Форум Рідного Міста

Маршрутки знову подорожчають ?!

Василь Яворський - 25-5-2005 у 13:58

Є інформація, що львівські перевізники збираються підвищити тарифи на перевезення у маршрутках до 1,50.
Перепрошую, але це вже хамство з боку перевізників.
Останнє підняття цін з 0,80 до 1,00 було мало не унікальним в Україні. У Львові зараз і так одні з найвижчих цін на перевезення. Невже тільки у Львові перевізникам так не вигідно працювати?
Я розумію, що піднялися ціни на пальне. Так витрати будуть вищі, але ось така от арифметика:
в годину пік в звичайний "мерсик" скажімо маршрут №38 або 95 набивається до 50 чоловік. Я не знаю на якому пальному цей "марсик" їздить але навіть якщо на високооктановому, що зараз по 4,00, то це 10 літрів + 10 грн водієві за рейс і це за умови, що з кінця в кінець ніхто не виходить і не сідає. Таких "набитих" рейсів машина робить 3-4 в день, отож заробітку цілком достатньо. Водії жаліються, що власники маршрутів вимагають великих планів, можливо це і так. Але якщо це так, то може нехай наша влада міська перегляне ціни на маршрути для цих власників, а останні в свою чергу переглянуть свої плани? Все одно ремонт і заправка машин на кишені водіїв.
Але пальне не єдина причина підняття. Виявляється головна причина - це те, що влада не компенсовує перевізникам перевезення пільговиків. Що ж це получається: проблеми міського бюджету збираються вирішувати за мій рахунок? Як так вважаю: не платить бюджет - не везу пільговиків. Вкінці-кінців бабусі і дідусі можуть спокійно їздити на електротранспорті, який, доречі належить місту, а далеко до такого - є автобусні маршрути, які належать місту. Не так давно (як на бабусь) маршруток взагалі небуло і нічого, якось добиралися і на базар, і до церкви (яких, доречі, теж було менше). Чому я повинен платити, за те, що якась бабуся не хоче сідати на тамвай?
Знаю, моя теза виглядає не гуманно. Але тут гуманізм ні до чого. Я чесний і порядний платник податків, я їх сплачую як із своєї зарплатні, так і з прибутків підприємства. За ці гроші держава повинна подбати про свої соціальні програми, а тому я не зобов'язаний вирішувати проблеми соціального фінансування держави (зокрема компенсацію проїзду пільговиків) поверх того, що вже заплатив державі.
І якщо моя позиція не гуманна, то чи гуманно вирішувати інтереси однієї частини населення за рахунок інтересів іншої частини того ж самого населення?
Цікаво, що форумці про це думають.

Рост - 25-5-2005 у 14:28

Я думаю, що хвіст в собаки завеликий. Це я про майже будь-яку структуру, де на одного працюючого по три начальники, а їм зарплату платити треба!
Хвіст рубати треба, хоча як це практично реалізувати - не уявляю.

Odarka - 25-5-2005 у 14:34

Просто інгнорувати....маршрутки..не їздити...я розумію..що тоді людине потраплять на роботу..але хай тоді весь Львів стане.....в протест...
Так зробила колись Іспанія....всі стали і годину не працювали...бастували..Іспанія тоді втратила величезну суму грошей через те....
таксамо і нам...не їздити один день взагалі...ігнорувати...
я розумію..робота..навчання...але це колись треба припинити..і так як "бидло" пепрошую...шановних адмінів за таке слово...і читачів..але інакше в маршрутці не почуваєшся...я вже мовчу..про те. як водії деколи люблять нахамити і те що вони курять в маршрутці і включають касєти з улюбленими піснями...
Страйкйте - це модно..нас почують....але ви хочете знову їздити...як тваринко-оселедці . .то будь-ласка...:rolleyes::baddevil:

Tempika - 25-5-2005 у 14:35

...я думаю, якщо б вони і розширили, і поміняли автопарк, зробили
кондиціонери, їздили ввічливо і акуратно, то ради бога, хай піднімають...
а за трусіння в тарандайці ми і так платимо забагато.

Demyan - 25-5-2005 у 15:05

Згідний зі страйком але згадайте коли був страйк мобілок? тоді брали інтервю коли в той час користувалися мобілками люди почали з себе корчити ділових...мол в мене дєла я не можу від бізнесу....так само і всі стануть тут мол в мене дєла...на мою думку якщо ти крутий бізнесмен то поїдеш таксі, а якщо ні то можна спокійно організувати страйк. Я можу вже і пішки на роботу прийти.

Василь Яворський - 25-5-2005 у 15:20

Щодо страйку цілком згоден - їм вистарчить навіть не цілого дня, а годин пік, юо це основний заробіток. Але: це вдарить тільки по водіях, бо вони повинні здати план, а все решта - їхнє. Тарифами ж керують власники маршрутів. На місці такого власника я б просто залишився б глухим до таких страйків, максимум би відмінив денний план на час страйку, збитки - так але не такі вже й колосальні.
На мою думку, якщо вже таке станеться, що подорожчають маршрутки, вперто ігнорувати це подорожчання - дав гривню і все, водій почне хамити, доведеться хамити у відповідь.

Odarka - 25-5-2005 у 16:29

То тільки дурно нерви собі псувати...той шофер просто викине тебе з маршрутки..і всі псіхувати почнуть......

Василь Яворський - 25-5-2005 у 16:31

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Odarka
То тільки дурно нерви собі псувати...той шофер просто викине тебе з маршрутки..і всі псіхувати почнуть......


То що залишається єдиний перевірений спосіб (доречі незаконний) - блокування доріг?

Ігор Ко - 25-5-2005 у 16:32

Як ми любимо рахувати чужі гроші... хоча щодо пільговиків сказано правильно, їх потрібно відшкодовувати.
не подобається маршрутка - будь-ласка на власне авто, таксі, ровер чи пішки. це ринок - не буде попиту, то й пропозиція зміниться.

Odarka - 25-5-2005 у 16:36

Блокування доріг це круто:))) Це помагає:)))) Чесно....

Василь Яворський - 25-5-2005 у 16:41

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Ко
Як ми любимо рахувати чужі гроші...


В даному випадку якраз свої

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Ко
... хоча щодо пільговиків сказано правильно, їх потрібно відшкодовувати.


Я так не вважаю. Якщо держава може це собі дозволити - прошу дуже. Але не за мій рахунок
Щодо "подобається/неподобається" тут ратше питання з розряду вибору. Таксі не цілком повноцінний замінник маршрутки (в плані вартості), власне авто - розкіш не для всіх, а ровер чи пішки не найоптимальніше. Просто кожен товар має свою ціну. 1 грн за такий сервіс, задорого але не критично дорого, а 1,50 грн - це вже критично дорого.
До речі було б дуже добре почути думки перевізників на цю тему. Але не водіїв, бо вони тільки виконують план, який їм встановили, а власне тих підприємців, котрі продають тим водіям право перевозити. Можливо адміністрація форуму б попрацювала над цим, якщо є така можливість звичайно.

vovka - 26-5-2005 у 00:01

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Ко
Як ми любимо рахувати чужі гроші...

Це не чужі гроші.
Прибутки в них огого і менше на їх місці треба брехати .. Мені зараз на машині в центр і назад в годину пік , одному, на 95 бензині а не на дизелі, і то в дві сторони з Патона і назад обходиться в 3 грн. Не розумію за що здирати в переповненій маршрутці 1.5 грн в одну сторону на таку ж відстань. Це не інакше як бєспрєдєл. Зі всіма податками, зарплатами і т.д. - однозначно прибутки зависокі.. Мені аж смішно коли той Лобода ще й плаче що вони в збиток працюють.. Так нехай не працюють, нехай закриваються - на їх місце прийде ще сто охочих цим зайнятися...
Просто пора навчитися гроші заробляти а не просто їх брати як в нас багато хто любить... :mad:

Василь Яворський - 26-5-2005 у 08:37

Прибутки і збитки це тільки одна сторона справи, але й вона таки досить дратує. Одна справа, коли перевізник не отримує прибутку і працює собі в збиток або коло того, а зовсім інша коли той же перевізник отримує непогані прибутки але намагається усіма доступними методами пролобіювати заонну можливість отримувати надприбутки. Щиро кажучи я не знаю скільки перевізникові вартують папери на право перевезення але знаю точно від водія 95-го маршруту (мій добрий знайомий) план на день з однієї машини більше 200 грн, крім того заправка і ремонт на водію. От і получається 5 машин - 1000 грн, в місяць 30 000 грн і жодних витрат на ремонт чи заправку. Нехай дозвіл на перевезення коштує навіть 5000 грн в місяць (це вже аж дуже багато) все одно прибутки колосальні. І це не рахування чужих грошей, це намагання зрозуміти які такі колосальні збитки несуть перевізники, що мусять підняти плату за проїзд.
Основне, що в цьому піднятті цін неправильне - компенсація проїзду пільговиків. ХОЧ ХТОСЬ ПОЯСНІТЬ МЕНІ ДУРНОМУ ЧОМУ ЦЕ МАЄ РОБИТИСЯ З МОЄЇ КИШЕНІ???!!!

Andreas - 26-5-2005 у 13:11

А чого то всі в маршрутки вчепилися? Хіба не то саме діється з водою, електрикою, зв’язком, квартплатою?

Василь Яворський - 26-5-2005 у 14:10

Згоден, що не тільки з маршрутками подібні проблеми. але маршрутки на сьогодні найболючіша тема.

Ігор Ко - 26-5-2005 у 14:36

Друзі, ще раз повторюю: ви рахуєте чужі гроші. маєте досконалі відомості про амортизацію, затрати на експлуатацію маршруток? може у вас їх є парудесят на маршруті? тож і не розказуйте про прибутковість, збитки і надприбутки.
я наприклад немаю, і тому рахую гроші свої: мені наразі вигідніше і зручніше на роботу їздити власним автом :)
кожен товар коштує рівно стільки, скільки за нього просять і при цьому платять - якщо ціна на проїзд в _маршрутному_ТАКСІ_ не влаштовує, є чимало альтернативних варіантів, деякі з них я перерахував. для чого мусолити одне і теж?

Tempika - 26-5-2005 у 15:40

...ну я працювала головбухом у транспортному підприємстві... рахувала
собівартість і знала всю виручку до копійки разом з приховуваним ліваком...
скажу, що люди звикли до надприбутків, і просто прибутки їх не задовільняють...
замість того щоб поновлювати парк, вони видавлюють з тарандайок
останнє, а потім скаржаться... да мої це гроші, мої, я в рік можу
проїздити гривень 700-800, а так буду платити в півтора рази більше, це
мене прсото вбиває :-((( я ж ризикую життям, коли катаюся на отих
безрамних мерсиках, мені не можна більше 4-х кіло піднімати і труситися
на цих дорогах... :-(( я вже навіть не знаю, як катаються вагітні і
пенсіонери...

Andreas - 26-5-2005 у 16:08

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Tempika
...ну я працювала головбухом у транспортному підприємстві... рахувала
собівартість і знала всю виручку до копійки разом з приховуваним ліваком...
скажу, що люди звикли до надприбутків, і просто прибутки їх не задовільняють...
.


О! Слухайте професионалів!

Цитата:
кожен товар коштує рівно стільки, скільки за нього просять

Помиляєтеся, шановний. Товар коштує стільки, скільки ладен за нього віддати споживач. Але не для монополіста! Тут, вибачте, інші правила діють, точніше, мають діяти.

vovka - 26-5-2005 у 16:20

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Ко
може у вас їх є парудесят на маршруті? тож і не розказуйте про прибутковість, збитки і надприбутки.

А я от маю декілька знайомих "підприємців" з маршрутками.
В них реальні нормальні прибутки. Ніхто в збитку не є.
Тим більше в кожного у львові різні маршрути. Наприклад 31 маршрут короткий - 38 дуже довгий - ціна однакова. Невже 38 збитковий і 31 працює за себе і за того парня ? :) І так по інших маршрутах. Брехня повна. При цьому 31 ще й більше людей перевозить...
До речі Пежо є дешевша машина чим Івеко :) Капіталка мотора в Пежо десь 400 уо, в Івеко 700 . Говорив майстер на станції обслуговування маршруток.

