Форум Рідного Міста

Нова послуга УМЗ - відслідковування пропущених дзвінків

Андрій Пелещишин - 17-2-2006 у 13:00

Цитата:
Для того щоб Ви завжди були на зв'язку і не пропустили жодного дзвінка, UMC надає всім абонентам UMC, SIM-SIM і ДЖИНС нові, абсолютно безкоштовні послуги "Вам дзвонили!" і "Є Зв'язок!".

o
Вам дзвонили! - з допомогою цієї послуги Ви зможете дізнатися, хто і коли дзвонив Вам у той час, коли Ви перебували поза зоною дії мережі або Ваш телефон було вимкнено.
o
Є Зв'язок! – якщо Ви не змогли додзвонитися абонентові через його відсутність у мережі або його телефон було вимкнено , то з допомогою цієї послуги Ви зможете дізнатися, що Ваш абонент знову з'явився в мережі.

Інформація про те, хто Вам дзвонив, дозволить Вам не пропустити важливий дзвінок – Ви зможете передзвонити.
Отримавши повідомлення про появу Вашого абонента на зв'язку, Ви зможете зв'язатися з раніше недоступним абонентом.

Увага! Інформація про пропущені дзвінки зберігається протягом доби з моменту надходження дзвінка.


Послуги надаються всім абонентам UMC, SIM-SIM та ДЖИНС на постійній основі, безкоштовно.
Послуги не потребують додаткового замовлення або активації.
Інформація про номери абонентів, які Вам дзвонили, коли Ваш телефон був вимкнений або недоступний, та час дзвінків фіксуються і будуть надіслані Вам у SMS-повідомленні, як тільки Ви знову будете на зв'язку. Повідомлення надійде українською мовою.
Ви можете самостійно відключити або налаштувати послуги.

ну і так далі - http://www.umc.ua/ukr/dzvinok.php

Побічна, і досить незручна фіча (себто документована бага) - постійна переадресація дзвінків.

Павло Жежнич - 17-2-2006 у 13:58

Вчора якраз мав можливість познайомитися. Мені дзвонив колєга, в розмові в мене розрядився телефон. Поки я включав зарядку, колєга встиг декілька разів передзвонити. При включенні телефона я отимав повідомлення у форматі:

  1. Вам дзовнили з такого-то №
  2. Кількість викликів - стільки-то
  3. Останній виклик - тоді-то

Послуга працює!:sing:

Руслан Кравець - 17-2-2006 у 16:52

Ага, так ось чому коли я дзвоню, мені перед з'єднанням з'являється напис "Переадресація дзвінка"!
А я собі думаю - звідки воно взялося.

Андрій Пелещишин - 17-2-2006 у 17:14

Ага, щойно вирішив її потестувати - не працює. :(

Тарас Гулка - 17-2-2006 у 22:23

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Руслан Кравець
Ага, так ось чому коли я дзвоню, мені перед з'єднанням з'являється напис "Переадресація дзвінка"!
А я собі думаю - звідки воно взялося.


І не тільки в тебе Руслане. І в мене і вбагатьох моїх друзів на ЮМЗ те саме вже десь 2 тижні. При чому в мене 2 карточки ЮМЗ. На одній зявляється, а на другій ні.
Спроба виключити переадресацію ні до чого не приводить. Вона після ж першого дзвінка включається знову.

Напевно це і є нова послуга. Мається на увазі переадресація на сервер при виключеному телефоні. Бо при включеному телефоні жодної переадресації не відбувається

Тарас Гулка - 17-2-2006 у 22:39

Ой. Точно. Треба просто статтю дочитати до кінця :)
Цитата із сайту
"
При вихідному дзвінку ви можете бачити на дисплеї телефону «переадресація включена». Це не позначається ані на якості звязку, ані на фінансовому стані вашого рахунку. Скасувати появу цього повідомлення і переадресацію, викликану роботою послуг «Вам дзвонили» і «Є Зв’язок», неможливо.
"
А я чайник 3 дні пробую відключити цю штуку :)

Юрій Сєров - 18-2-2006 у 00:56

В мене на Джинсі не працює. Поки що. Думаю для абонентів ЮМС послуга стала доступна швидше.

Роман Ромашка - 19-2-2006 у 02:11

Мушу нагади про слідуючі речі. По-перше послуга далеко не іноваційна українському ринку звязку. Першим був WellCOM ще рік тому. Потім незабаром і Life. Так що не кричали б вони стільки краще. А то получається, що і радіо вони винайшли.

З приводу з'являвяється "переадресація включена". Ця послуга працює ч-з передрасацію. Коли ви дзвонити на номер, який зараз оффлайн, то ваш дзвінок передресовується на інший (можете глянути в настройках паредресаціі (коли немає зв'язку)). Робот відловлює номер звідки дзвонили і робить відповідний запис на рахунок відправки повідомлення.
Вот і вся музика.

