Форум Рідного Міста

Нова послуга залізниці

Тарас Гулка - 27-11-2005 у 13:47

Віднедавна за постіль в потягах за бажанням можна зразу заплатити в касі при купівлі квитка. На разі на вокзалі така послуга доступна тільки на 91 Львів-Київ.

На днях друзі купували квитки в Київ. Був при цьому присутній.
Ніхто не запитав, чи хочуть вони заплатити за постіль в касі. Їм просто виписали квитанції за постіль, при чому тільки в одну сторону, хоча квитки вони брали в обидві. Вже віддавши квитки, касир раптом запитала чи не їдуть вони раптом у відрядження. Почувши ствердну відповідь, виписала ще 3 квинтації (на двох :) ), які необхідно віддати провідникові, бо квитанції за постіль відповідно підуть у бухгалтерію.


Чесно говорячи виглядає досить дивно і довго цей процес. На два квитки роздруковані на ПК 5 квитанцій написаних від руки та під копірку. В результаті процес триває досить довго.

Незрозуміло, чому якщо вже залізниця хоче підвищити сервіс, просто не ввести нову графу у квитку, в якій відмічати чи людина заплатила за постіль чи ні.

Доречі, якщо їдете тепер у відрядження, не забувайте про це повідомити касира, щоб отримати відповідні квитанції.

Галина Лев - 29-11-2005 у 06:38

Ага, підвищує сервіс, аж гай шумить. Таргани невмирущі, постіль вогка, про туалети мовчу. Щоправда, казала моя тітка, що у котромусь поїзді їм видавали навіть якісь півкулка для унітазу. Мене дивує чому не запроваджують всюди одночасно чогось доброго. В одному - постіль суха, в іншому - тарганів нема, в третьому - півкулка... А провідники які були по-совєцьки хамовиті, то такими й до предків підуть. І як уже разбаляківає котрий па расьойскі, то не перейде, хоч би ти йому, на всі 33 усміхаючись, Доброго Вечора бажала.

Demyan - 29-11-2005 у 12:50

А взагалі для чого це? це лишнє як на мене, створюватиметься додаткова черга (по часу) коли будуть питати потрібна постіль чи ні, потім перевіряти чи правильно дала. Це поперше, подруге, в деяких поїздах є різні комплекти постілі (кращі, гірші) ціна - різна. Це лишнє, тим паче що квитанцію дасть сам провідник.
Щодо якості сервісу і тарганів - останіх я взагалі не бачив. Вчора вернувся з відрядження їхав похздом і харківським і ужгородським- дорбре було, мило було в туалеті, постіль хорошо. З практики - це все зазлежить від поїзда. В нас ще лишилося пару типу франківський, солотвінський може ще якісь але решта - прошу недорікати, поїзди, ставлення - чудові. Я їзжу часто і можу це засвідчити що поїзда 97,92,319,320, 82, поїзд на Суми, київ - братислава - хороші поїзди, без нарікань.

Василь Яворський - 29-11-2005 у 13:33

Згоден з Demyan. Така справа як оплата за постіль і виписка необхідної квитанції цілковити може лягати на плечі провідника, бо в касу деколи й так потрібно вистояти по кілька годин. Якщо вже й хотіли покращити сервіс розрахунків (про згаданих вже тут тарганів, вологу постіль і т.д. я промовчу), то хай би зробили замовлення квитків через інет або принаймні багатоканальним телефоном, щоб перед терміновим відрядженням не витрачати день на діставання квитка і це ще добре коли день. Скільки разів таке бувало: до Києва на сьогодні взяти квиток можна, а от з Києва на завтра - немає, в Києві з потягу бігом на Південний вокзал (там кас більше) і стоїш в черзі, щоб взяти квиток до дому, це якщо час є зранку стояти, а я к немає, то після вирішення справ біжиш.

Галина Лев - 29-11-2005 у 16:30

Особисто в мене на франківський поїзд нарікань нема. Напевно багато залежить і від провідників, бо хоча пляцкарт, а туалет був найчистішим з усіх вагонів, якими мандрувала. Постіль була нормальна і найдешевша. А от в поїздах Львів-Луганськ і Київ-Трускавець вусатих друзів душила власною пачкою серветок і ногами, коли не наздоганяла, і то було цього літа.

Тарас Гулка - 4-12-2005 у 14:45

Продовження історії із виписаними квитанціями було у потягу із провідниками. Виявилося, що із 5 квитанцій 4 були виписані із помилками: в одній невірна дата, в іншій невірний номер вагона, ще в однії невірно номер потяга, в останній і дата і номер потяга.

Таке відчуття, що зроблено навмисно, що касир спеціально це зробила, щоб люди та провідники почали скаржитись, і цю штуку відмінили

Тарас Задорожний - 5-12-2005 у 14:25

Я, наприклад, сьогодні уночі повернувся з Чернівців до Львова поїздом Чернівці-Москва у купейному вагоні. Так-от, поїзд прибуває до Львова десь о 03-30. Ми довго думали з колєгою чи брати постіль чи ні (точніше, чи лягаєм спати на цих 3 години...). Провідник порекомендував взяти комплект постелі "підвищеної комфортності". Для зацікавлених, у нього входить 2 наволочки, 2 простирадла (звичайні та байкові) та 2 рушники (1й- махровий, 2й - вафельний). Коштує це задоволення не мало - 11 грн... Вологим йому бути це не завадило ... В цей час, звичайний комплект коштує 9грн. Ми таки скористались супер-комфортною послугою пралень Львівської залізниці, однією на двох...

Тарас Гулка - 12-7-2006 у 14:55

Я вже думав, що залізниця кинулась думки про оплату постілі в касі (останній раз перед Паскою їхав до Київа і постіль оплачував знову у вагоні), а ж ні.

Вчора брав квитки, коли вже відходив від каси, касирка попередила, що у вартість квитка вже постіль включена. Тобто тепер ніхто не питає хочите чи ні. Просто ставлять перед фактом.

Василь Яворський - 12-7-2006 у 15:34

наскільки я знаю вартість постелі входить у вартість тільки на фірмових потягах

Тарас Роман - 12-10-2007 у 15:18

Мав нещодавно такий досвід - виявляється що то не є примусово, звісно питати вас не будуть але можна відмовитися від постілі самому.
Брав у касі на Південному.

Юрій Сєров - 21-10-2008 у 14:40

Так виглядає, що у найближчому майбутньому буде можливість купувати квитки на потяг через Інтернет:
http://korrespondent.net/ukraine/events/622023

Ярема П. - 21-10-2008 у 17:59

Я б ще хотів розплачуватися пластиковою банківською карточкою, і не тільки в інтернеті, а й в касі.

Онук Юрій - 22-10-2008 у 00:43

Не розумію одного чому взагалі не зробити так щоб постіль додати то тої вартості що є і продавати квиток за ціною постіль + проїзд = сума. Без різниці тре вона тобі чи ні. Пару гривень пожертви зроблять кращими тамбури, туалети і так далі! Якщо звісно постіл не змінусують згодом в кишеню посадовця!

Тарас Сокальський - 22-10-2008 у 07:30

Цитата:
Без різниці тре вона тобі чи ні. Пару гривень пожертви зроблять кращими тамбури, туалети і так далі!
Ну не знаю, я, наприклад, в поїздах не сплю, а читаю або шукаю цікавих співрозмовників. На дідька мені постіль? Для тамбурів і туалетів потрібно не пару гривень, а пару буків тим, хто за них відповідає, зрештою, я з таким станом давно звикся і мене він не особливо вражає, на відміну від "приємних" змін в ціні.

Hanor Narasson - 22-10-2008 у 20:09

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Онук Юрій
Не розумію одного чому взагалі не зробити так щоб постіль додати то тої вартості що є і продавати квиток за ціною постіль + проїзд = сума. Без різниці тре вона тобі чи ні.


Було. Їхав я потягом в плацкартному вагоні зразу після введення цього. Провідниця - в соплях і сльозах. Виявляється, весь день суцільні крнфлікти між пасажирами.
Раніше вдень постіль не брали. А тут - видають, бо заплачено! Ну, всі розклалися "спати".:baddevil: А куди подітися тим з 2-х полиць?:rolleyes:

Взагалі - це нав'язування послуги, тому й відмінили.

Hanor Narasson - 27-10-2008 у 20:08

А в Росії квитки на поїзд взагалі купують за іPhone!!!:lol: Навіть із сівшою батареєю!!!:baddevil:
http://helpix.ru/news/200810/092031/