Форум Рідного Міста

ПроФФесійність операторів служби техпідтримки

Роман Ромашка - 22-12-2005 у 12:34

Вчорашня розмова з оператором техпідтримки компанії UMC взяла мене на повал.

Передісторія: двзоню на номер UMC (абонент знаходиться в Луцку) десь приблизно 23:30. За це 20 хв розмови було 5-7 обривів. Я такий розклад терпіти незміг вирішив подзвонити і нагрузити техпідтримку за їхній "неперевершений" зв'язок.

Трубку знімає хлопець Володимир. Як завжди гарно представляється.
Розповідаю яка ситуація. Кажу свій номер і номер абонента.
Судячи по всьому заповнює антеку (у них це заведено, що за кожен дзвінок оператор складає звіт). Задає пару дурних запитань, перевіряючи мене на ідіотство. :baddevil:
Дуже його здивувало що я знаходжуся в Києві і в мене проблеми з покриттям. На що я йому відповів що я теж дивуюся, бо за 7 років мало буте таке покриття, щоб в кожному підвалі можна було без проблем розмовляти.
І настає момент "істини". Що він мені рекмомендує. В режимі пошуку мереж виберіть спочатку чужу мережу а потім УМЗ. Якщо проблеми на вашій стороні то це має допомогти! Питаюся його, а чи не простіше перегрузити телефон? Він ж натякнув мені що треба перереєструватись в мережі. Виявляється ні. Я йому поясню по укриїнськи, що в чужій мережі я незареєструюсь, так як системи безпеки мені недовзолять це зробити. На що він каже що мені непотрібно це. Що мені потрібно відреєструватись а потім зареєструватись. На запитання чому я неможусь відреєструватись виключенням телефона він мені сказав що він не технічний спеціаліст і пояснити це не може. А хто ж може це пояснити? Інженери. Так зєднайте мені з ними. Я хочу почути це пояснення. Їх зараз немає.
Любому взязківцю, який має хоть якесь уявлення про роботу систем цифрового зв'язку це буде здаватись маразмом накуреного їжака.
Зрозуміла річ що перереєстрація в мережі недопоможе, якщо проблеми з покриттям.

Питається: невже там беруть на роботу таких телпнів, які навіть два слова звязати неможуть? Припустимо подзвонить людина, яка в цьому не розбирається. Розкажуть ту ж історію і на тому закінчиться. Але це не означає що вже ніхто в цій темі некомпетентний.

От і робіть висновки яку мережу будує УМЗ і яке у них ставлення до клієнтів з таким сервісом...

Громов Сергій - 22-12-2005 у 13:35

На подібну фішку я налетів того тижня з діалапом Фарлепа.

Ситуація - від набору номеру до отримання інтернету - завжди більше півтора (90 сек) хвилини, при умові нетарифікованих 60 сек.

От. Звоню до оператора: "Оператор десятий" морочив мені голову, що весь цей час станція опитувала мій номер (Фарлепівський же). Я його послав дуже культурно і наступного тижня звернувся до інженера по інтернету.

Отже. За цей тиждень "десятого" вже встигли звільнити. Опитування номеру - 20мс, але й той мені не пояснив - звідки такі затримки.

Закінчення. При наявному протоколі лише РСП/ІР фарлепівський діалап опитував - "А може ще є якісь протоколи" :lol:

Висновок - течка кадрів і товстий толмуд з готовими відповідями перед очима ділетантів на сапорті.