Цитата:

я наприклад немаю, і тому рахую гроші свої: мені наразі вигідніше і зручніше на роботу їздити власним автом :)
кожен товар коштує рівно стільки, скільки за нього просять і при цьому платять - якщо ціна на проїзд в _маршрутному_ТАКСІ_ не влаштовує, є чимало альтернативних варіантів, деякі з них я перерахував. для чого мусолити одне і теж?

Ага, щас... Може і бензин коштує рівно стільки скільки він зараз коштує ? :) Десь тут пробігала аналітична стаття з цього приводу про нас , і Штати. Може і міський телефонний звязок так само коштує свою ціну ? Це монополісти. Так само як громадський транспорт і маршрутки. З ними має розбиратися антимонопольний комітет. В Києві Омельченко з ними нормально розібрався. І маршрутки там схожі не на гроби як в нас, а на маршрутки - і відстані більші, і проїзд до 1.5 грн. При цьому там вищі зарплати, відповідно вищі витрати на ремонт і ще багато чого.. І чомусь їх влаштовує. Ніхто в збитку не є. Дивно чому в такому малому місті як Львів всі збиткові, і при цьому по 3 маршрутки на кв. метр дороги і вічні пробки ? :lol: :rolleyes:

Ігор Ко - 26-5-2005 у 18:45

2 Andreas : якщо вже цитуєте, то ціле речення будь-ласка: "кожен товар коштує рівно стільки, скільки за нього просять і при цьому платять" - три остатніх слова тут аж ніяк не зайві :)

А зміст моїх слів полягає в тім, що _ніц не зміниться, допоки це влаштовує обидві сторони_. тож якщо вас не влаштовує якість маршруток, як наприклад мене - перестаньте ними користуватися. і як тільки набереться критична маса - стан речей зміниться. а навіть як і не зміниться - це вас не хвилюватиме :)

звісно, що краще чекати на доброго дядька Буняка, аби він навів лад з маршрутками, кожному розказав скіко він повинен брати за проїзд, як дотримуватися правил дорожнього руху, бути ввічливим з пасажирами, разом з тим завстидав нафтотрейдерів, добрався до селян і довів що насправді м"ясо повинні віддавати задарма - а що, корова їсть траву, її ростити не треба, по канавах сама росте, тут жеж взагалі супермегаприбутки!... ви досі вірите в казки? я ні. тому і кажу

кожен товар коштує рівно стільки, скільки за нього просять і при цьому платять. доки ви платите - він не подешевшає.

Andreas - 26-5-2005 у 19:38

2Ігор Ко
То не цитата була. Багато разів чув цю фразу, згiдний з висловлюванням – от і написав. Але чув я їі без „...скільки за нього хочуть...”. Я за кіло картоплі хочу мілліон, а дадуть за нього мах 1 гривню. Яку ціну я поставлю, якщо я не цілковитий ідіот? Так ото ж...

І, повторююсь, до монополістів фраза взагалі не має ніякого відношення.

Нормалайзер - 26-5-2005 у 19:41

О, страйк...
Даю чесне слово, що, якщо заявлять ігнор маршруткам - цілий день підвозитиму попутчиків, безкоштовно :) Правда, в легковика не заоселедчиш...

Дмитро Тарасов - 27-5-2005 у 10:18

Страйк для лінивих, тобто тих хто не хоче ходити пішки :)

Платіть за проїзд у маршрутці дрібними монетами. Скількі задоволення від перерахунку 2-3 кг грошей отримає ввечері власник ліцензії на маршрут! :)

