Форум Рідного Міста

Жіночки за кермом

Рост - 15-4-2005 у 09:10

Останні роки у Львові жінка за кермом була явищем досить рідкісним. Але з настанням цьогорічної весни, як проліски з-під снігу - розцвіли. Куди не кинеш оком - обов`язково у вікні автомобіля видніється то світленьке, то темне, а то і червоняво-зеленувате волоссячко, зосереджена (чомусь обов`язково) мармизка і стиснуті в кулачок на кермі долоньки :)
Найбільше жінок і дівчат можна побачити керуючими невеличкими, "жіночими" машинками, Тойота Яріс, Фолкцваген Поло і тому подібними. Можна зробити припущення, судячи з віку, доглянутості та, як би це сказати, отієї милої розсіяності, коли жінка явно показує, що вона належить до слабкої статі, власниць, що це доньки чи дружини забезпечених мужчин. І всього лише декілька раз я бачив такого типу жінок за кермом Субару Форестера і ще якогось здорового джипа - напевно мужчини, які купили їм ці авта таки дуже заможні.
Бізнес-леді, а їх досить легко розпізнати за вольовим поглядом, впевненістю в своїх силах і, часто-густо, втомою на обличчі :( керують автомобілями трохи більших розмірів. Це, як правило, зручні в бізнесі та побуті невеликі універсальчики, типу Мітсубісі Вагон, Опель Кадет, Мазда 3, трапляються і середнього розміру седани. Також, яким би дивним це не виглядало, жіночок можна побачити за кермом вітчизняних Таврій та Славут.
Їздять жінки в більшій своїй масі акуратно, деякі дуже впевнено, хвацько - дивишся й милуєшся :) Але й появилось цього року те, чого не було раніше - молоді дівчата (оті, про яких я писав з самого початку, на невеликих машинках) починають дещо нагліти - об`їжджати усіх на світлофорі по зустрічній смузі, щоб першою рвонути на зелене світло, видавлювати інших з їх смуги руху. Хоча критичної маси ці явища ще не досягли і збільшення кількості автомобілів, якими керують жінки не загострило ніяк аварійної ситуації. Але наголос на "поки що", бо тенденції, як уже казав, присутні.
На завершення хотілось би побажати чоловікам за кермом не відчувати себе головним самцем стаї, що дає йому право поводити себе по-хамськи, а жінкам, що, не дивлячись на стать, за кермом усі рівні перед Законом - Правилами Дорожнього Руху.

Tempika - 15-4-2005 у 09:32

...ну дуже вже неактуально :-))

Рост - 15-4-2005 у 09:46

Для кого неактуально? :)

Tempika - 15-4-2005 у 12:33

та для більшості форумчан, я гадаю... я так подумала і раптом зрозуміла,
що у мене ЖОДНА колєжанка не їздить за кермом, і всього пару кобіт,
що їздять біля того керма (коли авто має чоловік)... ми прості люди, ми
користуємося громадським транспортом :-))) і це для нас актуальніше.

Odarka - 15-4-2005 у 12:45

Тільки цієї теми нам на форумі бракувало:)))))))):lol:

Рост - 15-4-2005 у 13:11

Дівчата, що це ви? Я просто тут свої спостереження виклав... :rolleyes:

Tempika - 15-4-2005 у 13:29

...як на мене, з тим же успіхом можна було б обговорювати дефіцит
швейцарських годинників у ціновій категорії від 20 тис. долярів і вище :-))
...або вовчих шкурок: http://www.britani.ru/forum/viewtopic.php?t=52
:-))) голосуйте за мене, бідну овечку!!... :-)))

і вибачайте за офтопік.

Odarka - 15-4-2005 у 15:08

Ця иема нічого не дасть..жінки будуть обурюватися...що їх називають "коровани або курками" за кермом і що жінка за кермом - це не чоловік - такий геніальний, нерозсіяний і логічний...який вчив добре в школі геометрію. фізику і математику....
а жінка за кермом - це жах...:P:lol::lol::lol:

Tempika - 15-4-2005 у 15:34

..жіночки-форумчанки, а ну признавайтеся, хто тут за кермом? :-))

Користувач Олесь - 15-4-2005 у 16:01

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Odarka
Ця иема нічого не дасть..жінки будуть обурюватися...що їх називають "коровани або курками" за кермом і що жінка за кермом - це не чоловік - такий геніальний, нерозсіяний і логічний...який вчив добре в школі геометрію. фізику і математику....
а жінка за кермом - це жах...:P:lol::lol::lol:


Справа не в геніяльності і нерозсіяності, хочу вставити своїх 5 копійок з приводу моїх спостережень.

За кордоном кількість чоловіків і жінок за кермом однакова. Тому кобіта-водій не викликає ніякої особливої реакції. Є навіть жінки-водії таксі. За кермом всі рівні, всі пройшли навчання в автошколі, знають правила і їздять відповідно. Придурки бувають теж, але не про це мова.

Тепер повернемося в Україну. Як вже тут написав Рост, видно, що багатьом з цих кобіт-водіїв авта купили їх забезпечені чоловіки. Купили разом з правами, зрештою, чи багато українських водіїв дійсно добре знає правила? А знаючи їх, ще й дотримується? Тому нічого дивного, що така дама, якій купили авто з правами, обганятиме на світлофорі по зустрічній смузі. Хоча б тому, що так само робить її фацет чи тато. В цілому просто стиль їзди поганий, правила масово порушуються. А серед чоловіків просто є більший відсоток таких собі скромних водіїв, якому його старенький Жигуль допомагає заробити на життя - ця категорія здебільшого і поводиться на дорозі нормально, і продовжує так поводитися навіть як пересідає за кермо кращого авта.

vovka - 15-4-2005 у 22:47

Мені ні разу не попадалися поки що жінки які обганяли пробували обїхати по зустрічній пробку .. Здебільшого таксисти цим грішать. Незнаю хто їх пропускає вклинитися в наш ряд, але я таких залишаю там же на зустрічній.
Одного разу навіть була дуже смішна ситуація.
Перехрестя Дорошенка і Словацького помоєму (Головна пошта).
Я другий в черзі на червоному світлофорі. Зззаду ще 5 машин.. Дивлюся в заднє зеркало, якийсь на Пежо 206 вирішив мене і всіх решта обігнати по зустрічній. А Дорошенка вузька. Вже як виїхав на зустрічну, то не розминешся з зустрічною машиною.
Значить світло червоне, вже жовте блимає, Пежо порівнюється зі мною, ми помаленьку рушаємо, і назустріч справа виїжджає машина ДАІ. Все. Пробка. Інспектор стоїть махає йому руками, той на Пежо явно розгубився, також стоїть, виправдовується. Що було далі історія замовчує, так як треба було їхати все таки :) Але виглядало смішно :)


Ще одна була смішна ситуація, яку бачив мій тато, я то вже десь на тюнінг-клубі писав . Як дама на тойоті вїхала в жигуль, пробувала всунути йому гроші, той брати не хотів, щось нахамив, і через 10 хв. приїхали братки на 4 мерсах, і щось там з ним почали розмовляти :)

Я до речі навіть часто бачу жінок за кермом ВАЗ 2108 з тітанами і синіми цими самими, оприскувачами :)
Загалом не можу сказати що вони погано їздять, поки що не заважають :)
Їхав з Києва минулого року, так практично всю дорогу їхав практично разом з якимись дівчатами на Фольксвагені Поло. Так що ці дівчата не тільки по ЛЬвову їздять, вони навіть в далеку дорогу на своїх автомобільчиках не бояться виїхати :)

сумна - 16-4-2005 у 13:39

Тут я згідна з Темпікою. Серед моїх знайомих також жодної моторизованої.
Я для себе давно маю таку умовну класифікацію жіночого племені:
а) жінки, які хочуть щось продемонструвати цьому світові;
б) жінки, яким в силу різних причин нема чого демонструвати.
На перших розрахована реклама, жіночі журнали і все те, що створює стандарт
успішної жінки, яка мусить споживати велику кількість послуг – від догляду за тілом
до відповідного помешкання, умеблювання, авто і т.д. І це добре, бо стимулює
розвиток.
На других не розраховане майже ніщо, бо вони не підпадають під стандарт. Озирніться
навколо, таких в нас маса. Це для них продають на базарах безформний одяг, який ще
більше спотворює, і друкують газети типу “Бабушка”, “Порадниця” і т.п. Це жінки-
трудяги, на яких тримається побут.
Ну, і третій тип, який викликає в мене найбільшу повагу, -
в) жінка, яка сама по собі.
Це жінка (як-от Ліна Костенко), яка має що демонтувати світові, але свідомо цього
уникає, бо живе внутрішнім життям, здатна самостійно думати і не споживати того, що
їй підсувають стандарти. Зовні може скидатися навіть на тип “б” і не їздити за кермом.
Є, звичайно, і “проміжні варіанти”.
Так от, мушу сказати, що я ставлюся до жінок типу “а” з позиції жінки типу “б”, і цим
все сказано... :-)
Получився оф-топ...

Tempika - 16-4-2005 у 15:02

...загалом виходить, що ми класифікуємося так: павички, курки, горобчики
з душею орлиць і орлиці, нє? :-))

сумна - 16-4-2005 у 15:31

Цілком згідна! :-)
Горобцю горобцеве...

Очевидно, автор теми хотів розглянути жінку за кермом як явище в дорожньому русі.
А нас занесло на жінку за кермом як соціальне явище...

Рост - 18-4-2005 у 10:34

Цитата:
Оригінальне повідомлення від сумна
Очевидно, автор теми хотів розглянути жінку за кермом як явище в дорожньому русі.
А нас занесло на жінку за кермом як соціальне явище...


Ну, видать, щось таки наболіло ;)

Я мав намір, по-перше, наголосити на тому, що жінки за кермом в загальному не несуть такої очевидної небезпеки, як це часто можна чути від чоловіків, і, по-друге, що все-таки є деякі нехороші тенденції і не все так спокійно в авто-жіночому царстві, як твердять жінки :)
Іншими словами, такий собі виважений, максимально правдивий (як мені ся здає ;) ) аналіз.

Щодо поділу жінок за Сумною, то це стосується і чоловіків в тій самій мірі. Є містер Понт, громадянин Овечка і самодостатній, мислячий Мужчина. Просто Мужчина по аналогії з просто Жінкою, які є повноцінними особистотсями і живуть за власними законами (погані вони, чи хороші з точки зору, ну нехай тієї ж моралі), не зважаючи на Його Величність Шумашедший Світ.
Тільки от за право бути особистістю треба заплатити, і то дорого, що не кожен зможе.

Tempika - 18-4-2005 у 11:03

...про те, що тре платити, детальніше :-) як на мене, плата одна –
самотність... все інше вигадане....

Рост - 18-4-2005 у 11:11

І самотність теж певною мірою. Це залежить від людини, від того, як вона сприйматиме свою індивідуальність - як благо, чи як зло. В сенсі, іншим бути не можу, а собою несила...

Odarka - 18-4-2005 у 12:22

А причім самотність до жінки за кермом?:o:rolleyes:

Рост - 18-4-2005 у 12:27

Та бачиш, куди наших безавтомобільних пань завернуло! :)

Tempika - 18-4-2005 у 12:41

...самотність до жінки до кермом рівно при тому, при чому особистісь
до того ж керма :-))))

сумна - 18-4-2005 у 13:04

Та це ми так по-дослідницькому глибоко копаємо, "зримо в корінь". У всьому бачимо класові антагонізми.
Як кажуть, "Фройд би плакав". :-))

Нормалайзер - 18-4-2005 у 20:52

http://www.yaplakal.com/index.php?s=0206dee552d79dddf9c795dc5414273...
http://www.korrespondent.net/main/119294/

ну то так, лірика :)

насправді зараз ситуація така:
на першому році керування водій-жінка потрапляє в ДТП вдвічі частіше, аніж водій-мужчина
на другому- третьому році - однаково
при стажі понад три роки - втричі менше

ситуація не означає, що жінки стають акуратнішими водіями :) просто, я так розумію, що мало у кого з жінок-водіїв лишається бажання знаходитись за кермом довше, ніж один (чи - два) роки:) або - машина не доживає:)

в ДТП з важкими наслідками жінки-водії потрапляють на порядок рідше
"жіночими" порушеннями переважно є порушення правил пріоритету і швидкісного режиму
по 130-й сьогодні на кожних трьох чоловіків припадає одна жінка (але то - статистика обласних центрів, у менших містечках відсоток "неадекватно-130-х" - набагато менший)
машини жінок-водіїв втричі рідше стають об"єктами злочинних посягань

отак то...
в мене їздять і жінка, і сестра. Сестра - то просто жах:) З жовтня, поки вона за кермом - чотири зіткнення, навіть - з припаркованою вантажівкою:lol: Але, думаю, вона дасть собі раду:) Жінка... Колись вона поїхала на базар за продуктами, там зустріла знайому, на її машині поїхали ще там кудись, помім - ще...
Вона просто забула машину при базарі;) Я не кажу, що така ситуейшин типова, але те, що у більшості жінок відсутня фетишизація особистого транспорту - мабуть, правда. І це добре, бо, так кажуть психологи, прагнення виділитись є однією з причин і порушень, і ДТП.

У Львові я знаю принаймі двох жінок-таксистів. За кермом вони - справді аси.

Жінки... Треба просто сідати за кермо і їхати:) У вас це гірше за нас - не вийде :)

Користувач Олесь - 18-4-2005 у 22:03

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Нормалайзер
насправді зараз ситуація така:
на першому році керування водій-жінка потрапляє в ДТП вдвічі частіше, аніж водій-мужчина
на другому- третьому році - однаково
при стажі понад три роки - втричі менше


Тут треба не роки рахувати, а наїжджені кілометри, тобто кількість ДТП на кілометр (чи наїжджених кілометрів на ДТП). Підозрюю, що чоловіки їздять інтенсивніше (в сенсі накручених кілометрів) відразу від моменту отримання посвідчення водія. То, що жінки-водії зі стажем роблять менше ДТП, ніж чоловіки, може пояснюватися тим, що може жінкам важче засвоїти необхідні знання і вміння, але вже засвоєні не забуваються і виконуються. Взагалі у водіїв (не знаю, який там розподіл за статтю) є критичний період, в ріжних людей він по-ріжному, рік-три, коли починає здаватися, що всі премудрості засвоєні, набуті всі навички, ти - ас... ну а самовпевненість на дорозі веде до біди. Власне за статистикою в цей період водії роблять найбільше аварій, зокрема найбільший відсоток своїх перших аварій (бо до того часу їздили обережно). Треба просто отримувати задоволення не від швидкого чи гострого, а правильного водіння автомобіля.

vovka - 18-4-2005 у 22:35

Цитата:
Взагалі у водіїв (не знаю, який там розподіл за статтю) є критичний період, в ріжних людей він по-ріжному, рік-три, коли починає здаватися, що всі премудрості засвоєні, набуті всі навички, ти - ас... ну а самовпевненість на дорозі веде до біди. Власне за статистикою в цей період водії роблять найбільше аварій, зокрема найбільший відсоток своїх перших аварій (бо до того часу їздили обережно).

Щось в тому є. В мене вроді оце настає. Сьогодні щось замешкався і чуть з мерсом, правда не новим, на заправці на зіткнувся :( Ніби нічого не сталося, а все одно неприємно...

Рост - 21-4-2005 у 11:47

Хе-х...
http://www.lancer.com.ru/phpBB2/viewtopic.php?t=4697&sid=838673...