Форум Рідного Міста

Безпека транспорту

Павло Жежнич - 3-1-2003 у 18:04

2 січня у чтвер в центрі Львова згоріла маршрутка №29A. Причиною ніби стало коротке замикання.

vovka - 4-1-2003 у 16:13

Жах!
Якщо врахувати що зовсім недавно згоріла 71 маршрутка біля податкової, то страшно в них сідати. Причому якийсь збіг - горять самі Пежо.
І як, є потерпілі, бо я про це не чув абсолютно нічого ?

Пежо я к на мене найбільш зручні серед всіх маршруток , а то про мерседеси таке важко сказати.. А от щодо надійності, то... Н-да.. Навіть не знаю.. Їх хто небудь провіряє, перед тим як випустити на лінію ?

p.s. Тьфу-тьфу , поки що нічого надзвичайного не траплялося з тими пижиками в яких їжджу я...

Nazar - 4-1-2003 у 16:48

Може не по темі, але мені важко позитивно відізватись про зручність "Пежо" - їдеш із зігнутою головою, а присісти совість не дозволяє.

А мерседеси, враховуючи їх ціну (БУ мерс, перероблений із грузового в Луцьку коштує в залежності від ціни салону від 5000 до 7000 у.о.) найбільш оптимальний транспорт на наші дороги.
НАвіть вживана машина ламається значно менше за вищезгадані.
Хоча мерси (ті шо перероблені) самі незручні в салонах - ноги не влазять, але дітей перевозити можна.:D
І як їм дають жовті номера?
А якщо про зручність - мені подобається Івеко заводського салону (не переробленого):cool:

vovka - 4-1-2003 у 18:38

Цитата:

А мерседеси, враховуючи їх ціну (БУ мерс, перероблений із грузового в Луцьку коштує в залежності від ціни салону від 5000 до 7000 у.о.) найбільш оптимальний транспорт на наші дороги

Чесно кажучи, це проблеми перевізників , де і по якій ціні знайти автобуси.. Я висловився з точки зору пасажира, який платить певну кількість грошей і хоче їхати з комфортом, а не так щоб голова була десь між колінами :)
В Пежо сидіти зручно, а мерсюках дійсно, хіба дітей перевозити, так як ніг немає де вмістити..

Цитата:

НАвіть вживана машина ламається значно менше за вищезгадані.

Та й мерсюки більш потужні.. Це відчувається зразу.. Та й їдуть тихіше..Одним словом, для водія мерси є набагато кращими ніж пижики.. Мерс він і Африці мерс.
Але в разі чого, потрібно добиратися до передніх дверей, так як вікна маленькі, при пожежі і не вилізеш..

Цитата:

А якщо про зручність - мені подобається Івеко заводського салону (не переробленого)

Так крісла там зручні.. Питань нема.. Але чомусь Івеко стало зараз дуже мало.. Може я не тими пижиками їжджу, але мені здається що на початку маршруткобуму їх було набагато більше.. А потім почали масово зявлятися мерседеси..

А от ці Бички - це щось страшне.. Ну куда Зіл взявся робити пасажирські автобуси... Там трясе як в грузовику в кузові.. Особливо на задніх сидіннях..


Зараз на 23 маршруті їздять мерси, але більші.. Вищі і просторіші.. А десь недавно на цьому маршруті їздили Богдани.. Мені дуже сподобалися.. Акуратні, тихенькі, є де ноги протягнути :) Та й по 60 копійок.


p.s. Щодо цін. Мій колєга з яким колись разом працювали, пішов працювати на маршрутку.. Купив цього самого незручного мерсюка і їздить.. Каже до 1000 грн. чистими в місяць виходить... За 2-3 роки авто повністю окупиться..

p.p.s. Щойно прочитав в газеті про 29а маршрутку.. Кажуть що ніхто не постраждав.. І сталося коротке замикання.. Згоріло через 7 хвилин дотла.. Десь в районі вулиць Медової Печери та Пасічної.

Роман Голощук - 4-1-2003 у 22:27

Як на мене, якщо дозволяє час та дистанція, то краще ходити пішки. Це і безпечніше і корисніше для здоров'я. Правда, ніхто не застрахований від того, що маршрутка сама може наїхати на пішохода :(

Nazar - 5-1-2003 у 10:22

А якщо згадувати "шедеври" російського автомобілебудування, то в нас ще повзають Газелі - ото справжня зарядка для йоги: трясе як добрий масажер, голова між ногами, гудить, люди один в одгного на колінах....

Дійсно пішки ходити приємніше...

Андрій Пелещишин - 5-1-2003 у 11:28

Щодо маршруток. Усе, що ви кажете - можна піднести до квадрату у випадку, якщо маршрутка їздить не по Львову, а десь до райцентра.
Нещодавно на маршрутці їздив до Стрия. Здохнути (перепрошую) можна! Тіснява, відстань між сидіннями така, що хіба 12 літній китаєць нормально сидіти може, трясе і тп. І швидше ніж на нормальній електричці не вийшло.
Не раджу без потреби їздити на маршрутці в райони, тим більше що тепер почали зявлятися дуже непогані вагони електичок (принаймні на Стрийському напрямку)

Ярема - 8-1-2003 у 12:03

Найзручнішішою маршруткою в місті як на мене є мікроавтобус Богдан, що на маршруті №28

Семен - 8-1-2003 у 13:22

А по-моему Пыжик безусловно лучший на львовских маршрутах в своем классе. Есть приточная вентиляция. Все окна открываются. Пол из-за переднеприводности утоплен и можно стоять... наблюдая не только за карманниками, но и за улицами... Другое дело, что на улицах остались одни ветераны - всем пыжикам уже минимум по три-четыре года, если не больше...
Мерс хорошая машина, но эта "скотовозка" предназначена не для перевозки пассажиров. Пол салона вообще не оборудованы сиденьями, вентиляции ноль, линолиум на полу скользит. Окна не открываются. Только в конце прошлого лета стали устанавливать самопальные люки, которые пока едешь ещё обдувают. Как стоишь паришься... Приезжий немец в прошлом году сказал:" Вы бы ещё комбайны переоборудовали и на улицы выпустили!" И это несмотря на немецкий патриотизм...
Ивеко - неплохая машина в зимний период и только когда сидишь. Летом же - вентиляции нет, паришься как в сауне. Окна не открываются. Приточной вентиляции нет. Если стоишь, то постоянно спрашиваешь соседей по несчастью:" А где мы?"...
Русско-украинское чудо "Газель" напоминает худший вариант Ивеко с одним отличием - там вообще невозможно стоять, хотя некоторые и умудряются...
Автобус Богдан выше классом и по вместимости и по размеру. И что приятно, что кормит он не только немецких фермеров и мелких лавочников, сдающих свои поддержанные "скотовозки", но и наших сограждан, сумевших в непростое время, выпустить столь нужную для потребителя технику...
И вообще удивляет, какой дурак (иного слова не подберу) даёт разрешение на эксплуатацию в качестве пассажирского транспорта машин, которые сам производитель для этой роли не предназначал и не сертифицировал? И как их страхуют наши доблестные страховщики? И это при том, что в городе простаивает большой автобусный завод и когда-то даже был единственный в бывшем союзе институт автобусосроения...
Да, был в прошлом году(весной) в Одессе. И сразу зауважал одесситов. Молодцы! Никто не зайдет в маршрутку, если нет свободных сидячих мест. Ждут следующую...
Согласен, ногами ходить лучше. Тем более что город Львов очень компактен. С Пасечной до Топольной 40-60 минут пёха

Андрій Пелещишин - 8-1-2003 у 13:28

Семене, ще раз дуже прошу - ознайомтеся зі змінами у правилах.


Дякую.

vovka - 8-1-2003 у 15:46

Цитата:
Першим відправив користувач Семен
Да, был в прошлом году(весной) в Одессе. И сразу зауважал одесситов. Молодцы! Никто не зайдет в маршрутку, если нет свободных сидячих мест. Ждут следующую...

Н-да.. Є за що поважати. Я особисто коли в маршрутці багато стоячих, в неї не пхаюся.. Краще почекаю або напівпорожню альтернативу, або тролейбуса. . Так як вважаю що краще їхати за 30 коп в тролейбусі стоячи, чим за 80 буквою "Г" в маршрутці.. Особливо в газелях..
В нас на кінцевих теж щось подібне як в Одесі.. Народ не спішить їхати стоячи..

А взагалі то пару раз ходив в політех пішки.. Там десь 4 км.. 30-40 хвилин, майже як тролейбус :)

Ну, може в кого Поступу нема, чи пошта далеко...

