Форум Рідного Міста

Музична Енциклопедія

airra - 30-8-2005 у 10:51

Вітаю меломанів, колекціонерів та просто тих кому небайдужа музика у всіх її проявах.
Деякий час назад, колектив однодумців музичних журналістів і оглядачів взяличя по суті за титанічну і невдячну працю по створенню довідника "Хто є хто у сучасній музиці..."
В основу покладена інформація із особистих архвів і фонотек, а також усе із даної тематики знайденої у безкрайніх просторах Інтернету.
На сьогоднішній день триває робота над тими виконавцями котрі починаються з літери "А". Наразі це 55 виконавців, 274 альбоми, 2574 композиції, 11,4 Гб Мп3 (поміщається на 3 DVD).
У якості бази і оболонки використано професійний музичний каталогізатор Helium Music Manager 2005. У базі присутня інформація про виконавця, фото, дискографія, зображення обкладинок СД. Вивірено багато помилок, присутні тексти пісень та інша корисна інформація.

Хотілося б заповнити ті білі плями які ще присутні. Поспілкуватися із однодумцями, колекціонерами, налагодити обмін.

Отже що увійшло у перші три ДВД томи:

A, A Camp, A Canorous Quintet, A Flock Of Seagulls, A Girl Called Eddy, A Guy

Called Gerald, A Perfect Circle, A+, Aaliyah, Aaron Lee, ABBA, Abdelli, Abdul

Paula, Acceptance, ACDC, Ace Of Base, Adams Bryan, Aeoliah, Aerosmith, AFI,

Afro Celt Sound System, Agathodaimon, A-HA, Air, Al Bano & Romina Power,

Alabama, Alcazar, Allman Brothers Band, Alphawezen, Ambeon, Amerie, Amon

Amarth, Amorphis, Anastacia, Anathema, Ancient Rites, Anouk, Anti-Flag,

Apocalyptica, Apotheosis, Arabesque, Arash, Armik, Art Of Noise The, Artrosis,

Ashes You Leave, Asrai, Astarte, At The Gates, ATB, A-Teens, Audiomatic,

Audioslave, Autunum Tears, Avtanasia.

Усе інше наразі у процесі обробки.

Зацікавлення, зауваження і побажання на мейл - roman[at]airra.net
або в аську 71198539.
З повагою Андрій.

Ігор Баранік - 30-8-2005 у 11:30

Це просто клас, це супер. А яка адреса вашого сайту, де є все це? Чи сайту ще нема?

Галина Лев - 30-8-2005 у 16:45

Ну чому невдячну, вам багато людей за це висловлять подяку.

А щось рідне на нашу букву "А" передбачається?

airra - 31-8-2005 у 09:42

Вітаю усіх!
Сайту ще нема, бо ще не визначилися із концепцією яким він має бути (не в контексті оформлення а наповнення).
Де знаходиться основна коллекція - на рейд масивах. Якщо літера "А" (а вона НЕ найбільша по обєму) займає близько 12 Гб, загальний об"єм можна порахувати самому.
У інтернет із прямим даунлоадом вона не потрапить по кільком причинам.
Для тих кому це цікаво і потрібно - напишіть на пошту чи постукайте в аську, домовимся (занесете чисті болванки на наступний день заберете).
Літера "А" кирилицею безперечно буде, коли саме, на жаль нічого ще сказати не можу, це все робиться у вільний час і не має комерційної мети.
До речі, якщо уважно глянути то на літеру "А" ще залишається неохопленими дуже багато виконавців....
Пропозиції, зауваження, конструктивна критика вітається.

Василь Яворський - 31-8-2005 у 16:01

Супер проект, можу поділитися відеозаписами і нашого рідного і зарубіжних. Маю десь так сотню-другу кліпів і декілька повних концертів.

Ігор Баранік - 1-9-2005 у 10:22

Якщо опублікувати вайт, то він же може і гроші приносити, чи некомерційність це ваша позиція? Я особисто поважаю людей, які роблять таке із щирою душею.

airra - 2-9-2005 у 17:30

За пропозицію щодо відео звичайно дякую, але цей напрямок буду розвивати дещо пізніше. Дай боже із аудіо частиною навести лад.
Некомерційність це дійсно позиція. Кому потрібно буде хоч усю колекцію то умови обміну дуже прості - 1 до одного, або запис нижче по собівартості такої ж послуги у найближчому комп"ютерному клубі.

Ігор Баранік - 4-9-2005 у 11:54

Цілком нормальні умови.

airra - 6-9-2005 у 11:30

Вітаю усіх!
Оскільки мені приходить багато листів, у яких фігурують подібні запитання і теми - прийняв рішення узагальнити і відповісти сюди. Думаю буде цікаво усім.

Як я уже казав оболонкою для Енциклопедії слугує професійний каталогізатор Helium Music Manager 2005. Мені він виявився цікавим перш за все що формат бази зберігання - це .mdb (Access). Окрім того шелл конфігуребельний хмл-ом.

Яка загалом інформація фігурує у базі

-По виконавцю: імя (назва), псевдонім, склад, учасники, країна, адреса сайту, початок\закінчення діяльності, роки діяльності, жанр, біографія, фото, дискографія, посилання на схожих виконавців, вплив, послідовники, виконавці пісень, посилання (типу дивись також).

- Що до конкретного альбому: Обкладинка, рецензія, рейтинг, рік випуску, запису, Видавець (лейбл), Тривалість, жанр. Є перелік треків, наза пісні, артист, рік запису, рейтинг, тривалість, текст.

Які виконавці представлені - різнопланові, по рокам, стилям, країнам і т д... По будь якому критерію організований пошук.

Ігор Баранік - 6-9-2005 у 11:37

2 airra. Треба вам робити сайт, і чим швидше тим краще! От я наприклад не зможу до вас підійти, щоб взяти матер`ял, а так зайшов, і глянув, що мепі потрібно.

airra - 8-9-2005 у 10:26

2 Ігор:
Очевидно і безперечно Ви праві, сайт потрібен. Проте в силу об"єктивних причин ним немає зараз часу займатися. За кілька днів зроблю компромісний варіант - викладу файл бази і саму оболонку. Таким чином можна буде з"ясувати що взагалі є.
Окрім того є аська і мейл і завжди можна спитати напряму.
А от щодо самого контенту, то у загальний доступ колекція викладена не буде по причині її обєму і можливого трафіку. Зрештою кілька ДВД легше так записати ніж грузити канали. Зауважу що не у всіх інтернет халявний щоб тягнути гігабайти.
З повагою, airra.

Ігор Баранік - 8-9-2005 у 11:24

2 airra. Ви в чомусь праві, чекатиму на "оболонку".

Ще моментик відносно сайту

Юрій Карпенко - 8-9-2005 у 15:26

Існує така досить слизька тема як авторське право. Це я натякаю на справу з сайтом. Створювати його чи взагалі не варто.

Ігор Баранік - 8-9-2005 у 17:47

Так, це дуже важливий аспект.

Східняк - 8-9-2005 у 18:49

Існує цікавий проект, що досить швидко набирає популярності - українська вікіпедія http://uk.wikipedia.org В неї кожен може додавати свої статті. Зараз там вже близько 20 тис. статей. А музичних енциклопедичних статей поки досить мало.

airra - 8-9-2005 у 20:51

to Юрій:
Авторське право про що? Якщо ми говоримо про біографічно статистичні дані - вони не являються суб"єктом захисту. Якщо про музичний контент - я ж зауважив у вільному доступі на сайті він не буде.
Знов же - якщо уважно прочитаєте - комерційної мети мій проект НЕ має!

Щодо вікіпедії - те що я роблю слабо корелює із цим проектом.

Юрій Карпенко - 8-9-2005 у 22:00

Цитата:
Оригінальне повідомлення від airra
to Юрій:
Авторське право про що? Якщо ми говоримо про біографічно статистичні дані - вони не являються суб"єктом захисту. Якщо про музичний контент - я ж зауважив у вільному доступі на сайті він не буде.


Я мав на увазі саме музичний контент. Мабуть, неуважно читав Ваші дописи. Все інше було б дуже корисно й на сайті.

airra - 9-9-2005 у 09:10

Вітаю!
Ось із такою проблемою стикнувся. Безперечно що неодмінним атрибутом екнциклопедії являється біографічна інформація.
Дуже хотілося б щоб ця інформація була не в якомусь англо російському варіанті а у більш приємному і рідному мовному наповненні.
Тому запитання до спільноти що робити із власними назвами? Наприклад писати так - Abba (Абба) чи навпаки Абба (Abba).
Хотілося б почути Вашу думку.

