Віднедавна за постіль в потягах за бажанням можна зразу заплатити в касі при
купівлі квитка. На разі на вокзалі така послуга доступна тільки на 91 Львів-Київ.
На днях друзі купували квитки в Київ. Був при цьому присутній.
Ніхто не запитав, чи хочуть вони заплатити за постіль в касі. Їм просто виписали
квитанції за постіль, при чому тільки в одну сторону, хоча квитки вони брали в
обидві. Вже віддавши квитки, касир раптом запитала чи не їдуть вони раптом у
відрядження. Почувши ствердну відповідь, виписала ще 3 квинтації (на двох ), які необхідно віддати провідникові, бо
квитанції за постіль відповідно підуть у бухгалтерію.
Чесно говорячи виглядає досить дивно і довго цей процес. На два квитки
роздруковані на ПК 5 квитанцій написаних від руки та під копірку. В результаті
процес триває досить довго.
Незрозуміло, чому якщо вже залізниця хоче підвищити сервіс, просто не ввести нову
графу у квитку, в якій відмічати чи людина заплатила за постіль чи ні.
Доречі, якщо їдете тепер у відрядження, не забувайте про це повідомити касира, щоб
отримати відповідні квитанції.Галина Лев - 29-11-2005 у 06:38
Ага, підвищує сервіс, аж гай шумить. Таргани невмирущі, постіль вогка, про туалети
мовчу. Щоправда, казала моя тітка, що у котромусь поїзді їм видавали навіть якісь
півкулка для унітазу. Мене дивує чому не запроваджують всюди одночасно чогось
доброго. В одному - постіль суха, в іншому - тарганів нема, в третьому - півкулка... А
провідники які були по-совєцьки хамовиті, то такими й до предків підуть. І як уже
разбаляківає котрий па расьойскі, то не перейде, хоч би ти йому, на всі 33
усміхаючись, Доброго Вечора бажала.Demyan - 29-11-2005 у 12:50
А взагалі для чого це? це лишнє як на мене, створюватиметься додаткова черга (по
часу) коли будуть питати потрібна постіль чи ні, потім перевіряти чи правильно
дала. Це поперше, подруге, в деяких поїздах є різні комплекти постілі (кращі, гірші)
ціна - різна. Це лишнє, тим паче що квитанцію дасть сам провідник.
Щодо якості сервісу і тарганів - останіх я взагалі не бачив. Вчора вернувся з
відрядження їхав похздом і харківським і ужгородським- дорбре було, мило було в
туалеті, постіль хорошо. З практики - це все зазлежить від поїзда. В нас ще лишилося
пару типу франківський, солотвінський може ще якісь але решта - прошу недорікати,
поїзди, ставлення - чудові. Я їзжу часто і можу це засвідчити що поїзда 97,92,319,320, 82,
поїзд на Суми, київ - братислава - хороші поїзди, без нарікань.Василь Яворський - 29-11-2005 у 13:33
Згоден з Demyan. Така справа як оплата за постіль і виписка необхідної квитанції
цілковити може лягати на плечі провідника, бо в касу деколи й так потрібно
вистояти по кілька годин. Якщо вже й хотіли покращити сервіс розрахунків (про
згаданих вже тут тарганів, вологу постіль і т.д. я промовчу), то хай би зробили
замовлення квитків через інет або принаймні багатоканальним телефоном, щоб перед
терміновим відрядженням не витрачати день на діставання квитка і це ще добре коли
день. Скільки разів таке бувало: до Києва на сьогодні взяти квиток можна, а от з
Києва на завтра - немає, в Києві з потягу бігом на Південний вокзал (там кас більше)
і стоїш в черзі, щоб взяти квиток до дому, це якщо час є зранку стояти, а я к немає,
то після вирішення справ біжиш.Галина Лев - 29-11-2005 у 16:30
Особисто в мене на франківський поїзд нарікань нема. Напевно багато залежить і
від провідників, бо хоча пляцкарт, а туалет був найчистішим з усіх вагонів, якими
мандрувала. Постіль була нормальна і найдешевша. А от в поїздах Львів-Луганськ і
Київ-Трускавець вусатих друзів душила власною пачкою серветок і ногами, коли не
наздоганяла, і то було цього літа.Тарас Гулка - 4-12-2005 у 14:45
Продовження історії із виписаними квитанціями було у потягу із провідниками.