Nazar - 9-1-2003 у 14:57

Горіла сосна, палала

З преси: "2 січня о 15.40 у Львові на вул. Пасічна, 68 в салоні маршрутного таксі № 29-А (мікроавтобус марки "Пежо-Корман", власник ТзОВ "Фіакр") виникла пожежа. О 15.50 год. силами одного чергового пожежного відділення м. Львова пожежа була ліквідована. Внаслідок впевнених дій водія мікроавтобуса пасажири своєчасно покинули його салон і не отримали ніяких пошкоджень. Причина пожежі встановлюється".

Гарна нагода, аби кілька слів сказати за тоті наші гроби, що їх називають маршрутками. Напередодні нових подорожчань за проїзд, я би попросив наш коханий магістрат перевірити умови, в яких перевозяться люди. Най би наші депутати, котрих я в маршрутках нігди не виджу, спробували вигідно всістися на тих сидженнях. Бо там ані вдвох не годен ся вмістити, бо півдупи звисає, ані коліна не втулиш, а мусиш їх або розчепірювати, або під себе згинати, ані настояка ся не випростуєш, бо ті голова в стелю бемкає. Та до того ще й настояка нарід ніц не видит, де го, до хулєри, везуть, і мусить щоразу присідати, аби глипнути в шибу, а при тім задком друлєє сусідів, а ті ся нервуют і з того самий рейвах.

То я би пропонував, аби вартість за проїзд була відповідною до умов, у яких мордуються львів'яни. Бо як-єм сів на півдупи, то на півдупи і заплатив, нє? А то платиш за цілу, а друга половина ті ся теліпає за ті самі гроші.

Юзьо Обсерватор (без згоди з вищенаведеним паном) , Поступ, Львівські обсервації.

Яндрух - 20-2-2003 у 17:06

Так, той "Богдан" майже ідеальний. Недарма львівські панюсі так його облюбували: завжди вранці можна зустрітися поглядом з чарівним обличчям і подумки пофліртувати (?!).
Виходить, що "Пежо" та "Івеко" позбуваються такого розряду (всередині вони, дійсно, страшні).

Користувач Олесь - 20-2-2003 у 17:49

Проблема не тільки в тому, що відчувають пасажири маршруток, але що відчувають інші водії. Наприклад, маршрутки дуже люблять обганяти, а тоді підрізати і зупинятися.:mad: Або рушати з увімкненим правим поворотом, в той час, коли маршрутку об'їжджають інші авта.
А ще пару років тому місцями у Львові намалювали дійсно порядну розмітку (трохи недомалювали, видко фарбу економили, але то не біда) - особливо для проїзду перехресть - ну там різні штучки, як то окремий ряд для повороту наліво, або як кілька рядів сходяться з різних напрямків. Але прикро, що багато водіїв очевидно нічого не розуміли в тій розмітці - їхали через перехрестя, як через поле (як казав колись мій інструктор в автошколі - "як по Будапешті";):lol:

Яндрух - 21-2-2003 у 17:14

Транспортний порядок в місті буде лише тоді, коли воно (місто - міська влада) буде повністю контролювати міський транспорт.
В Куйбіди на початку своєї мерської каденції не було нічого іншого, як залучити до перевезення пасажирів "приватників": проблему було вирішено кількісно.
Справа лише в малому: навчити тих шоферюг елементарних правил перевезення пасажирів. Тобто вирішити якісну проблему.
Ну-ну, подивимось...

Captivitas - 18-3-2004 у 17:46

Сталося! :mad:
Рішенням міськвиконкому прибирають трамвай з центральної вулиці нашого міста (12 зупинок).
Це обгрунтовується метою зменшення ДТП з участю пасажирів трамваю.
А те, що більше 40 років трамвай прикрашав місто нікого не турбує :(

Олексій Мачехін - 18-3-2004 у 17:54

Не турбуйтесь, пане. В Києві теж багато чого міняється. Ще за СРСР прибрали мій улюблений трамвайчик №8, а Років 8 тому прибрали і його заміну - №5 та навіть рейки зняли. Але найбільше мене нервувало коли забудували мої улюблені гірки де я малим катався.

З іншого ж боку я живу на місці, де знесли чиюсь рідну хату.

Odarka - 18-3-2004 у 17:55

Як це? АКраще б маршрутнки позабирали..а як тепер-Львів - місто трамваїв...поезія...проза..романи...як?

Олексій Мачехін - 18-3-2004 у 18:05

Львів не завжди був містом трамваїв.
А пан писав взагалі ніби про Запоріжжя.