Captivitas - 9-9-2005 у 12:58

Цитата:
Оригінальне повідомлення від airra
Вітаю!
Ось із такою проблемою стикнувся. Безперечно що неодмінним атрибутом екнциклопедії являється біографічна інформація.
Дуже хотілося б щоб ця інформація була не в якомусь англо російському варіанті а у більш приємному і рідному мовному наповненні.
Тому запитання до спільноти що робити із власними назвами? Наприклад писати так - Abba (Абба) чи навпаки Абба (Abba).
Хотілося б почути Вашу думку.


мабуть спочатку мовою оригіналу. Бо так й шукають частіше.

Юрій Карпенко - 9-9-2005 у 15:45

Цитата:
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Captivitas
Тому запитання до спільноти що робити із власними назвами? Наприклад писати так - Abba (Абба) чи навпаки Абба (Abba).
Хотілося б почути Вашу думку.


мабуть спочатку мовою оригіналу. Бо так й шукають частіше.


Спочатку мовою оригіналу.

Ігор Баранік - 11-9-2005 у 11:27

А яким чином тоді з сайту можна буде брати музичний контент?

Агов, Андрію!

Юрій Карпенко - 13-9-2005 у 18:12

Потрібен номер Вашого стаціонарного телефону.
Моя адреса Вам відома.

Юрій

Східняк - 13-9-2005 у 20:41

Цитата:
Оригінальне повідомлення від airra

Щодо вікіпедії - те що я роблю слабо корелює із цим проектом.


Чому? На мою думку з Вікіпедією корелює будь яка енциклопедична стаття. Це - відкрита та вільна інтернет-енциклопедія, готова оболонка, яку можна наповнювати власним змістом. До того ж деякі статті там вже, правда досить недосконалі. Наприклад http://uk.wikipedia.org/wiki/Led_Zeppelin

В англомовній версії стаття значно краща і змістовніша - http://en.wikipedia.org/wiki/Led_Zeppelin
І кількість груп - досить велика http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Rock_music_groups

airra - 14-9-2005 у 09:57

to Ігор Дзвін: ніяк. Я ж писав що самого контенту на сайті не буде. Я не хочу мати проблем із авторськими правами і т п. Окрім того пропускна здатність каналів не дозволяє це покласти в онлайн. Якщо шось конкретно цікавить - напишіть поштою чи аською, домовимся. Я зазвичай відправляю або Автолюксом або звичайним провідником поїзда. Зрештою є звичайна пошта.


to Юрій Карпенко: написав усі координати.

to Східняк: Спробую пояснити чому не корелює.
Тому що інформація по виконавцю, альбому, пісні розміщена у реляційній базі. Оболонка дозволяє робити різноманітний пошук по масі критеріїв, по рокам, жанрам, тривалості, мові, тексту, і т д. Вікіпедія це не дозволяє зробити. Для вікіпедії потрібен онлайн. Приміром у ведучого на радіо немає часу бродити по вебу. Йому потрібно швидко і оперативно. Приміром меломану з ноутбуком Вікіпедія також до одного місця.... і т д і т п.....

Усім: десь на днях у мене на сайті я викладу саму оболонку і біжучу версію бази. Подивитеся, оціните, покритикуєте.

airra - 24-12-2005 у 15:51

Вітаю усіх!
З часу останної дискусії пройшло вже трохи часу. Що вдалося зробити за цей час.

По перше Проект отримав назву - МЕРА. Або ж Музична Енциклопедія Романенка Андрія. І відповідно і сайт - music.airra.net. Таким чином, тепер можна з"ясувати не тільки хто є хто в західній музиці а й дізнатися який є в наявності музичний контент.

Версія сайту є у двох версіях, перша це по суті вирізка з All Music Guide, кількарічної давності, без банерів і реклами. Вона по суті є набором статичних стрінок. Друга версія це динамічна, яка відображає реальний стан реляційної бази.
Для порівняння можна подивитися, на літеру А - групу А (динамічний контент) і наприклад A Flock of Seagulls (статична сторінка). Сайт ще дуже сирий, тому сильно ногами не бийте. Конструктивна критика вітається.

Зараз закінчую впорядковувати перший том (ДВД диск), на який потраплять виконавці мабуть першої десятки літери А. Докачані відсутні інколи треки, прописані правильні теги і т д. і т п. Є оболонка - суперовий менеджер. Кого цікавить - пишіть.

Зауважу, що в каталозі на Літеру А жирним шрифтом позначені ті виконавці, по яким є музичний контент. Раптом якщо Вас щось цікавить, і ви маєте наприклад те що відсутнє в цьому списку - пишіть, розгляну усі пропозиції.

Наразі все, чекаю розумних думок.
З повагою, airra.

airra - 7-1-2006 у 17:53

Остання статистика

Літера А
146 імен
1218 альбомів
11967 композицій
44.7 Гб.

airra - 22-1-2006 у 16:05

Музична Енциклопедія Романенка Андрія.
Розповіді про світову музичну культуру - рідною мовою!

Повна версія статті, фото та інша енциклопедична інформація знаходиться тут: http://music.airra.net/Artist.asp?Artist_ID=4139

(c) 2005-2006, Андрій Романенко, ідея, адаптація, дизайн, програмування, авторський переклад і статті.
Публікація чи передрук матеріалу у ЗМІ чи інтернет середовищі дозволяється лише із письмової згоди автора.


А

Група А була сформована братами Перрі приблизно в 1992 у місті Саффолк, Англія. Спочатку вони називались Grand Designs, але група змінила свою назву просто на A, бо таким чином вони завжди будуть першою позицією у будь якій книзі про музику. Протягом наступних чотирьох років колектив спромігся набути популярності від живих виступів, і після переїзду до Лондона отримав пропозиції від записуючих фірм. В кінцевому рахунку контракт був підписаний у 1996 із компанією London Records.

До складу музикантів того часу входили Джейсон Перрі (Jason Perry) – вокал, Марк Чепмен (Mark Chapman) – гітара, Джайлс Перрі (Giles Perry) – клавішні і семплери, Адам Перрі (Adam Perry) – ударні, і басист Стіві Свайндон (Stevie Swindon).

Після підписання контракту, ними у короткий час було записано кілька треків у співпраці із продюсером Томом Вілсоном (Thom Wilson). У липні 1996 група випускає свій перший сингл Five In The Morning. Усе це супроводжувалось постійними турне Великобританією, і наступний сингл Bad Idea побачив світ у 1997.

В липні того ж року група випускає свій перший альбом під назвою How Ace Are Buildings і відправляється у другий тривалий британський тур. Інші сингли, що були видані протягом цього часу містили такі треки як No.1 i Foghorn.

Незважаючи на це, постійні переїзди виснажують Стіві, і він вирішує залишити колектив і повернутися до коледжу. Ситуацію було вирішено знайомством із новим басистом і водночас сатаністом Деніелом П. Картером (Daniel P. Carter).

Після представлення Дена групі, вони перевидають для своїх прихильників улюблений Number One у вигляді набору двох компакт дисків. Він стрімко стає найбільшим хітом групи, до тих пір, поки не потрапляє до кращої 50 Великобританії. Протягом наступного турне, був виданий останній сингл Sing-A-Long окремо від альбому How Ace Are Buildings.

У другій половині 1998, група відпочивала від концертних гастролей, щоб записати свій другий альбом
A vs Monkey Kong і представити його синглом Summer On The Underground.

A vs Monkey Kong виявився миттєвим хітом як для старих шанувальників, так і для нових, і група навіть потрапляє на титульну обкладинку журналу Melody Maker. Незважаючи на їх нову популярність, група продовжує тур, і навіть дозволяє фанам дивитися їх безкоштовно, якщо вони заангажують і приведуть своїх дідусів і бабусь.

Наступним синглом, що був виданий став Old Folks – концертний фаворит, що швидко увійшов у Топ 75. Ці події супроводжувалися майбутнім діамантовим статусом I Love Lake Tahoe наприкінці того ж року. Після цих релізів, група проводить турне Америкою і Європою разом із The Bloodhound Gang, отримує багатьох нових прихильників завдяки виступам на великих спортивних аренах.

Групу особливо гарно сприйняли у Німеччині, де I Love Lake Tahoe був великим хітом. Німеччина також побачила реліз синглу А, котрий не був виданий у Великобританії, внаслідок дефіциту радіо ефіру.

У 2000 році, колектив видає концертний міні альбом Exit Stage Right, призначений виключно для своїх прихильників. Він став фінальним релізом протягом двох попередніх років.

У 2001 році лейбл британських команд London Records, переходить до концерну Warner Music. Це означало, що більшості груп лейблу буде відмовлено у співпраці. На щастя A залишилися у Warners, і почали робити записи свого третього альбому.

Після шести місяців важкої роботи, альбом нарешті був закінчений і готовий до випуску. Hi-Fi Serious передував новий сингл Nothing.

Nothing виявився величезним хітом для групи, завдячуючи інтенсивній радіотрансляції, і відео у яке було вкладено 100 тисяч. Трек містив більш жорсткішу і серйознішу саунд роботу групи, і потрапив просто до Британської Топ 10. Музиканти також здійснили турне протягом лютого-березня 2002 року.

Hi-Fi Serious був знову записаний у співпраці з Алом Клеем (Al Clay), і містив 12 зовсім нових треків. Альбом стає великим хітом, досягаючи 19-ї позиції у рейтингах. Запрошення на концерти того часу швидко розкуповуються, і нові композиції, такі як Shut Yer Face та The Distance миттєво стають улюбленими для прихильників.

Група представила альбом разом із новим синглом Starbucks. Знову ця подія спричинила надходження маси запрошень про трансляцію в радіо ефірі, і супроводжувалась відео сюжетом у Південній Африці. Сингл одразу отрапив просто на 20 ту позицію у рейтингу, і група ще раз проводить загальнонаціональні гастролі.

У червні 2002 року, музиканти здійснює тур Європою, і бере участь у більш ніж 20 фестивалів, включаючи так як Distortion та T In The Park. Це все супроводжувалось великою кількістю фестивальних виступів, кульмінацією яких був тріумф на Уікенді Карленгса (Carling Weekend) у Рідінгу (Reading) і Лідсі (Leeds).

Колектив також отримує статус Найкращої Групи Великобританії (Best British Band) у номінації Kerrang Awards у 2002 році, таким чином нарешті отримуючи своє визнання британською пресою. Пізніше, у жовтні цього ж року, група вирушає у гастролі Великобританією. Тур під назвою The Inner City Sumo Tour виявився найграндіознішим з усіх попередніх, і проходив разом з хедлайнерами американських панків Goldfinger. Група отримує багато заголовків новин у Бірмінгемській частині туру, завдяки Джейсону Перрі, котрий був вимушений зробити зупинку із-за раптового приступу болів у животі. Після отримання лікування у шпиталі, Джейсон приєднується до групи, щоб завершити тур.

Третій сингл з альбому Hi-Fi Serious був виданий наприкінці року, і Somethings Going On досягає 51 позиції у рейтингах. Група анонсує, що у лютому 2003 року буде мати дводенний тур Японією.

Завдяки цим ангажементам музиканти отримали дуже багато нових прихильників на сході, і міні концертний альбом, що називався Rockin Like Dokken був випущений виключно у Японії.

Наприкінці березня Ден П. Картер нарешті одружується із своєю давньою подругою Тарою (Tara). Джейсон Перрі також стає гордим батьком хлопчика на імя Зак (Zack). На початку квітня група починає записувати свій четвертий студійний альбом, і широко анонсує його на сцені K! рок-шоу Download Festival.

Ангажемент на фестивалі Download мав величезний успіх, і група навіть грає один вибуховий виступ на шоу Wedgerooms у Портсмуті (Portsmouth). Пізніше усі почули новини, що A представить новий трек на презентації нового телефону Нокіа, гарантуючи їм великий резонанс у мас-медіа.

Трек виявився Good Time і 1 вересня він був представлений широкому загалу. Сингл за перший тиждень досяг 23-ї позиції, лише завдяки тому, що не входив до жодного альбому. Після цього релізу, група повертається до США щоб закінчити альбом номер 4.

Популярні музичні колективи не просто з’являються із нічого, вони розвиваються. Разом із Teen Dance Ordinance, A маючи чотири альбоми у своїй кар’єрі, досягнули своєї наміченої кінцевої мети. A не тільки мали змогу перетворити у капітал свій знаменитий героїзм запису пісень, а й гарно відшліфували своє звучання, щоб наситити свою роботу гранітно-жорсткими ритмічними фігурами, стінобитними ритмами і високими вокальними партіями. Teen Dance Ordinance являється альбомом у самому старому і самому прекрасному із традицій – альбом настільки цілісний, наскільки заповнений вибуховим матеріалом, альбом, котрий потребує бути систематизованим як концептуальна праця, і що найбільш важливо, як реліз, котрий потребує вашої уваги і поваги. A мають стимул високо підняти планку для конкурентів.

Заголовок Teen Dance Ordinance названий на честь жорстких законів індустрії розваг, що панували у концертній музичній індустрії в Сієтлі (Seattle) і штаті Вашингтон (Washington State) протягом 1985-2002 років. Teen Dance Ordinance диктував те, що якщо ангажемент (запрошення) дозволяв бути присутнім особам молодшим ніж 18 років, значить таким чином, тільки могли бути присутні особи віком 15-18 років,- єдиний випадок, коли могли бути присутні доросліші, це якщо вони супроводжують тих кому нема 18-ти. Це, у комбінації з понад мірними заходами безпеки і страховими вимогами, фактично зупинило підлітків Сієтлу відвідувати шоу у своєму власному місті, до тих пір поки ситуація не була врегульована більш демократичним законодавчим актом All Ages Dance Ordinance у 2002 році.

Звичайно, коли працюєш з таким матеріалом, тобі потрібен першокласний продюсер. Террі Дейт (Terry Date), котрий працював такими іменами як Pantera, Deftones, Soundgarden та Machine Head, запропонувавши свою допомогу, висунув себе на передній план агресивної музичної продукції. Ніколи до того не продюсувавши британську групу, Дейт (Date) почувши демо Teen Dance Ordinance зробив ставку на перемогу. Протягом шести тижнів, A працює разом із Дейтом у Студії Х (Studio X) в Сієтлі (Seattle), там де традиційно працювали Nirvana, Soundgarden, Alice In Chains і були започатковані Pearl Jam; у фойє якої Курт Кобейн (Kurt Cobain) і Коертней Лав (Courtney Love) мали легендарну суперечку у присутності світових ЗМІ.

“Є дуже багато історій пов’язаних із цією студією і Сієтл має великі заслуги, особливо на музичній сцені”, вважає клавішник Джайлс Перрі, наймолодший з трьох братів. “Ви можете піти до будь якого бару і музичний автомат буде повний тієї музики, котру ви любите”. В подальшому, круговерть життя Сієтлу принесло подальше натхнення разом із ангажементами Blood Brothers, Mastodon і Vendetta Red як доказ бути своєрідними особистостями.

Дмитро Тарасов - 23-1-2006 у 13:41

Цитата:
Оригінальне повідомлення від airra
Музична Енциклопедія Романенка Андрія.
Розповіді про світову музичну культуру - рідною мовою!

Повна версія статті, фото та інша енциклопедична інформація знаходиться тут: http://music.airra.net/Artist.asp?Artist_ID=4139

(c) 2005-2006, Андрій Романенко, ідея, адаптація, дизайн, програмування, авторський переклад і статті.
Публікація чи передрук матеріалу у ЗМІ чи інтернет середовищі дозволяється лише із письмової згоди автора.
.....

Враховуючи "...передрук матеріалу у ... інтернет середовищі дозволяється лише із письмової згоди автора" прохання до користувача airra.
Або надати адміністрації Форуму "письмову згоду автора" на розміщення матеріалів з music.airra.net на Форумі або якось інакше виправити правові колізії

airra - 23-1-2006 у 20:19

Враховуючи те, що користувач airra є автором матеріалу, він може робити з ним те що вважає за потрібне. Застереження стосується сторонніх осіб.
Сподіваюсь, публікація не порушує правила правила форуму.