Форум Рідного Міста

AmWay

Остап Шумин - 22-5-2006 у 16:30

Цікавить Ваш досвіт співпраці з компанією Емвей та її представниками, Ваша думка про товари які вона пропонує, плюси мінуси ...

Demyan - 22-5-2006 у 16:38

Думаю що Ви там працюєте або хочете влаштуватися. Моя думка - це звичайнісінька піраміда, котра покривається товарами ширкого вжитку, створенних на заводах компаніях (зібраних тими ж грошима що були отримані на самому початку піраміди).

Остап Шумин - 22-5-2006 у 16:54

Ні, я там не працюю. Туди попав, в прямому значенні цього слова, мій товариш. Те, що це піраміда, я знаю сам. Мене цікавить реальний досвіт людей які з цим працювали, особливо негативний :)

Сергій Бєляєв - 22-5-2006 у 17:08

Звичайний мережевий маркетинг. Нічого особливого не пропонують.

Thror - 23-5-2006 у 05:29

Піраміда - це в принципі щось типу МММ, тобто через якийсь час розвалюється та й вкладені кошти нічим не забезпечені.
А Емвей - просто мережевий маркетинг. Непоганий.

Роман Ромашка - 23-5-2006 у 12:49

Всеодно на таких речах особливо незаробиш. Не ождного знаю які хотіли заробити на Гербалайфі, Нювейсі чи інших. Всеодно рано чи пізно все йде в тупік.

Тарас Задорожний - 23-5-2006 у 21:52

Коротше кажучи, новий лохотрон (для Львова)....
Закритого плану бізнесова секта, яка в стилі мекдональдза розказує, шо почавши з нуля можна скоренько стати гендиректором.

Hanor Narasson - 24-5-2006 у 11:32

Та не новий - йому вже років зі 7.

Юрій Сєров - 24-5-2006 у 12:10

Цитата:
новий лохотрон

Абсолютно не новий.
Не зовсім лохотрон - маркетингова піраміда на зразок згаданих НюВейсів.
Наскільки я знаю розповсюджує косметику. З таким самим успіхом можна продавати Оріфлейм і Авонь, хоча останні викликають більшу довіру.

Tempika - 24-5-2006 у 12:41

...ейвон до речі не є пірамідою...

Hanor Narasson - 24-5-2006 у 20:49

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Наскільки я знаю розповсюджує косметику.


Не тільки, значна частина продуккції - "товари для догляду за домом".

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
косметику. З таким самим успіхом можна продавати Оріфлейм і Авонь, хоча останні викликають більшу довіру.


У кого?:o:o:o:o:o:o:o Хіба в порівнянні з Амвеєм.:baddevil:

"Мережева" косметика В ПРИНЦИПІ не буває доброю. От, такий собі "ширнетреб":baddevil:

Tempika - 24-5-2006 у 22:21

...можу сказати що я користуюся і оріфлеймом, і ейвон... хороша косметика, чого... декоративна від ейвон по якості та ціні дуже навіть хороша... та й у оріфлейма все досить на рівні, автозасмага наприклад... хоча ось парфуми такі собі, що там, що там... але як говориться що ж ви хочете за таку ціну... правда *фар евей* від ейвона теж нічо, я довго користувалася, бо якийсь час до аддікта трудно було знайти щось ванільно-коричне... просто ці компанії тратять порівняно мало на рекламу та просування продукта... чого я мужу переплачувати за той ж ревлон чи мейбелін тої ж по суті якості?

Галина Лев - 24-5-2006 у 23:10

Дозвольте ж і мені добавити.
1. Маркетинг - не завжди лохотрон.
2. Оріфлейм - таки якісна косметика.
3. АмВей на нашому ринку від початку 90-х. І продукція в них теж нормальна. На власній шкірі випробувала.

Остап Шумин - 25-5-2006 у 08:01

Пррррр........ Стаять ракель......
Щось наша тема пішла не в тому напрямку.
Ейвон, оріфлейм.... Ми, все таки, в розділі "Підприємництво, економіка, юриспруденція", тож давайте трохи про гроші. Хтось емвеєм займався? Хтось гроші на цьму заробив? Може на комусь хтось заробив :) Чи варто на це тратити час? І замість того, щоб розказувати своїм друзям яка афффігенннна продукція в емвея, може краще посидіти десь в парку, випити пива і поговорити про щось більш приємніше?
Це я про то, що люди які починають цим займатися, слідують принципам, яких їх вчать на зборищах однодумців - проводять активну рекламу своїх товарів серед знайомих :(

Андрій Пелещишин - 25-5-2006 у 12:26

Колись ставився дуже скептично. Але зараз думку змінив. Я знаю людей, які заробляють досить непогані гроші на продажі косметики і супутніх товарів по мережевих схемах.
Тут усе залежить від людини, якщо це їй по душі - в неї все ОК, а якщо така діяльність (а для 95% воно є так) не підходить, то нема чого займатися.
Є ще один дуже неформальний, але надзвичайно суттєвий фактор. Коли людина займається такою справою в установі (і має певні людські якості) у неї різко зростає авторитет і неформальний вплив у колективі, особливо якщо колектив переважно жіночий. Ця пані (а як правило це пані) формує навколо себе осередок, у якому обговорюються і можливо вирішуються питання далеко не тільки косметичні.
Повірте, це суттєво.

Щоправда, бувають протилежні випадки - коли начальниця втюхує товар своїм підлеглим. Тоді все тільки на шкоду.

Hanor Narasson - 25-5-2006 у 14:57

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Tempika
...можу сказати що я користуюся і оріфлеймом, і ейвон... хороша косметика, чого... декоративна від ейвон по якості та ціні дуже навіть хороша... та й у оріфлейма все досить на рівні, автозасмага наприклад... хоча ось парфуми такі собі, що там, що там... але як говориться що ж ви хочете за таку ціну... правда *фар евей* від ейвона теж нічо, я довго користувалася, бо якийсь час до аддікта трудно було знайти щось ванільно-коричне... просто ці компанії тратять порівняно мало на рекламу та просування продукта... чого я мужу переплачувати за той ж ревлон чи мейбелін тої ж по суті якості?



Цитата:
Оригінальне повідомлення від Галина Лев
Дозвольте ж і мені добавити.
1. Маркетинг - не завжди лохотрон.
2. Оріфлейм - таки якісна косметика.
3. АмВей на нашому ринку від початку 90-х. І продукція в них теж нормальна. На власній шкірі випробувала.



Відносно "якості" "мереждевої" косметики - то така аналогія з автомобілями:

Маса людей їздить на ВАЗах. Вони недорогі і "звичні". Але мало хто захоче повернутися за кермо ВАЗа після БМВ, Мерседеса або Ауді. Отак і з розмаїтими "авонями і оріхламами" - ніби і непогано, але як спробуєте щось краще...

Tempika - 25-5-2006 у 15:18

...так справа ж в ціні... я б може теж тільки косметикою від діор користувалася, але але але... повірте, більшість декоративної косметики робиться на тих же заводах, і склад у них однаковий, що у ейвона що в герлена.. з машинками жодної аналогії.

...на рахунок заробітків... моя хороша колєжанка директор оріфлейму, і вона цим дуже добре заробляє, більше ніде не працюючи... але вона дійсно любить працювати з людьми, розширює свою мережу, проводить семінари, працює над своїми комунікативними якостями... мене вона агітувала місяців півтора, а потім, коли зрозуміла, що я *не того поля ягідка* лишила в спокої, що не заважає нам близько колєгувати, та й джерело косметики завжди поруч :-)) всі ж ми по суті роботи продаємо або себе або товар, так що нічого поганого в цьому нема, хоча певна відсутність перспектив росту в такій діяльності є.

Hanor Narasson - 25-5-2006 у 19:29

Повірте мені, Темпіко, що різниця таки є (я собі тим на кусок хліба зараз заробляю), хоча може й на одних заводах робиться.

Щодо заробітків - то реально "заробити на життя" на MLM можна хіба через багато років, якщо є талант до торгівлі (як от у випадки Вашої колєжанки)

Tempika - 25-5-2006 у 20:25

...не через багато, повірте мені :-) я її знаю років 6, і тоді вона заробляла непогано, а тепер дійсно добре... причому багато часу піднятися у неї не зайняло.

...про різницю і хліб прошу детальніше, на слово не повірю :-) аргументуйте.

Thror - 26-5-2006 у 07:26

В мене близькі родичі фактично живуть за рахунок мережевого маркетингу.
Та навіть не з маржі від продажу - багато не заробиш, а за рахунок побудови власої мережі.

