Форум Рідного Міста

Куплю недорго ВАЗ2101-06 або Таврію

Demyan - 14-12-2005 у 17:16

Куплю недорого машину ВАЗ 2101-06 або Таврію, в хорошому стані. Бажано щоб на ній можна було вчитися а не сидіти під нею:). Також добре коли один власник. Ну звісно хотілосяб щоб двигун був після капремонту або в хорошу стані.

vovka - 14-12-2005 у 19:12

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Куплю недорого машину ВАЗ 2101-06 або Таврію, в хорошому стані. Бажано щоб на ній можна було вчитися а не сидіти під нею:). Також добре коли один власник. Ну звісно хотілосяб щоб двигун був після капремонту або в хорошу стані.

А нащо купляти машину щоб вчитися, особливо особі чоловічої статі ?
Я купив зразу для того щоб їздити, хоч і не знав де які педалі.. За пару днів вже сяк-так їздив сам. За пару тижнів - вже їздив досить впевнено..

Радив би краще взяти щось більш-менш порядне за 3к, хоча б ту ж 2108, чим зараз купувати 2101 за 1.5-1.7 .. Все таки це машини які важко порівнювати..

І ще таке. Все одно при покупці тобі прийдеться вкласти в машину гроші. Нереально взяти таку машину і потім зоча б півроку проїздити без жодної поломки. Якщо якийсь продавець буде розказувати що типу стан "сів-поїхав" - це брехня... Ти може і поїдеш - тільки невідомо доки доїдеш :)

Спробуй ще запитати хоча б на нашому спеціалізованому форумі з підпису.

Demyan - 15-12-2005 у 08:52

Невже так кепсько? якщо будуть дрібні поломки то це ж нічого? головне щоб двигун був хороший, та кузов негнилий, а зрозуміло що потім дрібін поломки можна робити. Чи я не правий?
І ще якщо я куплю таку машину троха повчуся і потім схочу продати і якщо я нічого з нею суттєвого не зроблю, я ж зможу її продати за таку ж ціну. Чи ні?

vovka - 15-12-2005 у 10:38

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Невже так кепсько? якщо будуть дрібні поломки то це ж нічого? головне щоб двигун був хороший, та кузов негнилий,

Може і не так все погано :) Двигун треба дивитися. Він вже точно має бути після капіталки і напевно не однієї...
Кузов в 2101 в прицнипі непогано зберігаєтсья.. Чого не можна сказати про 2105-07.. 06 в принципі теж нічого..

Цитата:

а зрозуміло що потім дрібін поломки можна робити. Чи я не правий?
І ще якщо я куплю таку машину троха повчуся і потім схочу продати

Та вони то може і дрібні.. Якщо вмієш ремонтувати машину сам - то буде дешево відносно.. Але якщо будеш їздити по сервісах - тоді ой.
Та й то так здається - дрібні.. А насправді всі поломки треба ремонтувати відразу як вони стаються - бо потім грошей нехватить і машина у невідповідний момент просто зупиниться.. Крім двигуна в таких машинах є багато чого що теж коли ламається завдає багато клопоту...

Та й бензини 2101 їсть набагато більше чим 08. При теперішніх то цінах....


Цитата:

і якщо я нічого з нею суттєвого не зроблю, я ж зможу її продати за таку ж ціну. Чи ні?

Продати за ту ж ціну - можливо і продасиш.. Але врахуй вартість переоформлення машини - це десь 200$ . Ну і початкові капіталовкладення: глянути на сервісі на діагностиці ходову, поміняти масло, свічки, можливо акумулятор...

Я як купував машину - теж так мислив.. Раз двигун і кузов нормальний - значить буду їздити горя не знати :) Так не буває.


Особисто я би ще почекав і підзбирав грошей хоча б на 08.
Ну то моя така думка.

vovka - 15-12-2005 у 23:27

От блін, і в мене сталися неприємності. Певно десь наврочив...

Заїхав годину назад в бордюр за 50 метрів від стоянки.
Акуратно і рівненько так... Ітого вилетіли гранати, колесо треться в крило.. Машина не їде.. А ще може і рульову погнуло.. От так. На рівному місці через нещасний замок запалювання - заклинило руль, а дорога слизька , відтормозитися не вийшло.. І ніби нормально працював.. Якість вітчизняних запчастин дається взнаки..

p.s. Недаром кажуть що найбільше аварій стається після 2 року за кермом коли здається що ти вже все вмієш і знаєш...

Demyan - 16-12-2005 у 08:42

Да не повезло...і що тепер дорого ремонт обійдеться? Тим може ж і краще вітчизняні - що дешевше тепер буде ремонт, а мені здається що статися це могло з любою машиною не обовязково ж вітчизняною.

vovka - 16-12-2005 у 19:53

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Да не повезло...і що тепер дорого ремонт обійдеться? Тим може ж і краще вітчизняні - що дешевше тепер буде ремонт, а мені здається що статися це могло з любою машиною не обовязково ж вітчизняною.

Ремонт тільки по запчастинах які повилітали в лівій стороні - десь 300 грн. + робота + евакуатор в районі сотні до сервісу..
Добре що кузов не пошкоджений - була б іномарка - залишився би без бампера :)
Назбиралося трохи.. Плюс 2 дні без машини, коли вона дуже потрібна...

Рост - 17-12-2005 у 02:44

Співчуваю. Хоча дійсно у випадку з іномаркою було б куди дорожче.
Оті перші роки таки прикрі. Пригадую себе, як зимою на, можна сказати псевдо сліках літав трасою поза сотню, коли інші повзли 50. Та, молоде, дурне. Тепер собі такого і на хороших зимових колесах не дозволяю.
Стосовно теми треду. Якщо чесно, навіть не знаю, що краще - вчитися на поганій машині, а потім пересісти на хорошу, чи одразу вчитися на хорошій. От мій товариш купив Рено Канго, і мені не вдається навчити його одразу правильно крутити кермо - гідропідсилювач розслабляє. Ну нічого, сніжок випаде, я його на площадку в Брюховичі вивезу, тоді зрозуміє, до чого я це все товкмачу.
З поміж авто ВАЗ-класика і Таврія я б таки більше схилявся в бік Таврій - невелика передньопривідна машина, достатньо проста конструктивно і недорога в обслуговуванні. Ну і економічність теж куди краща за ВАЗівську.

Demyan - 19-12-2005 у 08:54

Машину все ще шукаю. Просто на базар якось не дуже хочеться їхати та й по оголошенням теж треба часу купу тратити. А машина на разі не горить. Все ж якщо хтось по чує то кажіть. Можливо щось придумаємо. Щодо Таврії - я якосьтеж вже почав в бік таврії схилятися.