Форум Рідного Міста

Вони полюють на Вас

Володимир Горак - 3-6-2005 у 17:38

Доброго дня. Тема трохи страшнувата, але і ви не з лякливих.
Короткий опус про посередників на ринку праці.
Так приємно за горнятком кави сказати "робота не вовк в ліс не втече" Але інколи приходить пора злізати з теплої печі і шукати більш оплатнішу, цікавішу, престижнішу, халявнішу, інтернетнішу... роботу. Тут вибір приблизно такий: знайомі (свій до свого), кадрові агентства, центри зайнятості, інтернет, газетні оголошення. Якщо про знайомих, і оголошення нічого сказати, у кожного своє, то про кадрові агентства і інтернет можна говорити трохи довше ніж дозволяє етикет форума.
Взагалі того виду кадрових агентств є два:
Такі в яких платимо ми гречкосії і такі яким платять капіталісти (себто підприємці). Перші мають популярність через велику кількість вакансій і, якщо повезе, чуйне ставлення до вашої ситуації. Платите ж ви. Небагато але 25-30% своєї першої кровної віддасте. Другі літають вище і полюють в основному на ТОПів, адмінперсонал, інколи на особливо рідкісні спеціальності типу "висушувач мяти на відкритому повітрі у Львові", і сейлзів (це ті що пісок в пустелі продати можуть), власне живуть вони з того що їм заплатять за такого супермена (вумен). Тому дивіться куди вам. Підете направо отримаєте 10-20 пропозицій роботи від вантажника до адміністратора торгового залу за тиждень (це у тих де ви платите), а підете наліво - теж отримаєте. Вас під лупою розглянуть (точніше ваше резюме) і якщо ви "те що треба" запросять на 3-рівневу співбесіду із замовником. Не завжди так складно, але десь так.
В інтернеті все простіше, але доведеться політати по сайтах багатох компаній, який вони персонал потребують. Або зайти на сайти що такі пропозиції колекціонують. Ну наприклад мій сайт теж це вміє http://www.renome.ridne.net. Є шанс побачити цікаву пропозицію без посередників, гарячу мов з плити, себто зі столу власника компанії, залишити резюме.
В будь-якому випадку якщо ви надумали шукати роботу,я за Вас радий. Погода зараз добра, прогуляєтесь Львовом, з людьми поспілкуєтесь, себе покаже до мене можливо зайдете на сайт.
Успіхів всім.

Tempika - 3-6-2005 у 19:10

...з роботою дизайнером у Львові тепер якось не того...
а може, мене розбестила телеробота, і я вже не можу за копійки пахати...
але кілька моїх знайомих фірм розформувалися з початку цього року, і це
нехороша тенденція :-((... можу сказати відверто, ніхто на дизайнера
тепер не полює... засмітили ринок праці вчорашніми студентами з знанням
корелу і фотошопу, ех... відповідно впав рівень дизайну... таке враження,
що замовники шукають добрий дизайн лише у києві... ми втратили
авторитет.

vovka - 3-6-2005 у 20:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Tempika
засмітили ринок праці вчорашніми студентами з знанням
корелу і фотошопу, ех... відповідно впав рівень дизайну...

Студенти - вони різні є.. Є цілком нормальні дизайнери яким і невисока зарплата для початку підійде і малюють вони гарно. Щоправда таких мало, і довго вони на невисокій зарплаті не затримуються :)
А от про "пахати за копійки" то правда.
Саме головне, що роботодавці хочуть щось робити, вкладають гроші у все що треба і нетреба в мому відділі, окрім зарплати працівниками, і при цьому говорять які ми порібні і без нас то не обійдеться :D Наївні. Може ми то і потрібні, тільки чи от вони нам потрібні - то питання .

Десь я читав таку гіпотезу, що якщо працівник здатен самостійно заробити більше чим 10% від зарплати, треба з роботи звільнятися :) В мене вже поза 100%. Якби то тяжко не було, з психологічної точки зору, але напевно таки вже ПОРА. А то навіть смішно виходить...