Василь Яворський - 27-5-2005 у 10:19

Найбільше мені сподобалася теза "не подобається - не їздіть, тоді все стане на свої місця". По-перше, шановний, у нашому місті не всі (далеко не всі) мають власне авто, альтернативі варіанти я вже також перебирав, не хочі повторбватися. По-друге: нічого на свої місця не стане, українська національна жаба ніколи не дасть нашому відчизняному підприємцеві (до того ж монополістові) заробляти менше ніж він заробляє. І ніхто тут не намагається порахувати чужі гроші. Мені однаково мають перевізники прибутки чи надприбутки до тих пір, поки розцінки не стають такими, що мене грабують (зауважте мене, а не чужого дядю). Я не можу відмовитися від маршруток, бо попри їх мінуси це оптимальний спосіб добратися з дому на роботу і назад. І я немаю до кого піти "альтернативного", таксі це не альтернатива маршрутки - це зовсім інший транспорт, яким я також частенько користуюся але я не встані фінансово це робити постійно. Далі - всі витрати як Ви кажете по амортизації і експлуатації несе не перевізник, а водій, котрий обслуговує цю маршрутку. Він якраз ніяких надприбутків немає, бо мусить здати власнику маршруту 200-250 грн в день, заправити машину і її відремонтувати. Так я не знаю скільки коштує ліцензія і дозвіл на перевезення по маршруту але маю ДУЖЕ великий сумнів що близько 200 грн в день за одну машину. Окрім того, як власник авто, Ви б повинні добре знати скільки в середньому по грошах виходить пальне на один рейс маршрутки, навіть при максимально реальному розході палива.
Але найголовніше у цьому треді це не прибутки/надприбутки, а ситуація з пільговиками. Якщо вже на те пішло, водії більше трьох-чотирьох пільговиків в салон не беруть, нехай за весь рейс їх набереться 10, то невже, щоб компенсувати 10 грн за рейс потрібно піднімати вартість в півтори рази. Я вже не хочу повторювати знову, що це взагалі не привід для підняття цін.

Ігор Ко - 27-5-2005 у 11:37

Василю, саме тому що я є водій, власник авта а також деякою мірою підприємець - я не розумію вашої позиції, більш того - вона для мене дика. хочете дешевих маршруток - купіть їх з десяток, виїдьте на маршрут і якщо вам вдасться зробити їх дешевими, ввічливими і все таке - ми із задоволенням ними користатимемося і навіть друзів запросимо.
але чомусь я не певен, що після того як ви вкладете в авта парудесят кілобаксів (якщо не сотню) то станете таким собі меценатом. бо якщо вже людина вкладає гроші - то хоче з того мати зиск інакше чим годувати сім"ю? :)

Наталка - 27-5-2005 у 11:53

Ігоре, а я трохи вашої позиції не розумію, така логіка на рівні судження "хочете дешевого хліба - купіть собі млин" або "хочете грошей - йдіть брати банк"! Тут більшість із нас деякою мірою підприємці, і якщо ви хочете мені сказати, що досі автоперевізники Львова собі у збиток працювали, то вибачте, але я вам не вірю, а за таку якість послуг перевезення, яку я ві Львові отримала, шкода і 75 коп, та немає ради. А монополісти цим користуються. Не йдеться тут про рахування чужих грошей, ну як ви не розумієте, та й на прибутки перевізників ніхто не зазіхає, але вибачте, одна справа мати зиск, і робити з тим зиском усе, що заманеться - хоч сім’ю утримувати, хоч гарем, хоч пропивати, а інша - заради зиску залазити, по суті, людям у кишеню. Це як мене з майдану Незалежності до вул. Саксаганського (кияни в курсі, а для львів’ян скажу - це десь від великої сили гривень 15) хотіло таксі везти за сорок, бо... ну, думали, вочевидь, що не киянка. Але з маршруткою ситуація інша, і можете не сумніватися, що до цього часу ніхто з перевізників меценатом не був. А якщо ви, Ігоре, вас же цитуючи, "маєте досконалі відомості про амортизацію, затрати на експлуатацію маршруток", то поділіться ними у цій темі. Гадаю, цікаво буде не лише львів’янам. Бо є ще таке поняття, як співвідношення "ціна-якість", і стосується воно не лише товарів, а ще й послуг.

Рост - 27-5-2005 у 12:05

Мені здається, що істна десь посередині. З одного боку тяга до надприбутків серед наших бізнесменів є, як і у всіх інших наших людей, особливо в державі з зовсім нестабільним законодавством - невідомо, який сюрприз чекає тебе через місяць, а гроші вкладені і їх вернути треба (а може це взагалі кредит).
Думаю, що коли б всі вклали _власні_ гроші в якийсь бізнес, зрозуміли б, що це таке.
З другого боку таки якість перевезень не відповідає ціні, яку хочуть отримати підприємці. Дісно доречним є порівняння стану речей в Києві та Львові. Думаю, час заборонити використовувати траспорт, не передбачений для перевезень людей - хочеш займатись цим бізнесом, купуй відповідні автобуси. Нехай вживані - але відповідним чином підготовлені. Бо я дивуюсь, як в таку, як сьогодні, спеку не стається кожного дня десяток-другий серцевих нападів в пасажирів вантажних фургонів без будь-якої вентиляції - це свідчить лише про надзвичану стійкість наших людей.

Адже, Ігорю, це все рівно, якби УСІ виробники меблів почали робити їх з неякісного і невідповідного матеріалу, мотивуючи, що "попит породжує пропозицію" і "кожен товар коштує рівно стільки, скільки за нього просять і при цьому платять". Повинна бути АЛЬТЕРНАТИВА.

Нехай власники НОВИХ і (обов`язково!) призначених лише для перевезення людей автобусів можуть підняти ціну до певного рівня, а всіх власників гробів на колесах по борту - який сервіс, така ціна.

Існує ще такий момент - регуляція ринку. Стихійний ринок, який існує за вовчими законами капіталізму веде до руйнації суспільства і функція держави втрутитись і виставити чіткі рамки поведінки.

Василь Яворський - 27-5-2005 у 13:37

Ігоре, я маю таки добряче відношення до підприємництва, більше того у сфері послуг, тому у тому як надавати послуги щоб ними користалися люди я трохи петраю. Інша справа, що я далеко не монополіст. тому вимушений тримати і якість послуг, і ціни на відповідному рівні, навіть більше: якість в мене ого-го, а от ціни змушений тримати на рівні найнижчих на ринку, бо наразі бізнес не конче великий. Тому я прекрасно розумію перевізників. Але хто сказав, що автомобіль "Мерседес" нехай БУ, нехай напіввантажний, нехай напіврозбитий повинен окупитися за рік-два? Перевізники користуються одним - вони монополісти, альтернативи не існує, тому й женуть ціни все в гору і вгору. Невже в Києві (де доречі маршрути дорожчі і довші, і альтернативи більше, і ремонт авто обходиться дорожче, і т. д.) маршрутки привели до людського вигляду (знову ж таки не безплатно) і ніхто не збирається ломити ціну 1,50 грн. Невже там це вигідно, а в нас невигідно?

Ігор Ко - 27-5-2005 у 13:40

Наталю, якби я мав ті відомості - обов"язково поділився-б. але я їх не маю, знаю тільки те що їзда власним автом обходиться втричі дорожче за маршрутку (початковим вкладенням нехтуємо). але водночас і вдвічі швидше, безумовно комфортніше і саме тоді, коли мені треба :)

З меблями Росте якраз все дуже просто - чимало меблевих гігантів совіцького періоду (якщо таки не всі, принаймні я не знаю жодного який зараз зберігся) вимерло як тії мамонти - і саме через неякісні матеріали та низьку культуру праці. і дійсно, чого шурупи вкручувати, якщо їх можна забити молотком і при цьому меблі купують? :)

тут так і проситься аналогія: для чого купувати нові авта і школити водіїв, якщо і ці прекрасно приносять прибуток? і нічого не зміниться, поки кожен з нас не замислиться, а чи не варто хоча-б пропустити цю маршрутку і поїхати наступною, томущо ця має жахливий технічний стан / водій нахаба / палить просто в кабіні чи ще щось, що не подобається мені особисто? і звісно що варто робити тим водіям зауваження, скаржитись на них власникові а на власника - в управу. мо" й дійсно колись дочекаємо охайних авт, чемних шоферів і дешевий проїзд?

