Форум Рідного Міста

Чи повинні платити зарплату при відклику з відпустки?

Андрій Пелещишин - 4-7-2006 у 10:46

У мене така ситуація.
Мене відкликано з відпустки знову на роботу (у звязку з виробничою необхідністю). Відпускні я вже отримав.
Чи можу я тепер претендувати на отримання заробітньої платні за термін, на який мене відкликано.

Dmy - 4-7-2006 у 13:17

Я не юрист, але ситуація, схоже, така:
Претендувати можна, але не вимагати.
Адміністрація мусить запропонувати компенсацію, але не обов'язково (і не в першу чергу) грошову - невикористані дні відпустки в якийсь інший час. З викладачами тут складно, хоча з учителями - ще складніше. Якщо працівник не погоджується (приміром, йти в січні замість липня), то борг залишається на совісті й балансі установи. Якщо сторони не проти - можуть дати гроші, інакше - додаткова відпустка наступного року, якщо не вдасться домовитись взагалі й ніколи - грошовий розрахунок при звільненні.

Demyan - 4-7-2006 у 13:35

думаю що однозначно повинні. Адже якщо я не йду протягом року у відпуску мені дають відпускні (типу я іду у відпуск але відразу мене відкликають).

Demyan - 4-7-2006 у 13:36

Інша ситуація, якщо наприклад я десь за кордоном, цікаво як тут? я поїхав скажем на 3 тижні і нема зі мною звязку:). що тоді як мене викличуть?

Василь Яворський - 4-7-2006 у 14:10

Однозначно маєте всі права вимагати оплату своєї праці. Згідно КЗпП працівник має право на оплачувану відпустку щороку, у випадку не використання цього права (або неповного використання) працівник має законне право на грошову компенсацію. В крайньому випадку невідгуляні дні працівник може вибрати оплаченими відгулами або доплюсувати до наступної відпустки.

Dmy - 4-7-2006 у 14:50

Навіщо далеко ходити? Можна звернутися до ЛМР:
http://www.city-adm.lviv.ua/ds3.htm

Найцікавіше, що
а) гроші повинні заплатити, але реальна відпустка мусить становити не менше за 24 дні (за решту можна і бабла повимагати)
Цитата: