Форум Рідного Міста

Гірський ровер

Ostap - 17-1-2003 у 10:05

Кому подобається проводити час на "двох колесах" (не амфітаміни)?
У Львові є декілька місць де можна випробувати себе на гірському ровері.
Пирхильники такого виду відпочинку - відгукніться!!!
:P

Юрій Сєров - 19-1-2003 у 20:36

З радістю, але
Не швидше як восени :(.
Треба ровер привезти.

Який вірш утворився. Треба групі "Рукі ввєрх" відіслати, буде для них крутий текст :)

Яндрух - 20-2-2003 у 10:04

Загалом, весь Львів можна використовувати під гірський "екстрім": Погулянка, Майорівка...
А околиці - то, взагалі, рай: той лісок, шо від Сихова/Пирогівка і аж до Винник. А звідтам - на Чортові скелі. Fantastic!
Так що - welcome to Lviv for mountaineering!!

Maluy - 27-3-2003 у 21:09

На роверах я теж полюбляю кататись але зараз такі часи що мій ровер ховається від тих що зараз. Я часто їздив до зарваниці але то були ровери Айсти, Україна і т.д. Заз трохи запрацювався і відійшов від вело-туризму.

Але зарз рішив дальше почати кататись тіки от не орієнтуюсь у цінах і хотів би взнати розцінки нових і беушних гірських роверів, а також де можна придбати??!!

marco - 28-3-2003 у 10:06

Цитата:
Першим відправив користувач Maluy
не орієнтуюсь у цінах і хотів би взнати розцінки нових і беушних гірських роверів, а також де можна придбати??!!


З новими проблем нема, але в наших магазинах це переважно продукт не найкращої якості з занадто високою ціною (навіть порівняно з Польщею).

Я рекомендував би магазин КОМАНЧЕРО. Хлопці займаються ввозом різної якісної! вживаної екіпи з Європи, а також ремонтом, гарантійним обслуговуванням, прокатом роверів і всього іншого.
Як там в них справи зараз, не знаю, давно до них не заходив. Магазин знаходиться на поч. вул. Ніжинської. Це бічна Личаківської, 100 м нижче від церкви Петра і Павла.

Детальнішу інформацію і контакти можна знайти на сторінках:
http://www.adrenalin.lviv.ua/article.php?sid=56
http://www.adrenalin.lviv.ua/article.php?sid=90

Maluy - 28-3-2003 у 16:49

Дуже дякою за пораду, а як на рахунок того щоб купити ровер наруках по оголошеню???

marco - 28-3-2003 у 19:40

На руках можна купити бите і позварюване сміття.
Хлопці в Команчеро перед продажем повністю розбирають, замінюють всі зношені і ненадійні частини і збирають готовий до використання, змазаний і відлагоджений ровер. До того ж дають гарантію, здається на рік.
Тут економити не варто, та і навряд чи вдасться.
А оголошення можна шукати і вчепити на тому самому Адреналіні.

Maluy - 30-3-2003 у 03:55

Дуже дякою за хорошу пораду і при купівлі нового "вєліка" обов'язково зверну увагу на твої поради!!!

Гірський байк – відображення індивідуальності

Роман Голощук - 23-4-2003 у 21:38

Гірський велосипед (MTB) – більше, ніж спосіб пересування. Це – символ особистої свободи. Гірський велосипед розроблений для того, кого не влаштовують звичайні велосипеди, хто чекає від своєї двоколісної машини відображення власної індивідуальності.

Батьківщиною гірського велосипеда є США, штат Каліфорнія. Як стверджує легендарна особистість Ґаррі Фішер, гірський велосипед – це його дітище, яке він почав створювати ще в 1979 році. Ні для кого не секрет те, що американські велосипеди є найкращими.

Основними виробниками комплектів для гірського велосипеда є Shimano (Японія) і Grip Shift (SRAM) (США). Це два основні конкуренти.

Нині гірський велоспорт розвивається за кількома основними напрямками:

1. Downhill Bikes швидкісний спуск з гори;

2. Crosscountry Bikes – кросова їзда по сильно пересіченій місцевості;

3. Slalom Bikes – слалом, подібно слалому на гірських лижах;

4. Trial Bikes – найбільш технічний вид: подолання перешкод;

5. Freestyle Bikes – екстремальна їзда зі стрибками і акробатикою;

6. BMX Bikes – кільцевий заїзд з трамплінами;

7. Allroad Bikes – для комфортної їзди пагорбами, містом...

Кожен із цих напрямків поділяється на класи складності велосипедної техніки:

1. Pro;

.2. Expert;

.3. Sport;

.4. Junior

Як їздити на велосипеді вгору?

Для того, щоб зробити підйом угору більш легким, ефективним, а отже – швидким, вам необхідно використовувати своє тіло в комбінації з велосипедом, використовуючи правильну техніку.

1. Дивіться вперед

Ви повинні виставити потрібну передачу перед початком підйому, тому “тримайте очі відкритими”. Необхідно вчасно переключатися після спуску. Постарайтеся максимально визначити крутизну і довжину підйому і завчасно переключитися.

2. Вибирайте траєкторію

Навіть якщо ви їдете дуже повільно, все одно треба вибирати траєкторію їзди. Намагайтеся прокладати свій шлях більш рівною поверхнею і об’їжджати перешкоди: гілки, коріння і каміння, які викликають небажане пробуксовування коліс.

3. Амортизатор

Насправді можна легко їхати в гору і на велосипеді з амортизаційною вилкою. Якщо все відрегульовано правильно, амортизатори можуть навіть допомогти. Просто правильно відрегулюйте жорсткість і відскок, як вказано в інструкції до вилки, – і все буде чудово.

4. Контактні педалі (автомати)

Більшість велосипедистів крос-кантрійщиків використовують автоматичні педалі. Завдяки автоматам у вас з’являється можливість кругового педалювання, що знову ж таки, знижує ймовірність пробуксовування і підвищує ККД затрачених сил.

5. Ваша посадка

Найшвидший спосіб їзди – спосіб танцівниці (стоячи із сідла), але він забирає багато сил і зменшує зчеплення заднього колеса з ґрунтом. Підйом у сідлі більш ефективний і “завантажує” заднє колесо.

6. Сідло

Щоб отримати максимум від кожного руху педалей, вам необхідно правильно виставити сідло. Коли ваші ноги працюють правильно, ви тратите менше сил і їх вистачить на більш довгий підйом. Правильну висоту сідла визначають так: при педалюванні п’ятками, ноги повинні випрямлятися в колінних суглобах, а таз не повинен ковзати сідлом. Окрім висоти сідла, відрегулюйте горизонтальну позицію на підсідельному штирі: коли ноги стоять на педалях паралельно до землі (дві педалі знаходяться на однаковій відстані від землі), то перпендикуляри, опущені від центру коліна, повинні чітко потрапляти в центр педалі. Якщо не так, тоді зсуньте сідло вперед або назад.

7. Тренованість

Чим більш тренованим і досвідченим ви будете, тим легше буде долати підйоми. Тут тільки одна порада – частіше тренуйтеся. Це не означає, що потрібно тренуватися ночами або сісти на морквяну дієту. Це означає: на тренуваннях намагайтеся долати більше шляху. Навіть якщо не хочеться, змушуйте себе – вкладена праця буде оцінена. Не переживайте, якщо якийсь підйом ви не зможете закінчити. Тренуйтеся – і вам підкоряться всі вершини.

8. Самоконтроль

Змінюйте інтенсивність їзди залежно від довжини і крутизни підйому. Якщо у вас надто велика передача або ви педалюєте надто часто, ви просто помрете на півдорозі. Чітко розрахуйте прикладені зусилля знизу до верху. Якщо підйом надто довгий, радимо ненадовго вставати з сідла, щоб змінити роботу м’язів.

9. Тип велосипеда

Кросс-кантрійний велосипед легкий і має амортизаційну вилку з малим ходом – це характеристики, ідеальні для підйому. Як правило, всі покращання, які дозволяють зробити спуск легким, роблять підйом важчим.

10. Вибір передачі

Передачі в велосипеді служать для того, щоб полегшити і прискорити їзду. Передачі дозволяють їхати різними поверхнями, починаючи від вузьких грубих спусків і закінчуючи повільними брудними підйомами. Звертайте увагу на передачі. Дуже висока передача швидко втомить, дуже мала – приспить від їзди на місці. Ідеальною частотою педалювання вважають 80-90 обертів педалей за хвилину. Педалюючи в цьому темпі, м’язи ніг дозволяють реалізувати їх максимальний потенціал. Намагайтесь ставити таку передачу, на якій зможете подолати весь підйом. Якщо ви будете переключатися на підйомі, у вас будуть проблеми – велосипед цього не любить.

Джерело - [url= http://www.gazeta.lviv.ua/2003/04/22.appendix/NewspaperArticle.2003... Львівська газета [/url]

Ще одна стаття у тему

Роман Голощук - 23-4-2003 у 21:41

Для більшості львів’ян найкращий відпочинок – це Карпати. Високі гори та мальовничі краєвиди приваблюють безліч туристів. Нині все більшою популярністю користується гірський туризм з використанням спеціальних гірських велосипедів. При цьому таким екстремальним видом спорту за бажання може зайнятися й уся сім’я. Для цього потрібні лише велосипеди.

Щоб не прогадати, краще велосипед купувати у магазині, а не на ринку. Тут ви зможете вибрати його на свій смак, а різноманітні фірми, ціни та модифікації велосипедів задовольнять усі ваші потреби. До того ж, магазин дає гарантію на велосипед на один рік.

Як розповів кореспондентові “Газети” Михайло Смотрицький, продавець-консультант магазину “Спорт – центр”, що на Проспекті Свободи, сьогодні серед покупців найбільшим попитом користуються велосипеди фірми Comanche. Зокрема, такі моделі як Best, Backfire, Niagara. Збирають такі велосипеди в Києві або у Польщі, а комплектуючі деталі привозять із Тайваню. Всі ці моделі одна від одної відрізняються розмірами, модифікацією та цінами. Середня вартість спортивних велосипедів – від 600 до 1980 гривень.

Магазин пропонує широкий вибір велосипедів: з амортизаторами (пом’якшує проїзд гірськими дорогами), з протектором і без, різними перемикачами (фірми Shimano). Також у продажу є, як жіночі, так і чоловічі велосипеди, які відрізняються рамою (у жіночих вона скошена). Кожна модель велосипеда має різні педалі: легкі, алюмінєві, пластмасові, залізні та із тупиксами (спеціальні насадки для того, “щоб не втікала нога”), а діаметр коліс, які можуть бути з грубою, “лисою” або простою гумою, становить від 24 до 28 градусів, що понижує рівень небезпеки.

Початківці теж зможуть підібрати для себе велосипед вітчизняного виробництва (м.Харків), ціна якого коливається від 250 до 312 гривень, а вартість підліткових – 260 гривень.

Юлія Біда
Джерело - Львівська газета

Maluy - 3-5-2003 у 08:39

Ну от це все добре, але літо вже не за горами! Починаються канікули, відпусктки іт. д. , любителі вилосипедного туризму думаю вже собі планують якусь трасу.

Якщо не секрет то поділіться хто куди відправляється.

Я з своїми друзями ще зимою зпланували поїздку на вилосипедах до Східниці, тому і завів тему на форумі про детальну карту околиць міста Львова, потрібно нам розробити цікавий маршрут, а також думаєм чи маршрут має тривати 1 день, чи для цікавості розбити на 2 дні!

Отакі, то в нас плани!

Яндрух - 8-5-2003 у 12:33

А я маю честь повідомити, що мій ровер мене не підвів!
Звиняйте, шо так пізно се даю на розгляд Форуму.
Отож, я на свому гірському ровері мав зухвалість пуститися ув дорогу у, вже сумнозвісну, бурю (в суботу 3 травня, здається, вона була і стільки лиха наробила у Львівській области). Маршрут мій пролягав так: Давидів (моє село) - Гончари /Виннички - Винники - Львів - м. Сихів (ну от такий на той раз вибрав собі маршрут - і не ма на то ради!). І дякуючи чи то Божому провидінню, чи просто фартовости (хоча скоріш за все - перше, бо змовив як на то звикло молитву), у с. Виннички підвернулося (...) тимчасове пристановище у вигляді автобусної зупинки, де і перечекав той ураган, епіцентр якого, як виявилося "пролягав" якраз над сими місцями. Хоча й під нею (автозупинкою) змок "наніц". Перечекавши і як троха розвидніло, пустився знов ув дорогу і, як виявилось, оминав на своєму шляхови повалені гіляки і дерева (!) і, завершивши свої городньо-польові роботи, селян й "сільських пацанів" на Java'х.
Але й надалі той дощ і не думав вщухати - просто поливав собі ту грішну землю тай годі.
А у м. Винники - то, взагалі, було захоплююче видовище: піднімаючись по тамтешньому серпантину, попав, ніби у сауну - повітря над асфальтом, нагрітим без день сонцем і у повне безвітр'я, перетворилося на пару, на теплий туман! (аж дух забивало від такої вологості!).
...Подальша "подорож" була суцільним екстрімом: проїжджаючі повз авто і "маршрутки", щедро поливали мене водою з калюж. Запам'ятались перекривлені обличчя пасажирів маршруток, бачачи божевільного ровериста ув час потопу...
Додому, у м. Сихів, доїхав цілий і неушкоджений (...); втомлений і голодний як пес; а ув під'їзді ще ліфт не працював ("світла" ж бо не було - клятий буревій!), тож довелось волочити ровер на 9-ий поверх...
...Мамі, ясна річ, про "екстрім" нічо не сказав: "просто так довго перечекував той дощ" (щоб не травмувати материську свідомість).
...Потім, на другий день, до-о-вго відмивав свій ровер від бруду, а заодно і свій велосипедний прикид.

Maluy - 15-6-2003 у 10:09

Не знаю чи правда але до мене дійшли чутки що на личаківській Команчеро вже закрили чи це дісно так, ніхто не вкурсі???

marco - 15-6-2003 у 12:27

Так. Вони тиждень-два тому відкрили новий великий магазин на Новому Львові

Odarka - 13-11-2003 у 17:32

Цитата:
Першим відправив користувач marco
На руках можна купити бите і позварюване сміття.
Хлопці в Команчеро перед продажем повністю розбирають, замінюють всі зношені і ненадійні частини і збирають готовий до використання, змазаний і відлагоджений ровер. До того ж дають гарантію, здається на рік.


Гарантією прийдеться скористатися стовідсотково.
Я трохи крутився в тому бізнесі і знаю, що хлопці звідтам мало того, що навертають шалені ціни, ще й халтурно роблять.:o:mad:
Після них завжди треба віддавати дійсно спеціалістам.

Олексій Мачехін - 13-11-2003 у 17:40

"Я трохи крутився в тому бізнесі і знаю"

Одарка?!?!

Odarka - 14-11-2003 у 14:13

Цитата:
Першим відправив користувач Olexiy
"Я трохи крутився в тому бізнесі і знаю"

Одарка?!?!


Та то Ромко :saint:

Роман Голощук - 15-11-2003 у 12:40

Цитата:
Першим відправив користувач Odarka
Цитата:
Першим відправив користувач Olexiy
"Я трохи крутився в тому бізнесі і знаю"

Одарка?!?!


Та то Ромко :saint:


Або роздвоєння особистості, або ліньки (другій особистості) зайти під своїм ім'ям :)

Odarka - 24-11-2003 у 18:47

Цитата:
[Або роздвоєння особистості, або ліньки (другій особистості) зайти під своїм ім'ям :)


Лінки запам'ятовувати пароль, який приблизно має вигляд
YtRlPbTrY

:mad::mad::mad:

Андрій Пелещишин - 24-11-2003 у 19:00

Пароль можна поміняти на простіший в Панелі Управління
http://misto.ridne.net/memcp.php

Odarka - 24-11-2003 у 19:11

Цитата:
Пароль можна поміняти на простіший в Панелі Управління
http://misto.ridne.net/memcp.php


Спробую. Наразі дякую. :D

Тарас Бульба - 29-1-2004 у 17:45

Давайте говорити про ревер. Скоро весна, треба приготуватися, може сплануємо якусь поїздочку?!

Рост - 29-1-2004 у 17:55

Що, вже? Я правда бачив пару диваків на роверах, які катаються тротуарами (ще би, вулицями покатаєшся при такій слизьготі!) :)
Мо, ще рано трохи? Чи ти один з тих вело-мЕньяків? ;)

Поки-що, можливо, можна обговорювати питання тюнінгу велосипедів. Тюнінгують же автомобілі, а велосипеди чим гірші?
В мене, наприклад, супер-тюнінговий Старт-шосе :) Ще старий, той, в якого рама з танкової броньованої сталюки зроблена :D Бо не ржавіє, хоча в деяких місцях фарба вже років 10 назад здерта!
А тюнінг полягав у переведенні його на шосейну гуму (з трубок, бо по місту однієї трубки вистарчалу на 100-200 км), встановленні передач шімано (з гірського ровера, передні зірки шімано, ззаду касета санрайз, перемикач... от, вже не пригадую). Тепер їх, передач, у мене 15, а виїхати можна майже на верткальну стінку ;) Це, звісно, перебільшення, але досить добре мати на шосейнику такі моцні передачки, особливо, якщо уже не дуже молодий і їздити навперегонки з автомобілями не хочеться :)
Ще дещо модернізований руль. Во :)

Тарас Бульба - 29-1-2004 у 21:43

Вже - не вже (весна), але поговорити можна, а заодно і народ збудити від зимової сплячки. Невже цього не вартує свобода, яку дарує ровер? (Як дав!)

А той Старт-шосе готовий в дорогу, чи заріс павутинням? Які стежки він топтав?
Мій одного разу докотився до Косова (на Івано-Франківщині), але додому не зміг, бо д... спухла. Зараз підтримую форму бігом, щоб в сезон, в поїздці, не охляти. Хоча і зараз можна нормально повозитися, тільки місця треба знати.
Отже, продовжуємо розмову....

Рост - 30-1-2004 у 10:13

Павутинням може і ні, але гаражною пилюкою таки притрушений :)
Про п`яту точку і не говори! В мене ще й до того шосейне спортивне сідло, мале і вузьке. Як доводилось проїхати в день більше 100 км, то це таки відчувалось :) Цікаво, як себе почувають велосипедисти-спортсмени, чи може вони якісь спеціальні тренування проводять для укріплення того місця? :D

На велосипеді я далеко не заїжджав. Найдалі - це велопробіг Львів-Раковець-через ліси майже до Миколаєва-Раковець-Львів. За день вийшло до ста км, при чому 30 з яких по дуже пересіченій місцевості. В колеги (він був на гірському джианті) очі кругі були, коли він бачив, як я віднього на шосейнику не відстаю лісами-болотами :)

Тарас Бульба - 30-1-2004 у 16:08

Для охорони "цього" місця існують спеціальні памперси-вклади. Дуже помічні, але на жаль, я не бачив їх у Львові в продажі. Різні велорейтузи і велоштани є в Києві на Землячки.

Минулого року в магазині "Команчеро" були оголошення про велопоїздки. Цікаво, чи будуть цього року. Може хтось з минулорічних учасників розповість про ці імпрези. Цікаво буде почути.

Юрій Сєров - 7-4-2011 у 12:52

Виникла потреба для свого старого гірського ровера купити камеру для заднього кулка.
Порадьте де і за скільки? Хотілося б звісно подешевше :)
А ще де можна купити ремкмоплект і підлатати стару?

Hanor Narasson - 9-4-2011 у 19:43

Краще занести на вулканізацію в автосервіс. Тільки десь в сльській місцевості, або в не "ходовому" місці - щоб носом не крутили.

Ярема П. - 9-4-2011 у 19:50

Я латаю, вірніше латав, портативним вулканізатором і сирою гумою, колись їх навалом було в магазинах. Але після переїзду десь він зник, доводиться обмежуватися клеєм для гуми і самопальними гумовими кружечками з іншої камери. Хоча залізко теж може замінити вулканізатор, якщо вміло ним скористатися :saint:

Юрій Сєров - 9-4-2011 у 23:37

Тепер ще скажіть, де у Львові "негорда" вулканізація.
Ну і нові камеру все ж таки хотілося б придбати...

Hanor Narasson - 10-4-2011 у 19:12

Ну, для почаку попробуйти зайти в найближчу. Якщо не пощастить у Львові, то прийдеться їхати до Трускавця. Вони мені навіть колесо до тачки вулканізували!:lol:

romano - 12-4-2011 у 09:07

Відносно нової камери і взагалі велозапчастин, то недорогий і непоганий магазинчик є на вул. Шевченка, якраз навпроти того місця, де Ярослава Мудрого виходить.
А відносно вулканізації виникає питання: там що, діра величезна? Бо звичайний прокол прекрасно ремонтується латками з велоаптечки (думаю, можна там же купити). Там в комплекті є латки з сирої гуми і якась речовина - затверджувач. Я таку латку поставив в дорозі в польових умовах за 20 хвилин, їжджу і горя не знаю.

Юрій Сєров - 12-4-2011 у 13:35

Цитата:
Відносно нової камери і взагалі велозапчастин, то недорогий і непоганий магазинчик є на вул. Шевченка, якраз навпроти того місця, де Ярослава Мудрого виходить.

Дякую, може заскочу. Вчора дивився в центральних спорттоварах - ціна 20-70 грн., залежно від виробника.

Цитата:
Бо звичайний прокол прекрасно ремонтується латками з велоаптечки (думаю, можна там же купити).

Дзюрка мала, власне перша думка про ремкомплект і була...