Tempika - 26-5-2006 у 08:00

...відповідь Hanor Narasson-у - ну і що :-)))

Hanor Narasson - 26-5-2006 у 13:30

Маю ЩОДЕННУ можливість порівняти відгуки про співвідношення ціна/якість "мережевої" і звичайної косметики. Порівняння не на користь мережевої.

Tempika - 26-5-2006 у 16:22

..звичайна це яка? які конкретно бренди?
наприклад, ейвон це не мережева косметика, хто знає нюанси.. :-)

Hanor Narasson - 26-5-2006 у 18:49

Авон - це "косметика, не призначена в продажу в магазинах"
Щодо брендів - то модератор "покоцає" зразу, оскільки це реклама. Як будете в центрі - зайдіть в магазин на просп.Свободи біля Промінвестбанку - ну нас 90% спільних поставників.

Tempika - 27-5-2006 у 15:35

...так там тільки Пупа з хороших брендів, здається.

Hanor Narasson - 27-5-2006 у 16:26

Ви по ціні порівняльно з "мережевою" судите про "хороший бренд"? От тут Ви попались! :lol::baddevil::lol::baddevil::lol::baddevil::lol::baddevil::lol::baddevil::lol::baddevil::lol::baddevil:

Tempika - 27-5-2006 у 17:54

...звісно, за якістю... зміст етикетки теж почитую.

Hanor Narasson - 27-5-2006 у 19:51

Так от, наприклад помадка для уст рівня якості "Авон" коштує в магазинах (рекомендована роздрібна ціна) приблизно 25-35 гривень, це якщо рекламований бренд, якщо нерекламований - то може й менше. А в Авон скільки?

Hanor Narasson - 27-5-2006 у 20:28

Попробував знайти ціну сам - зайшов на сайт Авон. На помаду ціни не знайшов, але іншій цікавий момент:
http://www.avon.com.ua/PRSuite/buying/showcase.jsp?subCatID=CAT00

туш для вій «Виразний погляд:
Звичайна ціна: 33,00 грн.

Спеціальна початкова ціна: 19,49 грн.

Підозріваю, що собівартість продукту ("гуртова", "митна" ціна) - менше 19.49.

Тобто націнка щонайменше 1,69. Це ДУЖЕ багато на продукцію такого рівня (та й вищого, "селективного" - також) Пересічні магазини працюють з націнкою на косметику 1,5 МАКСИМУМ!
(а частіше з меншою). От і подумайте, про співвідношення ціна/якість.:baddevil:

Tempika - 28-5-2006 у 08:46

...в ейвоні якщо товар знімають з виробництва, залишки розпродують за спеціальними цінами... щоб вони вже не потрапили в наступний каталог... хороша політика, всі довольні... помади ейвон просто супер і по кольорам і по ціні, повірте.

Hanor Narasson - 28-5-2006 у 18:52

Видати, по лінку Ви таки не ходили...:lol:

Більш розлога цитата з того ж авонівського сайту:

"Спробуйте нову туш для вій «Виразний погляд», щоб відчути її надзвичайний ефект!

Звичайна ціна: 33,00 грн.

Спеціальна початкова ціна: 19,49 грн."


Це не розпродаж!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Tempika - 28-5-2006 у 21:15

...ну нормальний рекламний хід :-))

Hanor Narasson - 29-5-2006 у 08:58

Так чи є сенс купувати у компанії, яка нахабно ДУРИТЬ покупців?
Я себе після такого не поважав би.

Все-одно в авоні націнка суттєво вища, ніж у "звичайних" магазинах. Тобто в магазині за ті ж гроші можна купити косметику трохи кращу, ніж авон.

Tempika - 29-5-2006 у 13:13

...так а чим вона дурить, я не розумію, там система розповсюдження інша, ніж у роздрубній торгівлі, і так ось тупо рахувати націнку нема сенсу.. на рахунок якості косметика ейвон на рівні манхеттен, буржуа, мейбелін, люмен, але ці бренди в 1,5-2 рази дорожчі.

Тарас Ільчишин - 30-5-2006 у 09:48

я є в емвеї, хоча я не стараюсь заробити на цьому гроші, але є багато знайомих, які серйозно працюють і і заробляють. Для того щоб там заробляти, треба поставити мету, що ти будеш займатись саме цимі нічим іншим, бо на початку, треба бігати і харити людей, напрягати їх, мати добре підвішений язик. Одним словом -- я на цьому гроші не зароблю, все-таки техняр... Але продукцією їхньою буду користуватись з -- мені дуже багато чого подобається.

Відносно продукції -- є багато хорошого. Косметика для старших людей -- супер. В мене мама взяла і тепер не впізнати, всі дивуються, але і ціна.... за пару маленьких баночок заплатиила біля 300уе. І те що там пропонують Авоні, Оріфлейми - це не той рівень. Я косметикою не користуюсь, але все-таки, купа знайомих користуються і кажуть що і до чого. Є знайомі, які користувались Мері кей, а після емвеївської перестали, вони пояснили, що рівень однаковий, але емвеївської на ту ціну більше вистарчає -- вона є більш концентрована.

Володимир Горак - 30-5-2006 у 17:23

Пропоную декілька думок для розгляду
Думаю варто відділяти поняття - виробник товару і дистрибутор (компанія) на замовлення якої або з допомого маркетингової політики якої цей товар просувається на ринок. Це переважно різні організації.
Ідея збуту товарів через мережі приватних консультантів має на меті насамперед забезпечити якісну дистрибуцію товару (інвестиційно помірковане співвідношення затрат на виготовлення товару і споживчої динаміки ринку). Для ринку це добре бо дистрибутор (компанія) зацікавлена в прибутках і тому активно взаємодіє з виробниками з питань якості та асортименту.
Інше питання - карєрні плани для працівників (точніше незалежних консультантів) компанії. Тому що обєктивно компнія дистрибуто нікого, крім власного обслуговуючого персоналу, на роботу не приймає. В основі договору про взаємну співпрацю більшості МЛМ компаній акцентується увага, що продукт придбаний людиною для власного користування не зобовязує і не гарантує з боку компанії можливостей отримання прибутку незалежним консультантом. Але компанія-дистрибутор залишає за собою право здійснювати винагороду, заохочення та інші. , і змінювати умови, асортимент іт.д. на власний розсуд.

Як на мене - все чесно. Просто сотні разів переконуюсь що бажане приймають за дійсне. Як мало хто вдумливо читає стандартний трудовий догвір на ПП, так і в компаніях МЛМ більшість людей не цікавляться основними (для людини) положеннями співпраці з компанією.

Особисто знайомий з людьмиякі заробляють в такому бізнесі щомісяця 800-1600 вічно зелених, і ще більше маю знайомих які клянуть і їхній товар і компанію, не заробивши там ні копійки.
Просто для більшості людей для того щоб мати відчутні фінансові результати потрібний чіткий обєм робіт, робочий час, оклад і контроль.
А є і такі що здатні самі придумувати і в силу свого характеру реалізовувати успішні бізнес-схеми. Кому як подобається. Це не краще і не гірше, просто ми різні.
А про якість товару не говориту оскільки критеріями оцінки повинні бути лабораторні досліди, або експертні оцінки. Моя думка - не варто обожнювати або принижувати якість, але краще вислухати пораду фахівця щодо цього товару(бодай який має фахові знання в цій сфері, якщо ми не говоримо про товари першого вжитку) .

З повагою Володимир

Hanor Narasson - 3-6-2006 у 17:19

Цитата:
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Tempika
...так а чим вона дурить, я не розумію, там система розповсюдження інша, ніж у роздрубній торгівлі, і так ось тупо рахувати націнку нема сенсу.. на рахунок якості косметика ейвон на рівні манхеттен, буржуа, мейбелін, люмен, але ці бренди в 1,5-2 рази дорожчі.


Ну от, (с) „смєшалісь в кучу коні-люді, і всьо на наш редут...”:lol:
Наприклад:

Рекомендовані роздрібні ціни

Lady Manchattan:
Помада для губ Perfect Creamy&Care – кремовая – 27 грн. 80 коп.
Помада для губ Pure Colour Gloss с фруктовым ароматом - 39 грн 80 коп
Помада Magic Effects - НОВИНКА!* - 39 грн 80 коп.

B O U R J O I S

"LOVELY BRILLE" ГУБНА ПОМАДА - 59,00
"LOVELY ROUGE" ГУБНА ПОМАДА - 59,00
"ROUGE A LIVRES POUR LA VIE" ГУБНА ПОМАДА - 62,00

Легко порахувати, що різниця в цінах перерахованих Темпікою брендів 1,4…2,2 рази, тобто «звалювати все цузамен до купи» не зовсім корректно.:rolleyes: Те саме відносно споживацьких якостей цих брендів – вони різні. Тобто твердження:
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Tempika
на рахунок якості косметика ейвон на рівні манхеттен, буржуа, мейбелін, люмен, але ці бренди в 1,5-2 рази дорожчі.
ІМНО з того ж ряду, що й: „автомобілі „Волга” на рівні автомобілів „Таврія” і „Мерседес-Бенц”:lol::lol::lol::lol::sing:
Остаточно, Темпіко, я :saint: не буду агітувати Вас переходити на іншу косметику – подобається Вам Авон – то на здоров’я!
:cool:
:2cents:Штука в тому, що в кожному порядному магазині є хоча б 2-3 лінії і вибір є ширший, ніж в MLM-iвській косметиці.

quote]Оригінальне повідомлення від Володимир Горак
Пропоную декілька думок для розгляду
А про якість товару не говориту оскільки критеріями оцінки повинні бути лабораторні досліди, або експертні оцінки. Моя думка - не варто обожнювати або принижувати якість, але краще вислухати пораду фахівця щодо цього товару(бодай який має фахові знання в цій сфері, якщо ми не говоримо про товари першого вжитку) .


Якщо когось це цікавить – пишіть u2u. Остаточно є достатньо сайтів в І-неті з цього питання, от хоча б http://kosmetika.potrebitel.ru/ (на львівських журнальних розкладках є і «паперова» версія»)

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Ільчишин
...
Відносно продукції -- є багато хорошого. Косметика для старших людей -- супер. В мене мама взяла і тепер не впізнати, всі дивуються, але і ціна.... за пару маленьких баночок заплатиила біля 300уе. І те що там пропонують Авоні, Оріфлейми - це не той рівень. Я косметикою не користуюсь, але все-таки, купа знайомих користуються і кажуть що і до чого. Є знайомі, які користувались Мері кей, а після емвеївської перестали, вони пояснили, що рівень однаковий, але емвеївської на ту ціну більше вистарчає -- вона є більш концентрована.


Не беруся судити щодо кремової групи АмВей – просто не стикався. Але не попадіться на типові „міфи” щодо „на більше вистарчає” і „більш концентрована”

„На більше вистарчає” = структура кремової основи є такою, що легше розмазується по шкірі. При ціні 300 уо за пару баночок – нічого дивного. Оскільки площа шкіри у кожного = const :D, то очевидно, що чим “рідша” основа, тим на довше вистачить крему. Хоча не для кожної шкіри „рідка” основа годиться.:(

„Більш концентрована” - це дууууже давній „маркетинговий хід”:sing: АмВей. Безумовно, що „більш концентрована”, порівнюючи з вазеліном:o. Для рідини до миття посуди (а вона також є в асортиментному ряді Амвей) – „суперконцентрованість” – це чудово:baddevil:. Для крему – далеко не завжди.:baddevil:
По перше – шкіра має обмежену здатність всотувати т.зв „діючі речовини” з крему. Надлишок в кращому випадку просто буде виведений з організму з потом і сечею, в гіршому – може зашкодити (як при передозуванні лік).
По-друге - якщо вже задатися метою наситити шкіру „діючою речовиною”, то це слід робити в комплексі (в порядку спадання концентрації):
- сироватка („краплі”)
- маска
- нічний крем + крем навколо очей
- денний крем + крем навколо очей
У випадках особливої „агресивності” діючої речовини (напр.. при відбілюванні шкіри) частину дози „діючої речовини” також містять засоби для очистки шкіри – тонік, молочко, гель для вмивання і пілінг.

Tempika - 4-6-2006 у 07:06

...у Эйвона теж мабуть не 2-3 лінії косметики, а навіть більше... у оріфлейма теж... і дійсно, чому купувати буржуа за 62 грн, якщо в період акцій (розпродаж або новинка) я може купити ейвон або оріфлейм по ціні до 20 грн?... як користувач скажу, що якість та сама... та й продавці як то ви кажете мережевої косметики ставляться до покупця набагато уважніше, ніж дівульки у великих магазинах, що поводять себе як принцеси діани, не менш... шановний пане Hanor Narasson, ось покористуйтеся, а потім кажіть :-)) я кажу тільки про декоративну косметику, бо іншою не користуюся, маю дуже чутливу шкіру... і чомусь ейвон мені підходить, а наприклад ревлон - аж ніяк.