Форум Рідного Міста

Мобільний зв'язок та етикет

Дмитро Тарасов - 2-9-2005 у 12:58

При користуванні кабельними телефонами сформувались певні правила хорошого тону.
З тих, що згадав:
  • не дзвонити мало знайомій людині по справах до дому
  • не дзвонити мало знайомій людині після 21-00
  • не затримувати співрозмовника
  • ...

    Особливості мобільного зв'язку:
  • телефон як правіло під рукою,
  • видно хто дзвонить,
  • не завжди зручно відповісти (а телефон під рукою),
  • суттєва різниця вартості зв'язку та умов оплати...

    інколи викликають ряд питань:

    1. чи дзвонити по справах на мобильний не у робочий час, під час імовірної перерви на обід ... ?
    2. давати робочий телефон чи мобільний ?
    3. якщо Ви зайняті а Вам дзвонять - збиваєте на "зайнято" або берете трубку та повідомляєте про зайнятість ?
    4. якщо абонент збив на "зайнято" - передзвонити (через скільки) чи чекати звінка від абонента ?
    5. давати домашній чи мобільний номер малознайомий людині?
    6. ...

    Галина Лев - 29-11-2005 у 02:30

    Ось і Київстар долучився до виховання власників мобільних телефонів:




    Новини компанії

    «Мобільна культура»: спілкуємося серед інших людей

    Як часто під час перегляду цікавого фільму в кінотеатрі Вас відволікають дзвінки мобільних телефонів у залі? Або Ви чуєте голосну розмову по мобільному в громадському транспорті? Розвиток мобільного зв’язку в нашій державі йде небаченими темпами, і багато хто вже не уявляє життя без телефону. Але наскільки при цьому розвинена культура спілкування серед абонентів?

    27 жовтня 2005 р. «Київстар» розпочав дійсно безпрецедентний та довгостроковий соціальний проект «Мобільна культура». Він спрямований на формування в українському суспільстві традиції дотримання загальноприйнятих правил спілкування по мобільному телефону в громадських місцях.

    Головна мета проекту, його ідеологія – привернути увагу громадськості до проблеми етичного, цивілізованого користування мобільним зв’язком, коли ми не тільки задовольняємо свої потреби у спілкуванні, але при цьому враховуємо інтереси інших людей, які знаходяться поруч.

    Чому саме «Київстар» ініціював цей проект? Ми як соціально-відповідальна компанія приділяємо значну увагу не тільки розвитку нашого бізнесу, але й нормам користування нашим продуктом. До того ж, культура мобільного спілкування, цивілізовані норми спілкування є тими очікуваннями у суспільстві, які підтверджуються нашими дослідженнями. Уявіть собі: тільки за останній рік майже на 20 % зросла кількість тих, хто вважає голосні розмови оточуючих по мобільному в громадських місцях за дуже серйозну незручність.

    Цього року протягом місяця у 45 кінотеатрах по всій Україні «Київстар» демонструватиме оригінальний відеоролик. Також у 13 театрах буде відповідний аудіо заклик до глядачів. Це лише початок програми, яку ми продовжимо наступного року, адже у проблеми є багато аспектів.

    Культура користування мобільним зв’язком не виникає сама по собі, її треба виховувати, популяризувати сьогодні, щоб завтра вона стала нормою. Ми дуже сподіваємось, що завдяки нашим зусиллям буде зроблено принаймні ще один крок до цивілізованого спілкування та етичного користування мобільним зв’язком з урахуванням інтересів оточуючих.

    Ми рекомендуємо додержуватись 10 основних правил мобільного етикету
    По можливості виходіть на вулицю або в іншу кімнату, якщо Ваша розмова може завадити присутнім.
    Якщо Ви чекаєте на важливий дзвінок і не можете вимкнути телефон, увімкніть беззвучний режим.
    Коли слід, вимкніть телефон та перевірте, що він вимкнений.
    Зберігайте свою розмову приватною, пам’ятайте про оточуючих.
    Говоріть тихо, телефон має чутливий мікрофон. Якщо Вам погано чутно, перевірте гучність свого апарату.
    Не завжди обов’язково відповідати – в багатьох ситуаціях краще скористатися послугою голосова пошта.
    Нечемно переривати очну розмову через дзвінок.
    Не відправляйте через SMS недоречних повідомлень.
    Використовуючи мобільну камеру, поважайте приватне життя інших людей. Попросіть дозволу перед тим як когось фотографувати.
    У публічних місцях варто перевести апарат у беззвучний режим перед входом до приміщення.

    ЗРОБИМО КРОК ДО ЦИВІЛІЗОВАННОГО СПІЛКУВАННЯ!!!!!

    http://www.kyivstar.net/site.php/ua/news/company/newstmpl?i=6793&am...

    Роман Ромашка - 29-11-2005 у 10:21

    Як на мене це звичайний реклманий трюк. От тільки на відміну інших трюків, він несе корисну інформацію.

    Особисто я б добавив слідуюче:
    якщо хочете здіснити декілька шарових дзвінків (трималістю х секунд, які не тарифікуються), то зробіть так щоб вас ніхто не бачив.

    ЗІ. Особисто не раз замічав ситуацію. Хлопець або дівчина з крутим самсунгов Д600, бавиться в такі забавки. Мене такі розмови бісять попросту.

    Андрій Пелещишин - 9-6-2006 у 13:59

    Тепер мене особисто ще дратує така можливість, як перевизначення гудка дякими мобільними операторами на замовлення абонента.
    Можливо це і не проблема, але слухати якусь пісеньку замість традиційних сигналів мені зовсім не подобається.

    Hanor Narasson - 9-6-2006 у 20:54

    Якщо абонент замість "гудків" використовує пісеньку на кшталт "18 мне уже, ты целуй меня... (далі чомусь не в рифму :lol: )", то це вже його певним чином характеризує. Подумайте, чи дійсно Ви маєте бажання з ним спілкуватися. :baddevil:

    Андрій Пелещишин - 9-6-2006 у 21:03

    А якщо "Нє думай о сєкундах с висока"? Може і прикольно, але таки дратує

    До речі, таки дратують пісеньки (саме коли співають) в якості рінгтонів. І крики на взірець "достань мєня із штанов".

    А ще дратують інтелектуали (особливо в електричках такі бувають) які телефон з рінгтонами використовують як плеєр - прокручують мелодії і дуже з того тішаться. Музику слухають!

    Hanor Narasson - 9-6-2006 у 21:38

    Цитата:
    Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
    А якщо "Нє думай о сєкундах с висока"?


    А це також характеризує людину. "Тіпа кагєбіст" :lol: