Форум Рідного Міста

Маслянисті цікавини

Рост - 2-9-2005 у 12:21

Скручуючи черговий подіум в себе в студії краєм вуха почув розмову сусіда, майстра по ремонту двигунів, про двигун, який пішов врознос... Як електромеханік я знайомий з цим явищем в застосування його до електродвигунів постійного струму, які за певних умов починають збільшувати частоту обертання до безмежності, вірніше, до межі механічної міцності, після чого видовищно розвалюються на складові - це і називається "двигун пішов врознос". Але тут мова йшла про автомобільний двигун внутрішнього згорання! Вийшов розпитати і виявилось, що при руйнуванні кілець можлива ситуація, коли масло в досить значній кількості потрапляє в циліндри і починаї горіти. Зупинити його не можна тоді майже ніяким чином, навіть вимкнувши запалювання. Двигун починає розкручуватись поки не зупиниться сам, повністю знищений. Єдиний спосіб порятунку - вчасно увімкнути передачу і натиснути сильно на гальма в надії, що в такий спосіб вдасться двигун зупинити. Але якщо пропустити потрібний момент, то цілком можливо, що передачу увімкнути не вдасться - тоді поводити себе треба, як водій з вищезгаданої історії: різко гальмувати, вискакувати з машини і тікати подалі.
Як то кажуть, буває і таке.

Олексій Мачехін - 2-9-2005 у 13:30

нічо собі... а хіба рівень масла не починає різко падати при таких подіях? А якщо вимкнути запалювання і це не дизель, то яким чином відбуватиметься займання, якщо кільця погані і тиску, відповідно, нема?

Рост - 2-9-2005 у 13:47

Масло в`язке, заливає щілину між поршнем і стінкою циліндра - от тобі і компресія. А вимкнути запалювання нічого не дасть, бо горить уже не чиста суміш бензину з повітрям, а масло. Його, як виявляється, просто так не загасиш.

Олексій Мачехін - 2-9-2005 у 13:57

Тобто ти хочеш сказати що масло горить і не гасне? Навіть за відсутності кисню?????

Nazar - 2-9-2005 у 15:26

Уявляю собі які то мають бути свічки....
В мене були "пішли" маслозйомні кілця, то свчка більше години не втримувалась...

Тарас Сокальський - 3-9-2005 у 10:49

Чув таке, хоч і не спец в автотехніці. Фактично двигун починає працювати як дизель. Єдиний спосіб зупинити -- закрити доступ повітря. Можна зірвати повітрофільтр і кавалком ґуми затулити, можна заїхати в підходящу калабаню:D.

Рост - 5-9-2005 у 08:47

Після підходящої калабані доведеться міняти не тільки двигун після гідроудару, а ще й цілу купу інших деталей :)
Ну і я думаю, мало хто ризикне відкривати капот і там колупатися, коли двигун реве на обертах, більших за допустимі...

Олексій Мачехін - 5-9-2005 у 15:32

Я попитав в своїх, кажуть в рознос найчастіше йде дизель через неправильне регулювання - у дизелів потужність керується подачею палива а не кисню, отже точність подачі збільшується на порядок.

У випадку з нещільними кільцями бензиновий двигун при вимкненому запаленні здебільшого глохне. Незаглохнути може лише тоді, якщо масло вже давно поступало в циліндри і, відклавшись кіптявою, розжарюється і починає працювати як свічка накалювання.