Виявилося, що із 5 квитанцій 4 були виписані із помилками: в одній невірна дата, в
іншій невірний номер вагона, ще в однії невірно номер потяга, в останній і дата і
номер потяга.
Таке відчуття, що зроблено навмисно, що касир спеціально це зробила, щоб люди та
провідники почали скаржитись, і цю штуку відмінилиТарас Задорожний - 5-12-2005 у 14:25
Я, наприклад, сьогодні уночі повернувся з Чернівців до Львова поїздом
Чернівці-Москва у купейному вагоні. Так-от, поїзд прибуває до Львова десь о 03-30. Ми
довго думали з колєгою чи брати постіль чи ні (точніше, чи лягаєм спати на цих 3
години...). Провідник порекомендував взяти комплект постелі "підвищеної
комфортності". Для зацікавлених, у нього входить 2 наволочки, 2 простирадла
(звичайні та байкові) та 2 рушники (1й- махровий, 2й - вафельний). Коштує це
задоволення не мало - 11 грн... Вологим йому бути це не завадило ... В цей час,
звичайний комплект коштує 9грн. Ми таки скористались супер-комфортною послугою
пралень Львівської залізниці, однією на двох...Тарас Гулка - 12-7-2006 у 14:55
Я вже думав, що залізниця кинулась думки про оплату постілі в касі (останній раз
перед Паскою їхав до Київа і постіль оплачував знову у вагоні), а ж ні.
Вчора брав квитки, коли вже відходив від каси, касирка попередила, що у вартість
квитка вже постіль включена. Тобто тепер ніхто не питає хочите чи ні. Просто
ставлять перед фактом.Василь Яворський - 12-7-2006 у 15:34
наскільки я знаю вартість постелі входить у вартість тільки на фірмових потягахТарас Роман - 12-10-2007 у 15:18
Мав нещодавно такий досвід - виявляється що то не є примусово, звісно питати вас не
будуть але можна відмовитися від постілі самому.
Брав у касі на Південному.Юрій Сєров - 21-10-2008 у 14:40
Я б ще хотів розплачуватися пластиковою банківською карточкою, і не тільки в
інтернеті, а й в касі.Онук Юрій - 22-10-2008 у 00:43
Не розумію одного чому взагалі не зробити так щоб постіль додати то тої вартості
що є і продавати квиток за ціною постіль + проїзд = сума. Без різниці тре вона тобі
чи ні. Пару гривень пожертви зроблять кращими тамбури, туалети і так далі! Якщо
звісно постіл не змінусують згодом в кишеню посадовця!Тарас Сокальський - 22-10-2008 у 07:30
Цитата:
Без різниці тре вона тобі чи ні. Пару гривень пожертви зроблять кращими тамбури,
туалети і так далі!
Ну не знаю, я, наприклад, в поїздах не
сплю, а читаю або шукаю цікавих співрозмовників. На дідька мені постіль? Для
тамбурів і туалетів потрібно не пару гривень, а пару буків тим, хто за них
відповідає, зрештою, я з таким станом давно звикся і мене він не особливо вражає,
на відміну від "приємних" змін в ціні.Hanor Narasson - 22-10-2008 у 20:09
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Онук Юрій
Не розумію одного чому взагалі не зробити так щоб постіль додати то тої вартості
що є і продавати квиток за ціною постіль + проїзд = сума. Без різниці тре вона тобі
чи ні.
Було. Їхав я потягом в плацкартному вагоні зразу після введення цього. Провідниця
- в соплях і сльозах. Виявляється, весь день суцільні крнфлікти між пасажирами.
Раніше вдень постіль не брали. А тут - видають, бо заплачено! Ну, всі розклалися
"спати". А куди подітися тим з 2-х
полиць?
Взагалі - це нав'язування послуги, тому й відмінили.Hanor Narasson - 27-10-2008 у 20:08