Agent86 - 25-12-2002 у 20:31
Опубліковано 24 грудня 2002 року
Ряд експертів в області інформаційних технологій думають, що корпорація Microsoft
готується до початку переговорів про придбання компанії Macromedia - розробника
технології, що завоювала величезну популярність, Flash. Саме на Flash засновані
більшість так званих rich-media банерів, насичених великою кількістю анімації,
найчастіше із звуковим супроводом. Крім того, популярна технологія Flash і у
веб-дизайнерів.
Випущена цього року нова версія формату Flash MX підтримує формати HTML, XML, кодування
Юнікод, звук у форматі mp3, а також містить засоби інтеграції з додатками на базі Java
2 Enterprise Edition (J2EE). У порівнянні з успіхом Flash, успіх схожих технологій Microsoft виглядає
досить скромним. Важливим достоїнством Flash є платформонезалежність: програма Flash
Player для перегляду роликів у цьому форматі випущена у виді модулів, що
підключаються, до більшості сучасних браузерів практично для всіх платформ. За
деякими оцінками, частка ПК, на яких установлений Flash Player, досягає 90% від загальної
їхньої кількості.
Настільки висока популярність Flash робить Macromedia ласим шматком для Microsoft. За
допомогою розробок компанії софтверний гігант може значно зміцнити свої позиції
в інтернеті. Покупка Macromedia також дозволить Microsoft завдати серйозного удару по
конкурентах, насамперед, по Sun Microsystems з її платформою Java. Потрібно відзначити, що з
випуском Flash MX Macromedia зробила крок в бік Sun. Букви MX покликані символізувати
можливість інтеграції Flash з пакетом ColdFusion MX, що включає в себе інструментарій для
розробки веб-сайтів і сервер додатків з підтримкою J2EE.
У випадку покупки Macromedia про інтеграцію з Java, швидше за все, можна буде забути.
Софтверний гігант зробить усе можливе, щоб розробки Macromedia стали доступні тільки
для користувачів Windows і .NET.
джерела : The Register , www.compulenta.ru