Реплікант10322195 - 23-9-2005 у 14:02
Порадьте будь-ласка як бути в наступній ситуації. Я оплатив держмито на отримання
закордонного паспорта, а кассир в ощадній касі перевів гроші не на той рахунок. На
моє питання що мені тепер робити щоб гроші повернути на потрібний рахунок касир
відповіла щоб йшов в "казначейство", адресу якого вона не знала. Адресу
"казначейства" я і не знайшов. Якщо я піду туди взнавати ще раз адресу
"казначейства", то думаю написати одразу скаргу. Може хтось підкаже шаблон скарги?
В них на стіні вроді нічого такого не висить щоб підказувало як писати таке : )
PS. Квитанція, яка засвідчує перевід в "трубу" в мене зберіглася.
Яндрух - 23-9-2005 у 14:26
Це радше має бути якась заява, аніж скарга: що там скаржитися - треба відразу на них
тиснути. Приперти їх до стінки треба так, щоби не мали змоги рипнутися. І доказом
своїм - ну, тою квитанцією - перед носом помахати: ось, мовляв, видиш, шо в мене доказ
- тепер нікуди ся не дінеш!
Ну, отака моя порада.
Олексій Мачехін - 23-9-2005 у 14:44
Це має бути запис у книгу скарг і пропозицій. Зазначена книга має бути надана за
першою вимогою а також має бути надана ручка і місце для того, щоб написати скаргу.
В книзі виписані права споживача.
УЗПС
Юрій Карпенко - 23-9-2005 у 19:55
1.
УЗПС -тобто Управління захисту прав споживачів. Маєте звернутися до них чи бодай
налякати цим ощадкасу.
Не знаю як у Львові, але в Харкові це допомогає часто.
2.
Адреса казначейства у Львові.
Територіальні органи Державного казначейства України
телефон (032-2) 76-77-71
факс (032-2) 96-53-11
79005, м. Львів,
вул. К. Левицького, 18
Office@lv.treasury.gov.ua
До них я б не звертався. Переведення грошей в "трубу" то є не Ваша проблема, а
проблема ощадкаси.
Тобто я би запропонував наступний алгоритм:
1. Поговорити в ощадкасі, сказати їм, що звернетеся до УЗПС.
2. Не допоможе, писати офіційну заяву на ім'я керівника відділення ощадкаси й
звертатися до УЗПС.
3. Звертатися до казначейства я б не радив. Але це вже є справа смаку.