщо довіряти досліженням "Обкому", то підвищення тарифів та вантажні перевезення призведуть до того, що українським ресурсопостачальникам буде вигідніше постачати сировину до Європи ніж українським підприємствам (транспортні витрати однакові, але можна продати дорожче).

А стосовно пасажирського транспорту, то не здивуюся, якщо до літа піднімуть ціни й на плацкарт.

Користувач Олесь - 18-3-2005 у 13:26

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Кутузік
Взагалі, наскільки я розумію, ціни в європейських країнах на порядок вищі. І також там відсутня така масова практика дотацій одних сфер бізнесу за рахунок інших.


В европейських країнах ціни високі, бо поїзди їздять напівпорожні (розходиться в ефективність транспортної системи, в принципі поїзди йдуть щопівгодини у всіх напрямках). В колишньому СССР виходили з того, щоб порожніх місць не було. От їх і не було. Взагалі місць не було. Подібне є і з міським транспортом.

Олексій Мачехін - 18-3-2005 у 13:51

Для мене купе це не додатковий комфорт, для мене купе - це полиця на якій я можу хоч якось лягти. А для людей вище мене і поготів :(
Тому це кепсько.

Odarka - 18-3-2005 у 13:54

Це дуже кепсько...
На 50% - це забагато:(((

Captivitas - 18-3-2005 у 13:59

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Олексій
Для мене купе це не додатковий комфорт, для мене купе - це полиця на якій я можу хоч якось лягти. А для людей вище мене і поготів :(
Тому це кепсько.


Саме про це й йдеться

Цитата:

Ведь нормальные, а не богатые, люди предпочитают ездить в купе не потому, что лишние деньги есть, но только потому, что при одинаковом уровне сервиса и прочих удобств в купейном и плацкартном вагоне отдельное помещение позволяет избежать ощущение проходного двора, в которые превращают отечественные вагоны в первую очередь сами экипажи поездов. Любой человек выше 1,80 м расскажет, что вагонная плацкартная полка сделана так, что ночью об их ноги спотыкаются и ударяются головами все проходящие мимо. И вот за устранение такого дискомфорта Червоненко решил брать в полтора раза больше денег. При этом «Укрзализныця» даже не пытается хотя бы соврать о том, что при повышении цен будет что-то сделано для пассажиров хорошего. Ну, хотя бы туалетную бумагу и мыло в туалет доставят. Тот же туалет мыть не раз в сутки, а через каждые два часа. Научиться пользоваться кондиционером так, чтобы и зимой и летом в вагоне (в том числе и купейном, то есть – «для богатых») не было 40 градусов жары. Для этого ведь даже лишних денег не надо, а пассажирам было бы приятно.
(с) Обком

Олексій Мачехін - 18-3-2005 у 15:11

Ну обком відомий своїми "перебільшеннями". Зокрема я вже років 3 не зустрічав в Україні потяга без туалетного паперу або мила. Гарячу воду почали давати не тільки на міжнародних напрямках. Та і температуру я заміряв - 32С :)
А от ноги - то так, біда.

vovka - 18-3-2005 у 21:24

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Олексій
Ну обком відомий своїми "перебільшеннями". Зокрема я вже років 3 не зустрічав в Україні потяга без туалетного паперу або мила. Гарячу воду почали давати не тільки на міжнародних напрямках. Та і температуру я заміряв - 32С :)
А от ноги - то так, біда.

То ти просто не їздив в потязі "Луганськ-Львів" . В часи помаранчевої революції - це найгірше що могло бути з Києва до Львова. Чаю нема, кави нема, кипятку нема, мила нема. Зимно, брудно, постіль брудна.. Жах одним словом..
То частина моїх колєг так їхала з Києва :)
Ну але як говориться "лучше ехать стоя, чем остатся жить на остановке" .
А ми їхали в Івано-Франківському туда - трохи брудно але загалом нормально. Вода є, постіль чиста, мило є. В вагоні не жарко і не холодно. Назад їхали в фірмовому 97 Київ-Львів - ще набагато краще.

Ну а зріст - то так трохи заважає. Не влазиш по довжині на полку :) Ну але скільки там тої їзди, я в поїздах і так майже не сплю.. В плацкарті крім власне довжини полки ще багато чого заважає..

Юрій Сєров - 26-1-2009 у 15:36

Знову підвищення...
http://korrespondent.net/business/economics/722324

Вигідніше вже ВіззЕйром літати...

Юрій Ришковець - 27-1-2009 у 14:35

За проїзд в електричках вже як 2-3 тижні назад підняли оплату