Форум Рідного Міста

Life і бонусний рахунок

Sagittarius - 20-3-2006 у 20:46

Користуюсь послугами LIFE з нового року. Попередньо було UMC. Все досить непогано, однак першого березня мені прийшло повідомлення де мене попередили що мій бонуснйи рахунок буде тепер жити тільки місяць, а після чого його буде обнулено. При чому на момент підписання контракту даної умови не було і близько. Разом з знайомим юристом склали претензію. Нижче наведу її текст можливо хтось також захоче відстояти свої порушені права. Претензію писав на пл. Григоренка, 4 попросив в них бланк - дали без проблем.



ПРЕТЕНЗІЯ
(в баланку було написано ЗАЯВА – перекреслив і поряд написав претензія)

Я являюсь вашим контрактним абонентом з __.12.2005 номер договору ********* . В момент підключення і по даний час ТОВ «Астеліт» проводить акцію де за поповнення рахунку проводиться нарахування бонусів, однак на момент підписання договору термін дії використання нарахованих бонусів не було визначено.
1.03.2006 я отримав повідомлення від оператора на мобільний телефон, про те що з 1.03.2006 бонусний рахунок буде дійсний місяць, або три місяці в залежності від джерела надходження, а далі буде обнулений.
Дані дії компанії порушують мої права, оскільки порушують попередньо дане публічне зобов’язання компанії. В результаті яких я не зможу надалі використовувати накопичені бонусі без часових обмежень.
Прошу надати мені можливість подальшого використання бонусного рахунку без часових рамок, в іншому випадку я буду змушений до суду для захисту своїх порушених прав. Прошу надати відповідь за вище вказану адресу.

(Крім цього необхідноі попросити номер під яким буде зареєстрована претензія, вони її відсилають в свій центральний офіс і там реєструють – мені вони подзвонили на наступний день і сказали під яким номером вона зареєстрована)

Роман Ромашка - 23-3-2006 у 14:07

Незнаю чи є у контракті, який ви підписвували з Астелітом, така стрічка "оператор має права змінювати тарифні плани без попереднього узгодження з абонентом". Скоріш за все є. І на тому всі питання повинні знятися. У контрактах ВК, УМЗ, КС такий пункт є. От тільки не памятаю дослівно як.
PS. І якщо чесно, для мене лайф склав враження шарового оператора, з якість джинса чи діджуса. Тому особисто користуватися їхніми послугами не маю наміру. А ще можли ПЗ ніяких переваг ненадає.

Sagittarius - 27-3-2006 у 08:56

Дана компанія не належить до класу джинс, діджус - оскільки використовує свої базові станції (малувато їх правда). А на рахунок контракту там дійсно є такий пункт, але ж це не є зміна ціни за дзвінки - тобто вартість послуги - бонусний рахунок являє собою те ж саме що і основний лише гроші на ньому зявляються в результаті різних акцій - тобто це є як подарунок. Чому компанія вирішила раптом забрати свої подарунки - тільки тому що вони віртуальні. Я рахую що це є порушеням моїх прав.

Роман Ромашка - 27-3-2006 у 10:38

Так це є сама звичана зміна умов надавання послуг. Вот і все.

Що наясності у Астеліта свої техбази, це давно зрозуміло і Америки мені невідкрили. А що до шаровості це зовсім інше. Мається на увазі масова роздача пакетів, тотальні проблемі зі звязом, особливо ввечері і т.і.

Sagittarius - 27-3-2006 у 14:11

На рахунок Америки - я на роль Колумба не претендую. Масову роздачу пакетів на моїй памяті проводили всі крім наявні оператори крім ЮМС. На рахунок якості зв'язку ввечері - не згідний, звязок нормальний за умови нормального рівня сигналу. Ще один позитив - це конкуренція. Лайф дісно є конкурентом для київстару і юмс. Його цінова політика відрізняється від вищевказаних - які, як на мене, домовляються між собою про ціноутворення на ринку мобільного зв'язку.

Я згдіний що можна змінити умови нарахування нових бонусів, ціни на дзвінки, але не можна міняти те що було нараховано попередньо. Дані речі повинні бути обумовленні в контракті - наприклад в мене ще є контракт ЮМС - там так і написано що гроші не використані до кінця місяця зникають. То виходить можна зробити щоб вони зникали в середині місяця. Коли проводяться подібні акції то звичайно вказується конкретний час їх проведення, термін дії і т.д. а тут такого немає, очевидно юристи припустили помилки. Думаю вам відомий спосіб заробити на лайф - вони платили 1 грн за 5 хв дзвінка з іншого оператора - бралося анліміт від Київстару і дзвонилося безперервно на лайфовий номер - в результаті за місяць можна було декілька тисяч собі надзвонити. Доречі ЮМС зробила на 2-й місяць після даного нововведення ціну дзвінка на лайф 1 грн навіть в своєму анлімітному пакеті. В результаті в дуже багатьох людей накопилися шалені суми - які тепер вони і хочуть знищити - тому і розпачали це нововведення.
P.S. я до даних людей не належу, але не збираюсь через них втрачати свої декілька десітків гривень.

Роман Ромашка - 27-3-2006 у 16:45

Ну на нахунок масової роздачі, то мабуть лайф переплюнув всіх і вся. А УМЗ теж роздавали пакетів на шару, особливо джинси.
Не роздавати ніколи Юні і Мобі.

Щож до ваших претензій, то зі своєї стоони Астеліт поступив правильно. Наскільки мені відомо якщо умов міняються то вони мають вас попередити не раніше ніж за тижні. Що вони власне і зробили. Те що у вас невикористані суми, це вже друге питання. Вони мабуть скажуть вам використовуйте поки не згоріли.

Щож до якості і приколів ввечері, то я вже не раз на приколи наривався. Дзвоню зі свого основного номера - (довга пауза і занято). Переставляю карточку УМЗ - історія повторються. Ставлю КС - те саме.
Щодо якості голосу то теж в свій час тест провели. По черзі на одному й тому самому телефоні набирали безкоштовний номер і включали в режимі гучного звязку. Четверо людей оціняли. Всі однозначно розмістили в такому порядку.
- WellCOM (Mobi)
- KS
- Life
- UMC (контракт)
- Джинс
Це в Києві. Вот у Львові лафа не тестив ще.