Народ, підкажіть як боротися з безвідповідальністю і хамством, кому писати скаргу
і як це все оформити так, щоб особи (юридичні чи фізичні) відповідальні за рейс
Львів -Катовіце 24.04.06 були суворо покарані.
Отже їхала я вчора до Кракова зі Лвова автобусом сполученням Львів - Катовіце.
Автобус мав відправитися о 19:50. На автобус чекалося 2 години, причому приїхав такий
грат, що ним до сусіднього села їхати страшно, не то що до Катовіц. Коли луди
обурювалися чому так довго нема автобуса і намагалися з'ясувати причину
запізнення у диспетчера, диспетчер розводив руками і казав що водії випили, бо то
ще свято. Одним словом, весь цей час що ми чекали, на рейс видзвонили зовсім інших
водіїв, буквально витягнули з-за столу, вони навіть не знали де в Кракові вокзал (в
автобусі 2/3 лудей їхало до Кракова), тобто пасажирів мали висадити о 4 ранку на
об'їзній під Краковом, а в 4 ранку маршрутки ще не ходять. Правда доїхати до Кракова
таким гратом нам не вдалося, тому що за 40 км до Жешова автобус поламався, тріснуло
колесо, розпалося на 4 частини, в автобусі був страшний сморід паленої гуми і цілу
дорогу автобус видавав такі звуки і так ним телепало, що не було чути взагалі що
говорить твій співрозмовник, який сидить поруч. Але найцікавіше те, що у водіїв не
було запасок взагалі, вони щось там клеїли, комбінували але це все безрезультатно,
ми з 1:30 ночі до 3:00 простояли в Пшеворску на заправці поки не під'їхав Краківський
автобус і забрав лудей. Тобто люди з Катовіцкого автобуса були змушені стояти
цілу ніч до Кракова, але в автобусі були люди, яки їхали далі ніж Краків, до
Катовіц, тобто вони заплатили вже за квиток до Катовіц, доїхали до Кракова за ту
ціну з тяжкою бідою, а далі з Кракова знов плати и добирайся до Катовіц. Одним
словом .... нема слів.
Будь-ласка підкажіть як грамотно і ефективно боротися з таким хамством , мені
страшенно не хочеться це пропустити просто так, і махнути на це рукою. Вірите шляк
трафляє !!! Та і не хочу я отримувати отакі от послуги за 100 гривень.
Я думаю, не я одна одна з таким стикнулася, чи хтось має досвід в таких справах?Ірина Роздольська - 25-4-2006 у 20:41
Вже поправлено, дякую. Здався би на форумі конвертор трансліту на українську, бо
зверху бачу російські символи.vovka - 25-4-2006 у 21:29
Люблю їздити поїздом. Помоєму це все ж таки найнадійніший і найбезпечніший вид
транспорту.
З таким хамством можна боротися тільки одним чином - перестати бути їхніми
клієнтами назавжди, і на всіх форумах, що знаєте, опублікувати назву
фірми-перевiзника.
Притягти до відповідальності нереально.vovka - 25-4-2006 у 23:18
До речі яка назва фірми перевізника ?Tempika - 26-4-2006 у 06:20
...мені здається, тре звернутися в управління транспорту (де керував покійний
вовчак) і за порушення правил, що мусять дотримуватися перевізники, їх, як мінімум,
мусять оштрафувати... а можуть і забрати маршрут і виставити його заново на
тендер... охочих завжди багато :-)Demyan - 26-4-2006 у 09:13
Та ніяк не покараєте, хіба у вас є час, міцні нерви та не шкода здоровя. Скільки
їздив вже такого набачився можливо чимось допоможу.
Найчастіше при замовленні автобуса Ікаруса, приїжає ЛАЗ як описано вище, водії
всі кажуть одне - вчора в рейсі поломався Ікарус.... Висновок: перед тим як берете
автобус в оренду складайте договір з конкретною моделю автобуса, його номером, у
разі заміни вказуйте про зняття певної суми. Таке слід робити якщо і їдете черз
турагенства, обовязково в договорі вимагайте щоб написали автобус яким ви їдете,
а не на словах "Автобус 5 зірок єврокласу". Як правило - відразу вам скажуть що
можливо буде автобус 3 зірки - не гірший за той.... і т.д. Вирішувати далі вам їхати чи
ні.Andreas - 26-4-2006 у 09:34
Моя рекомендація - якщо поїздка планується заздалегідь, за допомогою інету
виясніть, які відгуки має фірма-перевізник. До невідомих фірм звертатися не варто.