По назві топіка я щось подумав що тут про податкову буде йти розмова :) Щось вона мені ввижатися вже стала - треба міняти рід діяльності :D

Володимир Горак - 4-6-2005 у 09:53

Tempika. Може воно і так про ріень оплати дизайнерам, за моїми даними зараз в середньому їх оцінюють (480-750гр.) Але як і в будь-якій діяльності ціна від імені і популярності залежить. Просто звикли наші замовники у Львові прогинати замовлення, від браку естетичного смаку, от і крутяться як би то і не гірше ніж в сусіда, а оплатити як прожитковий мінімум. Вихід є - створіть собі бренд десь так на тисяч 5 гр., (портфоліо відповідне, сайт цікавий, портфель замовлень визначіть не нижче.... і на ви пошепки... ) І куди ж вони дінуться.

Про самостійну справу цікаво Юра Мороз пише (якщо когось зацікавить дам посилання). Мені, наприклад подобається робити улюблену справу, а от семінари по "питаннях охорони підприємницької діяльності від перевіряючих органів" не люблю, хай цим мій партнер (бос, .....) займається, у нього розкид пальців на правій руці більший ніж у мене.
А втім все тече, все міняється.

Tempika - 4-6-2005 у 10:45

...дизайнерський бренд :-)))) ви знаєте, хоча б один такий бренд у
Львові?... просто цікаво... у мене був і сайт, і портфоліо, але вони не
діють на львівських клієнтів... на все одна відповідь: а мені там-то і там-то
зроблять дешевше.... і жодні імена на них не діють.

Tempika - 4-6-2005 у 10:51

...та якщо вже навіть такий потужний клієнт, як ЕРГО, перебивається
дизайном на зразок: http://www.lviv.uar.net/~ququshka/haha/hohma.gif ...
то що вже говорити про інших... я давно хочу зібрати колекцію сучасних
львівських вивісок, деякі з них просто унікальні :-)) ... ну і що поробиш,
дешево є дешево, як не крути.

Рост - 6-6-2005 у 07:59

Тенденція, про яку каже Таня є, і далеко не тільки в дизайнерській сфері. Оце львівське "а за рогом дешевше"... Найсмішніше, що (буду говорити про свою сферу) воно гірше за якістю, замовлення виконуються з порушенням усіх мислимих і немислимих технологій (само собою, хто ж за дешево буде сумлінно до роботи ставитись). Але все рівно, люди їдуть, де дешевше, а потім нарікають, що щось воно хрипить, нормальної віддачі нема та й вигляд міг би бути кращим... А може просто люди підсвідомо шукають, де їм зроблять гірше, щоб потім можна було на щось нарікати?
Надіюся лише на нормальний середній клас, який уже розпочав у нас теж формуватися. Аби тільки з голоду не померти, поки він нарешті доформується :)

Володимир Горак - 6-6-2005 у 11:18

Дизайнерського бренду не знаю поки що жодного:),чому б не зробити першого?
А за що насправді плотять замовники?.
Наприклад, вартісь розміщення реклами в "Бізнесі" на крейдованому папері висока(від 400 у.о.), плотять за неї? - плотять і ще чергу на місяць встановлюють, за фіксоване місце доплочують. А журнал "Сад і город" має проблему з клієнтами на розміщення реклами.
Плотять за результат отримний замовником гарантований (товар, річ ), або можливий (інтелектуальний продукт, реклама, консультація, інш.). Чомусь так получається, що "Бізнес" результат від вкладень може пропонувати дорожчий ніж "Сад і город".
Фішка в не в тому що нема грошей для оплати, проблема в тому що замовник не розуміє вигоди. Ми це знаємо, які ми класні послуги (роботу, інш.) робимо. а він не розуміє - і все тут. І починає ходити кругами не розуміючи що він купує. В голові проблема.
Цікаво спостерігати як купують (приймають на роботу) керівників підрозділів. Сидять власники і слухають його, резюме одним оком переглядають. Розкид зарплати 250-400 у.о. Якщо претенденту вдається за 5 хвилин "зробити кейс" (переконати, що без нього(неї) їхнє підприємство просто розвалиться), далі розмова йтиме про деталі і карєрний ріст, зарплата оголошується зрозуміло ближча до 400, а не переконає - капець йому, мало того що його розкатають тупими запитаннями, якщо його і приймуть на цю посаду то оклад - 150 на випробовувальний термін, а потім за особливі заслуги ще 100(через рік),але це рідко буває щоб прийняли, хіба якщо людина підходить і їй робота вкрай потрібна. Переважно одна з сторін відмовляється.
Я ж і кажу проблема в голові.

Tempika - 6-6-2005 у 11:54

...платять за РОЗМІЩЕННЯ реклами, а не за дизайн...
платять за ДРУК упаковки, а не за дизайн...
платять за ПІДТРИМКУ веб-сайту, а знову ж не за дизайн..
щоб заманити клієнта, дизайн пропонується взагалі БЕЗКОШТОВНО!

..як я можу конкурувати з тим, що робиться взагалі безплатно, який сенс
створювати бренд?

...ми зовсім не про те говоримо, і, мабуть, не розуміємо один одного.

...дизайн є дуже специфічним товаром, і якщо людина просто не бачить
його якості, то робити тут нічого... мабуть має бути елементарне
відчуття прекрасного... всі розмови про цільову аудиторію, вплив
кольору на щось там, – це намагання продати не завжди якісний дизайн.
...зараз маємо купу аляповатого, яскравого товару на поличках, де
аляповатість і яскравість різних товарів губляться одне на одному, і що
тут будеш робити?

Andreas - 6-6-2005 у 12:57

...дизайн є дуже специфічним товаром, і якщо людина просто не бачить його якості, то робити тут нічого..

Правильно! Їдьте в Німеччину, тут дизайн – товар, як товар, продасте за милу душу! Випустила, припустимо, фірма авто хреновате, але дизайн – обалдєть. І що Ви думаєте? Купують! А дізайнерші – премію!

Володимир Горак - 6-6-2005 у 13:27

Будь-яка діяльність - продукт. Тільки його вартість різна.
Мені цікаво коли людина, справжній фахівець, займається тим що для неї цікаво, іншим потрібно, а їй вигідно (читай прибутково).
Навіщо займатися тим, що незадовільняє?
Змініть роботу, або змініть її вартість і нема проблеми?
Думаю, що результатом такого спілкування повинна бути ідея, як створити кращі стосунки із замовником, (без різниці хто він). А в результаті всі рішення крутитимуться навколо питаннь:
що і для кого я роблю?
що в цьому важливого?
як мені коштувати більше?
це мені цікаво?
... ми про це говоримо?

Tempika - 6-6-2005 у 14:22

...я люблю свою роботу і не хочу її міняти... мабуть, прийдеться лишати
львів і їхати туди, де мене потребуватимуть... поки що працюю
віддалено... чекати, поки у львові зміниться ситуація з дизайном (а вона
зміниться колись), не мою змоги... я не хочу ПРОДАВАТИСЯ, я не хочу
КОШТУВАТИ, я просто хочу добре робити свою справу, бути у ній
фахівцем, і рано чи пізно мені світ віддячиться :-))) я вже працювала
заради грошей на нелюбимій роботі, в цьому нема жодного сенсу...

на продовження теми: як дизайнер я не повинна вміти себе продавати,
це робота інших, хто є в цьому професіоналами... повірте мені, якщо
дизайнер фахівець, то йому є про що думати, і є що робити, окрім того,
щоб думати, як вдовільнити клієнта... це справа менеджера.

Яндрух - 6-6-2005 у 14:38

Мені здається, пані Темпіко, шо Ви тут себе вже так розрекламували, що Вас роботодавці мають з руками-і-ногами виривати...
... і дизайн... і дизайнер... :wow:
(І знов по сто раз одне й те саме і одне й те саме... :rolleyes:

Tempika - 6-6-2005 у 14:56

... а чого мене рвати, я їм не по кишені :-)

Яндрух - 6-6-2005 у 15:03

... і шо Ви тут, у тому зацофаному Львові, робите?.. :wow:
На Вас, любонько, столиця чекає!

Tempika - 6-6-2005 у 15:18

... у мене є причини нікуди поки що зі львова не їхати.

Володимир Горак - 6-6-2005 у 16:07

Куди ж це нас заносить в розмові:)
Звичайно що Всі Ми прекрасні фахівці, і в кожного своя робота. І виграш від професіоналізму кожного - задоволення і прибуток. А тема спочатку була про те, що Ми такі особливі і неповторні, майстерні і надзвичайні необхідні тим, хто Нас ще не знає, і без Нас вдовільняється посередніми роботами. А на ринку є способи про свою цінність говорити, одним з яких і є форум (я наприклад асоціуватиму нік Темпіка з професійним дизайнером, з високими амбіціями і гнучкістю в підході до, на перший погляд, простих запитань):)
Спокійного всім закінчення понеділка.