Тепер з приводу роботи послуги. То вона ще не те що сира, а ще тече водичка з неї. Працює раз через раз особилово коли дзвонять з ворожих мереж. У мене, напиклад, на дзвінки з ВК каже, що номер занятий. Як ч-з деякий час виявилось, такий глюк у них є при дзвінках з ВК і ҐТ і не тільки у мене.

А взагалі дуже корисна фіча. Оцінив за рік на ВК, де вона з самого початку працювала як швейцарський годинник.

Роман Ромашка - 28-2-2006 у 10:31

Почав трохи копати в цьому напрямку так виявилось що УМЗ почали хитрувати. Виявляється в них переадресація неявна! Тому багато народу без руля чого в них при дзвінках вискакує повідомлення про переадресацію. Хоча самі не раз відміняли всі переадресації.

Тарас Ільчишин - 28-2-2006 у 11:15

))) і відключити це не можливо. Так само і в лайфі в мене не виходить відключити звіт про стан рахунку після кожного дзвінка.

Роман Ромашка - 28-2-2006 у 12:38

Лайф це взагалі окрема історія. Не просто його багато народу глюком називають.
А на 111 що кажуть з приводу відключення?

KDI - 28-2-2006 у 12:54

Скажіть, а якщо я відключу ці послуги - повідомлення про переадресацію зникне?

Demyan - 28-2-2006 у 13:04

Не працює - тому що іде налагодження, перевірка тому часто це глючить.

Captivitas - 28-2-2006 у 14:48

хоча й прописано, що послуга активована, але в реалі не працює.
А Мобішна (Велкомівська, тобто) реалізація цієї послуги працює на вищому рівні.

Тарас Ільчишин - 28-2-2006 у 16:27

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Роман Ромашка
Лайф це взагалі окрема історія. Не просто його багато народу глюком називають.
А на 111 що кажуть з приводу відключення?


Та навіщо мені до них дзвонити. Галява закінчилась і я знову повертаюсь до інших операторів.

Андрій Пелещишин - 12-3-2006 у 14:44

Наскільки показали експерименти - фіча працює у випадку коли телефон випав з мережі (наприклад розрядилася батарея або пропало покриття), але не спрацьовує при коректному вимиканні телефону.
Напевно вони так і планували.

Громов Сергій - 13-3-2006 у 09:29

Приблизно те ж саме - скільки ні вимикав телефон - жодного разу вказаний сервіс не спрацював.:rolleyes:

Captivitas - 13-3-2006 у 13:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Громов Сергій
Приблизно те ж саме - скільки ні вимикав телефон - жодного разу вказаний сервіс не спрацював.:rolleyes:


Теж спеціально перевіряв, якщо самому вимикати телефон не працює... Залишається посадити батарею заради експерименту :rolleyes:

Громов Сергій - 13-3-2006 у 13:34

:) простіше просто висмикнути батарейку в робочому режимі - навіщо садити ?

Але це скорше "сирість" проги ніж факт, дороблять колись

Aндpiй - 14-3-2006 у 13:32

В мене в перші дні СМС приходили 100% з затримкою 1-20хв. (спеціально тестував). Потім майже моментально, один випадок був -через 3 дні:o Зараз щораз частіше не приходять. У всіх випадках телефон вимикаю сам (користуюсь адаптером на дві картки). З покриття ніби не вилажу.
А що, оператор знає, яким способом вимкнули телефон?

Громов Сергій - 14-3-2006 у 13:35

Якщо вимикати телефон кнопкою, то йде команда провайдеру про вихід. Інакше - сам розумієш :)

Юрій Сєров - 14-3-2006 у 15:24

14.03.2006 Інновація місяця - послуга "Передзвони мені".
Безкоштовна послуга «Передзвони мені» допоможе Вам завжди залишатися на зв’язку, навіть якщо скінчилися кошти на рахунку. Потрібний Вам абонент отримає SMS-повідомлення з Вашим проханням передзвонити, Вашим номером телефону, датою та часом відправлення прохання, а Ви отримуєте підтвердження, що Ваш запит отримано.

Ми постійно працюємо над створенням нових продуктів та послуг, для того щоб надати Вам більше можливостей у використанні мобільного зв’язку.

Нові можливості – це більше свободи, більше спілкуваня, це майбутнє.
Ми знаємо, як виглядає майбутнє мобільного зв’язку, і створюємо його для Вас вже зараз.


Має працювати і для Джинсерів

Роман Ромашка - 15-3-2006 у 10:18

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Має працювати і для Джинсерів

Теоретично має, але реально - глючить. Особливо на Джинсі.

От тільки неможу зрозуміти одного: як можна таку просту (з технічної точки зору) послугу зробити ще й глючною...

Громов Сергій - 15-3-2006 у 10:41

2 Юрій Сєров: глючить факт, а може треба тестерів - Джинсерів ?

Юрій Сєров - 15-3-2006 у 12:41

Цитата:
От тільки неможу зрозуміти одного: як можна таку просту (з технічної точки зору) послугу зробити ще й глючною...

... фахівці!:D:lol::lol: