Форум Рідного Міста

Як боротися з продавцями що обманюють?

Demyan - 26-6-2006 у 12:17

Уже якщо чесно, просто надоїло. Біля мене є один магазин, продавщиця - взагалі нікудишня, так вона ще нагло завжди обраховує. Мене вже пару разів, причому я роблю зауваження - але це не помагає, просто каже - Помилилася, вибачте. Недавно стою - підходить дівчина, та сама ситуація і "Ой вибачте..."
Чи можна якось з цим боротися? Чи вихід один - просто завжди все перераховувати. Адже важко іноді на такому зловити, якщо наслати якусь перевірку.

Користувач Олесь - 26-6-2006 у 12:34

Почати недодавати їй при оплаті. На її зауваження казати "Помилився, вибачте".

Demyan - 26-6-2006 у 12:43

Та це зрозуміло, якщо так буде й далі я взагалі буду іти потім вернуся і буду казати що я дав вам 50 грн а не 20:).
Але якщо серйозно можна якось кудись подати, не думаю що власник магазину чимось поможе.

Андрій Пелещишин - 26-6-2006 у 13:45

Я переконаний, що більшість власників та директорів магазинів будуть не в захопленні дізнатися, що продавець обманює покупців, і потім буде "розбір польотів" (ну хіба би продавець - дочка чи дружина власника, то тоді ні).
Особливо, якщо власнику нагадати про різні контролюючі органи.
Всі розуміють, що до відповідальності вони його не притягнуть, але "крові" поп'ють.
Тому директор може навіть захищати продавщицю, але потім напевно покарає або зробить зауваження.
Ще один - найпростіший варіант. Якщо є можливість - більше в неї не купувати.

Demyan - 26-6-2006 у 14:19

Мені шкода інших людей які будуть обманювати. Тай пляцки там дуже смачні:) найсмачніші в районі:). Тому я без проблем буду ходити в ті магазини але просто рахую все, а вот інші люди які зайдуть і будуть обмануті - мені шкода. Магазинчик сам невеликий - типу "для спального району".

Рост - 27-6-2006 у 12:33

1.Спершу спробувати вирішити справу по людськи, тобто поговоривши з власником/директором.
2.Якщо не допоможе, є товариство захисту прав споживачів.

Demyan - 27-6-2006 у 12:36

1. - Думаю не поможе так як підозрюю - там все своє (власник, продавець і прибиральник:) ).
2. Як саме це робити? адже на словах не скажеш просто так, мабуть треба коли таке трапиться, скласти якийсь акт, та взяти хоча б двох свідків. Але чи є якась гілка в законі або в захисті прав споживачів - за неправильно пораховану суму? Адже це не є неякісний чи прострочений продукт. Тим паче що це набагато важче доказати.

Рост - 28-6-2006 у 20:23

Та я в тому товаристві не працюю, я скоріше навпаки ;)
Пропоную зателефонувати туди і порадитись, що робити.

Тарас Гулка - 28-6-2006 у 22:37

1. Власники магазинів бояться товариства захисту прав споживачів, навіть без доказів вони можуть власнику потріпати нерви. Знайомі власники магазину кажуть, що то ще гірше податкової і краще залагоджувати із покупцями мирно, лиш би тільки не скаржились. В більшості випадків сума суперечки є невеликою і власнику магазину простіше повернути її покупцеві (звільнити продавця, замінити товар …) ніж бігати по судах і щось доводити

2. А хіба відмінили книги скарг? В деяких магазинах я їх ще бачив.

Юрій Сєров - 29-6-2006 у 10:59

Продавці продавцями, але недавно купив в Арсені пиво, яке виявилося протермінованим. Чому в супермаркеті, який позиціонує себе як крутий таке трапляється? Невже там недостатньо персоналу, щоб слідкувати за якістю?

Павло Жежнич - 29-6-2006 у 11:17

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
2. Як саме це робити? адже на словах не скажеш просто так, мабуть треба коли таке трапиться, скласти якийсь акт, та взяти хоча б двох свідків. Але чи є якась гілка в законі або в захисті прав споживачів - за неправильно пораховану суму? Адже це не є неякісний чи прострочений продукт. Тим паче що це набагато важче доказати.

Власне товариство захисту прав споживачів існує для того, щоб їм можна було і на словах сказати. Думаю, що для того, щоб вони зреагували, достатньо написати заяву, а далі вони самі знають що робити.
В свій час мій родич, ідучи на день народження, купляв в магазині коньяк і питався чи не підроблений. Продавці запевняли що оригінальний. На забаві виявилося, що коньяк підроблений. Він пішов в цей магазин, але там йому нахамили. Він звернувся в товариство захисту прав споживачів (без будь-яких доказів). Через декілька тижнів цей магазин закрили, а за коньяк вернули гроші.
А доказати недодачу грошей дуже легко.

vovka - 29-6-2006 у 14:00

Однозначно при написанні заяви в це управління користь буде.
Нетреба думати що якщо власник магазину якийсь крутий - то йому нічого не буде. Магазин то скоріше за все і не закриють, але нерви йому попсують точно і гроші потрясуть . Це управління і подібні їм інстанції на цьому заробляють на хліб.

Користувач Олесь - 29-6-2006 у 14:41

Деколи нема часу тягатися зі спілками захисту тощо, а треба відстояти свої гроші на місці. Був в мене кілька років тому такий випадок - обмінював 500 долярів на гривні в Києві у канторі. Працівниця кантора перерахувала гривні і штовхнула їх мені у віконечко. Беру, перераховую, бракує 20 гривень. Перераховую ще раз (вона за мною нервово спостерігає) - таки бракує. Говорю їй про то. Вона заявляє, що, мовляв, я вже взяв ті гроші до рук, тому ту банкноту вже встиг заховати (sic!!!). Оскільки в мене мало часу, а 20 гривень - сума порівняно невелика, вирішую начхати на все, тому попередньо виголошую таку фразу, що не маю часу на неї зараз, але ще повернуся, розвертаюся і роблю пару кроків в бік авта. Для доповнення, так би мовити, антуражу ситуації додам, що я розмовляю весь час українською, а вона - російською :) з демонстративним періодичним перепитуванням - ніби не розуміє. Отже, йду в бік авта, з нього вискакує шофер і відкриває мені дверцята. Весь цей час працівниця кантору за мною напружено спостерігає, бачить чорний мерседес і шофера, тоді, вочевидь, не витримує, вибігає з кантора за мною з двадцятигривневою банкнотою в руці :) і каже, що вона дуже вибачається, що та банкнота їй під крісло впала :lol:

Добре, що так би мовити, реквізити зіграли на мою користь :D А як реально діяти в такій ситуації? Приїжджій людині, чи взагалі іноземцю? :mad:

Володимир Горак - 4-7-2006 у 10:16

Перевиховувати вже зрілу людину, особливо продавця справа невдячна (енергоємка). Після декількох відкритих скарг покупців в торговому залі, її повинні були б просто звільнити. Тому реагувати активними діями стосовно особи неефективно. А стандарти якості обслуговування клієнтів, це швидше головна біль самого власника магазину (він про них сам чудово знає).
Тому якщо покупка не стратегічна (обладнання, автомобіль, квартира т.п.) - а задоволення від покупки саме в цьому магазині досить сильне:
- Розраховуйтесь з продавцем без здачі :)
- Або зробіть її своїм другом (Сунь-Цзи "Мистецтво війни")

Андрій Пелещишин - 4-7-2006 у 10:41

Цитата:
- Або зробіть її своїм другом (Сунь-Цзи "Мистецтво війни")

Ага, і ділити прибуток навпіл :). Це сильно!