Зважте, що позитивних відгуків публікується мало (а ті, що публікуються - явна
реклама самої фірми). Якщо негативні відгуки типу "...у всіх кава-чай задурно, а у
тих жлобів по гривні" чи "...через аварію простояли 2 години в пробці - що, запасного
маршруту не знають?" - можна їхати. А от постійна заміна автобусів, часті
відхилення від графіку руху та маршруту - то вже серйозно, слід замислитись.
Колись по маршруту Німеччина-Україна пасажирів возили десятки фірм. Потроху
несерйозні "вмерли" (саме завдяки спілкуванню пасажирів), зараз лишилися 5-6.Сергій Бєляєв - 26-4-2006 у 09:55
Якщо маєте бажання лише покарати, то:
Управління у справах захисту прав споживачів
79000, м. Львів, вул. Чайковського, 20
Якщо бажаєте ще й якесь відшкодування отримати, то спочатку зверніться до
перевізника з відповідною вимогою письмово, рекомендованим листом. Якщо
відмовлять (це найімовірніший варіант), то до вищезазначеного управління, додавши
копію відповіді перевізника на Ваше звернення. Якщо його не змусять відшкодувати
завдані Вам збитки, а це, як мінімум, компенсація додаткових витрат на проїзд, то
звертаєтесь із позовом до суду. До вимоги відшкодування матеріальних збитків
можете додати ще й моральні.Andreas - 26-4-2006 у 10:38
Цитата:
Сергій Бєляєв
До вимоги відшкодування матеріальних збитків можете додати ще й моральні.
...плюс витрати на сам судовий позов (конверти, папір, поштові марки, послуги
адвоката, що складатиме позов)Hanor Narasson - 26-4-2006 у 11:37
Якщо маєте квиток, то надсилаєте скаргу (+ копію квитка, оригінал залиште у себе) до
Управління захисту споживачів Львівської обласної державної адміністрації. На
жаль, сам адресу не підкажу.Ірина Роздольська - 26-4-2006 у 12:56
Дякую всім за поради. Львів-Катовіце обслуговується Львівським АТП. В них старі
Ікаруси. Проблема в тому, що на Львів-Краків квитки були продані, і продавалися
тільки на цей. Цікаво, чи хтось вже таким чином отримав відшкодування?Ярема П. - 26-4-2006 у 13:10
Форум для відгуків про перевізників є на http://forum.bus.com.ua/cgi-pl/forum.pl , там багато цікавого можна довідатися про перевізників і
їхні послуги.Сергій Бєляєв - 26-4-2006 у 17:27
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Якщо маєте квиток, то надсилаєте скаргу (+ копію квитка, оригінал залиште у себе) до
Управління захисту споживачів Львівської обласної державної адміністрації. На
жаль, сам адресу не підкажу.
Маленьке уточнення: зазначене управління не є структурним підрозділом
Львівської облдержадміністраціїЯндрух - 27-4-2006 у 09:59
Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
Люблю їздити поїздом. Помоєму це все ж таки найнадійніший і найбезпечніший вид
транспорту.
Спортбайки - і найнадійніший, і найбезпечніший ТЗ. Особливо, коли мчати на ньому на
німецькому автобані поза 200... Всіх обходиш, як стоячих. Нікому не заважаєш, тобі
ніхто не заважає... Надійно. Безпечно. Andreas - 27-4-2006 у 10:38
Цитата:
Яндрух
Спортбайки - і найнадійніший, і найбезпечніший ТЗ. Особливо, коли мчати на ньому на
німецькому автобані поза 200... Всіх обходиш, як стоячих. Нікому не заважаєш, тобі
ніхто не заважає... Надійно. Безпечно.
Яка цікава казочка! Всі "лохи" на автобані, а один я, "пацан" справжний... Там, знаєте,
"поршаків" та "ягуарів" так само до чорта, всі крутими себе вважають...
Крім того, а косулю чи дику свиню Ви ніколи не бачили на автобані, коли вони вночі
вискакують на твою шпуру (полосу руху) і дивляться на тебе кліпаючи очима? А
придуркувату француженку, коли на швидкості поза 200 вона їде за Вами, тримаючи
дистанцію "аж" 20 м, а попереду заблимали вогні "стоп"-сигналів? А
італійця-дальнобійника, що спить за кермом 50-ти тонної фури, і їде по синусоїді?
Так що не така вже то проста і приємна річ - автобан.
Вибачте, що не за темою, але не я перший почав...Ярема П. - 27-4-2006 у 18:45
Щось в мене склалося враження, що вся оця боротьба з хамством - до одного місця. Вже
не один, з ким я обговорював цю тему, казав "ха, наївна кобіта, нічого не доб'ється".
І в першу чергу саме тому, що отаке ставлення в нас закладено ще від виховання, ще
не минув в нас самих отой совок, при якому виховувалися наші батьки. Біда лиш, щоб
не передалося оце дітям. А скоріш за все передасться, бо ми їх так виховаємо.