Рост - 27-5-2005 у 14:04

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ігор Ко
З меблями Росте якраз все дуже просто - чимало меблевих гігантів совіцького періоду (якщо таки не всі, принаймні я не знаю жодного який зараз зберігся) вимерло як тії мамонти - і саме через неякісні матеріали та низьку культуру праці. і дійсно, чого шурупи вкручувати, якщо їх можна забити молотком і при цьому меблі купують? :)


Недоречно. Тоді розглядаємо ті роки, коли вони, оті меблеві гіганти, як і теперішні перевізники, були, фактично, монополістами (тобто, це не зовсім точно - монополістами, скоріше - у змові, свій до свого по своє). От тоді була така ситуація, як зараз з перевезеннями. І всі купували ті меблі, бо меблі треба, а АЛЬТЕРНАТИВИ нема.
Змінилося все, коли прийшла ота альтернатива, коли почалась ЗДОРОВА конкуренція. Тут теж повинна бути конкуренція - визначений державними органами (гарантом народу) рівнь сервісу, тендер для отримання права його надавати.
Інша справа, що держава повинна зі свого боку виконувати взяті на себе зобов`язання, а якщо ні, то дозволити не виконувати зобов`язання перевізникам. Це я про пільговиків.
А взагалі - риба гниє з голови і проблема тут починається саме в корумпованих державних органах, які найбільше жирують на власному народі. І найгірше - навіть найкраща нова влада не зможе тут одразу навести порядок, бо єдиний вихід - просто взяти всіх тих хабарників і до стінки. Інакше від корита їх не віддереш, воно ж з цього живе, і добре живе!

Andreas - 27-5-2005 у 23:48

2 Ігор Ко
Взагалі-то я згоден з Вашою думкою про основні принципи ціноутворення. В теорії виглядає все дуже добре. Але є маленьке питання. У Львові є декілька фірм – перевізників з „маршрутками”. Напевно, всі мають різну собівартість перевезень – в когось більший офіс, в когось менший, зарплата персоналу різна, вартість обслуговування машин і т.д. Чому ж тоді вартість проїзду у всіх однакова?

Ігор Ко - 30-5-2005 у 10:50

Вартість проїзду не просто однакова, а гранична. ті парканадцять фірм пепреважно не перетинаються на маршрутах - отже конкуренції як такої насправді немає. :)

Василь Яворський - 30-5-2005 у 11:05

Власне у цьому і є проблема - немає конкуренції. Але у такій сфері як громадський транспорт конкуренція може бути тільки "на старті", тобто у процесі отримування дозволу. Хто зможе запропонувати найнижчі націнки, а звідси і найнижчі ціни - той має більше шансів отримати дозвіл. А вже кінцева ціна повинна бути у всіх однакова і узгодженна з органами влади. Щодо офісу і персоналу, то умовнопостійні витрати суттєво зменшуються з ростом обороту, тобто більше маршруток - менші втрати на офіс і персонал.
І взагалі, при сьогоднішньому стані справ перевізникам не конче мати великих приміщень і багато персоналу. Достатньо однієї кімнати і прихідного бухгалтера, хоча я можу і помилятися.

Andreas - 30-5-2005 у 13:36

Цитата:
Вартість проїзду не просто однакова, а гранична. ті парканадцять фірм пепреважно не перетинаються на маршрутах - отже конкуренції як такої насправді немає. :)


Гранична? А границя та верхня чи нижня? Не можна більше брати, чи не можна менше брати? І чому ціна аж ніяк від відстані маршруту не залежить? І хто її рахував, цю границю?

vovka - 11-2-2013 у 23:19

читав що у німців в Берліні вартість проїзду 2.4-3.10 євро залежно від зони (причому з пересадками на протязі 2 годин на будь який транспорт - метро, трамвай, автобус).
денний анлім шось 6.5 євро.
тут детальніше http://wikitravel.org/ru/%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%B8%D0%BD#.D0.A...

і мінімальна зарплата німця в середньому 7.50 євро. тобто 1440 на місяць.

а в нас мінімалка 1200 грн і проїзд 2 грн. ну десь та сама пропорція.
але рівень сервісу, графік, взагалі ж нема що рівняти.. мовчу про абонементи і знижки при купівлі кількох білетів. в нас на маршрутки будь які знижки в принципі відсутні. і ще й трансферний квиток десь заглох..

чому в нас нема абонементу і знижок на маршрутку ? чому не видають білетів ?

короче вміють тільки нити як все погано з року в рік ( http://city-adm.lviv.ua/portal-news/society/transport/209125-o-koza... - он вже GPS і wifi сильно на здоровя впливають.. а то трамваї.. а що буде коли візьмуться за маршрутки :)) ) , а толку недуже.
IMHO.

Про транспорт у Німеччині загалом:
http://texty.org.ua/pg/article/editorial/read/43133/U_nimeckyj_mist...


Олена Генералова - 11-2-2013 у 23:29

То скільки тепер вони "запросять"? 2,50-3,00 грн?
Вже давно не їздила маршрутками.

Юрій Сєров - 12-2-2013 у 01:09

Хочуть 3, але Садовий розродиться гнівними статтями і інтерв'ю, по-тихому сторгує на 2.50 і пасажири будуть раденькі, а рейтинг Садового зросте. Паралельно нам знову порозповідають про нові гарні автобуси, акуратно вбраних, культурних водіїв, дотримання графіку руху і всі будуть щасливі, бо як відомо "дурень думкою багатіє" :)

Міська влада банально могла б ввести процедуру продажу квитків (як для електротранспорту) у кіосках і водії, напр, могли б збирати квитки, а потім квитки вимінювались би на гроші - і це вже би був хоч мінімальний облік перевезень.
Бо наразі перевізники стверджують, що один автобус за день перевозить лише 400 людей. Думаю, це принаймні удвічі занижене число.


Юрій Сєров - 28-5-2013 у 21:05

12 червня 2013року о 16.00 в каб.202 відбудуться громадські слухання щодо якості послуг, культури перевезення та можливості перегляду діючого тарифу на перевезення пасажирів в громадському транспорті м. Львова.

Повний текст на сайті Львівської міської ради: http://city-adm.lviv.ua/lmr-news/public-hearings/211407-hromadski-s...

Юрій Сєров - 28-3-2014 у 12:05

Скільки пам'ятаю маршрутки, стільки часу вартість проїзду піднімається за умови "покращення сервісу, дотримання графіку, нових автобусів", а в результаті все залишається як було, тільки ціна змінюється.

З кінця квітня будемо платити 3 грн.

Цитата:

У Львові таки піднімуть вартість проїзду у маршрутках до 3 грн

27 березня відбулось громадське слухання проекту рішення виконавчого комітету «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів у міському автомобільному транспорті». Отож, найближчим часом слід очікувати здорожчання проїзду у маршрутках до трьох грн.

Про це повідомив кореспондент IA ZIK.

Під час слухань, які бурхливо тривали кілька годин, перевізники вимагали негайного підняття тарифів – вже з 1 квітня. У свою чергу багато львів’ян зазначали, що не проти платити три грн за проїзд, однак перевізники мусять виконати елементарні вимоги – дотримуватися ПДР та графіків руху, дбати про чистоту автобусів та охайність водіїв.

За словами в.о. начальника управління транспорту і зв’язку Олега Вілюри, відповідно до законодавства, проект рішення про підвищення тарифів може бути затверджений на засіданні виконкому не раніше, ніж через 30 днів з моменту оголошення проекту рішення, тобто не раніше 27 квітня.

«Тариф три гривні не дозволить закупити нові транспортні засоби, але дасть можливість покращити якість надання послуг перевезення», – зазначив голова ЛОО «Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників» Іван Велійка.

У свою чергу голова комісії інженерного господарства, транспорту та зв’язку ЛМР Іван Гринда наголосив, що перевізники мають реагувати на вимоги мешканців. Він пояснив, що від моменту попереднього підняття тарифів, коли львів’яни вимагали від перевізників дотримання графіків руху, чистоти автобусів, боролися з курінням водіїв у салонах – досі нічого не змінилося.

«Керівники підприємств, наведіть порядок. Це елементарні речі», – наголосив Гринда.

Голова комісії також повідомив, що торік львівські перевізники отримали 5 млн грн з міського бюджету на компенсації за перевезення пільговиків, на 2014 рік передбачено у бюджеті 10 млн грн на ці потреби.