Рост - 2-9-2005 у 12:21
Скручуючи черговий подіум в себе в студії краєм вуха почув розмову сусіда,
майстра по ремонту двигунів, про двигун, який пішов врознос... Як електромеханік я
знайомий з цим явищем в застосування його до електродвигунів постійного струму,
які за певних умов починають збільшувати частоту обертання до безмежності,
вірніше, до межі механічної міцності, після чого видовищно розвалюються на
складові - це і називається "двигун пішов врознос". Але тут мова йшла про
автомобільний двигун внутрішнього згорання! Вийшов розпитати і виявилось, що при
руйнуванні кілець можлива ситуація, коли масло в досить значній кількості
потрапляє в циліндри і починаї горіти. Зупинити його не можна тоді майже ніяким
чином, навіть вимкнувши запалювання. Двигун починає розкручуватись поки не
зупиниться сам, повністю знищений. Єдиний спосіб порятунку - вчасно увімкнути
передачу і натиснути сильно на гальма в надії, що в такий спосіб вдасться двигун
зупинити. Але якщо пропустити потрібний момент, то цілком можливо, що передачу
увімкнути не вдасться - тоді поводити себе треба, як водій з вищезгаданої історії:
різко гальмувати, вискакувати з машини і тікати подалі.
Як то кажуть, буває і таке.
Олексій Мачехін - 2-9-2005 у 13:30
нічо собі... а хіба рівень масла не починає різко падати при таких подіях? А якщо
вимкнути запалювання і це не дизель, то яким чином відбуватиметься займання, якщо
кільця погані і тиску, відповідно, нема?
Рост - 2-9-2005 у 13:47
Масло в`язке, заливає щілину між поршнем і стінкою циліндра - от тобі і компресія. А
вимкнути запалювання нічого не дасть, бо горить уже не чиста суміш бензину з
повітрям, а масло. Його, як виявляється, просто так не загасиш.
Олексій Мачехін - 2-9-2005 у 13:57
Тобто ти хочеш сказати що масло горить і не гасне? Навіть за відсутності кисню?????
Nazar - 2-9-2005 у 15:26
Уявляю собі які то мають бути свічки....
В мене були "пішли" маслозйомні кілця, то свчка більше години не втримувалась...
Тарас Сокальський - 3-9-2005 у 10:49
Чув таке, хоч і не спец в автотехніці. Фактично двигун починає працювати як дизель.
Єдиний спосіб зупинити -- закрити доступ повітря. Можна зірвати повітрофільтр і
кавалком ґуми затулити, можна заїхати в підходящу калабаню.
Рост - 5-9-2005 у 08:47
Після підходящої калабані доведеться міняти не тільки двигун після гідроудару, а
ще й цілу купу інших деталей
Ну і я думаю, мало хто ризикне відкривати капот і там колупатися, коли двигун реве
на обертах, більших за допустимі...
Олексій Мачехін - 5-9-2005 у 15:32
Я попитав в своїх, кажуть в рознос найчастіше йде дизель через неправильне
регулювання - у дизелів потужність керується подачею палива а не кисню, отже
точність подачі збільшується на порядок.
У випадку з нещільними кільцями бензиновий двигун при вимкненому запаленні
здебільшого глохне. Незаглохнути може лише тоді, якщо масло вже давно поступало в
циліндри і, відклавшись кіптявою, розжарюється і починає працювати як свічка
накалювання.