vovka - 6-2-2006 у 12:30
Google забанив BMW.de за махінації з сайтом .
http://blog.outer-court.com/archive/2006-02-04-n60.html
http://www.mattcutts.com/blog/ramping-up-on-international-webspam/
От діти... Ну вчи, вчи - а толку нуль. Ну хто ж так робить 
А перед Гуглом всі рівні 
vovka - 9-2-2006 у 20:31
Так, вже вроді помирилися з гуглом...
А загалом непогана піар-акція получилася для БМВ 
Ця картинка це наочно демонструє:
http://traffic.alexa.com/graph?w=379&h=216&r=6m&y=r&u=http://www.bmw.de/
Андрій Пелещишин - 9-2-2006 у 21:33
Якесь то БМВ справді дивне, навіщо воно йому було? Щоправда, думаю, для БМВ бан
Гугла значить, мяко кажучи, небагато. 
А ріст трафіку за рахунок бажаючих подивитися на забанений сайт навряд чи суттєво
вплинув на ріст продаж продукції БМВ (на мою думку, звичайно)